انشا بیمه تامین اجتماعی از نگاه کارفرما صفحه 92 نگارش هشتم

فاطمه

باید از نگاه کارفرما باشه ولی این انشا اینجوری نبود…

مهتاب

خوب بود ولی بیشتر در مورد حقه پایمال شده ی کارگرا بود و اصلا از نگاه و زبونه کارفرما نبود ولی در کل انشای قابل قبولی بود بازم مرسی

اخه این چیه اصلا درمورد چیزی که گفته نیست😠

اخه این چیه اصلا درمورد چیزیه گفته نیست😠😠😠

من

بد

ناشناس

خوب نبود

جواب فعالیت های نگارشی صفحه ۹۲ کتاب نگارش پایه کلاس هشتم خوشه های نمودار متنی درباره نظر در مورد دیدگاه موضوع انشا بیمه تامین اجتماعی از نگاه کارفرما از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا بیمه تامین اجتماعی از نگاه کارفرما

انشا تامین اجتماعی از نگاه کارفرما

مقدمه : در روابط کاری همیشه سه طرف وجود دارند : کارگر کارفرما و تامین اجتماعی. شاید رابطه بین این سه هیچ گاه خوب نباشد زیرا کارفرما دوست دارد بیشترین کار را از کارگر بکشد و کمترین دستمزد را به او بدهد و او را بیمه هم نکند.

بدنه : کارگران برای جبران ظلمی که به آنها می شود به طرق مختلف از کار میزنند ( برخی کارگران) تا کار کمتری انجام دهند این دو همیشه با چشم نفرت به یکدیگر نگاه می کنند ولی چون هردو به هم نیازمندند با یکدیگر تعامل می کنند. زیرا اگر کارفرما نباشد کاری نیست و اگر کارگری نباشد کالا و خدماتی تولید نشده و کاری انجام نمی شود و جامعه رو به افول می رود.
در این میان سازمان تامین اجتماعی نقش میانجی بین این دو را ایفا می کند که باید حافظ منافع هردو باشد تا هیچ یک لطمه ای نبینند در نتیجه قانون کار شکل می گیرد و وظایف هریک را شررح می دهد. کارفرما و کار گر هردو مطیع تامین اجتماعی می باشند و هریک سهم خودرا به این سازمان می پردازند تا حق هیچ یک پایمال نشود و در موقع اختلاف بین این دو سعی می کند بی طرف باشد و حق هردو را ادا کند ولی در هر صورت کارفرما به آن صورت از تامین اجتماعی دل خوشی ندارد و سعی می کند تا حد امکان با این سازمان رو به رو نشود. حتی برخی از کارفرما ها برای فرار از سازمان تامین اجتماعی و بیمه کردن کار گران خود از افراد بزانشسته استفاده می کنند تا برای مسائل بیمه و. . . آنها راهی تامین اجتماعی نشوند.

نتیجه : تامین اجتماعی یکی از بنیادی ترین سازمان هاست و کارفما دل خوشی ازآن داشته باشد یا نه ناگزیر است قوانین آن را اجرا کند. که اجرای قوانین به نفع تمامی مردم اعم از کارگر و کارفرماست.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

پریچهر : دستانم را بر سینه زده و در شرکت قدم بر می دارم، با ورودم، همه حالت مرتب به خود گرفته و سخت به کار مشغول می شوند.
قدم برداشته ‌و از کنار کارکنان می گذرم، دفترم را بر دست گرفته و تک به تک به سراغ کارگران برای چک کردن بیمه هایشان می روم.
با رسیدن به کارمندی جدید و شنیدن پاسخ نه برای داشتان بیمه از زبان او، اخم هایم را در هم پیچیده و از او علت می خواهم، او نیز مِن مِن کنان، پاسخ دقیقی برای قانع کردن من نداشته و سعی در عذر خواهی و اقدام هرچه سریع تر دارد.
دست بر شانه او گذاشته و می گویم، علتش همین است، میبینی، همین دستگاه هایی که امروز پشتشان ایستاده ای و با تمام قوا سر در در آوردن روزی ات داری، ممکن است روزی قصد جان تو را کرده و برای درمانت هرچه داری بدهی و باز کفاف ندهد، همین است که راه چاره ای مقابل تو و همه هم کارانت گذاشته ام، من نیز از رفتن پول بر جیب های شما خوشحال و خورسند می شوم، اما باید به دور ترین نقاط نیز بنگرم، به بدترین و بهترین شرایط، به سختی ها و آسانی ها، دید من نباید در رابطه با شما محدود باشد، فردا شما نیز پس از اقدام به دریافت بیمه پشت دستگاه می ایستی، تا من نیز وظیفه ام را به درستی انجام داده باشم، خسته نباشید.

نویسنده : به طور کل ، بیمه تعحدی است که در ان فدد توسط خودش بیمه خواهد شددر کل معاویت بیمه ای به منظور انجام امور مربوط به مطالبات حق بیمه از کارفرمایان ، رسیدگی به امورسوابق بیمه ای و انجام خدمات و تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت به بیمه شدگان تاسیس شده است..

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
Love 2 سال قبل
1

اینجا چی نوشته اخ

:(

ناشناس 2 سال قبل
0

جواب

نویسنده 2 سال قبل
0

بله

نویسنده 2 سال قبل
0

عالی بود

3
سمانه 2 سال قبل

بد نبود ممنون

امین 2 سال قبل
-1

عالیه

مهتاب 2 سال قبل
17

خوب بود ولی بیشتر در مورد حقه پایمال شده ی کارگرا بود و اصلا از نگاه و زبونه کارفرما نبود ولی در کل انشای قابل قبولی بود بازم مرسی

اخه این چیه اصلا درمورد چیزی که گفته نیست😠 2 سال قبل
16

اخه این چیه اصلا درمورد چیزیه گفته نیست😠😠😠

فاطمه 2 سال قبل
19

باید از نگاه کارفرما باشه ولی این انشا اینجوری نبود…

ستایش 2 سال قبل
-2

👍این برای مقدمه یا نتیجه خوبه

ناشناس 2 سال قبل
4

خوب نبود

3
ناشناس 2 سال قبل

اره

من 2 سال قبل
4

بد

... 2 سال قبل
1

اول که باید از زبان کارفرما باشد دوم اینکه همه کارفرما ها اینجوری نیستند 😠😡

هوم 2 سال قبل
1

از زبون کارفرمانبود.حالا بیام به زبون کارفرماتغییرش بدیم کلاآدم گیج میشه.😐

نویسنده 2 سال قبل
1

ممنون فقط اینکه باید از زبون کارفرما بود.به نظر من انشایی که پریچهر نوشته بهتره ممنونم دوستم❤

ترک 2 سال قبل
0

ممنون فقط اینکه باید از زبون کارفرما بود.به نظر من انشایی که پریچهر نوشته بهتره ممنونم دوستم❤

خیلی مسخرس 2 سال قبل
0

اصلا انشاش معنی ندارع 😤😤😤

aida💥 2 سال قبل
0

اصلا انشاش معنی ندارع 😤😤😤

0
عالی👌👌👌👌👌 2 سال قبل

بد

برای پاسخ کلیک کنید