بیتا توکلی کیست ؟ بازیگر کودکی لیلی در سریال در چشم باد درگذشت بیوگرافی

الناز

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

زندگینامه بیوگرافی عکس علت درگذشت علت مرگ بیتا توکلی کیست سریال در چشم باد از سایت نکس لود دریافت کنید. بیتا توکلی بازیگر خردسالی که در سریال در چشم باد معروف شده و نقشه لیلی را در این سریال داشت به دلایلی دارفانی را وداع گفت و درگذشت.

زندگینامه و عکس بیتا توکلی بازیگر خردسال

بیوگرافی و زندگینامه بیتا توکلی

بیتا توکلی متولد سال ۱۳۷۴ است که در سال ۱۳۸۴ در زمانی که با خانواده خود در حال بازگشت به شهر خود بود از مشهد برمیگشتن در جاده دامغان مشهد تصادف می‌کند و پس از مصدومیت و مجروحیت بسیار زیاد فوت می‌کنند. متاسفانه همه فامیل و خانواده او نیز در این سانحه جان خود را از دست می‌دهند.بیتا توکلی در ۱۱ قسمت سریال در چشم باد بازی کرد و پس از آن ستاره ها نقش بزرگسالی آن را بازی کرد در زمان تصادف که بیتا توکلی عزیز جان خود را از دست داد سریال هنوز شروع نشده بود.

علت مرگ بیتا توکلی لیلی در چشم باد

لیلی توکلی که با پدرش برای به هوش آمدن مادرشان از کما می خواستند بروند مشهد و نذیرا ادا کنند پس از ادا کردن نذر و سپاس از خداوند و امام رضا برای به هوش آمدند مادر لیلی یا همان بیتا توکلی عزیز در راه برگشت از مشهد هر سه نفر آنها جان خود را از دست می‌دهند و این حادثه بسیار دردناک بود ارسلان قاسمی که هم بازیه بیتا توکلی در فیلم در چشم باد بود و خوانندگی که زوج هنری کودکانه با یکدیگر بازی می کردند پس از مدت‌ها از خطر مرگ این عزیز خبر نداشت تا بعد از چند ماه قبل خبر را دادند و بسیار ناراحت شد. امیدواریم این گونه تراژدی ها به وقوع نپیوندد و همه بازیگران در سلامت و ملت ایران دیگر داغ عزیزان را نبینه.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
الناز 2 سال قبل
4

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

برای پاسخ کلیک کنید