انشا در مورد صدای زنگ آخر یک بند باشد صفحه 73 کتاب نگارش کلاس هفتم

👑mahak👑

مثلا من اصلا دوست ندارم برم خونه درس بخونم. وقتی تو مدرسه هستیم میتونیم شیطونی و عشق حال کنیم ولی خونه نمیشه یک سره باید درس بخونیم😑😑😑❤😂😁

... ....

بیشتر این انشاء ها عالیییی هستند 😍😍 اما بعضی از انشا ها اصلاً احساسی نیست 🤨

اهوم واقعا راست میگه همه میفهمن خودمون ننوشتیم

همه میفهمن ک خودمون ننوشتیم

عسل حسنی

انشا درمورد زنگ اخربه نام خدای بخشنده ی مهربان که نامش روح بخش دل هاستزندگی ما ادم هامانند زنگ اخر است زنگ اخر فقط مختص مدرسه و کلاس درس نیستزندگی ما ادم ها ابتدا و انتها داردو این چنین است =زنگ اخر دانشگاه – زنگ اخر مدرسه – زنگ اخر زندگی

نویسنده

همه ما در اول مهر برای آموختن علم به مدرسه می رویم و با دوستان و معلمان جدید آشنا می شویم کم کم روز را سپری می کنیم وبه زنگ آخر نزدیک می شویم بعضی دانش آموزان برای رسیدن زنگ آخر لحظه شماری می کنند و بعضی ها دوست دارند هرگز روز و زنگ خانه ها به صدا در نیاید تا با دوستانشان بازی و تفریح کنند و وقتی که زنگ آخر به صدا در آمد همه دانش آموزان به سمت درب مدرسه راهی می شوند و به خانه هایشان می روند .

یک بند انشا صفحه ۷۳ کتاب نگارش هفتم در مورد صدای زنگ آخر یک بند باشد درباره درمورد پایه کلاس هفتم از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا در مورد صدای زنگ آخر

با سلام خدمت همه دانش آموزان پایه و کلاس هفتم ابتدایی و دبستان امروز می خواهیم جواب صفحه ۷۳ کتاب نگارش هفتم را برای شما عزیزان قرار بدهیم در این صفحه از بچه ها خواسته شده است که یک بند درباره صدای زنگ آخر بنویسید ما در ادامه مطلب برای شما عزیزان جواب را قرار خواهیم داد و اگر شما عزیزان می خواهید متن خودتان را به ما بفرستید در نظرات پایین سایت برای ما ارسال کنید تا در همین مطلب با اسم شما منتشر کنیم.

انشا با موضوع زنگ آخر مقدمه بدنه نتیجه رعایت ساختمان بند

مقدمه : به نام خداوند بخشنده و مهربان که نامش روح بخش دل های نژند است… همه ما حضور در مدرسه را تجربه کرده ایم.. استرس های روز امتحان.. ترس از پرسش های شفاهی…

بند بدنه : همه دانش آموزان زنگ آخر را دوست دارند زیرا نوید بخش اتمام یک روز خسته کننده است.. اما آیا زنگ آخربرای همه یکسان است؟ شاید پاسخ این سوال بله باشد شایدهم خیر… زندگی ما انسان ها هم بی شباهت به زنگ آخر مدرسه نیست.. شاید نقاط مشترک و نقاط تفاوت داشته باشد.. شاید زنگ آخر برای بعضی ها پایان یک روز تحصیلی و ورود به خانه ای است که در آن بوی دوستی و صفا طنین انداز است.. شاید برای شخصی دیگر برگشت به محیطی مملو از اضطراب و تشویش باشد…

شاید زنگ آخر برای بعضی ها نوید بخش این باشد که در خانه عزیزی تازه وارد آمده است… و اشتیاق دیدن او زنگ آخر را شیرین تر کند‌.. و شاید برای کسی که عزیزی را از دست داده است زنگ آخر یعنی ورود به خانه ای که دیگر فقط بوی خاطرات را میدهد…

زندگی ما آدم ها هم مانند زنگ آخر است زنگ آخر فقط مختص مدرسه و کلاس درس نیست.. زندگی ما ازابتدا تا انتها دارای چندین زنگ آخر است.. زنگ آخر مدرسه ٬ زنگ آخر دانشگاه ٬ زنگ آخر کار و زنگ آخر زندگی….

نتیجه : دراین زنگ ها است که باید فکر کنیم چه چیز در انتظارمان است.. باید به زنگ های گذشته بازگردیم و ببینم چه کاشتیه ایم و اکنون باید چه چیزی برداشت کنیم… حاصل زنگ های زندگی مان چیست؟ آیا در این زنگ خوشحال و شاد هستیم و اشتیاق رسیدن به سر منزل مقصود راداریم یا بلعکس؟ آنقدر در غفلت و بی خبری بودیم که زنگ آخر برای مان عذاب و حسرت ابدی خواهد بود؟
به امید آنکه در زندگی از روزها و ماه ها و سال های عمرمان آنقدر خوب استفاده کرده باشیم که زنگ آخر را با آرزوی وصال یار سپری کنیم.

جواب های ارسالی توسط نظرات پایین سایت

پریچهر : کل مدرسه ، چشم به راه این زمان بوده و ثانیه شماری می کردند تا به خانه‌، و آغوش گرم خانه بازگشته و با کمی استراحت به درس بپردازند .
و اما ، چه حسی می تواند برای کودکان و حتی نوجوانان بهتر از این باشد که زنگ آزادی شان زده شده و با خنده ای عمیق بر لب ، ابتدا از کلاس و سپس از درب مدرسه خارج شده و به سمت درب خانه حرکت میکنند .

نویسنده : صدای زنگ اخر مدرسه که به صدا در میاید بچه ها با شور و شوق ب خانه می روند. وقتی صدای زنگ اخر مدرسه به صدا در میاید همه بچه ها کتاب و دفتر هایشان را جمع می کنند وبعضی دیگر نیز که ورزش دارند به کلاس می روند و لباس هایشان را عوض می کنند و همگی به سمت حیاط ودرب ورودی هجوم می برند. بعضی از بچه ها از اینکه زنگ مدرسه به صدا در میاید خیلی خوشحال می شوند بعضی ها به خاطر دیدن پدرو مادرهایشان ویا بعضی دیگر رسیدن به خانه و انجام تکالیفشان شوق و اشتیاق دارند.

ناشناس : صدای زنگ آخر شور شوق برای رفتن به خانه دارد و این شور و شوق در دانش‌آموزان کلاس اول نسبت به دانش‌آموزان مقاطع دیگر بسیار بالاتر است. هرچند صدای زنگ آخر و شور و هیجان برای رسیدن هرچه زودتر به خانه برای همه ما وجود دارد.
وقتی صدای زنگ آخر به صدا در می‌آید و همه دانش‌آموزان باید به خانه بروند. هر کسی به شور و شوق چیزی به سوی خانه می‌رود. شاید یکی برای رفتن و انجام کار‌هایی که دوست دارد یا شاید برای رسیدن به خانه و انجام تکالیف مدرسه‌اش و تکالیفی که از انجام آنها لذت می‌برد یا شاید برای هرچه زودتر دیدن خانواده و رسیدن به کانون گرم خانواده‌اش و البته ناگفته نماند که بعضی‌ها هنگامی که صدای زنگ مدرسه به صدا در می‌آید و مجبور می‌شوند به خانه بروند، ناراحت می‌شوند یا سرخورده و دلتنگ می‌شوند برای اینکه مدتی از دوستان خود جدا می‌شوند و نمی‌توانند برای مدتی آنها را ببینند و از بازیگوشی‌ها و سرگرمی‌هایی که در مدرسه انجام می‌دهند، دارند دور می‌شوند ولی بیشتر بین عموم ما دانش‌آموزان صدای زنگ آخر و به سوی خانه راهی شدن پر از هیجان و خوشحالی است.

نویسنده : همه ما در اول مهر برای آموختن علم به مدرسه می رویم و با دوستان و معلمان جدید آشنا می شویم کم کم روز را سپری می کنیم وبه زنگ آخر نزدیک می شویم بعضی دانش آموزان برای رسیدن زنگ آخر لحظه شماری می کنند و بعضی ها دوست دارند هرگز روز و زنگ خانه ها به صدا در نیاید تا با دوستانشان بازی و تفریح کنند و وقتی که زنگ آخر به صدا در آمد همه دانش آموزان به سمت درب مدرسه راهی می شوند و به خانه هایشان می روند.

نویسنده : همه دانش آموزان برای رسیدن به زنگ آخرلحظه شماری می کند. بعضی ها بخاطر نمره های بیستی که گرفتن به پدرومادرشان نشان دهند وآنهارا خوشحال کنند.وبعضی هاهم بخاطررفتن به خانه ودیدن پدر ومادرشان شوروشوق دارندوقتی صدای زنگ درمی آید.

نویسنده : همه دانش آموزان کلاس ما برای رسیدن به زنگ آخر لحظه شماری می کنند ،چون روز طولانی وطاقت فرسایی را در مدرسه گذرانده ایم وهر زنگ امتحان یا پرسش درسی داشتیم ،خسته میشویم، وبرای گذراندن آن زنگ وگذشتن ساعت لحظه شماری میکنیم ، واگر زنگ بخورد ،ما نفسی راحت میکشیم ،وبا جیغ کشیدن از کلاس خارج میشویم، و به خانههایمان بر میگردیم.

فاطمه : اسارت در هرشکل و در هرکجا که باشد آزاردهنده است و کمترکسی است که اسارت را بر آزادی ترجیح دهد. دانش آموزان نیز از این قاعده مستثنا نیستند و شنیدن زنگ آخر مدرسه ٬ بعد از گذر از یک روز پر مشغله شاید بتواند شیرین تر از نوشیدن چای داغ در یک غروب سرد زمستانی باشد. چه لذت بخش است تصور اینکه دررزنگ آخر مدرسه به سر میبری و با گذر از لختی از ثانیه ها میتوانی از بند مدرسه رهایی یابی و چه لذت بخش تر است اگر زنگ آخر در کنار معلم ورزش سپری شودو چه بیم ناک است زنگ آخر مدرسه و درس ریاضی… و اما هیچ‌چیز در هیچ کجای دنیا شیرین تر از غیبت معلم زنگ آخر مدرسه نیست… آخر بودن در دنیا مطلوب غالب انسان ها نیست اما همان انسان ها زنگ آخر مدرسه را دوست دارند.

صدرا : روز طولانی و طاقت فرسایی را در مدرسه گذرانده بودیم به خاطر اینکه هر ساعت یک امتحان داشتیم زنگ آخر شده بود و خدا خدا میکردیم که هرچه زودتر صدای زنگ آخر بخورد تا بتوانیم یک نفس راحتی بکشند و به خانه هایمان برویم. من به شخصه دوستانم و مدرسه را خیلی دوست دارم و خستگی آن روز من ربطی به نفرت من از مدرسه ندارد. ما پس از اینکه امتحان هایمان را دادیم در زنگ آخر که خسته شده بودیم با یکدیگر این شعر را خواندیم برگ درختان سبز با خط درخشان سبز هر ورقش دفتری است معرفت کردگار.ما در حال خواندن این شعر زیبا بودیم که ناگهان صدای زنگ آخر به گوش من رسید ما خیلی خوشحال شدیم و از اوج هیجان هورا کشیدیم خلاصه به سرعت برق و باد کتاب‌هایم را از روی میز برداشتم و کوله ام را برداشتم و با دوستم به خانه رفتم.

مهدی : خواب جلوی چشم همه را گرفته بود بعضی ها با چشمان باز خوابیده بودند بعضی ها با حرکات سر حرف های معلم را تایید می کردند در حالی که خودشان آنجا نبودند در روی نیمکت هیچ کتابی وجود نداشت همه وسایل درون کیف ها بودند بچه ها کاپشن ها را پوشیده بودند گویی برای جنگ آماده بودند بعضی ها نصفه نشسته بودند و بعضی ها سر پا ایستاده بودند معلم از بس گفته بود که در سر جای خود بنشینید خسته شده بود و دستش را روی سرش گذاشته بود دیگر هیچ کس طاقت این صحنه‌ها را نداشت آتشی در درون میخواست فوران کند بعضی از دانش آموزان با نیمکت خود صدای طبل در می آوردند برخی‌ها نیز زیر پوستی می خندیدند وضعیت عجیبی بود که ناگهان صدای که باید شنیده می‌شد شنیده شد با صدای زنگ آخر مدرسه در عرض چند ثانیه کلاس تخلیه شد باورنکردنی بود معلم که نمی دانست چگونه کلاس در این مدت کم خالی شده است به آرامی وسایل خود را از روی میز برداشت و قدم زنان به سمت دانش آموزی که روی نیمکت بود نزدیک شد و به آرامی در گوشش گفت پاشو رسیدیم.

حسین : همین که زنگ آخر زده می شود و صدای آن به گوش می رسد به یک باره چنان همهمه ای در کلاس و در مدرسه می پیچد که گویی مراسم جشن و سرور بر پاست. بچه ها همگی با یک شور و شعف وصف ناپذیری از کلاس و درس و مدرسه خارج می شوند تعدادی از بچه ها را می بینی که به دور معلم حلقه زدند و او را سوال پیچ می نمایند بعضی از دانش آموزان از روی خونسردی در حال جمع و جور کردن لوازم درسی خود هستند تعدادی از دانش آموزان بازیگوشی می کنند و از سر و کول یکدیگر بالا می روند و گروهی نیز صحبت کنان مدرسه را ترک می کنند خلاصه زنگ آخر که زده می شود با تعطیل شدن مدرسه چنان منظره جذابی ایجاد می شود که می توان با الگو گرفتن از سوژه های موجود داستان ها و حکایت های شیرین و به یاد ماندنی نوشت. به راستی صدای زنگ آخر چه دلنشین و خاطره انگیز است.

نویسنده : زنگ آخر همه خسته هستند و هیچ کس حال و حوصله ندارد. همه میخواهند هرچه زود تر به خانه هایشان بروند. .

نویسنده : صدای زنگ آخر مدرسه را خیلی دوست دارم . چون این صدا صدای اتمام مدرسه است. البته خیلیا این صدا رو دوست دارند. بخدا این زنگ تا بخواد به صدا دربیاد همه ی بچه های کلاس من و کلافه میکنند. چون در کلاس فقط من ساعت دارم .
صدای زنگ آخر مدرسه خیلی لذت بخش است..

نویسنده : صدای زنگ آخر نوای دل نشین مدرسه در مدرسه همه برای به صدا درامدنش لحظه شماری میکنند اما در زندگی هیچکس دوست ندارد حتا به زنگ آخر هم فکر کنند من هر وقت به زنگ آخر دنیا فکر کنم تمام بدنم به لرزه در می آید این نصیحت من به شما هیچ وقت به صدای زنگ آخر فکر دنیا نکنید…..

نویسنده : احساس می کردم دقیقه ها کند تر از قبل میرفتند خسته بودم وخواب جلوی چشم هایم را گرفته بود حالا به تنها چیزی که فکر می کردم این بود که کی صدای زنگ آخر را می شنوم فکر نمی کنم کسی به حرف های معلم گوش میدادند همه ی بچه ها حال و هوایی مانند من داشتند ای کاش می توانستم بگویم بعد از خوردن صدای زنگ آخر چه شور و هیجانی در کلاس به پاشد نمی توانم بگویم چون این انشا را روی کلاس نوشتم وبعد از خوردن زنگ از خوش حالی ادامه متلب را برای نوشتن فرا موش کردم.

نویسنده :‌وقتی زنگ اخر می خورد بچه های کلاس ما همانند ازاد شدن پرنده ای از قفس می دوند وفریاد می شند ولی از مدرسه که خارج می شوند در وچه ها می استنند
وباهم گفت وگو می کنند.

ناشناس : صدای زنگ آخر مدرسه یعنی صدای خداحافظی از دوستانی که تا جلسه بعدی باید منتظر شوخی کردن هایشان با دوستان بمانند شوخی های شیرین که انسان از خنده سکته را میزند با شنیدن صدای رینگ رینگ زنگ آخر مدرسه هر فردی هم خوشحال میشود و هم ناراحت خوشحالیش به این دلیل است که به سمت خانواده ای که او را بزرگ کرده است میرود و ناراحتی اش به این دلیل است که باید دوستان خود را تا جلسه بعد هم را ترک کنند این لحظه از نظر خیلی ها اشک آدم را. در میآورد من صدای دلنشین زنگ آخر را دوست دارم.

نویسنده : وقتی زنگ اخر می خورد بچه های کلاس ما همانند ازاد شدن پرنده ای از قفس
می دوند وفریاد می شند ولی از مدرسه که خارج می شوند در وچه ها می استنند
وباهم گفت وگو می کنند.

کیوتی : جناب نویسنده یک سوال دارم اول اینکه شما کی هستید و دوم اینکه انشاء خیلی قشنگ بود ولی در کتاب نگارش نوشته بود یک بند اما این بیشتر از یک بند بود و اگر معلم شک کند باید چه جوابی دهم اما باز هم ممنونم.
منتظر شما هستیم …

ریحانه : مدرسه محلی برای درس خواندن است و این مدرسه سه زنگ دارد.دو زنگ ان برای تفریح، خوردن خوراکی لقمه و انجام کار های است که دوست داریم.ما زنگ آخری نیز داریم شیرین ترین زنگ کل عمرمان که هیچ کسانی جز دانش آموزان از این لذت باخبر نیستند. زنگ آخر نشان دهنده ی تمام شدن درس ها و شروع شدن استراحت است.همه باشور و شادی از کلاس خارج می شوند و حتی جیغ می کشند اما بعضی ها هم هستند که در راه سوالات پی در پی از معلم می پرسند که هم روی مخ معلم میرود و هم روی مخ ما، اما اونا هم از زنگ آخر مخصوصاً از صداش لذت می برن و ان را دوست دارند.😁.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
سیتا 1 سال قبل
1

عالی

♥️ 2 سال قبل
6

کلاس اخر همیشه کسل کنندس

سنه نه 2 سال قبل
2

خخخخخخخخخخخخخ

ناشناس 2 سال قبل
-1

انشا خوبی نوشتی ممنون ازت ♥️♥️

سیما 2 سال قبل
1

راستش رابخواهید دانش اموزان من از درس بدم می یاد کلافم می کنه اما هرچه به اینده فکر می کنم ومی گم می خوام این کاره بشم می گم نه باید درس بخوانم

صدای زنگ اخر خیلی برای دانش اموزان جذاب است حتی برای خودم چون برمی گردیم خونه بازی می کنیم تلویزیون نگاه می کنیم

ناشناس 2 سال قبل
1

🥳🥳🥳🥳🥳🥳

هیوبوتااد 2 سال قبل
-2

ننه باسم گهبا

زهرا 2 سال قبل
1

عالی

آذین 2 سال قبل
1

خوب بود

علی و فاطمه 2 سال قبل
4

عالیه مرسيييي 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

ناشناس 2 سال قبل
-2

عاليه

ساری 🥰 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود مرسی 💕

اسم نعرم حله 2 سال قبل
0

نامصن خیط شدم جلو معلم

ناشناس 2 سال قبل
1

سلام نویسنده ،☺️خواستم تشکر کنم ازت . واقعا انشا هایی که قرار میدی بسیار عالی هستند 😅😘

روح بیکار 😒🥺 2 سال قبل
0

به ملا لو میریم😂😐

dayana 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود

امیر محمد 2 سال قبل
3

خوب بود

بارلی 2 سال قبل
14

تموم شد خیلی تاثیر گذار بود

مرد گمشده 2 سال قبل
0

ما که نفهمیدیم

ناشناس 2 سال قبل
2

انشا درمورد صدای زنگ آخر یک بند باشد صفه ۷۳ نگارش کلاس هفتم

. 2 سال قبل
8

خیلی عالی فقط کمی به سلک ما بنویسید وگر نه لو میریم

ناشناس 2 سال قبل
0

خیلی ممنونم خیلی عالی بود 🤩😍

..... 2 سال قبل
0

عالی بود.

Hanyeh 2 سال قبل
1

عالی عسل خانم

زینب 2 سال قبل
-2

♥💋

امیر 2 سال قبل
1

جواب رابده

نویسنده 2 سال قبل
4

خیلی بد بود این چی بود با اون شعر سعدی که گفتین همه میفهمن خودمون ننوشتیم

23
اهوم واقعا راست میگه همه میفهمن خودمون ننوشتیم 2 سال قبل

همه میفهمن ک خودمون ننوشتیم

رها 2 سال قبل
4

باید درمورد کلاس خودت بگی

ایناز 2 سال قبل
4

خوب بود ولی نتیجه هاش خیلی بیشتره و اینکه معلومه خودمون ننوشتیم

نویسنده 2 سال قبل
5

عالی بود ولی خوبه خانومم نبینه

نویسنده 2 سال قبل
3

همه ی ما انسان ها ومعلم ها حضور در مدرسه را تجربه کرده ایم همه ی دانش اموزان زنگ اخر مدرسه را دوست دارند وبرای انها زنگ اخر مدرسه خیلی لذت بخش است

👑mahak👑 2 سال قبل
8

انشا هاتون قشنگ هست ولی دوست دارم یکم هیجانش بیشتر باشه ممنون میشم

👑mahak👑 2 سال قبل
25

مثلا من اصلا دوست ندارم برم خونه درس بخونم. وقتی تو مدرسه هستیم میتونیم شیطونی و عشق حال کنیم ولی خونه نمیشه یک سره باید درس بخونیم😑😑😑❤😂😁

1
... 2 سال قبل

🤣🤣🤣😂😂😂😂😢👏👏👏👏😿

14
🧿🧿 2 سال قبل

👍👍

نویسنده 2 سال قبل
16

همه ما در اول مهر برای آموختن علم به مدرسه می رویم و با دوستان و معلمان جدید آشنا می شویم کم کم روز را سپری می کنیم وبه زنگ آخر نزدیک می شویم بعضی دانش آموزان برای رسیدن زنگ آخر لحظه شماری می کنند و بعضی ها دوست دارند هرگز روز و زنگ خانه ها به صدا در نیاید تا با دوستانشان بازی و تفریح کنند و وقتی که زنگ آخر به صدا در آمد همه دانش آموزان به سمت درب مدرسه راهی می شوند و به خانه هایشان می روند .

عسل حسنی 2 سال قبل
16

انشا درمورد زنگ اخربه نام خدای بخشنده ی مهربان که نامش روح بخش دل هاستزندگی ما ادم هامانند زنگ اخر است زنگ اخر فقط مختص مدرسه و کلاس درس نیستزندگی ما ادم ها ابتدا و انتها داردو این چنین است =زنگ اخر دانشگاه – زنگ اخر مدرسه – زنگ اخر زندگی

12
عشقمی عسلی 2 سال قبل

عالی بود ماله تو

ایدا 2 سال قبل
5

😕

مریم احمدی نژاد 2 سال قبل
5

انشا زنگ آخر مدرسه

ناشناس 2 سال قبل
11

با سلام خدمت شما عزیزان حق با شماست فقط کاش همین یک بند به صورت داستانی بود

میناⓂ 2 سال قبل
12

لایک داری خواهر 👍👍👍👍

نویسنده 2 سال قبل
6

زنگ آخر همه خسته هستند و هیچ کس حال و حوصله ندارد. همه میخواهند هرچه زود تر به خانه هایشان بروند. آریا

3
Parmis 2 سال قبل

باهات موافقم 👍👍👍

نویسنده 2 سال قبل
9

صدای زنگ آخر نوای دل نشین مدرسه در مدرسه همه برای به صدا درامدنش لحظه شماری میکنند اما در زندگی هیچکس دوست ندارد حتا به زنگ آخر هم فکر کنند من هر وقت به زنگ آخر دنیا فکر کنم تمام بدنم به لرزه در می آید این نصیحت من به شما هیچ وقت به صدای زنگ آخر فکر دنیا نکنید….

1
مرد گمشده 2 سال قبل

دمت گرم

نویسنده 2 سال قبل
7

وقتی زنگ اخر می خورد بچه های کلاس ما همانند ازاد شدن پرنده ای از قفسمی دوند وفریاد می شند ولی از مدرسه که خارج می شوند در وچه ها می استنندوباهم گفت وگو می کنند

نویسنده 2 سال قبل
5

زنگ اخر برای من مثل یک رویا می ماند

نویسنده 2 سال قبل
12

زنگ آخر مدرسه خیلی زنگ خوبی هستش و ناراحت کننده .چرا؟ چون وقتی زنگ میخوره از دست معلمانی که بهت منفی میدن راحت میشی ما هروز امتحان داریم و اگر امتحان رو خراب کنیم حتما نمره منفی میگیریم حالا میدونید چرا آدم رو ناراحت میکنه چون از پیش دوستانی که هر زنگ باهم شوخی می کنیم و میخندیم جدا میشیم خیلی سخته دوست داریم هروز کنار هم باشیم ولی نمیشه.چرا؟ چون باید بری خونه و درس های فردا رو بخونی که ببینی فردا نمره منفی میگیری یا نه

مریم جوووووووووووووووون 2 سال قبل
1

سلام عالی بوداما معلم ما بفهمه بیچاره میشیم

0
ماردین 2 سال قبل

آره له د دچه

مریم جوووووووووووووووون 2 سال قبل
7

سلام عالی بود معلم ما بفهمه بیچاره میشیم

فاطمه 2 سال قبل
4

باسلام بعضی کلمات را خیلی تکرار کرده اید

کیوتی 2 سال قبل
3

جناب نویسنده یک سوال دارم اول اینکه شما کی هستید و دوم اینکه انشاء خیلی قشنگ بود ولی در کتاب نگارش نوشته بود یک بند اما این بیشتر از یک بند بود و اگر معلم شک کند باید چه جوابی دهم اما باز هم ممنونم کیوتی هستم از تهران 😊☺

5
حنا 2 سال قبل

نظر من هم این است باید یک بند باشد

2
ناشناس 2 سال قبل

ننویس اغا دلش خواسته نوشته خوشت نیومد چشتو ببند رو این انشاء بیشتراز یک بند شده خلاصه شو بنویس

ناشناس 2 سال قبل
-1

خیلی عالی بود

خیلی طولانیه🐴🐴🐴🐴 2 سال قبل
-1

اما بهترین متن هااست😘

نگین 2 سال قبل
3

خیلی خوبه واقعا کمکم کرد ممنونم دمتون گرم

رضا 2 سال قبل
4

خوب بود

منا 2 سال قبل
1

انشا خیلی خوب بود

مهناز 2 سال قبل
8

خیلی عالی بود 🤩🤩

محمد 2 سال قبل
2

خودت اهل کجایی

0
نویسنده 2 سال قبل

مازندران

رضاعبادی 2 سال قبل
0

اره منم همین رو میخواستم بگم

نویسنده 2 سال قبل
7

مدرسه محلی برای درس خواندن است و این مدرسه سه زنگ دارد.دو زنگ ان برای تفریح، خوردن خوراکی لقمه و انجام کار های است که دوست داریم.ما زنگ آخری نیز داریم شیرین ترین زنگ کل عمرمان که هیچ کسانی جز دانش آموزان از این لذت باخبر نیستند. زنگ آخر نشان دهنده ی تمام شدن درس ها و شروع شدن استراحت است.همه باشور و شادی از کلاس خارج می شوند و حتی جیغ می کشند اما بعضی ها هم هستند که در راه سوالات پی در پی از معلم می پرسند که هم روی مخ معلم میرود و هم روی مخ ما، اما اونا هم از زنگ آخر مخصوصاً از صداش لذت می برن و ان را دوست دارند.😁😊ریحانه

-2
ناشناس 2 سال قبل

عالی بوود🤭🤭🤭

ムℳɨЯムℓɨ 2 سال قبل
-1

خوب بود

... .... 2 سال قبل
23

بیشتر این انشاء ها عالیییی هستند 😍😍 اما بعضی از انشا ها اصلاً احساسی نیست 🤨

رویا 2 سال قبل
2

سلام من این برنامه را خیلی دوست دارم ممنونم از شما

ناشناس 2 سال قبل
3

بد بود معلم فهمید

4
رستا 2 سال قبل

خخ خوب یه تغییر توش ایجاد میکدری!! خوب بود که1

Sadra 2 سال قبل
5

آره واقعا

4
ندا خیرخواه 2 سال قبل

موضوع صدای زنگ آخروقتی نزدیک به زنگ آخر کلاس می رسید هر دقیقه بچه هابه ساعت نگاه میکردند تا صدای زنگ آخر به صدا در می امد هنوز معلم سرکلاس بود که بچه ها به سوی در کلاس می دویدندولی همه ی صدای زنگ هاخوشحالی نداره فقط زنگ آخر مدرسه.

ناشناس 2 سال قبل
3

ممنون از سایت خوبتون

2
ناشناس 2 سال قبل

متن ها خیلی عالی و قشنگ بودن دستتون درد نکنه

نویسنده 2 سال قبل
3

همه ی ما میدانیم که زنگ آخر همه ی بچه خوشحال هستند

نویسنده 2 سال قبل
1

اگر میدانستم، نمیومدم گوگل

فاطمه 2 سال قبل
9

عالی بود وای ممنونم🍁🌸🌺🍂🍃🌿🌾🌻🌼

نویسنده 2 سال قبل
15

صدای زنگ اخر بسیار دلنشین است.👀🧊همه خسته هستند و میخواهند هر چه زودتر به خانه بروند تا استراحت کنند🧠💪👀🏃‍♀️🚶🏼‍♀️🚴‍♀️وقتی زنگ به صدا در میاید بچه ها وسایل خود را جمع میکنند و به دربازه هجوم میاورند.😃تا زودتر به خانه برسند🙂🤭بنابرین: من خیلی صدای زنگ اخر را دوست دارم.🤤😋نویسنده:pegah

4
hmn 2 سال قبل

دمت گرم 😘

نویسنده 2 سال قبل
4

تارا:هیچ وسیله ای روی هیچ میزی به چشم نمیخورد،دانش آموزان کاپشن هایشان را پوشیده بودند، انگار برای جنگ آماده شده بودند.

1
دیانا 2 سال قبل

عالیییییی فقط یه سوال چرا والیبال نزاشتید

2
ناشناس 2 سال قبل

عالییی

آرش سلحشور 2 سال قبل
0

عالی است 💖💖💖💖

عباس 2 سال قبل
2

عالی. از این سایت سپاسگزارم.🙏🙏 بابت انشاء های خوب و علیتون. به درد من خورد.

نویسنده 2 سال قبل
10

زندگی ما آدم ها هم مانند زنگ آخر است زنگ آخر فقط مختص مدرسه و کلاس درس نیست.. زندگی ما ازابتدا تا انتها دارای چندین زنگ آخر است.. زنگ آخر مدرسه ٬ زنگ آخر دانشگاه ٬ زنگ آخر کار و زنگ آخر زندگی….

2
سارع 2 سال قبل

متنت خیلی قشنگ و مفهومی بود کاش ادامش میدادی

پاسخ داده 2 سال قبل
3

سلام 🤗🤗🤗🤗خیلیییییییییی عالــــــــــــی بود👍👍ممنون💎💎

ناشناس 2 سال قبل
4

عال بود

ناشناس 2 سال قبل
2

مال نویسنده خیلی خوبه عالیییییییییی

امید 2 سال قبل
2

عالی بود❤❤😘😘😘

1
سیما عزیزی محمود آبادی 2 سال قبل

شهرت شما چی هست

عالی هست 2 سال قبل
0

عالییییییییییی بوددددددددددد

نویسنده 2 سال قبل
0

صدایش عجیب دلنواز و شادی آور است درست مانند صدای خنده نوزاد!صدای زنگ آخر درست مانند زنگ ورزش همه را غرق در هیجان و شادی می کند و حس یک پرنده ای که آزاد و رها شده را در دلهای ما ایجاد می کند.

فروزان 2 سال قبل
4

سلام متن خوبی است اما کلمه های خوبی درش به کار نرفته

2
نویسنده 2 سال قبل

خودتان تغییرش دهید.

Zahra 2 سال قبل
2

خیلی خوب است ولی کاش متن یکمی کوتاه بود

2
زینب 2 سال قبل

واقعا

نویسنده 2 سال قبل
4

صدای زنگ اخر برای هر دانش اموز یک معنا دارد.بعضی از دانش اموزان با پایان کلاس چندان خوشحال نیستند یا به دلیل دوری از دوستانشان ویا به دلیل اینکه علاقه زیادی به درس دارند.عده ای هم از اینکه به سوی خانه و خانواده میروند خوشحال هستند.

سحر 2 سال قبل
2

صدای زنگ اخر برای هر دانش اموز یک معنا دارد.بعضی از دانش اموزان با پایان کلاس چندان خوشحال نیستند یا به دلیل دوری از دوستانشان ویا به دلیل اینکه علاقه زیادی به درس دارند.عده ای هم از اینکه به سوی خانه و خانواده میروند خوشحال هستند.🌹🌹

2
ناشناس 2 سال قبل

❤❤❤

نویسنده 2 سال قبل
6

صدای زنگ اخربه نام خداوند جان و خرد همه ما حضور در مدرسه را تجربه کرده ایم که در بعضی از مواقع خیلی میترسیدیم مثلا از امتحان پرسش و حل ریاضی و … میترسیدیم و وقتی که صدای زنگ آخرمون را که میشنیدیم خیلی خوحال میشدیم و اینکه بعضی از دانش آموزان هم خوشحال نمیشدنپایان بقیه را نمیدونم کاش یکی از بچه ها پر کنند

Pouya 2 سال قبل
-1

ممنونم از همه نویسنده ها

M 2 سال قبل
0

عالی

army 2 سال قبل
2

من هنو چیزی که میخاسمو پیدا نکردمشتتتت

0
گ 2 سال قبل

منم

نویسنده 2 سال قبل
2

صدای زنگ اخر!لذت بخش ترین صدایی که یه دانش اموز میتونه بشوه😁.

هنسک هورامی 2 سال قبل
-1

مال خود نویسنده واقعا با معنی بود

نویسنده 2 سال قبل
1

بعضی ها هم برای رفتن به خانه وخوردن دستپخت مادرشون خیلی خوشحال هستن چون میخواد غذای مورد علاقه شان را درست کند

زینب 2 سال قبل
0

عالی🖐🖐🖐🖐🖐

غزل جوادی 2 سال قبل
-1

عالــــــــــــــی بـــــــــــــود 💖💖💖ممنون ♥♥♥

نیما کولیوند از استان لرستان 2 سال قبل
3

عالیه فقط تمام درس ها رو کامل تر کنید مخصوصلا درس ازاد هم باشه

برای پاسخ کلیک کنید