انشا پاییز صفحه 20 کتاب نگارش هفتم

هلما

فصل برگ ریختن دانش آموزان بدبخت😑✌

یع یندع خداع:)

معلمم فهمیدصفرگرفتم😐😂ولی خوخوب بید✋

ناشناس

در پاییز برگ های ما می‌ریزد نه درختان

ناشناس

پاییز برگ های زیادی را میریزاندمخصوصا برگ های مارا که باید درموردش انشا بنویسیم.

نویسنده

فصل سوم پاییز است فصلی که برگ درختان زرد میشود و در حال ریختن است . پاییز دارای میوه .

انشا صفحه ۲۰ کتاب نگارش پایه کلاس هفتم درباره درمورد پاییز شکل گیری نقشه ذهنی سفر نوشتن از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا پاییز کتاب نگارش هفتم

پاییز صفحه 20 کتاب نگارش هفتم

با سلام خدمت شما دوستان عزیز که برای جستجوی اینجا درباره انشا پاییز وارد سایت ما شده اید سایت نکس لود همه انشا های همه پایه ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد شما کافی است در گوگل پس از جستجوی اسم انشا و صفحه انشا در آخر جستجو اس نکس لود  را بنویسید و جستجو کنید وب سایت ما اولین سایتی خواهد بود که انشا را برای شما نمایش خواهد داد.

انشا پاییز مقدمه بدنه نتیجه

مقدمه : طبیعت کشورما شامل چهار فصل زیبا و رنگارنگ است که یکی از این فصل ها پاییز است.

بدنه : اولین چیزی که با شنیدن نام پاییز در ذهن بچه مدرسه ای ها نقش می بندد رفتن به مدرسه است. صدای ساعت های زنگ دار که 6 صبح شنیده میشود، بیانگر آغازی برای آموختن علم و دانش است. در پاییز رفتن به پارک ها، قدم زدن در طول خیابان ها و صدای خش خش برگ ها در زیر چرخ ماشین ها و اقدام سایرین لذت بخش است و در اصل پاییز را به برگ ریزانش می شناسند.
عطری که هنگام پوست کردن نارنگی به مشام میرسد، ترشی سیب گلاب، لقمه های نان و پنیر و گردو که در زنگ های تفریح در دست کودکان دیده میشود و همه و همه یاد پاییز را در دل ها زنده میکند.
نم نم باران و وزش باد های پاییزی و گاه گاه برفی که آذر ماه را سفید پوش میکند، به طبیعت چهره ای زیباتر میدهد.

نتیجه گیری : هر فصلی رنگ و بوی خود را دارد. یکی سرد است و یکی گرم، یکی مه آلود است و یکی آفتابی! باید به خاطر داشته باشیم که از زیبایی های هر فصل درس خدا شناسی بیاموزیم.

انشا درباره پاییز هفتم

پاییز فصلی است که در آن می توانیم همه جای جهان را نارنجی ببینیم فصلی است که همه درختان لباس خود را بر روی زمین می اندازند تا فرشی برای قدم گاه مردم باشد.پاییز فصل بسیار زیبایی است که در آن می توانید رنگ آمیزی خداوند را درون طبیعت مشاهده کنید به هر فصل نیست پاییز فصلی است که لباس چرک و قدیمی را بیرون می اندازند و منتظره لباس سفید و عروس مانند زمستان می شود. پاییز هزار رنگ دارد هزاران رنگی که بر روی برگ های درختان و بر روی آسمان آبی نقش بسته است بارش‌های باران پاییزی که مانند قطره های بلورین بر روی زمین سفت و سخت می ریزند و آن را نرم و لطیف می سازند. پاییز فصلی است که می توان در آن به راحتی در خیابانها قدم زد و به هیچ چیز دیگر فکر نکرد چرا که خداوند همه جا خود را نشان داده است و فقط با پیاده رفتن خداوند را درون دهکده که اجزای طبیعت می‌توانیم مشاهده کنیم. فصل پاییز فصل زندگی و پایانه عمر می باشد به طوری که پس از سبزی و نشاط زردی و ناتوانی و قرمزی اون فول در تک تک اعضای طبیعت می شود دید.

انشا درمورد پاییز صفحه 20 نگارش هفتم

پاییز فصلی است که در آن برگ های درختان به زردی می گرایند ؛ اما بعضی از برگ ها هم در راه زرد شدن گاه قرمز و قهوه ای می شوند. پاییز همان فصلی است که در آن برگ درختان می ریزند و در زیر پای رهگذران بی تفاوت خش خش می کنند. پاییز شاید همان فصل غفلت است و رخوت شاید هم نه فصل هوشیاری و تدبر است؛ چه فرقی می کند که در پاییز خواب باشی یا بیدار مهم آن است که پاییز کار خودش را می کند. به دقت و حوصله دست به کار آراستن می شود؛ آراستن درخت ها ، شهر ها ، باغ ها و زمین به زرد و سرخ و قهوه ای برگ ها ؛ به قطرات گاه نم نم و گاه شر شر باران و به باد که می وزد. پاییز همان فصل دل انگیزی است که گاه رویایی اش می خوانند همان فصلی که می توانی در آن ساعت ها از پنجره ی اتاق به درخت روبروی خانه نگاه کنی و خسته نشوی. پاییز همان دل انگیزانه ایست که گاه هوس می کنی زیر بارانش بی روسری در کوچه قدم بزنی تا موهایت خیس شوند. پاییز همان مادر رقص خرامان برگ هاست که به ناز و عشوه ی تمام چرخ زنان از آسمان بر سرت می بارند، و تو سریع تر می روی تا زیر برگ هایش برسی و با خودت بگویی این یکی به افتخار من افتاد. پاییز همان موسیقی خوش خش خش برگ هاست _همان برگ های خرامان_ که این بار هوس می کنی کفشهایت را در آوری تا موسیقی هبوط برگ ها پاهایت را قلقلک کند. پاییز همان فصل درختان لخت خرمالو است که سرخی خرمالوهایش ر ا به همه عرضه می دارد. همان فصل قاصدک های شیطون که برایت خبر می آورند ، خبر های خوش ، خبر هایی که هیچ وقت نمی رسند وتو باز هم آنها را بر می داری و فوت می کنی و با نگاهت تعقیبشان می کنی تا در آبی ابری آسمان پاییز گم شوند. آه عجب این پاییز برگ زیر هزار رنگ خوش می نشیند در چشم و خیال من … ومن از ورای سفیدی دیوار های اتاقم همه را ، همه را خوب خوب می دانم؛ دیگر جاده های پاییز را از حفظ شده ام.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

پریچهر : در پاییز برگ درختان می‌ریزد و هنگامی که ما بر روی آنها راه می‌رویم صدای خش‌خش می‌دهند.
پاییز فصلی است که در آن برگ‌های درختان به زردی می‌گرایند اما بعضی از برگ‌ها هم در راه زرد شدن گاه قرمز و قهوه‌ای می‌شوند.
بسیاری از میوه‌ها در فصل پاییز می‌رسند. اناره ساوه، خربزه، سیب، پرتقال، به، سنجد و…
در فصل پاییز بسیاری از پرندگان به مناطق گرمسیر مهاجرت می‌کنند.
در فصل پاییز کشاورزان زمینها را شخم زده و در آن محصولاتی مانند گندم و جو می‌کارند.
در فصل پاییز روزها کوتاهتر می‌شود و شبها طولانی می‌گردد.
در پاییز خرمالو ها میرسد و لیمو شیرین و پرتقال و انار به بازار می آید . بعضی وقتی ها مادرم انار ها را دان میکند و به آنها گلپر و نمک میزند و در کاسه های کوچک میریزد و به ما میدهد که من خیلی خوشم می آید. در پاییز لبو فروش ها در روی گاری های قدیمی لبو های شیرین و قرمز میپزند و به ما می فروشند من گاهی با دوست هایم از آنها لبو داغ میرخر مو در راه رفتن به خانه با هم میخوریم که خیلی کیف دارد .
پاییز خود انبوهی است از حرف ها، حس ها و …پاییز که بر زبانت جاری میشود دل مخاطبت ضعف میرود برای حال و هوایش ؛ اصلا بدون ان که حرفی زده باشی او زیر باران های‌ پاییزی خیس خواهد شد و غم غریبی بر دلش خواهد نشست ؛ برگ های‌ ریخته بر زمین زیر پاهایش خرد خواهد شد جوری که تو میتوانی صدای خش خش برگ ها رابه وضوح بشنوی .

پریچهر : پائیز ،سوار بر اسب سفید مهر بر جادهء دنیا می تاخت،تا تپش های بی امان لحظه هارا حس کند.او با همرا هانش،که آبان آذر نام دارند،همراه با کوله باری ازعشق ،شعر و باران،و صدای در هم شکسته شدن برگ های زرد پائیزی از راه رسید و حالا غبار سفر برشانه هایشان نشسته بود.
شهر پر از بوی آرامش بخش پائیز بودو تمام عاشقان آن را تا ابدیت در مشام خود حبس می کردند وصدای موسیقی خش خش برگ ها را در خاطر خود حک می کردند .تا گاه گاهی در کور ترین نقطهء ذهنشان به آن سری بزنندو برای لحظه ایی دنیایشان پر شود از آوازهء امید.شاید توانستند که طعم خوب زندگی را با رایحه ایی از قهوه گس بچشند.
این بار که پائیز آمد تنش خسته بود و روی درختانش کوفتگی خوابیده بود.
و سمفونی برگ ها دیگر آن دلنوازی سابق را نداشت، و گرد مست کنندهء او کمتر بر دل این شهر پر دود نشست . از آن مهم تر که باران دیگر آن طور که شایسته ی پائیز بود تن سردو سخت زمین را لمس نکرد. انگار که پائیز رسم پائیزی بودن را به فراموشی سپرده بود. حالا دیگر شاعرانه های عاشقانه کمرنگ شده بود، و شاعران نمیدانستند بدون لمس حس باران ،چگونه شعر بگویند که درد عاشقان را دوا کند.
پائیز امسال شبنم پر لطف باران روی گیسوان یار ننشست و باران رقص کنان بر سینهء پنجره ءعریان نکوبید.
باران یعنی امید ،یعنی حس شیرین زنده بودن، با سر انگشتان نشاط قطرات آن را لمس کردن و با باریدنش تمام پلیدی هارا به خاک سپردن.

پریچهر : موضوع: پاییز
زندگی زیباست و پاییز زیباترین،در وصفش زبان قاصر و چشم ها بارانِ اشک است و چه خوب خواهد شد اگر،جای برگ های پاییزی،زباله هارا پیراهن زمین نکنیم.
پائیز ،سوار بر اسب سفید مهر بر جادهء دنیا می تاخت،تا تپش های بی امان لحظه هارا حس کند.او با همرا هانش،که آبان آذر نام دارند،همراه با کوله باری ازعشق ،شعر و باران،و صدای در هم شکسته شدن برگ های زرد پائیزی از راه رسید و حالا غبار سفر برشانه هایشان نشسته بود.
حالا دیگر شاعرانه های عاشقانه کمرنگ شده بود، و شاعران نمیدانستند بدون لمس حس باران ،چگونه شعر بگویند که درد عاشقان را دوا کند.
پائیز امسال شبنم پر لطف باران روی گیسوان یار ننشست و باران رقص کنان بر سینهء پنجره ءعریان نکوبید.
باران یعنی امید ،یعنی حس شیرین زنده بودن، با سر انگشتان نشاط قطرات آن را لمس کردن و با باریدنش تمام پلیدی هارا به خاک سپردن.
پاییز فصل میوه­های خشمزه­ایی چون نارنگی و انگور است، من میوه­های پاییزی را دوست دارم و از خوردن آن­ها نهایت لذّت را می­برم. یکی دیگر از این میوه­ها سیب است میوه­ای که آن را بهشتی می­دانند. پاییز شامل سه ماه به نام­های مهر، آبان و آذراست. مهر ما را به یاد محبت و عشق می­اندازد

پریچهر : پرده آبی رنگ اتاق را کنار زده و با پاک کردن بخار توسط دستانم، نگاهی به بیرون می اندازم.
عقربه ساعت هفت صبح را نشان داده و علت بیداری خود را نمی دانم، اما این فصل زیبا و این همه نقش و طرح و رنگ، مرا هوشیار ساخته و اثری از خستگی دیشب و بی حوصلگی کارهای امروز را در خود نمی بینم.
کف خیابان نم دار و قطره قطره اشک از شاخ و برگ درختان مهمان آغوش زمین می شود، همه چیز حال و هوای دیگری داشته و دل آسمان گرفته است، اما مگر می شود در اولین صبح پاییز، با این همه زیبایی، چای داغ مادر بزرگ و درختان زرد و نارنجی، دلگیر و نا امید بود؟
پاییز، شاه فصل هاست اما دلگیری عجیبی را با خود به همراه دارد، ولی نه در اولین روز ورودش، نه به هنگام بارش باران پس از ماه ها خندیدن خورشید.
این فصل، نام دیگر عشق است که شادابی را به مردم هدیه می کند، اما علاوه بر آن، در این فصل و بر زیر اشک های آسمان، هیچ کس نمی تواند اندازه گل های حیاط مادر بزرگ و یا گل های وسط میدان خیابان اصلی و یا گل های پناه گرفته زیر سایه درختان خوشحال باشد، زیرا می داند که این روز و ورود پاییز، جان دیگری به او داده و قرار است مدت زیادی را سیراب و پر از حس تازگی سر کند.

پریچهر : مقدمه : نگاهی به اطراف می اندازم،سرم را از این سو،به آن سو،گردش میدهم تا بوی نم پاییز در سرم جریان یابد و رنگ های سرد و گرمش،جانی دیگر به روحم هدیه کند.
بدنه : چند قدم بر میدارم،تا صدای آواز برگ های لباس زرد و نارنجی بر تن کرده،در آغوشِ نمناک کفش های پاییزی ام غرق شود.
سرم را رو به آسمان میکنم،دیدنش راحت تر شده.دیگر،درختان سر به فلک کشیده با لبخند سرشان را به سویم خم نکرده و در برابر آسمان دیوار نشده اند.آسمان،راحت می تواند زیباییش را به رخِ درختان بکشد.
سرم را به پایین خم کرده و سعی میکنم رنگ لباس هایی که برگ های سب بهاری بر تن کرده اند را تشخیص دهم،اما چقدر دشوار است.یکی نارنجی با اندکی زرد و یکی زرد با اندک نارنجی و حتی دیگری با شالگردنی سبز و لباسی نارنجی.
نمیشود دقیق رنگ هارا به خاطر بسپارم زیرا قلمِ خداوند،هرروز بر آغوشِ زمین رنگ میپاشد و لباسی نو هدیه میکند،گویی هدیه ای برای زیباییِ بی حدشان،یا شاید هم به خاطر لباسی گرم شدن برای زمین میگیرند.
نتیجه : زندگی زیباست و پاییز زیباترین،در وصفش زبان قاصر و چشم ها بارانِ اشک است و چه خوب خواهد شد اگر،جای برگ های پاییزی،زباله هارا پیراهن زمین نکنیم.

برسی و داوری : استفاده زیاد از علائم نگارشی،که سبب تکه تکه شدن انشا در حین خواندن میشود.
شیوه نادرست خواندن به علت استفاده زیاد از علائم نگارشی.
رعایت نشدن صحیح کادر بندی(کادر بندی صحیح:یک و نیم سانت فاصله از هر طرف کاغد و یک سانت ابتدای هر پاراگراف).

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
سارینابامری💗💗💗🥰🥰🥰 1 سال قبل
2

عشقی

نلنب 1 سال قبل
0

انشا‌در‌مورد‌پاییز‌‌صفحه‌۲۰‌نگارش‌هفتم

لیلا 1 سال قبل
36

پاییز فصلی زیباست که در ان به زیبایی نعمت های خدا مینگریم😍

هلما 2 سال قبل
95

فصل برگ ریختن دانش آموزان بدبخت😑✌

Ali 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
65

در پاییز برگ های ما می‌ریزد نه درختان

🍓HASTI🍓 2 سال قبل
10

خوب بود کارمو راه انداخت ممنون 💓💓

😹 2 سال قبل
4

جااان؟😑🙄

2
ناشناس 2 سال قبل

خیلی خوب بود ممنون ازشما

Zarammm:) 2 سال قبل
13

اوم خوبه ولی میفهمن خودمون ننوشتیم😕💔

15
پایییز 2 سال قبل

دقیقا باید بیشتر از زبان ما باشه

ناشناس 2 سال قبل
6

خیلی زیاد بود

‌عسلتون 2 سال قبل
31

وات

شما چ حصله دریدا خلاصش کنید کدوم خری میاد ی خلوار مینویسه البته اینم هس ک دبیر میگه انشا تهش باس ۱۰ خط بشع.من ک یسری جمله هاش بدردم خورد بقیش از خدم بود.

:)

6
هستی 1 سال قبل

😐💔

26
ناشناس 2 سال قبل

راس میگه

ناشناس 2 سال قبل
34

ایشالا زودتر مدوسه تموم بشه

ولی با این حال تازه شروع شده

ناشناس 2 سال قبل
3

خیلی خیته

0
آنی جوون 2 سال قبل

عالی

ساناز علی خانی 2 سال قبل
7

انشا درمورد حیاط

مدرسه

ناشناس 2 سال قبل
15

عالی بود ولی معلمم فهمید

ناشناس 2 سال قبل
6

خیلی زیاده

ریحانه 2 سال قبل
6

نباید کامل بنویسید باید خلاصه بنویسید چون معلومه معلم میفهمه😇

4
افرین 2 سال قبل

ولی آغازین میانی وپایانی مشخص نشده

محسنی ام:)))) 2 سال قبل
10

عالی بود:)

ولی هنوز نمیدونم قراره چ بلایی سرم بیاد😂💔

با اینکه خودم نویسنده ام ، فک کنم معلممون شک نکنه .. نمیدونم شاید بکنه ب هر حال این خوبه که یه چیزی نوشتم دست خالی نرفتم مدرسه😂🥺💔

مهدیس 2 سال قبل
-1

وای چقدر زیاده خدااااا

اما خوبه

فاطمه 2 سال قبل
25

لو رفتم

1
هویج 2 سال قبل

درکت میکنم 🥲

9
مهدی 2 سال قبل

🤣🤣🤣

19
مهدیس 2 سال قبل

😅

ارمی"BTS 2 سال قبل
14

چه زیاده یاخدا دستم خوشک شد

ولی عالی بود😂💌

16
یه آدم 2 سال قبل

حالا مجبور نیستی همه رو بنویسی که😂

11
مهدیس 2 سال قبل

🤣

کاملیا 2 سال قبل
3

خیلی زیبا بود! :))

دافنه 2 سال قبل
4

مرسی از انشاء

ℳaryaო 2 سال قبل
8

عالییییی

ناشناس 2 سال قبل
11

عالیه

رضا 2 سال قبل
18

عالییییییییییییییییییییی

4
دخی لجباز 2 سال قبل

👍👍👍👍

متینا 2 سال قبل
24

خیلی خیلی عالی بود……ممنون ازتون 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

نویسنده 2 سال قبل
46

فصل سوم پاییز است فصلی که برگ درختان زرد میشود و در حال ریختن است . پاییز دارای میوه .

ناشناس 2 سال قبل
12

دقیقا

Kiana 2 سال قبل
16

عالی بووووود🍁🍁🍂🍂🍂🌸🌺🌸🌺

مهناز حقیقی 2 سال قبل
9

خیلی خوب و جالب😊😊😊

داملا 2 سال قبل
7

فقط میتونم بگم عالی بود❤ツ

zizi 2 سال قبل
1

مرسی خیلی خوب بود 🤍💛💚💙💜🧡❤😍🤩🥰😘💋

ناشناس 2 سال قبل
1

صحفه ۲۱

ناشناس 2 سال قبل
3

عالی مرسی🌹

ناشناس 2 سال قبل
7

خوب بود شما هو ببینید

امیر محمد رضایی 2 سال قبل
1

عالیه 🌹🌹🥰🥰🥰😊

امیر محمد رضایی 2 سال قبل
22

عالیییییییه 🌹⚘😘😍😙🥰😊خیلی خوبه من بیست گرفتم شما؟

2
مهدیس 2 سال قبل

من هم همیشه

Neda❤ 2 سال قبل
32

روز اول مهر است☺دوباره پاییز آمد پاییز باهمه فصل ها متفاوت است چون باعث میشود به خدا نزدیکترشویم بخاطر نعمت های زیبایی که به ماداده است…………😻🙋

مهدی صباح 2 سال قبل
9

باتشکر خیلی جالب بود متشکرم

ناشناس 2 سال قبل
64

پاییز برگ های زیادی را میریزاندمخصوصا برگ های مارا که باید درموردش انشا بنویسیم.

مهسا 2 سال قبل
37

عالی

18
موافقم 2 سال قبل

موافقم با مهسا

ناشناس 2 سال قبل
26

عالی بود خیلی

عالی 2 سال قبل
22

عالی

MA 2 سال قبل
22

خیلی خوبه

آرام 2 سال قبل
18

ممنون خیلی خوب بود

سارا 2 سال قبل
12

عالی بود خیلی خوب بود مرسییییی💗💗💗

عالی 2 سال قبل
7

عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
18

عالیه بود ممنون از انشاء😘

یع یندع خداع:) 2 سال قبل
76

معلمم فهمیدصفرگرفتم😐😂ولی خوخوب بید✋

6
🤞🏻:) 2 سال قبل

خاک🤣👏🏻

N 2 سال قبل
24

عالی بودممنونم

4
راموس 2 سال قبل

عالی بود ولی معلمم فهمید😂😏

نویسنده 2 سال قبل
-2

عاله پاییز فصل خیلی خوبه👻💙

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
-2

خیلی عالی بود واقعا ممنون از شما😍😍😍😍😍😍😍😍

اشک 2 سال قبل
-1

چوخ یسن پوخدا یست بولدون

گودوک 2 سال قبل
-2

چوک انقرمیوز

نویسنده 2 سال قبل
0

لط

نویسنده 2 سال قبل
0

عالی بود عالی

تبفتحلععع 2 سال قبل
-1

خرابه

نویسنده 2 سال قبل
-2

ادامه

نویسنده 2 سال قبل
-2

نمیدونممممممممممممممممممممممممممممممممم

اتریسا شهریاری 2 سال قبل
-1

عالییییییی مرسی ازانشا زیباتون

ناشناس 2 سال قبل
1

عالییی بود

نویسنده 2 سال قبل
1

خوب نبود

نویسنده 2 سال قبل
4

من میخوام کتابمو حل کنم

ساترا 2 سال قبل
-2

خدایی خیلی خوب بود ممنون

نویسنده 2 سال قبل
-1

عالی بودن ممنون

Perspolis 2 سال قبل
1

خوبه

سارا 2 سال قبل
7

هعی هرسال باید انشا ع پاییز بنویسیم 😐برگای منم ریخ نمصن بسع خاعرم بسعخب بود مرص

ناشناس 2 سال قبل
4

خیلی طولانی😰😱

3
.... 2 سال قبل

اره

دیانا 2 سال قبل
6

عالیه واقعن دستتون درد نکنه ممنونم❤

مهشیدم_(دنبال رل^_^) 2 سال قبل
-2

افرین

ناشناس 2 سال قبل
-1

عالی عالی

s 2 سال قبل
0

بدک نبو🤨د

-1
مهدیس 2 سال قبل

••͜

نویسنده 2 سال قبل
0

زینب زاکری نسب

سوگند 2 سال قبل
0

خوب بد نیست

نویسنده 2 سال قبل
0

خیییییییلی خیلی عالی بود ممنونم از نویسندش

مائده سادات طالبی 2 سال قبل
1

خیلی خیلی عالی بود ممندنم

ناشناس 2 سال قبل
3

خیلی عالیه👏🏻👏🏻

مریم 2 سال قبل
1

عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
0

عالیییی

نویسنده 2 سال قبل
2

این خوب بود

کاملیا 2 سال قبل
5

خیلی خیلی عالی بود 🐾🦊🧡

نویسنده 2 سال قبل
11

در طبیعت کشور چهار فصل وجود دارد چهار فصل زیبا و رنگارنگ یکی از این فصل ها پایز است .در فصل پایز برگ درختات زرد و نارنجی میشوند و هوا خنک تر میشود در فصل پایز نعمت و افرینش خدا وند را میبینیم که خدا وند چه طبیت زیبایی افرید است .در فصل پایز باد خنکی میوزد و برگ دختان را از این سمت به ان سمت میروند و بیشتر پرندگان به مناطق گرم سیر میروند و کشاورزان زمین های خودشان را خشم میزنند و محصوالاتی مانند کندم و جو میکارند . و این فصل اینگونه طی می شود

5
مهدیس 2 سال قبل

۲۰

2
حدیث 2 سال قبل

عالی

نویسنده 2 سال قبل
-1

من پاییز را خیلی دوست دارم در فصل پاییز صبح که از خواب بلند میشوم چای داغ مادر بزرگم خیلی خوشمزه است

نویسنده 2 سال قبل
13

زندگی زیباست و پاییز زیباترین،در وصفش زبان قاصر و چشم ها بارانِ اشک است و چه خوب خواهد شد اگر،جای برگ های پاییزی،زباله هارا پیراهن زمین نکنیم.پائیز ،سوار بر اسب سفید مهر بر جادهء دنیا می تاخت،تا تپش های بی امان لحظه هارا حس کند.او با همرا هانش،که آبان آذر نام دارند،همراه با کوله باری ازعشق ،شعر و باران،و صدای در هم شکسته شدن برگ های زرد پائیزی از راه رسید و حالا غبار سفر برشانه هایشان نشسته بود.حالا دیگر شاعرانه های عاشقانه کمرنگ شده بود، و شاعران نمیدانستند بدون لمس حس باران ،چگونه شعر بگویند که درد عاشقان را دوا کند.پائیز امسال شبنم پر لطف باران روی گیسوان یار ننشست و باران رقص کنان بر سینهء پنجره ءعریان نکوبید.باران یعنی امید ،یعنی حس شیرین زنده بودن، با سر انگشتان نشاط قطرات آن را لمس کردن و با باریدنش تمام پلیدی هارا به خاک سپردن.پاییز فصل میوه­های خشمزه­ایی چون نارنگی و انگور است، من میوه­های پاییزی را دوست دارم و از خوردن آن­ها نهایت لذّت را می­برم. یکی دیگر از این میوه­ها سیب است میوه­ای که آن را بهشتی می­دانند. پاییز شامل سه ماه به نام­های مهر، آبان و آذراست. مهر ما را به یاد محبت و عشق می­اندازد

0
مهدیس 2 سال قبل

۲۱😅

6
ناشناس 2 سال قبل

خوب بود بدک نبود

نویسنده 2 سال قبل
5

همچی عالی

سیده سارا افتخاری 2 سال قبل
5

عالییییییییی❤❤❤

نویسنده 2 سال قبل
37

هر فصلی زیبایی خاص خود را دارد چهارفصل همانند ۴ نگین بر تاج و طبیعت می درخشند به جهان جلوی تازه می بخشند و از میان آن ها می توان پایگاه ها که فصل الخطاب کرد فصل رنگ و رنگ ها نقاشی های پر نقش و نگار است پاییز فصل پر رنگ سال است پاییز با آمدن ماه مهر آغاز می شود و با آخرین قدم های ما حاضر به پایان میرسد میرسد در میانه این فصل آبان حکومت می کند بند دوم روزها در پاییز کوتاه میشود خورشید در آسمان پاییز ملایم می تابد و کمرنگ تر از بقیه فصلهاست برخلاف روزهای شبهای پاییز طولانی و عسل و طولانی ترین شب سال آخرین شب هر فصل از همان شبی که کم کم کوله بار خود را جمع می کند و جای خود را به برادر زمستان می دهد طبیعت در پاییز به نهایت زیبایی خود می رسد شالیزار و روزها در جریان می شوند درختان و جسم رنگبر با می کنند سرخ می شوند قهوه ای و نارنجی می شوند تا زیبایی به کمال شکوفه رسد به این زمینه های خسته به خواب می روند تا نوبت کنونی کشتی دیگر برسیم بهاری دیگر برسد پاییز نیز مانند دیگر فصل های سال نشانی از قدرت آفرینش خداوند و نظری است که بندگان در نظام طبیعت نهاد است و برای ما درس های زیادی دارد

محمد امین 2 سال قبل
8

عالی بود ممنون من هرچی فکر کردم نتوانستم بنویسم تاکه این سایت را پیدا کردم در هر حال عالی بود مرسی

اسما 2 سال قبل
3

ممنونم از همتون

ناشناس 2 سال قبل
0

خوب

نویسنده 2 سال قبل
5

بلد نیستم😐😂

ناشناس 2 سال قبل
0

عالیییههه

ابوالفضل حسنلو 2 سال قبل
3

سلام این برنامه خیلی خوب است

ناشناس۳ 2 سال قبل
2

خیییییییییئلی خوب عالی❤❤😍😍😍😍😘😘😘

نویسنده 2 سال قبل
14

ما در پاییز با دیگر نعمت و شگفتی های دیگر خداوند آشنا میشوین

نویسنده 2 سال قبل
4

ما در پاییز با دیگر شگفتی های خداوند آشنا میشویم

سارا 2 سال قبل
1

عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
1

ممنون 🙏

دختر 2 سال قبل
10

عالـــــــــــــــــی

عسل 2 سال قبل
4

عالیییییی

دنیا دریادل 2 سال قبل
2

مممنونمممممممم ❤

نویسنده 2 سال قبل
10

پاییز یعنی اغاز دوباره زندگی سوگند (:🤞

حدیث محمدیان 2 سال قبل
3

عالی👌🏻👌🏻

علی ظهرابی 2 سال قبل
0

چته همیش بال نوشتن

علی ظهرابی 2 سال قبل
1

😁😁😁😁😁😁😁

2
درد 2 سال قبل

عالیه

نویسنده 2 سال قبل
-1

پاییز بههرین فصل سال است وقتی پاییز اومد مدرسه ها هم بازمیشن پاییز عشق منه

نویسنده 2 سال قبل
8

عالی بود ولی کی کم مشکل داشت

دانیال 2 سال قبل
3

عالی بود ولی کی کم مشکل داشت

نویسنده 2 سال قبل
5

باز هم سومین فصل آمد فصلی با رنگ های سبز،زرد،نارنجی و قرمز بر روی درخت ها میبینیم

نویسنده 2 سال قبل
7

خیلی عالی بود ممنون

آیلار 2 سال قبل
11

بسیار عالی ⁦◉‿◉⁩⁦بسیار خوب ⁦(☞^o^) ☞⁩ خیلی خوببببببببب⁦(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞⁩

5
ناشناس 2 سال قبل

عالی راست می گوید

مهسا مهسا 2 سال قبل
1

عالی

نویسنده 2 سال قبل
6

سلام

2
سلام 2 سال قبل

خوب بود ولی از کتاب عکس میگرفتی بهتر بود

4
سلام 2 سال قبل

خوبی

نویسنده 2 سال قبل
16

صفحه ۲۰با جواب

ناشناس 2 سال قبل
9

خوب بود😍 ولی ای کاش از توی کتاب عکس میگرفتید😞😞😞😞😞😞😞

ناشناس 2 سال قبل
14

سلام بنظر من این جمله هم زیباست ( با امدن فصل پاییز دوباره میتونم صدای خرچ خرچ برگ های خشکی را که از درخت ها با وزش باد به ارامی به پایین سقوت کردن رو حس کنم🖤🍁🍂)

7
ناشناس 2 سال قبل

خیلی عالی نوشتی😻💞

1
ستايش 2 سال قبل

بله اينگونه عالى ميشد

عالی🌹🌹🌹💎💎💎 2 سال قبل
4

خیلی خوب بود

. 2 سال قبل
7

ممنون

نویسنده 2 سال قبل
1

پاییز فصلی بسیار زیبا است

یسرا ابراهیمی 2 سال قبل
11

عالی بود

-2
ناشناس 2 سال قبل

سلم

فصل درستع 2 سال قبل
4

فصل درستع

نویسنده 2 سال قبل
-2

خیلی خیلی خوب بود ممنون

نویسنده 2 سال قبل
5

پاییز فصلی از میوه های پشمالو و پرزدار است

امیر 2 سال قبل
3

الی

محمد 2 سال قبل
4

خوبه

Setin 2 سال قبل
5

مرسی از لطفتان

محمد امین 2 سال قبل
12

خوبه

نویسنده 2 سال قبل
7

پايين زيبا

برای پاسخ کلیک کنید