دانلود فیلم لحظه دیدار مسی با بدل لیونل مسی رضا پرستش + کلیپ

فیلم و کلیپ لحظه دیدار لیونل مسی بازیکن آرژانتینی و بهترین بازیکنان تاریخ و جهان یک ایرانی بدل لیونل مسی رضا پرستش به صورت رایگان از سایت نکس لود دریافت کنید. اخیراً کلیپ منتشر شده است که رضا پرستش و لیونل مسی با یکدیگر در بارسلونا دیدار کردند.

دیدار لیونل مسی با رضا پرستش بدل لیونل مسی

کلیپ و ماجرای دیدار رضا پرستش بدل لیونل مسی با مسی

رضا پرستش بدل لیونل مسی که ایران حدود ۱۲ سال است که مشهور شده است و قیافه آن تقریباً ۸۰ درصد به مسی شبیه می باشد به دیدار لیونل مسی خواهد رفت و عکس و فیلم این دیدار نیز منتشر خواهد شد رضا پرستش پس از اینکه در تلویزیون مطرح شد فالوور های اینستاگرام بسیار بالا کشید و توانست در مدت کوتاهی شهرت خوبی به دست بیاورند.

رضا پرستش به همین سادگی مشهور شد و بدل لیونل مسی نام برده شد و دلهای زیادی از لیونل مسی در جهان وجود دارد ولی شبیه ترین آنها لیونل مسی می باشد به طوری که رضا پرستش وقتی که در دبی با کاسیاس دروازه بان اسطوره رئال مادرید دیدار کرد کاسیاس به اشتباه فکر کرد که رضا پرستش خود لیونل مسی است و با توجه به سلام داد و پس از ثانیه‌های متوجه شد که او بدل مسی است.

پس از اینکه رضا پرستش مشهور شد در شبکه های اجتماعی و شبکه های خبری عربی از شبکه ایرانی نیز مطرح شد که بازتاب زیادی داشت و کشورهای عربی را دعوت کردند و با آنها عکس و فیلم گرفتن در چند خبرگزاری به صورت زنده شرکت کرده و مصاحبه با این شبکه ها انجام داد.

اولین بار رضا پرستش در ایران در برنامه علی ضیا با بدل کریستیانو رونالدو مشاهده شد که برنامه صبحگاهی بود و این دو را معرفی کردند که بدن مسی و رونالدو نام داشت. رونالدو زیاد شبیه رونالدو نیست بنابراین فقط در حد حرف ماند و نتوانست حرف های بدن گریه خود را ادامه دهند ولی رضا پرستش با دوستان خود و تلاش های فراوان چندی پیش به بارسلونا سفر کرد تا رویای دیرینه همه ایرانیان و رضا پرستش به تحقیق دستیابی و رضا پرستش با لیونل مسی دیدار کنند.

ماجرای دیدار بدل مسی با لیونل مسی رضا پرستش در بارسلونا جزئیات

لیونل مسی و رضا پرستش نام دارد به بارسلونا سفر کرد و در روزهای اولیه سفرها در بازی با مالاگا شرکت کرد که عکس او را نیز مانیتور نیوکمپ نشان دادو رسانه‌های اسپانیایی واکنش جالبی به لیونل مسی داشتند که بسیار شبیه مسی است در صحنه بسیار جالبی رضا پرستش بدل مسی از خود لیونل مسی عکس می‌گیرد و در این خبر آمده است که لیونل مسی در حال عکس گرفتن از خود و در حال بازی کردن و تماشای بازی فوتبال خود می باشد.

رضا پرستش در بازی مقابل مالاگا حضور یافت وخواست که مسی را ببینند ولی این اتفاق می‌افتاد و نتوانست از بازی لیونل مسی را دیدار کند. رضا پرستش در اینستاگرام خود که آدرس اینستاگرام آن را می توانید به راحتی با جستجوی انگلیسی اسم رضا پرستش پیدا کنید گفت که کشته که لیونل مسی را در پیج من بفرستید تا لیونل مسی نظر خود را درباره ایرانیان تغییر دهد.

در بازی جام جهانی که مسی در دقیقه ۹۴ به ایران گل می زنند سیلی از فش های زیادی به روانه می شودبه طوری که تقریباً آبروی همه ایرانیان در مقابل آرژانتین و اسپانیا می‌رود و لیونل مسی نیست می‌گوید من متاسفم که همچین مردمی انقدر فروش مینویسند و رکورددار فروش در جهان هستند.

دانلود فیلم لحظه دیدار مسی با بدل لیونل مسی رضا پرستش + کلیپ

مسی بزرگوار تر از آن است که دیدار رضا پرستش را رد کنند و به زودی این دو با یکدیگر در بارسلونا دیدار خواهند کرد ولی منتظر باشید تا فیلم و کلیپ لحظه دیدار مسی و رضا پرستش به بیرون درز کند امیدواریم جون لمسی بازیکنان اسطوره ای و بهترین بازیکن تاریخ نظرش را در مورد انیان تغییر دهند و فحش‌های که به می‌زدند را فراموش کنند. اکثر ناسزاهای که به لیونل مسی در فضای مجازی و در اینستاگرام لیونل مسی به او ب می‌کردند ۹۰ درصد آنها رئالی بودند و ۱۰ درصد بقیه نیز طرفدار هیچ کدام از بارسلونا رئال مادرید نبودند و خود را گم کرده و با فحش های زیاد مسی را روانه جام جهانی کردند.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید