ماجرای اهورا چیست علت اصلی مرگ اهورا جزئیات ماجرای جریان

ماجرای جزئیات مرگ فوت درگذشت قتل اهورا عکس ناپدری همراه با فیلم لحظه درگذشت و قتل عمو را به صورت مستقیم از سایت نکس لود دریافت کنید.اخیرا اتفاق بسیار ناگواری افتاده است که در این اتفاق پسر دو و نیم ساله توسط ناپدری خود کشته می شود.

علت مرگ اهورا دو و نیم ساله توسط ناپدری خود

علت مرگ اهورای دو و نیم ساله توسط ناپدری خود

اهورا فرزند طلاق می باشد که فقط دو و نیم سال داشت که توسط ناپدری خود کشته شد.

علت اصلی مرگ اهورا کوبیدن سر اهورا به دیوار دو بار توسط ناپدری بود که اهورای کوچولو ضربه مغزی شد.

پس از این اتفاق در فضای مجازی و در شهری که دوران زندگی میکرد که در رشت می‌باشد جنجال زیادی به پا شده است.

همه سوال مردم این است که ماجرای اهورا چیست واقعیات و شایعات.

مادر اهورا پسر طلاق از همسر خود که پدر اهورا بود هنوز سه ماه نشده بود ازدواج دوم را میکنند. در شرع اسلام باید از ازدواج اول ۱۰۰ روز گذشته باشد ولی مادر اهورا این امر را رعایت نکرد.

مادر اهورا المیرا نام دارد و حضانت بچه را از دست پدر واقعی اهورا گرفته بود.

پدر اهورا پس از مرگ فرزند خود در فضای مجازی و در مصاحبه‌ای می‌گوید من به مادرم گفتم که اهورا را به من بده و نمی‌توانید او را نگهداری و مواظب آن باشی.

دانلود فیلم لحظه کشته شدن هورا

در برخی از اخبار گفته شد که پدر یا همان ناپدری اهورا به او تجاوز کرده است و پس از شنیدن این اتفاق همه مردم جلوی خانه اهورا ریختن و خانه را با خاک یکسان کردند.

آیا جامعه اسلامی این است که این رفتار را با کودکان انجام دهیم ولی از نظر اسلام باید با کودکان به مهربانی رفتار کرد ولی آیا پدر اهورا اسلامی بود.

خیر پدر اهورا شیطان پرست بود که سوال می کنند آیا ناپدری اهورا شیطان پرست بود ماجرای شیطان پرست بودن پدر اهورا عکس شیطان پرستی خالکوبی پدر اهورا در دستش خالکوبی های شیطان پرستی ناپدری اهورا.

المیرا باید مجازات گردد

پس از این اتفاق ناگوار همه مردم به علمی را حمله کردند و خواستار مجازات شدند که چرا پس از طلاق پس از سه ماه با کسی ازدواج کرده است که علائم شیطان پرستی و دین را قبول ندارد چرا باید فرزندی را که توانایی نگهداری آن را ندارد حضانت را از پدر واقعی خود بگیرد.

المیرا باید مجازات گردد

پس از این اتفاق ناگوار مادربزرگ اهورا در تشییع جنازه اهورا پس از اینکه آخرین بار عکس و چهره اهورا فرزند خردسال خود را می بینند درون قبر می رود و می گویند من بیرون نمی آیم و مرا با اهورا کنید اتفاقات داخل قبر مادر بزرگ اهورا بسیار جالب و قابل تامل بود.

تصادف پدر بزرگ اهورا با یک ماشین در تشییع جنازه اهورا

در مراسم تشییع جنازه اهورا به در بازار اهورا که می خواست از این ور خیابان به آن و روند ماشینی با سرعت بسیار بالا با تصادف میکنند و سریعاً آمبولانس به محل حاضر می شود. سوالات زیادی نیز در این مورد پرسیده می شود که آیا وضعیت جسمانی پدر بزرگ اهورا چگونه است و ولی تاکنون هیچ خبری از پدر بزرگ اهورا نیز نداریم.

اهورا چگونه به قتل رسید

مادر اهورا پس از اینکه در کنار ناپدری خود در خانه تنها می‌گذارد پدر اهورا توسط وسوسه شیطان که میگوید شیطان گولم زد اهورا بچه نوزاد پستانک خارجی بسیار کوچک مظلوم را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و دست را با سیگار میسوزاند و به او تجاوز و تعرض می‌کنند پس از اینکه اهورا سر و صدا می کنند برای اینکه اهورا ساکت شود سر او را دوباره محکم به دیوار میکوبد و بچه بیچاره ضربه مغزی می شود.

مردم پس از شنیدن صدای اهورا و جیغ و داد و به خانه پدر اهورا میریزند و بچه را از دست پدرش نجات می‌دهند و به اینگونه بود که پدر اهورا دستگیر شد به کمک مردم و پلیس ۱۱۰ و ماجرا و جریان اهورا خاتمه گفت کلیپ عکس و فیلم لحظه مرگ اهورا در دست نیست ولی انشاالله به زودی اطلاعات تکمیلی تری راجع به این موضوع در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
1

باید اونجاش رو قطع می کردن به پیشونیش وصل می کردن اگه خیلی دوستش داشت تو پیشونیش همیشه تو آینه ببینیدش تو شهر زیر دست و پای مردم له و تکه تکه می شد

ناشناس 2 سال قبل
0

واقعا که الهی اون بچه مظلوم چه گناهی کرده بود که باید گیر همچین مردی می افتاد.

.... 2 سال قبل
1

چقد بی شرف

ناشناس 2 سال قبل
2

باید. این. ناپدر. عوضی. و بی دین. را. زنده. زنده. آتش میزدن. و. بعد. دستش. قطع. کنند. و یعد. لعدامش میکردند. لعنت. به کودک. آزار

ناشناس 2 سال قبل
1

باید در ملا عام اعدامش میکردند. و ۱۰۰ ضربه شلاق بابت تجاوز به پسرش. میزدند.

برای پاسخ کلیک کنید