شایعه مجید مجیدی درباره امامزاده ساختگی در کتاب خاطرات حقیقت دارد ؟

شایعه مجید مجیدی کارگردان درباره امامزاده ساختگی در کتاب خاطراتش حقیقت دارد یا خیر جواب را به صورت کامل همراه با توضیحات از سایت نکس لود دریافت کنید.

شایعه مجید مجیدی کارگردان سینما

در فضای مجازی یک متن منتشر شده است که منتسب به کتاب خاطرات مجید مجیدی می باشد در این خاطرات گفته شده است امامزاده ساختگی ساخته شده و پس از اینکه این شهر را ترک کرد بعد از اینکه به این شهر برگشتی که امامزاده واقعی شده است و مردم برای رفع حاجات آن امامزاده رجوع می‌کنند پس از آن شجره نامه نیز درباره این امامزاده ساخته شد که مجید مجیدی پس از اینکه این حرفها را شنید به متولیان امامزاده گفت که این امامزاده ساختگی است و حقیقت ندارد این شایعه است که در فضای مجازی منتشر شده است ولی جواب را برای شما ارسال خواهیم کرد.

⛔ متن شایعه

” ‌خرافات … کارگردان مجید مجیدی در فیلم‌رنگ خدا در خاطراتش چنین نوشته :جهت تهیه قسمتی از فیلم به  روستایی رفتیم بخاطر اینکه نخواهیم مسافتی را تا امامزاده های اطراف طی کنیم وبچه ها اذیت نشوند یک اتاقک کوچک شبیه  امامزاده بنا کردیم و چند بازیگر نقش های خود را در آن قسمت ایفا کردند بعد از اتمام فیلمبرداری چون یک بنای معمولی بود آن را جهت لانه گزینی پرندگان سالم رها کردیم و رفتیم . بعد حدود دو سال  خبردارشدم که امامزاده ساختگیمان تبدیل به زیارتگاه مهمی شده اول باور نکردم جهت حصول اطمینان به آن روستا سفر کردم دیدم واقعیت دارد برای روشنگری بااهالی صحبت کردم وگفتم که این اتاقک را ما بخاطر تهیه فیلم شبیه امامزاده درست کرده ایم  اما دیدم مردم خصوصا پیران وبزرگان محل به شدت ناراحت شدند و حرف مرا توهین تلقی کردند و به گونه ای افراطی و احساساتی آن اتاقک را یک امامزاده شفا دهنده می دانند . دیدم اگر بیشتر پافشاری کنم احتمال دارد صدمه ببینم مصلحت دیدم که با اداره اوقاف آن منطقه  صحبت کنم تا از آن طریق مردم را از این جهل برهانم به اداره اوقاف مراجعه کردم و موضوع را بیان کردم که ناگهان مسوول اوقاف برآشفته شد وگفت این حرفها چیست می زنی این امامزاده شجره نامه دارد و بعد شجره نامه اش را به من نشان داد من هم مات و مبهوت بدون خدا حافظی از آن محل خارج شدم که دم درب یکی از کارکنان اوقاف که آدم منطقی تری بود به من گفت دوست عزیز برای خودت دردسر درست نکن مردم این بنا را مقدس میدانند حالا هر چه تو می خواهی دست وپا بزن بعد تازه فهمیدم ریشه جهل وخرافات در  مردم چقدر عمیق است “

🔴 در پاسخ به شایعه

“خاطره مجید مجیدی از ساخت یک امامزاده جعلی !!” :

1️⃣ این شایعه صحت ندارد و چنین خاطره ای از “مجید مجیدی” و هیچ کارگردان دیگری یافت نمی شود!

2️⃣ نسخه های اولیه این متن از قول یک کارگردان تلویزیونی منتشر شد که عدم ذکر نام وی، نام منطقه، نام امامزاده جعلی و… همگی نشانه غیرواقعی بودن آن بود! بعدها از نام آقای مجیدی صرفا برای اعتبار بخشی به این متن جعلی استفاده شد!

3️⃣ نویسنده در حالی ادعا کرده جهت اذیت نشدن بچه ها به امامزاده نرفتیم و یک امامزاده ساختیم، که اعتراف کرده به روستایی که امامزاده در آن بوده رفته است! آیا رفتن به یک مکان عمومی سخت تر بوده یا ساختن یک بنا!

4️⃣ ادعای برخورد عجیب اداره اوقاف منطقه، جهت القای شبهه عدم اعتبار تمام امامزاده هاست! در حالیکه ثبت هر امامزاده روند خاص خود را دارد!

5️⃣ برخلاف ادعای متن در مورد پذیرش و رسمیت دادن به امامزاده های جعلی، شاهد تخریب و امحای بقاع جعلی و موارد فاقد شناسنامه معتبر در سطح کشور بوده ایم!

🌷حق جو و حق طلب باشیم🌷

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید