سریال گذر از رنجها چند قسمت است + تعداد بخش های سریال تلویزیونی

اعداد اصلی و دقیق قسمت های سریال گذر از رنج ها چند قسمت است از سایت دریافت کنید. سریال جدیدی که در خدمت شما هستیم سریال گذر از رنج ها می باشد که سریال بسیار خوبی است.

داستان سریال گذر از رنج ها و تعداد قسمت ها

سریال جدید گذر از رنجها عنوان مجموعه و سریال داستانی در آن تلویزیونی تاریخی است و اجتماعی و سیاسی و داستانی به کارگردانی فریدون حسن پور ساخته شده است که در سال ۱۳۹۳ خورشیدی از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال تلویزیونی بازیگرانی مثل شیوا طاهری بیژن امکانیان بابک پیام دهکردی جعفر دهقان مهران رجبی داوود فتحعلی بیگی و ترلان پروانه نقش های مهم را بازی کردند.

داستان سریال گذر از رنج ها و تعداد قسمت

داستان سریال تلویزیونی گذر از رنجها قصه زندگی بانویی به اسم دنیا را از هنگام میلاد درگذشت حکایت می کنند. این مجموعه درام تاریخی است و در آن داستان زندگی دنیا را از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۸۹ به نمایش درآمده است در این داستان به تغییرات سیاسی ایران توجه کردید فیلمنامه این مجموعه را فریدون حسن پور نوشته و نگارش آن تقریبا سه سال طول کشیده است.

قهرمانان قصه مجموعه گذر از رنج های زنان که با رنج های زندگی مقابله می کنند در این مجموعه ماجراهای خانه ها و رای می شود که این چنین رویدادهای باعث آگاهی مردم نسبت به مشکلات بیشتر شود.

نقشه اصلی این سریال چه کسی بازی می کنند

نقش اصلی سریال گذر از رنج ها را شیوا طاهری ایفاگر نقش دنیا بازی می کنند که برای اولین بار تجربه بازیگری را در سریال تلویزیونی گذر از رنج ها دریافت کرد در این سریال در کنار بازیگران اصلی از بازیگران بومی و فرعی نیز استفاده شده است.

تعداد قسمت های این سریال به طور دقیق اعلام نشده است و نیم از پاییز سال ۱۳۹۱ تا زمستان ۱۳۹۳ اجرای این فیلم و سریال در حال پخش بوده است بنابراین اگر حساب کنید که هر هفته چند قسمت پخش می شده است به راحتی می توانید تعداد قسمت های این سریال زیبا را به دست بیاورید اگر نظری در مورد این سریال دارید در ادامه برای ما ارسال کنید.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
0

کارگردان سریال زیر اسمان شهر چه کسی است

الناز 2 سال قبل
1

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

برای پاسخ کلیک کنید