دانلود فیلم تبلیغ بهنوش بختیاری برای عطر + دراز کشیدن

بهنوش بختیاری برای تبلیغ یک عطر جنجال زیادی به پا کرد دانلود فیلم کلیپ دراز کشیدن از نکس لود بخوانید. بهنوش بختیاری بازیگر محبوب به ایران که در اینستاگرام فالوور های بسیار زیادی دارند جدیدم با تبلیغ عطر خود که بسیار زیبا بود جنجال زیادی به پا کرد و واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال خود کشاند.

علت تبلیغ بهنوش بختیاری برای عطر

جنجال بهنوش بختیاری برای عطر بسیار زیاد بود به طوری که در اینستاگرام این کلیپ بسیار زیاد منتشر پیدا کرد که کمتر کسی را می‌توان پیدا کنیم که این کلیپ رو ندیده باشد به هر حال این که بسیار جنجال زیادی به پا کرده است.استفاده از بازیگران برای تبلیغ محصولات یک روش جدید است که درتهران متداول شده است که در بیلبردهای تهران می توانید عکس تبلیغ چای را با یک بازیگر مرد ببینیم.

دلیل اصلی جنجال تبلیغ عطر بهنوش بختیاری

بسیاری از دوستان می پرسند که دلیل اصلی جنجال فیلم بهنوش بختیاری که کلیپ آن در اینستاگرام و تلگرام منتشر شد چه بود چرا این کلیپ انقدر واکنش داشت که در همه جای اینترنت منتشر شد جواب این است که در حین فیلمبرداری این کلیپ بهنوش بختیاری پس از زدن عطر به خود از مستی این عطر بر روی زمین می افتد و حالت غش و بیهوشی به دست می دهد که با بی حجابی همراه است که واکنش های منفی زیادی را به این بازیگر محبوب ایرانی به همراه داشته است.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید