در فصل تابستان و در دامن طبیعت برای پیدا کردن جهت جنوب ،سریع ترین روش کدام است

در فصل تابستان و در دامن طبیعت برای پیدا کردن جهت جنوب سریعترین روش کدام است به صورت کامل آموزش تصویری از سایت نکس لود دریافت کنید.

در فصل تابستان و در دامن طبیعت برای پیدا کردن جهت جنوب ،سریع ترین روش کدام است

در فصل تابستان بهترین روش پیدا کردن جنوب کدام است

در این پست قرار است که برای شما عزیزان مطلبی راجع به نحوه پیدا کردن قطب جنوب در سریع‌ترین زمان ممکن را در این سایت قرار بدهیم و امیدواریم که مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد این مطلب را از سایت های دیگر برداشتیم و امیدواریم که خلیلی در آموزش شما پیش نیاید امیدواریم بهتر از این بتوانیم به شما عزیزان کمک کنیم مطالب مورد نظرتان را پیدا کنید.

استفاده از سایه ی اجسام

یه تیکه چوب رو توی زمین فرو کنید. می تونید از سایه ی هر جسم دیگه ای استفاده کنید. اما یک جسم نازک و بلند برای تشخیص حرکت سایه اش، کارمون و راحت می کنه. محل سایه رو با یک ضربدر روی خاک یا یک سنگریزه مشخص کنید. پیدا-کردن-قطب-شمال-1 ۱۰ یا ۱۵ دقیقه ی بعد جای جدید سایه رو روی زمین دوباره علامت بزنید. پیدا-کردن-قطب-شمال-2 این نقطه فاصله ی کمی از نقطه ی قبلی داره و جهت غرب به شرق و مشخص می کنه. پیدا-کردن-قطب-شمال-3 حالا شما جهت غرب و شرق رو دارید. جوری بایستید که علامت غرب سمت چپ و علامت شرق سمت راستتون باشه. جلوی شما شمال و پشتتون جنوب قرار داره.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید