آیا مهدی جهانگیری اختلاس کرده است ؟ بدهکار بانکی 30 هزار میلیاردی

آیا مهدی جهانگیری برای داره جهانگیری معاون رئیس جمهوری اختلاس کرده است آیا بدهکار بانکی میباشد  جزئیات و ماجرای بازداشت مهدی جهانگیری برادر معاون اول ریاست جمهوری شایعه واقعیت دزدی زندان بازداشت علت دلیل اصلی از سایت نکس لود دریافت کنید.

علت بازداشت و دستگیری مهدی جهانگیری چیست

مهدی جهانگیری که همچنان در بازداشت سپری می‌کنند شایعات زیادی راجع به اختلاس بدهکار به بانک در فضای مجازی پیچیده است.

ی می‌گویند که بازداشت مهدی جهانگیری بازی سیاسی است ولی اگر بازی سیاسی بود قوه قضایی می‌توانست مهدی جهانگیری را در زمان انتخابات دستگیر کنند تا ضربه سختی به اصلاحات وارد کنند ولی پس از تحقیقات بیشتر این امر صورت گرفت.

سوالات زیادی پرسیده می شود که آیا مهدی جهانگیری بازداشت شده است و اختلاس کرده است و الان کجاست.

اختلاس در ایران یک امر بسیار عادی می باشد به طوری که اگر شما یک عدد پارتی قوی داشته باشید می توانید اختلاس را به راحتی انجام دهید.

به خاطر اینکه اختلاس گر ها با دولت و افراد سیاسی بسیار ارتباط نزدیکی دارند به همین خاطر دستگیری آنها کاری بسیار سخت می باشد.

بیشتر آنها دستگیر می‌شوند و پس از درست کردن وسیله ای به راحتی می توانند آزاد شوند مثل باران در روحانی که پس از دستگیری وثیقه گذاشته شده و آزاد شد.

همزمان با دستگیری مهدی جهانگیری خبری در فضای مجازی پیچیدگی یک عدد بدهکار بانکی ۳۰ هزار میلیاردی دستگیر شده است.

بسیاری از افراد این خبر را به مهدی جهانگیری ارتباط می‌دهند که احتمالاً درست است الان مهدی جهانگیری کجاست ؟ در جواب باید بگویم که مهدی جهانگیری الان در زندان تشریف دارد و وثیقه برای او برای آزادی داده نشده است.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید