روز جهانی تنبل عکس پروفایل ماجرا و جزئیات 20 اکتبر

امروز 20  اکتبر روز جهانی تنبل میباشد علت عکس فیلم کلیپ جزئیات و ماجرای روز جهانی تنبل از سایت نکس لود میتوانید دریافت کنیم. روز جهانی تنبل روزی است که در آن همه باید به تنبلی به گذارانی همانطور که همه روزهای ما در این سال به تنبلی می گذارد.

ماجرای روز جهانی تنبل چیست عکس و فیلم

ماجرای روز جهانی تنبل چیست عکس و فیلم

مهندسین برترین آمریکا روز ۲۰ اکتبر روز جهانی تنبل نامگذاری کردند بیستم اکتبر را روز خاصی است که همه مردم آن روز را باید به تنبلی بگذرانند. در این روز همه هیچ کاری انجام نمی دهند و می دهند و دیوار را تماشا میکنند یا تلویزیون را می بینند.

در روز تنبل چه کار می کنند

در روز تنبل همه مردم خارج از کشور ایران روزشان را به بطالت و لغو می گذراند و هیچ باکی ندارند که ساعت های با ارزش زندگی خود در بیستم اکتبر به بطالت بگذراند ولی یک چیز جالب را فراموش کرده ایم که مردم ایران با همه کشورها فرق می کنند و در ادامه ویژگی های روز تنبل را برای ایرانیان برای شما عرض می کنیم.

روز تنبل در ایران چگونه است

در ایران همه سال ۳۶۵ روز و روز و سال کبیسه همه و همه را ایرانیان روز تنبل جشن می‌گیرند و هم کل تنبل یوم تنبل ایرانیان روز ایران ندارند که به غیر از تنبلی کاری را بکنند و اکثر ایرانی ها به تنبلی عادت کردند در نظرسنجی که شده ۸۰ درصد ایرانیان می‌خواستند در پشت میز بنشینند و کار اداری انجام بدهند و فقط ۲۰ درصد از ایرانیان حاضر بودند کاری به غیر از پشت میز نشینی را انجام دهند بنابراین دلیل بدبختی ایران این است که همه روزهای سال را به روز تنبل جشن می گیرند.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید