ماجرای آزار تجاوز دختر کلاس ششمی 12 ساله توسط سرایدار مدرسه در ارومیه

در ارومیه مردم جلوی مدرسه سرکشیدن و تجمع کردند که می گویند سرایدار این مدرسه به دلیل آزار و اذیت دختر ۱۲ ساله دستگیر شده است و این دختر زیبا و خوب پس از آزار سرایدار مدرسه شکایت کرده است و این سرایدار را گرفتند.

دانلود فیلم لحظه تجاوز دانش آموز توسط سرایدار مدرسه راه شهدا ارومیه

دانلود فیلم لحظه آزار و اذیت دختر کلاس ششمی ۱۲ ساله سرایدار مدرسه ارومیه

آزار و اذیت دختر ۱۲ ساله ارومیه که دانش آموز خوبی بود توسط سرایدار مرد و در فضای مجازی غوغا های بسیار زیادی به پا کرده است به طوری که همه ماجرای تجاوز و آزار و اذیت سرایدار به دختر مدرسه ای را در اینترنت و در تلگرام جستجو می کنند و خیل عظیمی از مردان در مدرسه دخترانه کشیدن را دستگیر کنند.

پس از مدتی فرماندار ارومیه در آنجا حضوری با زبان کردی گفت که اینجا را ترک کنید و ما سرایدار را گرفته اید این اتفاق در اسلام آباد ارومیه افتاده است و اتفاق بسیار ناگوار است طور که بسیار ایرانی هستند و نمی گذارند و آسیبی به ناموس مردم خود برسد.

اتفاق انقدر بزرگ شده بود که نیروهای ضد شورش در خیابان های اسلام آباد تجاوز کرده است و برای اجازه ندادن به مردم برای اغتشاش جمع شده اند به طوری که  اتفاق ناگوار بسیاری در اسلام‌آباد پیچیده است و همه مردم در عهد و عصبانی هستند و احتمال می‌رود حرکات جنون آمیزی از آنها سر بزند.

علت تجاوز سرایدار به دختر ۱۲ ساله در اسلام آباد ارومیه

ازدواج نکرده است و می باشد و همه غده های دوران جوانی و بلوغ خود رو به دختر ۱۲ ساله مدرسه ای ریخته است و او را مورد آزار اذیت تجاوز قرار داده است به طوری که این خبر به سرعت در اسلام آباد و همه مردم در جلوی مدرسه صف کشیدن و در کلیپها و فیلمهای نیز مشاهده می شود که مسئولین راه شهرداری را ماشین های شان را به آتش کشیدند.

اسم مدرسه راه شهدای دخترانه است که مردم به صورت گله ای و زیاد در این مدرسه تجمع کردند و نیروهای ضد شورش وارد این مدرسه شدند و مردم متفرق کنند و ولی حادثه بسیار شدید تر از آن است به طوری که همه مردم در مقابل مدرسه شعار می دهند درگیری شدید والدین و مسئولین مدرسه دخترانه در ارومیه نیز اتفاق افتاد که گفته می شود دلیل درگیری آزاد دانش آموزان توسط سرایدار است و یک دانش آموز خواص را مورد اذیت آزاد قرار نداده است و همه دانش آموزان مورد تجاوز قرار داده است.

اخبار تکمیلی را به زودی در همین پست برای شما ارسال خواهیم کرد و هر گونه نظری در مورد این اتفاق دارید برای ما ارسال کنید تا ما آن را تایید کنیم و با این مردم همدردی کنیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
شاه دلها 2 سال قبل
1

خوش بحالش سرایدار

فاطمه رهبری 2 سال قبل
1

این مرد به دختر ۱۲ ساله هم رحم نکرد اسم سرایدار مدرسه یونس اکبری واسم دانش اموز تجاوز دیده راحیل نعمتی بوده است الهی که همه ی دخترا همین جوری شن

برای پاسخ کلیک کنید