دانلود آهنگ بیس دار الله و اکبر

دانلود آهنگ بیس دار الله و اکبر

را میتوانید به طول آرشیو و کامل از سایت نکس لود دانلود کنید . آهنگ بیس دار الله و اکبر یک آهنگ به زبان عربی در سبک ترپ میباشد که به تازگی در فضای مجازی انتشار یافته است.گفته میشود این آهنگ از طرف گروه داعش خوانده شده است.در ابتدای این آهنگ صدای بوق ، که انگار برای یک بمب ساعتی است شنیده میشود .

دانلود آهنگ بیس دار الله و اکبر

این موزیک از نوع بیکلام بوده است.پس از گشذت چند ثانیه در آن صدای الله و اکبر و انفجار میشود.

در کلیپ این اهنگ نیز تنها یک عکس سر گاو در وسط آن وجود دارد و پس زمینه آن با ریتم موزیک حرکت میکند.گاو در واقع در بسیاری از ادیان مقدس است ، در هند برخی از فرقه های مذهبی به این حیوان احترام زیادی میگذارند.

اولین سوره ی قران نیز بقرة نام دارد.همچنین در ایران نیز گاو نماد رویش و زندگی میباشد.در آئین میتراییسم نیز کشتن گاو نماد رهایی از شهوت بود و در واقع برای ارتباط با ایزد مهر انجام میشد.

جرایم آهنگ های بیس دار در ایران :

در ایران باستان زرتشت که برخی از آن به عنوان پیامبری ایرانی یاد میکنند (البته این حرف سندیتی ندارد اما زرتشت یک انسان نیک بود و اخلاق پیامبری داشت) کشتن گاو را جز در مواردی فقط برای خوراک جایز نمیدانست.همچنین خوردن گوشت گاو به سایر جاندارن در برخی روزها حرام (به اصطلاح امروزی) اعلام شده بود تا فرهنگ گیاهخواری و آسیب نرساندن به حیوانات ترویج شود!

در تخت جمشید هم از گاو و شیر به عنوان نمادهای زمستان و تابستان استفاده شده است و کشتن گاو توسط شیری نماد تمام شدن زمستان و شروع دوباره زایش طبیعت است.در مصر نیز خدایان متعددی با گاو نر تجسم میشدند.

در ائین هندوها نیز مقتعدند که چون برهما گاو و ربهمن را در یک روز آفریده است گوشت گاو نباید خورده شود.البته جالب است بدانید بر خلاف ارزشی که برای گاو قائلند دهان این حیوان را به خاطر شعادت دروع در حضور ایزدان و نفرین ویشنو بر گاو ناپاک و نجس میدانند.

آهنگ بیس دار

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
الناز 2 سال قبل
1

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

تا 2 سال قبل
0

تان

علی 2 سال قبل
0

نت

نویسنده 2 سال قبل
1

ممنون از شما

ناشناس 2 سال قبل
-1

ممنون از شما

علی 2 سال قبل
0

ابا

ناشناس 2 سال قبل
1

بعله خیلی خوبه

برای پاسخ کلیک کنید