ماجرای گربه آزاری دو جوان اهوازی ساکن منطقه کیانپارس + فیلم کلیپ شوت کردن گربه

به گزارش سایت نود دیروز در مورخه حدود ۲۷ مهرماه کلیپی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه دو جوان اهوازی گربه ای را که گرسنه بود و برای یافتن غذا دنبال این دو مرد آمده بود یک تکه گوشت را به گربه می دهد و پس از آن آن گربه را چنان می کند که از لنز دوربین محو می شود.

آدرس اینستاگرام جوان گربه آزار اهوازی

آیا دو گربه آزار اهوازی دستگیر شدند

پس از انتشار این کلیپ پلیس در حال یافتن این دو جوان است که گربه را مورد اذیت و آزار قرار دادند و در حال یافتن اسم و اسامی و شخصیت های این دو نفر هستند ولی این دو نفر یکی این صفحه اینستاگرام خود را پرایوت کرده است و دیگری کلاً صفحه اینستاگرام خود را بسته است و دلت کرده است که بسیار عادی میباشد.

ماجرای گر بازاری دو جوان اهواز چه بود

پس از اینکه دو جوان گوشی را به گربه دادم و او را شروع کردند و این ماجرا تمام شده و مردم با سهیل بسیار بزرگ است فحش‌ها این دو جوان را مورد عنایت قرار دادند و این فرد در اینستاگرام کلیپ منتشر کرد که گفت متشکرم از اینکه به من فحش می‌دهید و من در آن زمان در حال خودم نبودم و عمدی در کار نبود. پس از اشک تمساح این فرد در اینستاگرام می گوید که اساتید محترم اگر به بخشش به خودتان را می‌دهید به ما هم بده که ما را نیز ببخشید.

آدرس اینستاگرام جوان گربه آزار اهوازی

پس از این کلیپ تلگرام و اینستاگرام ای که در فضای مجازی منتشر کردند هیچ کس این را باور نکرد که این فرد گربه آزاد در اینستاگرام خود گفته است که من حیوانات را دوست دارم و از این به بعد می دهند که حامی حیوانات باشند و رفتار خود را درست باشد و نمی‌خواهم اتفاق بدی در زندگی من می افتد ولی نمی دانند که اتفاقا همین رسوا شدن در میان مردم در اینستاگرام است این فرد در کلیپ خود مردم را در زندگی می دهد که بسیار جالب و خنده دار است در ادامه اطلاعات بیشتری راجع به این دو گرگ آزاد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
farahnazabcd 2 سال قبل
1

این دو تا جوون ومامانشون تربیت نکرده میدادنش دست من اونقت میفهمیدن آزار موجود ضعیف وبیگناه یعنی چی؟تا آخر عمرشونم فراموش نمیکردن.

نمیخوام اسمم فاش شه مشکلی هست ؟؟؟ 2 سال قبل
0

فیلم نداشت

نیایش حیدری 2 سال قبل
1

این دواقا فهم وشعورندارن احساساتی ندارند!…..من یک دامپزشک هستمجدیدن برخی ازمردم میان پیشم ومیگن که این حیوانات موردشکنجه قرارگرفته اندانقدراین روز هااین موردهازیادشده که من نمیتونم به همشون برسمبرخی هارومی اوردندومیدیم یکی بااسیدسوخته ،یکی داخل بدنش اسیدتزریق شده،یکی انقدرکتک خورده که حیوان نانداره ازجاش بلندشه……خلاصه میخوام بگم که درسته این هابعدان پشیمون میشن ولی اون موقع فایده ای نداره…..

برای پاسخ کلیک کنید