ماجرای عکس سوتین استوری محسن افشانی اینستاگرام

ماجرای عکس محسن افشانی در استوری اینستاگرام جریان جزئیات همسر محسن افشانی در نکس لود بخوانید. شب گذشته در اینستاگرام و صفحه شخصی محسن افشانی یک عکسی ناخواسته به عموم مردم ارسال شد که واکنش های بسیار زیادی نسبت به این بازیگر به همراه داشته است.

استوری محسن افشانی

سوتی محسن افشانی در اینستاگرام

سوتی بسیار عجیب به محسن افشانی که در صفحه اینستاگرام خود عکس شورت و سوتین لباس زیر دخترانه را به اشتباه منتشر کرد که با واکنش ه بسیاری روبرو شد و مثل بمب در اینترنت غوغا کرده است.  محسن افشانی دوست دختر آلمانی در حرکتی که در اینستاگرام خود دقیقاً این شورت و سوتین پوشیده بود و پس از دقایقی از این سوتی وحشتناک این دختر این عکس را در صفحه خود حذف کرد و محسن افشانی نیست و دخترا از فالورهای خود خارج کرد.

ماجرای لباس زیر زنانه محسن افشانی

پس از این روسوایی بزرگ در شب محرم که امام حسین و وفاداری هایش در همه جای ایران شنیده می شود محسن افشانی با سوتی بزرگی که دقیقاً در شب به محرم به همه مردم فرستاد موجب جنجال بسیار زیادی شد. مدیر سایت نکس لود به دوستان عزیز توصیه می کنند که قبل از قضاوت کردند اندکی فکر کنند تا شاید ماجرا به گونه دیگری بوده است و ما نباید به این زودی این ماجرا را قضاوت کنیم اگر ما کسی را قضاوت کنیم به زودی خودمان در شرایط او می‌گیریم که این بلایی که سرت آن شخص آمده است بر سر ما هم می آید.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
EllSomy 2 سال قبل
0

Generico Kamagra Canada Buy Kamagra Oral Jelly Canada <a target="_blank" rel="nofollow" href="https://nexload.ir/goto/http://addrall.com">american pharmacy alli</a> Commander Du Kamagra En Ligne

آناهیتا 2 سال قبل
0

عالییییییییییییی

نویسنده 2 سال قبل
0

قضاوت ممنوع

بیتا 2 سال قبل
0

واقعا که بعیده😡

برای پاسخ کلیک کنید