آهنگ تورو خدا همین یبار نرو

آهنگ تورو خدا همین یبار نرو

را میتوانید به سادگی و با لینک مستقیم از سایت “نکس لود” دریافت کنید و به راحتی دانلود کنید و لذت ببرید .

آهنگ تورو خدا همین یبار نرو

اهنگ توروخدا همین یبار نرو یک آهنگ جدید و زیبا است که شهاب مظفری خواننده آن بوده است.این آهنگ به دلیل داشتن تکست و موزیک خوب و عالی در مدت زمان کوتاهی به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

با توجه به محبوبیت بسیار این آهنگ ما امروز تصمیم گرفته ایم تا این موزیک زیبا را برای شما عزیزن به اشتراک بگذاریم تا شما نیز از شنیدن آن لذت ببرید.شهاب مظفری یکی از محبوب ترین خوانندگان کشور ما میباشد که با انتشار تک آهنگ های عالی در بین مردم محوبیت پیدا کرده است.

وی در هفتم اردیبهشت ماه سال 1363 در شهر تهران متولد شده است و پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان ، در رشته ی کامپیوتر وارد دانشگاه شده است و به ادامه تحصیل پرداخته است.

توضیحات آهنگ شهاب مظفری :

اولین آهنگی که از شهاب مظفری منتشر شد از وقتی رفتی نام دارد که ترانه و آهنگ سازی ان بر عهده ی خود شهاب بود.این آهنگ که در سال 1387 منتشر شد در دو ورژن بود که ورژن پیانوی آن در بین مردم بسیار محبوب شد.

تا کنون موزیک های بسیاری از شهاب مظفری منتشر شده است که به خاطر داشتن سبک خاص او ، صدای دلنیشنش و آهنگ سازی های خوب در بین مردم محبوب شود.وی از کودکی پیانو نواختن را فرا گرفته است و هم اکنون نیز به صورت حرفه ای پیانو مینوازد.

علاوه بر پیانو او بر گیتار کلاسیک نیز موثر است و آهنگ سازی میکند که همین امر نیز در محبوبیت کارهای او تاثیر گذار است.

شهاب مظفری مدتی قبل به دلیل بیماری که داشت در بیمارستان بستری شد و تحت عمل قرار گرفت و خوشبختانه مشکلی برای وی پیش نیامد و عمل با موفقیت انجام شد و مشکل او حل شد.از محبوب ترین کار های شهاب مظفری میتوان به آی، لعنتی‌ترین حوالی، تو بخند اشاره کرد.

آهنگ تورو خدا همین یبار نرو

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
محمد 2 سال قبل
0

چه بد

برای پاسخ کلیک کنید