انشا بیمه تامین اجتماعی از نگاه بازمانده صفحه 92 نگارش هشتم

مین یونگی عضو فی تی اس

من راستش چیزی نفهمیدم اما فکر کنم بعدا بهش فکر میکنم

ناشناس

سلام

جواب فعالیت های نگارشی صفحه ۹۲ کتاب نگارش پایه کلاس هشتم خوشه های نمودار متنی درباره نظر در مورد دیدگاه موضوع انشا بیمه تامین اجتماعی از نگاه بازمانده از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا بیمه تامین اجتماعی از نگاه بازمانده

انشا تامین اجتماعی از نگاه بازمانده

مقدمه : در کشور ما سازمان هایی وجود دارند که به افرادی مانند افراد بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار و. . . . کمک کنند و یکی از این سازمان ها سازمان تامین اجتماعی است.

بدنه : با شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ناگهان قلبش از جا کنده می شود. چه خبر شده ؟ تا به حال سابقه نداشته همسرش از محل کارش به خانه زنگ بزند و دلیل نگرانی اش نیز همین است. با اضطراب تلفن را جواب می دهد به او می گویند همسرتان در محل کار دچار سانحه شده و او را به بیمارستان برده اند لطفا همراه شناسنامه همسرتان به بیمارستان تشریف بیاورید. زن بچه هارا به همسایه سپرده و راهی بیمارستان می شود. تا رسیدن به بیمارستان افکار منفی لحظه ای او را رها نمی کنند به خود می گوید : سانحه بدی نبوده خوب می شود. در این هنگام خود را مقابل درب بیمارستان می بیند. همکاران همسرش در حالی که گریه می کنند سعی در آرام کردن زن دارند. دنیا به دور سر زن می چرخد. با خود می گوید ک بچه هارا چگونه بزرگ کنم آینده شان چه می شود؟ غم از دست دادن همسر امانش را بریده است. کم کم آرام می شود و به یاد بچه ها افتاده که متظرش هستند.
باید کمر همت بسته و به کمک تامی اجتماعی و حقوقی که پس از مرگ همسر بذایش می ماند به تنهایی زندگی را ادامه دهد و خدارا شکر می کند که اقلا حقوق همسرش هست و می تواند هر ماه حقوقی دریافت کند و با صرفه جویی مخارج زندگی را تامین کند.
تامین اجتماعی از نظر بازمانده مانند یک چتری است که بر روی سرش قرار دارد و او را از باد و باران در امان می دارد. به راستی که اگر این سازمان نبود چه می شد؟
چه خانواده های که در مسیر زندگی بدون سرپناه نابود می شدند.

نتیجه : هرچند هیچ پولی جای عزیز از دست رفته را نخواهد گرفت و جای خالی وی تاابد احساس می شود اما امیدوارم سازمان هایی مانند تامین اجتماعی، کمیته امداد و. . . . تاسیس شوند تا دست حمایت به سوی دست نیاز مردم دراز کند تا بلکه زندگی کمی روی خوش به آنان نشان دهد و در زیر مشکلات زندگی کمر خم نکنند.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم کاش بچه ها جواب رو بفرستن.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
باشناس 2 سال قبل
2

امتحان انشا داریم . انشا .........:-\

ارمی🧚🏻‍♀️✨ 2 سال قبل
0

معلم ما گفته باید سه بند باشه ولی اینا خیلی طولانه نمیشه نوشت خاهشن کمش کنید🙏🏻✨

ناشناس 2 سال قبل
4

سلام

0
باشناس 2 سال قبل

سلام .

مین یونگی عضو فی تی اس 2 سال قبل
6

من راستش چیزی نفهمیدم اما فکر کنم بعدا بهش فکر میکنم

ناشناس 2 سال قبل
2

خداااا

برای پاسخ کلیک کنید