بیماری غلامرضا صنعتگر چیست علت بیماری کمک مالی

کمک مالی به غلامرضا صنعتگر بازیگر و خواننده محبوب که در بستر بیماری است و برای اینکه درمان شود باید ۳۰۰ میلیون تومان پول برای جمع شود اطلاعات تکمیلی راجع به بیماری و علت بیماری غلامرضا صنعتگر در سایت نکس لود دریافت کنید.

غلامرضا صنعتگر کیست بیوگرافی زندگی نامه

غلامرضا صنعتگر بازیگر و از همه مهمتر خواننده معروف کشور که به برنامه خندوانه نیز دعوت شده بود وضعیت جسمانی خوبی ندارد و یک بیماری بسیار عجیبی دارد که برای درمان این بیماری باید به آلمان سفر کنند ولی متاسفانه پول سفر به آلمان برای غلامرضا صنعتگر مهیا نیست. براین از دوستان عزیزی که این پست رو مطالعه می‌کنند و تمام عزیزانی که در فضای مجازی خبر بیماری غلامرضا صنعتگر را شنیده اند درخواست می‌کنیم که برای شفای این خواننده خوب کشور دعا کنند و در حد توان خود به او کمک مالی کنند. به زودی اخبار تکمیلی راجع به بیماری و وضعیت جسمانی غلامرضا صنعتگر در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

بیماری غلامرضا صنعتگر

غلامرضا صنعتگر چندی پیش مصاحبه ای با خبرنگار مرکز خلیج فارس داشته که بیماری خود را اینگونه توصیف کرده است.

فت و گویی کوتاه با گزارشگر شبکه خلیج فارس انجام داد و درباره بیماری خود عنوان کرد: سابقه بیماری من به چند سال قبل برمی گردد. این بیماری ، نارسایی کبد است که مورد سهل انگاری من واقع شد . از یک سال قبل این بیماری حاد شد و به جایی رسید که کبد کار تصفیه خون را انجام نمی دهد و همین امر باعث گردید تا عروق های بدنم بسته شوند.

خواننده جنوبی پاپ ادامه داد : من در حال حاضر مشکل عروق دارم و همچنین اسید اوریک بدنم خیلی بالاست و بعد هم بیماری کبد دارم. امیدوارم معجزه ای رخ دهد ، چون از عمل جراحی پیوند کبد بسیار وحشت دارم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید