انشا پیشگیری از بیماری تحقیق گزارشی صفحه 89 و 90 کتاب نگارش فارسی پنجم دبستان

نویسنده

انواع بیماری و نوع جلوگیری

نویسنده

ما نباید جایی که هوایش آلوده هست برویم و اگر برویم ماسک 😷و الکل همراهمون باشه 🤒باتشکر❤

السا

#ما_با_در_خانه_ماندن_به_پرستاران_و_دکتر_ها_کمک_زیادی_میکنیم##ما_با_هم_کرونا_را_شکست_میدهیم#😷😷😷😷😷

خانم دکتر

به خودتون روحیه بدهید

نویسنده

ما وقتی بیمار می شویم باید از ظروف : لیوان ، قاشق ، چنگال ، کاسه … جداگانه استفاده کنیم تا دیگران را هم مریض نکنیم و یا با کسی دست و روبوسی نکنیم و حتما هرموقع علائم های سرماخوردگی را داشتید حتما حتما حتما به پزشک مراجعه کنید –

انشا صفحه ۸۹ و ۹۰ کتاب نگارش فارسی پنجم درمورد درباره تحقیق گزارش پیشگیری از بیماری دبستان ابتدایی از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا پیشگیری از بیماری نگارش پنجم

انشا درباره پیشگیری از بیماری نگارش پنجم دبستان

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز می خواهیم جواب سوال صفحه 89 کتاب نگارش فارسی پنجم ابتدایی دبستان با عنوان با استفاده از کتاب ها و منابع مناسب درباره ی یکی از موضوعات زیر تحقیق کنید و به صورت گزارشی بنویسید موضوع این مطلب پیشگیری از بیماری است و در ادامه مطلب جواب را قرار خواهیم داد شما عزیزان اگر جواب این بخش را نوشته اید برای ما ارسال کنید تا با اسم شما در همین مطلب منتشر کنیم.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

نویسنده : برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها باید در زمان معین واکسن زد انسان نباید. به وسایل الوده دست بزند ،بادستان الوده میوه و. غذا بخورد. یا دست های الوده ی خود را به چشم و دهان خود. بزند. ،همچنین نباید. در. سرما و گرمای زیاد قرار بگیرد.

محمد سجاد :‌ ما باید وقتی بیمار شده ایم به پزشک مراجعه کنیم. وقتی بیمار شده ایم باستان آلوده میوه و غذا نخوریم. وقتی بیمار هستیم دارویی خود سرانه نخوریم. وقتی به بیماری مبتلا شدیم از روبوسی و دست دادن خود داری کنیم..

زینب : پیشگیری از بیماریها نباید خودسرانه انجام شود.

تینا رضایی : ما باید حواسمان به خودمان باشدو هرگز با فردی که سرما خورده روبوسی یا دست ندهیم و اگر هم سرما خورده ایم خیلی سریع به دکتر مراجع کنیم امیدوارم که تو فصل بهار سرما نخورید.

نویسنده : باید به حمام رفت وهمیشه وقتی چیزی میخوریم یا وقتی به چیز آلوده دست می زنیم قبل وبعدش دستمان را بشوییم.

نویسنده : برای پیشگیری ازبیماری ها بایدبه دستورات پزشک ها عمل کنیم وهمیشه بادستان آلوده میوه یا غذانخوریم یابه وسایل آلوده دست نزنیم.یادمان باشد که همیشه میوه وسبزیجات شسته بخوریم ،وقتی بیمار شدیم بدون دستور پزشک دارویی نخوریم واگر بیمار شدیم خیلی سریع به درمانگاه برویم.

آسمان : علاوه بررعایت نکات بهداشت فردی.باید از تماس با خون و ترشحات بدن بیماران مبتلابه بیماریهای واگیر جلوگیری کنیم.همچنین بایداز لوازم شخصی استفاده کنیم.

نویسنده : حتما باید قبل از غدا خوردن دست هایمان را به مدت سی ثانیه بشوییم و با حوله یا دستمال تمیز دست هایمان را خشک کنیم.

نویسنده : نباید از وسایل شخصی بیماری که شپش دارد استفاده نکنیم در مدارس ها لیوان های شخصی خود استفاده کنیم با دست نشسته خوراکی نخوریم تا میکروب وارد بدن نشود از غذا های مضر ماننده چیپس،پفک استفاده نکنیم.

پرنیا : ماباید قبل غذا وبعد غذا دستهایمان را بااب وصابون بشوییم مسواک سروقت بزنیم سه بار در روز صبح ظهر عصراین هم برای سلامتی خوبه وهم برای سلامت دهان ودندان باکسانی که سرما خورده اند دست ندید کنارشون نشینید چون سرما خوردگی بیماری واگیر داری است😧😧😩😩😥😥.

آرزو : برای پیشگیری از بیماری باید همیشه تمیز باشیم چون میتوانیم از ویروس ها جلوگیری کنیم دوستان عزیز یادتان مورد.

نازنین زهرا : ورزش روش خوبی برای مراقبت ازبدن است. هنگامی که ورزش میکنید،بدن شما به خوبی کار میکندوجلو بیماری را میگیرد.شنا برای افردی که آسم دارند،بسیار خوب است وتنفس آنهارا بهتر می کند.♥♡

اسما نیرومند : علاوه بررعایت نکات بهداشت فردی.باید از تماس با خون و ترشحات بدن بیماران مبتلابه بیماریهای واگیر جلوگیری کنیم.همچنین بایداز لوازم شخصی استفاده کنیم.

نویسنده : برای پیشگیری از بیماری ها بایدبه دستورات پزشک ها عمل کنیم وهمیشه بادستان آلوده میوه یا غذانخوریم یابه وسایل آلوده دست نزنیم.یادمان باشد که همیشه میوه وسبزیجات شسته بخوریم ،وقتی بیمار شدیم بدون دستور پزشک دارویی نخوریم واگر بیمار شدیم خیلی سریع به درمانگاه برویم..

عبدالباسط یوسفی : انسان برای اینکه بیمار نشود باید از جسم خود مرا قبت کند.باید بعضی‌کار های لازم را انجام دهد وهمچنین بعضی کار ها را انجام ندهد.مثلا‌ برای مبتلا نشدن بیماری های واگیر دار بایداز کسانی که بیمار هستند ،دوری کند وسعی کند از وسایل آنها استفاده نکند.برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها،باید در زمان های معین واکسن زد.انسان نباید به وسایل آلوده دست بزند،با دستان آلوده میوه وغذابخورد یا دست های آلوده ی خود را به چشم و دهان خود بزند؛همچنین نباید در سرما وگرمای زیاد قرار بگیرد.

الهام : به نظر من ورزش کردن بصورت مداوم و تغذیه کافی و رعایت نکات بهداشتی از راههای پیشگیری از بیماریها می باشد بی شک اگر به سلامت جسم و روح خود توجه نکنیم باید برای بیمار شدن و مداوای خود هزینه بپردازیم.

نویسنده : برای سلامت دندان ها هر شب یک لیوان شیر بنوشیم یا یک سیب بخوریم.اگر میخواهید دندان های سفیدی داشته باشید می توانیم پشت پوست یک موز را به دندان ها بکشیم تا سفید بمانند.

رقیه مقدس : پیشگیری از بیماری باید دست هایمان را مدام شست و شو دهیم غذاهای سالم بخوریم در جاهای شلوغ نریم باکسی که بیمار باشد تماس نداشته باشیم 1تا 2متر فاصله را رعایت کنیمبهداشت فدری خود را رعایت کنیم غذاهای سالم بخوریم و میوه ی سالم هم بخوریم مخصوصا پرتغال.

شیوا : من مردم تا این انشا رو پیدا کنم خیلی خووب بود خوبیش این بود که به زبان ساده بود امید وارم تو این سال کرونایی شکست ناپذیر باشید😏😎😘😊🙏🙏.

هلیا جونی : در مکان های خیلی شلوغ نرویم و همینطور الان هم با توجه به زمان حال بخ بیرون نرویم و در خانه قرنطینه شویم.

فاطمه کرمی : موضوع : پیشگیری از بیماری های واگیر دار
ما باید در زندگی روز مره بهداشت خود را رعایت کنیم اگر این کار را نکنیم بیمار می شویم و باید به دکتر مراجعه کنیم و یا در خانه استراحت کنیم * باید هر بیست دقیقه یک بار دست هایمان را به مدت 20 ثانیه با اب و صابون ضدعفونی کنیم * بعضی از افراد از خوردن دارو دوری می کنند و ترجیح می دهند به دکتر مراجعه کنند و از طریق امپول بهبود پیدا می کنند * بعضی از بچه ها از دکتر می ترسند ولی سریع ترین راه درمان مراجعه به دکتر است *
# — در — خانه — میمانیم — و — کرونا — را — شکست — می دهیم #.

هستی : البته بایددر هنگام بیماری در خانه بمانیم زیرت ممکن است الودگی های بیشتری وارد بدن ما شود امیدوارم هیچ وقت هیچ وقت کسی بیمار نشه.

آرین : ببینید الان که ویروس کرونا امده هست باید از خانه بیرون نروید لطفا لطفا جدی بگیرید خواهش میکنم میدونم منم میگم بابا این چیه کرونا سنین ددوین جرونا جدی بگیرید.

ناشناس : انسان برای اینکه بیمار نشود باید از جسم خود مرا قبت کند.باید بعضی‌کار های لازم را انجام دهد وهمچنین بعضی کار ها را انجام ندهد.مثلا‌ برای مبتلا نشدن بیماری های واگیر دار بایداز کسانی که بیمار هستند ،دوری کند وسعی کند از وسایل آنها استفاده نکند.برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها،باید در زمان های معین واکسن زد.انسان نباید به وسایل آلوده دست بزند،با دستان آلوده میوه وغذابخورد یا دست های آلوده ی خود را به چشم و دهان خود بزند؛همچنین نباید در سرما وگرمای زیاد قرار بگیرد..

نویسنده : باید نزدیک به فردی که بیمار هست نشویم
مثلا حالا که کرونا اومده باید بیرون نرویم و اگر مجبور به بیرون رفتن شدیم از ماسک و دستکش استفاده کنیم
نزدیک فردی که کرونا دارد نشویم و سعی کنیم در خانه بمانیم* با تشکر.

آریا قربانیان : حتما کرونا را شکست می دهیم کرونا ویروسی ضعیف است. بادر خانه ماندن حتما می توانیم آنرا شکست دهیم.

افسانه قدیری : بچه ها ی عزیز باید در خانه بمانیم تا کرونا را شکست بدهیم واگر احساس خستگی یا ریزش کردین یا سلفه کردین حتما به دکتر بروید.

نویسنده : بچه ها ی عزیز باید در خانه بمانیم تا کرونا را شکست بدهیم واگر احساس خستگی یا ریزش کردین یا سلفه کردین حتما به دکتر بروید

ناشناس : ما باید قبل از خوردن هر چیزی باید دست هایمان را بشوریم.
چقدر که می توانیم در خانه بمانیم.
# در _ خانه _ می مانیم _ و _ کرونا _ را _ شکست _ می‌دهیم #.

زینب :‌باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم مانند اینکه وسایل شخصی خود را به کسی ندهیم و وقتی که دست هایمان را شستیم کاملاً تمیز کنیم و بین‌۲۰ الی۲۵ثانیه دست هایمان را بشوئیم😍 و روزی حداقل ۳۰ دقیقه یا همان نیم ساعت ورزش کنید. با یاری –خدا کرونا –را–‌ شکست میدهیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
فرزاد کورد 2 سال قبل
0

خدای چیبگم🤣

فاطمه صادقی 2 سال قبل
3

این را چه کسی نوشته است

دیلان 2 سال قبل
3

نگارش صفحیه ۸۷

ناشناس 2 سال قبل
2

تلما نوروزی

ما وقتی سرما خورده ایم با فردی دیگر دور بمانیم وخیلی سری به دکتر مراجع کنیم‌ و بهداشت را رعایت کنیم وغذا ی سالم بخورید و هر روز ورزش کنیم و از بیرن آمدید و دست رو بشوریم

.... 2 سال قبل
6

.پیشگیری بهتر از درمان است

ناشناس 2 سال قبل
2

موضوع پیشگیری از بیماری برای اینکه بیمار باید از خود مراقبت کنند باید بعضی کارهای لازم را انجام دهد و همچنین بعضی کارها را هم انجام ندهد برای مبتلا نشدن به بیماری واگیردار باید از کسانی که بیمار هستند دوری کند و سعی کند از وسایل استفاده نکند برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری‌ها باید در زمان‌های واکسن و انسان نباید به وسایل آلوده میوه و غذا بخورد � دست های آلوده خود را به چشم و دهان خود بزند همچنین نباید در سرما و گرمای زیاد قرار بگیرد ما باید حواسمان به خودمان باشد و با فردی که سرماخورده بود یا دست ندهید و اگر هم سما خورده‌ایم خیلی سریع به دکتر مراجعه کنید امیدوارم که

آیناز 2 سال قبل
1

برای پیشگیری از بیماری ها به غیر از همه ی نکات بالا به نظر من باید به اندازه و به موقع استراحت کنیم و خوب بخوابیم تا بدن ما بتواند با میکروب ها مقابله کند وما بیمار نشویم

. 2 سال قبل
4

انسان باید در برابر بیماری ها از جسم خود مراقبت کند

هروقت از بیرون به خانه می آیم اول دست هایمان را به خوبی با آب و صابون بشوییم و بعد به بقیه کار ها برویم وهر ۲۰ دقیقه یک بار به مدت ۲۰ الی۳۰ ثانیه دست هایمان را بشوییم و قبل و بعد غذا دست هایمان را بشوییم از کسانی که بیمار هستند دوری کنیم.

ندا میرزایی 2 سال قبل
3

نباید به وسایل آلوده دست بزنیم ،باید نکات بهتاشتی را رعایت کنیم ،و از وسایل شخصی خودمان استفاده کنیم و وسایل خود رابه کسی ندهیم

ناشناس 2 سال قبل
0

جواب رو که نمی خوام از بچه ها بنویسم ِِ

شما جواب رو واضح بگید دیگه

محمد 2 سال قبل
1

اصلا پیشگیری به بیماری ربطی نداشت😪

0
سیدنی 1 سال قبل

صحیح

2
سیدنی 1 سال قبل

صحیح

معلم 2 سال قبل
2

ما باید قبل غذا و بعد غذا دست هایمان را بشوییم تا مریض نشویم

نازنین بهاری 2 سال قبل
7

میتوانیم ازالکل وماسک برای پیشگیری از کرونا و...جلو گیری کرد

گلاریس 2 سال قبل
2

جواب بنویس

گلاریس 2 سال قبل
2

بابا چرا جواب نمی نویسی

3
زهرا 2 سال قبل

لطفا جواب رو بدید

دکتر 2 سال قبل
4

ما برای پیشگیری از بیماری باید یکسره از کار های ابتدایی رعایت کنیم

نیایش 2 سال قبل
1

ماباید در این دوران کرونا ، ماسک بزننیم

فاطمه 2 سال قبل
3

وقتی ما مریض شدیم و می خواهیم بریم جایی باید حتماً از ماسک استفاده کنیم

هستی 2 سال قبل
1

خیلی از کسی که به ما جوعبش رو داده ممنون

حنانه 2 سال قبل
2

داخل خانه ما باید از عرقیجات استفاده کنیم و بدون تجویز دکتر دارو مصرف نکنیم

وان 2 سال قبل
1

عالیه ❤

2
علی اسغر 2 سال قبل

عالی

عالی 2 سال قبل
2

ممنونم🙏🏻🙏

1
محدثه یوسفی 2 سال قبل

خیلی خوبه

ینتثنس 2 سال قبل
-2

بنیمیمنصوصوکث

سید عزیز حسینی مجد 2 سال قبل
6

بسیار خوب میباشد ومن کاملا از آن راضی هستموازشما کمال تشکر را دارم

4
النا‌احمدی 2 سال قبل

عالی

نویسنده 2 سال قبل
14

انواع بیماری و نوع جلوگیری

9
اسراخوب بود 2 سال قبل

برای پیشگیری از سالم ماندن بدن هر روز ورزش کنیم و زیاد غذا های چربی زا نخوریم

نویسنده 2 سال قبل
7

برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها باید در زمان معین واکسن زد انسان نباید. به وسایل الوده دست بزند ،بادستان الوده میوه و. غذا بخورد. یا دست های الوده ی خود را به چشم و دهان خود. بزند. ،همچنین نباید. در. سرما و گرمای زیاد قرار بگیرد.

نویسنده 2 سال قبل
5

ما باید حواسمان به خودمان باشدو هرگز با فردی که سرما خورده روبوسی یا دست ندهیم و اگر هم سرما خورده ایم خیلی سریع به دکتر مراجع کنیم امیدوارم که تو فصل بهار سرما نخورید تینا رضایی هستم کلاس پنجم

مهدی 2 سال قبل
5

خیلی ممنون از کمکتون خیلی عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
6

برای داشتن عمر طولانی توصیه می شود، حداقل۳۰ دقیقه در روز ورزش هوازي مثل: پیاده روی یا شنا داشته باشید.

فاطمه 2 سال قبل
5

عالی بود از شما خیلی ممنون هستم

فائزه وهابی همابادی 2 سال قبل
2

به نظر من عالی است وکامل توضیح دادید☺☺☺☺و کسی که دوست ندارد بیمار شود باید مراقب سلامتی خود باشد😏😏😏😏

نویسنده 2 سال قبل
1

وقتی سرما خوردیم با کسی روبوسی نکنیم ،دارو هايمان را سروقت بخوریم.غذاهای سرد نخوریم و آب سرد را با آب جوش قاطی کنیم 😉موفق باشید 😘❤هدیه زهرا خاقانی💙 کلاس پنجم

هدیه زهرا خاقانی 💙 2 سال قبل
3

وقتی سرما خوردیم با کسی روبوسی نکنیم، دارو هايمان را سروقت بخوریم.غذاهای سرد نخوریم و آب سرد را با آب جوش قاطی کنیم 😉 😘❤💙

نویسنده 2 سال قبل
0

وقتی غرد و غبار میا ید نباید ذهنمان را باز نگه داریم

نویسنده 2 سال قبل
2

برای پیشگیری ازبیماری ها بایدبه دستورات پزشک ها عمل کنیم وهمیشه بادستان آلوده میوه یا غذانخوریم یابه وسایل آلوده دست نزنیم.یادمان باشد که همیشه میوه وسبزیجات شسته بخوریم ،وقتی بیمار شدیم بدون دستور پزشک دارویی نخوریم واگر بیمار شدیم خیلی سریع به درمانگاه برویم.

نویسنده 2 سال قبل
2

مهدیه نورالهیباید میوه و غدا های مفید بخوریم که از بیماری جلوگیری کنیم

اسمانیرومند 2 سال قبل
1

علاوه بررعایت نکات بهداشت فردی.باید از تماس با خون و ترشحات بدن بیماران مبتلابه بیماریهای واگیر جلوگیری کنیم.همچنین بایداز لوازم شخصی استفاده کنیم

نازنین زهرا 2 سال قبل
1

ورزش روش خوبی برای مراقبت ازبدن است. هنگامی که ورزش میکنید،بدن شما به خوبی کار میکندوجلو بیماری را میگیرد.شنا برای افردی که آسم دارند،بسیار خوب است وتنفس آنهارا بهتر می کند.♥♡

-1
آفرین 2 سال قبل

ج

پرنیا 2 سال قبل
3

ماباید قبل غذا وبعد غذا دستهایمان را بااب وصابون بشوییم مسواک سروقت بزنیم سه بار در روز صبح ظهر عصراین هم برای سلامتی خوبه وهم برای سلامت دهان ودندان باکسانی که سرما خورده اند دست ندید کنارشون نشینید چون سرما خوردگی بیماری واگیر داری است😧😧😩😩😥😥

نویسنده 2 سال قبل
0

نباید از وسایل شخصی بیماری که شپش دارد استفاده نکنیمدر مدارس ها لیوان های شخصی خود استفاده کنیمبا دست نشسته خوراکی نخوریم تا میکروب وارد بدن نشوداز غذا های مضر ماننده چیپس،پفک استفاده نکنیم

نویسنده 2 سال قبل
1

حتما باید قبل از غدا خوردن دست هایمان را به مدت سی ثانیه بشوییم و با حوله یا دستمال تمیز دست هایمان را خشک کنیم

خانم دکتر 2 سال قبل
1

اگر مریض هستید باید داروهایی را که دکتر به شما داده است را میل کنید واگر آمپول دارید سریع بزنید😍

2
سپیده پاسخ داد 2 سال قبل

جواب بدهید

عبدالباسط یوسفی 2 سال قبل
2

انسان برای اینکه بیمار نشود باید از جسم خود مرا قبت کند.باید بعضی کار های لازم را انجام دهد وهمچنین بعضی کار ها را انجام ندهد.مثلا برای مبتلا نشدن بیماری های واگیر دار بایداز کسانی که بیمار هستند ،دوری کند وسعی کند از وسایل آنها استفاده نکند.برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها،باید در زمان های معین واکسن زد.انسان نباید به وسایل آلوده دست بزند،با دستان آلوده میوه وغذابخورد یا دست های آلوده ی خود را به چشم و دهان خود بزند؛همچنین نباید در سرما وگرمای زیاد قرار بگیرد

نویسنده 2 سال قبل
1

ما باید یک روز درمیان به حمام برویم و وقتی از حمام برگشتیم موهایمان را خشک کنیم و بعد بخوابیم

بیتا 2 سال قبل
2

1 باید رژیم غذایی مناسب داشته باشیم2 سیگار نکشید3 است استان را کنترل کنید را کنترل کنید4 از انواع الکل ها خودداری کنید5 روزانه 30دقیقه ورزش کنید

دیانا اسحاق زاده 2 سال قبل
1

اگر دانشمندی نبود حالا نمی توانستیم تلوزیون ببینیم یا جلو ی کولر خنک شویم یا……. باید متشکر دانشمندان باشیم.

نویسنده 2 سال قبل
-1

ص۹۹

نویسنده 2 سال قبل
2

برای پیشگیری از بیماری باید بهداشت فردی را رعایت کنیم مثل شستن دست ها،خوردن غذای سالم میوه و سبزیجات،نکشیدن سیگار،جمع آوری و دفع بهداشتی زباله،در صورت مریض شدن رعایت فاصله ی مناسب با دیگران

نویسنده 2 سال قبل
-1

اصلا انشا ننوشتید ؟؟؟؟؟ نازنین زمانی

نویسنده 2 سال قبل
2

باید همیشه دور از کسانی باشیم که بیماری دارند چون بیماری آنها به ما هم سرایت میکندوباعث میشود ما هم بیمار شویم.

2
شیوا 2 سال قبل

من مردم تا این انشا رو پیدا کنم خیلی خووب بود خوبیش این بود که به زبان ساده بود امید وارم تو این سال کرونایی شکست ناپذیر باشید😏😎😘😊🙏🙏🙏

A 2 سال قبل
1

عالی گفتی👍👍👍👍👍

شیوا 2 سال قبل
2

دست مریزاد😎ایول دادا خیلی خوب گفتی 👊👏👍👌

شکیلا غلامی 2 سال قبل
9

دست های خود را با آب و صابون درمدت سی ثانیه بشوییم.وقتی سرما خورده ایم باکسی روبوسی نکنیم یا دست ندهیم.همیشه از ماسک استفاده کنیم.😷😷😷😷😷😷😷

2
زهرا 2 سال قبل

مال توهم خوب بودممنون🙏🙏🙏🙏👌👌👌👌👌😍😍😍

سپیده 2 سال قبل
1

دستانمان را20 ثانیه بشوییم

مانلی 2 سال قبل
2

خوب بود .خیلی ممنونم از نویسندهاش

فاطمه کرمی 2 سال قبل
3

موضوع : پیشگیری از بیماری های واگیر دارما باید در زندگی روز مره بهداشت خود را رعایت کنیم اگر این کار را نکنیم بیمار می شویم و باید به دکتر مراجعه کنیم و یا در خانه استراحت کنیم * باید هر بیست دقیقه یک بار دست هایمان را به مدت 20 ثانیه با اب و صابون ضدعفونی کنیم * بعضی از افراد از خوردن دارو دوری می کنند و ترجیح می دهند به دکتر مراجعه کنند و از طریق امپول بهبود پیدا می کنند * بعضی از بچه ها از دکتر می ترسند ولی سریع ترین راه درمان مراجعه به دکتر است *# — در — خانه — میمانیم — و — کرونا — را — شکست — می دهیم #

لعیامیرزایی 2 سال قبل
1

خیلی خوب

مهسا جون 2 سال قبل
-1

به نظرم متن کاملا به درد نخوری نوشته اید خاک بر سرتان

1
ATENA 2 سال قبل

لطفا این طور حرف های بدی نگید به اینترنت احترام بگذارید

این بهترین انشاهایی بود که من خودم دست سازنده‌ی این برنامه درد نکنه 💖😍

-1
ناشناس 2 سال قبل

مهساجون خاک برسرتان

مریم اصفهانی 2 سال قبل
3

مرسی از همه 😊😊😊😊

1
مانیا 2 سال قبل

نه بابا

یالا 2 سال قبل
3

باید از خانه بی و بیرون نروید ماکرونی شکست می دهیم

آرین 2 سال قبل
3

ببینید الان که ویروس کرونا امده هست باید از خانه بیرون نروید لطفا لطفا جدی بگیرید خواهش میکنم میدونم منم میگم بابا این چیه کرونا سنین ددوین جرونا جدی بگیرید

هستی 2 سال قبل
1

خیلی خیلی عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
1

ماباید قبل از غذا دستامونو بسوییمعارفه جون

مهدیه 2 سال قبل
3

لطفا طبق چیز هایی که مردم میخواهند برایشان بیارید ممنون😊😊

هستی 2 سال قبل
3

البته بایددر هنگام بیماری در خانه بمانیم زیرت ممکن است الودگی های بیشتری وارد بدن ما شود امیدوارم هیچ وقت هیچ وقت کسی بیمار نشه

نویسنده 2 سال قبل
3

بهترین راه این است که در خانه بمانیم

سبا 2 سال قبل
6

عشق

5
مانیا 2 سال قبل

عشق

2
مانیا 2 سال قبل

عاشقم

1
حیبا 2 سال قبل

داره چرا نداره

1
سبا 2 سال قبل

به تو چه

2
سانیا 2 سال قبل

زیاد صحبت نکن

مرینت ربیعی 2 سال قبل
2

برای مقاوم شدن بدن ورزش کنیم و حداقل دو بار در روز یک لیوان شیر بنوشیم

ناشناس 2 سال قبل
1

یکم ادب داشته باشین مهسا جون☺😊

ناشناس 2 سال قبل
3

خیلی عالی🤩🤩

نویسنده 2 سال قبل
0

من عطا هستم

-1
فقط مجردی عشق و حال 2 سال قبل

خب به ما چه؟

نویسنده 2 سال قبل
1

علبت

1
آریان قربانیان دوست مهدیار خجسته 2 سال قبل

حتما کرونا را شکست می دهیم کرونا ویروسی ضعیف است. بادر خانه ماندن حتما می توانیم آنرا شکست دهیم

نویسنده 2 سال قبل
3

به یاری خدا کرونا را شکست میدهیم شما باید قوی باشید 😷😷😷😷😷😜😜😜😜😁😁😁😘😘😘

ستایش 2 سال قبل
1

ما میتونیم کرونا را شکست بدیم

5
خانم دکتر 2 سال قبل

بله قرطینه باشیم

محسن کیهانی 2 سال قبل
1

جیلی خوب بود

محسن کیهانی 2 سال قبل
5

خیلی خوب بود

خانم دکتر 2 سال قبل
4

نمی دونم

2
رویا 2 سال قبل

سلام خانم دکتر درمان ویروس کرونا چیست

-1
خانم دکتر 2 سال قبل

واکسن ویروس کرونا نداریم

خانم دکتر 2 سال قبل
1

بله

خانم دکتر 2 سال قبل
10

به خودتون روحیه بدهید

بنده ی خدا 2 سال قبل
9

انسان برای اینکه بیمار نشود باید از جسم خود مرا قبت کند.باید بعضی کار های لازم را انجام دهد وهمچنین بعضی کار ها را انجام ندهد.مثلا برای مبتلا نشدن بیماری های واگیر دار بایداز کسانی که بیمار هستند ،دوری کند وسعی کند از وسایل آنها استفاده نکند.برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها،باید در زمان های معین واکسن زد.انسان نباید به وسایل آلوده دست بزند،با دستان آلوده میوه وغذابخورد یا دست های آلوده ی خود را به چشم و دهان خود بزند؛همچنین نباید در سرما وگرمای زیاد قرار بگیرد.

محمدرضا 2 سال قبل
5

بسیارعالی ومفیدبودمرسی

ناشناس 2 سال قبل
1

می شه اسم نویسنده رو بدونم؟

نویسنده 2 سال قبل
1

دارو هایی که برای پیشگیری از بیماری مصرف میکنیم منایب باشد

1
ناشناس 2 سال قبل

ما باید قبل از خوردن هر چیزی باید دست هایمان را بشوریم.چقدر که می توانیم در خانه بمانیم.# در _ خانه _ می مانیم _ و _ کرونا _ را _ شکست _ می دهیم #

نویسنده 2 سال قبل
1

سلام

666692452 2 سال قبل
1

عالی بودمن که دوست داشتم

666692452 2 سال قبل
1

عالی بودمن که خوشم آمد آفرین

آرارا ظفری 2 سال قبل
2

بیشتر داروهاهم کمی خطر ناکن😖😖😖

ناشناس 2 سال قبل
2

ممنون خیلی نظرات خوبی بود

نویسنده 2 سال قبل
2

باید نزدیک به فردی که بیمار هست نشویم

خانم دکتر 2 سال قبل
2

از همه خواهش می کنم که در خانه بمونید تا به کرونا مبتلا نشویدما پزشک ها در تلاشیم که کرونا را شکست بدهیماگر مبتلا به بیماری شدید به خود روحیه دهید

2
باشه 2 سال قبل

2
سنا 2 سال قبل

چشم امیدواریم هر چه سریع تر کرونا رو شکست بدیم ما بچه ها اینقدر تو خونه موندیم دلمون پوکیده کاش یکی پیدا شه دل ما رو شاد کنه ولی ما تو خونه میمونیم تا کرونا رو شکست بدیم

سانیا 2 سال قبل
8

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

8
خانم دکتر 2 سال قبل

مرسی

1
محمد مهدی 2 سال قبل

خیلی عالی بود 😘😘😘😘😘😘😘

سحر محمدی 2 سال قبل
2

عالیییی

فاطمه جان من هم بتونم رفیق خوبی برات باشم 2 سال قبل
2

عالی بود

فاطمه 2 سال قبل
4

عالی بود من از اینجا تقلب کردم

5
پنجم ابتدایی 2 سال قبل

من خیلی این جمله هارو دوست داشم عالیییی یود

2
ASMa 2 سال قبل

👌👌👌👌👍👍👍👍

نویسنده 2 سال قبل
4

ما همیشه باید یادمان باشد وقتی مریض شدیم با هیچ فردی در ارتباط نباشیم زهرا

افسانه قدیری 2 سال قبل
4

اول از همه ممنون از این برنامه بسیار

3
خیلی خوب بود و من خیلی چیز ها یاد گرفتم👍 2 سال قبل

ازتون متشکرم معلم عزیزم😘

6
دریا 2 سال قبل

چشم

نویسنده 2 سال قبل
5

همیشع مواظب خودتون باشین** یا علی مدد **فاطمه

کوثر 2 سال قبل
5

برای پیشگیری از هر بیماری ما باید بهداشت را رعایت کنیم

زینب 2 سال قبل
8

باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم مانند اینکه وسایل شخصی خود را به کسی ندهیم و وقتی که دست هایمان را شستیم کاملاً تمیز کنیم و بین ۲۰ الی۲۵ثانیه دست هایمان را بشوئیم😍 و روزی حداقل ۳۰ دقیقه یا همان نیم ساعت ورزش کنید. با یاری –خدا کرونا –را– شکست میدهیم

السا 2 سال قبل
11

#ما_با_در_خانه_ماندن_به_پرستاران_و_دکتر_ها_کمک_زیادی_میکنیم##ما_با_هم_کرونا_را_شکست_میدهیم#😷😷😷😷😷

9
انا 2 سال قبل

بله دقیقا

7
یلدا 2 سال قبل

خیلی خوب بود 😉😉

نویسنده 2 سال قبل
6

نوشتم نیومد

2
اره منم همینطور 2 سال قبل

ما میتوانیم برای پیشگیری از بیماری به مکان های شلوغ نرویم و همینطور بدن خود را با نوشیدنی های گرم مقاوم کنیم .نویسنده

نویسنده 2 سال قبل
9

ما وقتی بیمار می شویم باید از ظروف : لیوان ، قاشق ، چنگال ، کاسه … جداگانه استفاده کنیم تا دیگران را هم مریض نکنیم و یا با کسی دست و روبوسی نکنیم و حتما هرموقع علائم های سرماخوردگی را داشتید حتما حتما حتما به پزشک مراجعه کنید –

1
سپهر کیانی ولیپور 2 سال قبل

عععععاااااالللللللیییییییی

1
ناشناس 2 سال قبل

لطفا داخل خونه بمونین که با هم کرونا رو شکست بدیم 😷😷 ماسک فراموش نشه

نویسنده 2 سال قبل
11

ما نباید جایی که هوایش آلوده هست برویم و اگر برویم ماسک 😷و الکل همراهمون باشه 🤒باتشکر❤

1
حنانه 1 سال قبل

خوبه

1
بله درسته گلم 2 سال قبل

ما وقتی که بیمار هستیم نباید خانه را ترک کنید چون شاید بیماری ما هم به دیگران سرایت کند پس در خانه میمانیم تا دیگران مریض نشوند و عزیزانمان را از دست ندهیم🤧

نویسنده 2 سال قبل
0

چرا خودتون ننوشتین هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دریا

-1
علی 2 سال قبل

شما چرا اومدی اینجا هاااااااااااا

-1
اولین و اخرین فلاترشای سروش پلاس 2 سال قبل

درست میگی

نویسنده 2 سال قبل
1

به نظرم برای پیشگیری ازبیماری ها بایدبه دستورات پزشک ها عمل کنیم وهمیشه بادستان آلوده میوه یا غذانخوریم یابه وسایل آلوده دست نزنیم.یادمان باشد که همیشه میوه وسبزیجات شسته بخوریم ،وقتی بیمار شدیم بدون دستور پزشک دارویی نخوریم واگر بیمار شدیم خیلی سریع به درمانگاه برویم.انسان برای اینکه بیمار نشود باید از جسم خود مرا قبت کند.باید بعضی کار های لازم را انجام دهد وهمچنین بعضی کار ها را انجام ندهد.مثلا برای مبتلا نشدن بیماری های واگیر دار بایداز کسانی که بیمار هستند ،دوری کند وسعی کند از وسایل آنها استفاده نکند.برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها،باید در زمان های معین واکسن زد.انسان نباید به وسایل آلوده دست بزند،با دستان آلوده میوه وغذابخورد یا دست های آلوده ی خود را به چشم و دهان خود بزند؛همچنین نباید در سرما وگرمای زیاد قرار بگیرد.👆👆👆👆👆👆👆👆

راحله میران زاده 2 سال قبل
1

عاااالی بود همه مطالب مفید و خوبی بود من استفاده کردم و نوشتم خیلی ممنون البته من خودم هم مطلب گذاشتم و مطلب خودم را نوشتم ولی از مطلب های دیگر هم لذّت بردم خیلی ممنون👏👏❤💛💚💙💜

راحله میران زاده 2 سال قبل
2

به نظرم برای پیشگیری ازبیماری ها بایدبه دستورات پزشک ها عمل کنیم وهمیشه بادستان آلوده میوه یا غذانخوریم یابه وسایل آلوده دست نزنیم.یادمان باشد که همیشه میوه وسبزیجات شسته بخوریم ،وقتی بیمار شدیم بدون دستور پزشک دارویی نخوریم واگر بیمار شدیم خیلی سریع به درمانگاه برویم.انسان برای اینکه بیمار نشود باید از جسم خود مرا قبت کند.باید بعضی کار های لازم را انجام دهد وهمچنین بعضی کار ها را انجام ندهد.مثلا برای مبتلا نشدن بیماری های واگیر دار بایداز کسانی که بیمار هستند ،دوری کند وسعی کند از وسایل آنها استفاده نکند.برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها،باید در زمان های معین واکسن زد.انسان نباید به وسایل آلوده دست بزند،با دستان آلوده میوه وغذابخورد یا دست های آلوده ی خود را به چشم و دهان خود بزند؛همچنین نباید در سرما وگرمای زیاد قرار بگیرد.

مقز متفکر 2 سال قبل
1

باید به حمام رفت و همیشه قبل از خوردن چیزی و بعد از خوردن چیزی دست هایمان را بشوییم و به و به چیز های آلوده دست نزنیم و همیشه تمیرز و پاکیزه باشیم چون تمیز بودن رمز اول سلامت بودن است

😎😎 2 سال قبل
2

عالی 👍🏻

نویسنده 2 سال قبل
1

اره

ناشناس 2 سال قبل
1

عالیه

نویسنده 2 سال قبل
1

بیماری هایی که باعث افت کشور میشود: تایون کرونا و … …..دانشمندان برای درمان هریک ازاین بیماری ها درمانی پیدا کردن که یکی از این درمان ها به صورت ………..

نویسنده 2 سال قبل
1

هانا

بازی کن فوتنایت = هانا 💜🧚🏼‍♀️ 2 سال قبل
1

عالی بود واقا من کلی ازش استفاده کردم

نویسنده 2 سال قبل
1

بازی کن فورتنایت 💜🧚🏼‍♀️ هلنا و هانا🎮🎮🎮

بازی کن فوتنایت = هانا 💜🧚🏼‍♀️ 2 سال قبل
1

عالی افرین من از مت شما استفاده کردم عزیزم

سلام خوب بود 2 سال قبل
1

به نظرم خوب بود

سلام خوب بود 2 سال قبل
1

به نظرم خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
1

ا انسان باید دست به دستبه هر جایی بزند چون ممکن است آنجا میکروبی وجود داشته باشد و انسان آلوده به میکروب باشد و به دیگران انتقال بدهیم

نویسنده 2 سال قبل
1

ما بار ها و بار ها از مادر یا پدر خود در مورد اینکه پیشگیری بهتر از درمان است شنیده ایم

خوب بود 2 سال قبل
1

خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
1

من دارم از شما کمک میگیرم شما از من

خانم دکتر 2 سال قبل
1

در خانه بمانیمفاصله اجتماعی را رعایت کنیمماسک بزنیمخودمان را تقویت کنیممن که دکتر هستم روزانه چند بیمار بر اثر کرونا میمیرند دیدن این این لحظه های خیلی سخت هستپس لطفا رعایت کنید

نویسنده 2 سال قبل
1

در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم

نویسنده 2 سال قبل
1

درخانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

واقعا ک

ناشناس 2 سال قبل
1

خوب بود 👌

نویسنده 2 سال قبل
1

دست هايمان را بشويين و دعا كنيم به ويروس مصري مبطلا نشويم

نویسنده 2 سال قبل
2

وقتی ما فردی بیمار در خانه داریم برای مراقبت از او باید:1وقتی میخواهیم به او غذا بدهیم با ماسک وارد اتاق شویم2سرویس بهداشتی باید جدا باشد3 اجازه ندهیم کسی وارد اتاق شود همچنین اجازه ی ورود خروج از اتاق راهم نباید به بیمار بدهیم. آریناایرجی

مطهره 2 سال قبل
1

عالی بود ممنون از همگی خیلی خوب تقلب رسوندین😂🤣

1
الهام 2 سال قبل

خواهش میکنم عشقم❤️

مرجان 2 سال قبل
1

خیلی خوبه شما هم از این ها استفاده کنید

مرجان 2 سال قبل
1

خوبی

نویسنده 2 سال قبل
1

ما باید وقتی بیمار شدیم به پزشک مراجعه کنیم.وقتی بیمار شده ایم باستان الوده میوه و غذا نخوریم وقتی به بیماری مبتلا شدیم از روبوسی و دست دادن خودداری کنیم

مهسا 2 سال قبل
1

ما وقتی بیمار شده ایم به پزشک مراجعه کنیم . وقتی بیمار شده ایم باستان الوده میوه و غذا نخوریم وقتی بیمار هستیم دارویی خود سرانه نخوریم وقتی بهدبیماری مبتلا شدیم از روبوسی و دست دادن خودداری کنیم..

0
حنانه 1 سال قبل

😍😍😍😍چه جمله خوبی من در کتابم نوشتم

نویسنده 2 سال قبل
2

ما همه با هم هستیم قلب کرونارو شکستیم

با 2 سال قبل
1

با سلام ما باید دست های ما خودمان بشوریم

سوگند 2 سال قبل
1

ما وقتی بیمار شدیم باید به پزشک مراجعه کنیم و دارو هایی که پزشک تجویز می کند را مرتب مصرف کنیم

کسرا 2 سال قبل
1

خیلللللللی خوب و عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
2

بعد از این گروه درست کردم ولی از این گروه درست کردم دیدم نه بابا من از

ریما 2 سال قبل
1

سلاممتشکرم از متن شما😇

نویسنده 2 سال قبل
1

من برای سلامتی خود همه کار های بهداشتی را انجام میدم و امید وارم شما هم این کار ها را انجام بدهیدکاری که خیلی واجبه اینکه باید بهداشت رعایت بشه

نویسنده 2 سال قبل
1

باید همیشه دست های خودمان را بشویسمترنم

ناشناس 2 سال قبل
-1

لبع

نویسنده 2 سال قبل
1

در زمستان لباس گرم بپوشیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

من فکر کردم انشاء کامله واقعا کهناشناس

فرشته 2 سال قبل
2

متن ها خیلی عالییییییی

ماهان 2 سال قبل
2

ممنون ❤❤

😁😁😁😄😄😄 2 سال قبل
2

سلام عشقم

....... 2 سال قبل
1

وقتی کرونا گرفتیم از طریق مبایل خرید هایمان را انجام دهیم و تا وقتی کرونا تمام نشده رو بوسی نکنیم امکان دارد در فرد مقابل کرونا باشد ما هم بگیریم و در صورت گرفتن بیماری به دکتر مراجعه کنیم…

A 2 سال قبل
1

باید رعایت با دستان آلوده غذا نخوریمبه حمام بریم و لباس هامان را بشوریم

نویسنده 2 سال قبل
1

مهدیه : باید برای بیرون رفتن از ماسک استفاده کنیم و اگر دیدیم کسی در جمعی سرما خورده نرویم یا ماسک بزنیم و فاصله رو رعایت کنیم حتی اگر در این وضع کرونا نباشد هم باید رعایت کنیم چون سرما میخوریم

0
حنانه 1 سال قبل

کرونا را شکست می دهیم

نویسنده 2 سال قبل
1

بیماری دو نوع واگیر و غیر واگیر است.برای پیشگیری از بیماری هم تغذیه مناسب و بهداشت فردی نقش زیادی دارند.که باید از تغذیه درست و غذاهای سالم و مقوی استفاده کنیم و بهداشتی که مربوط به خود شخص میشود رعایت شودو…..

نویسنده 2 سال قبل
1

خــــــــــــــــــــوبــــــــــــــ نبــــــــــــــود👀🥺🥺

0
حنانه 1 سال قبل

عالی بود

1
ATENA 2 سال قبل

عالی بود عزیزم

نویسنده 2 سال قبل
0

بیماریهای واگیر یا عفونی بیماری هایی هستن که از فردی به فرد دیگری انتقال میدن عاومل ایجاد کنندهذبیماریهای واگیر دار موجودات زنده می باشنند و بیشتر ان با چشم دیده نمیشود ولی با وسیله ایبه نام میکروسکوپ دیده می شودبیشتر بیمتری ها از جکله کرونا با عث مرگ میلیارد ها نفر شده ماباید در خانه بیمانیم تا مریض نشویم🐰اولین و اخرزن فلاترشای سرپش پلاس🐰

نویسنده 2 سال قبل
0

باید نکاد اعیمنی را رعایت کنیم

بله درسته گلم 2 سال قبل
1

اگر بیمار شویم نباید خانه را ترک کنیم چون شاید دیگران هم ما بیمار کنیم🤧

نویسنده 2 سال قبل
1

اگر بیمار باشین باید خانه را ترک کنیم چون باعث می شود به دیگران هم سرایت کند برای اینکه عزیزانمان را از دست از خانه بیرون نمی رویم

دخی 2 سال قبل
0

😂😂

... 2 سال قبل
0

عالی

نویسنده 2 سال قبل
3

اگر بیمار شدید خودسرانه دارو مصرف نکنید

نویسنده 2 سال قبل
2

نگارش کلاس پنجم صفحه ۸۷ پیشگیری از بیماری

نویسنده 2 سال قبل
5

وقتی بیمار میشویم باید استراحت کنیم و غذا های مفید بخوریم

نام دن نیکجو 2 سال قبل
0

آسمان حسن قم صت۳ و ناقلا تست یک

محمد امین 2 سال قبل
1

انسان برای اینکه بیمار نشود باید از جسم خود مرا قبت کند.باید بعضی کار های لازم را انجام دهد وهمچنین بعضی کار ها را انجام ندهد.مثلا برای مبتلا نشدن بیماری های واگیر دار بایداز کسانی که بیمار هستند ،دوری کند وسعی کند از وسایل آنها استفاده نکند.برای پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها،باید در زمان های معین واکسن زد.انسان نباید به وسایل آلوده دست بزند،با دستان آلوده میوه وغذابخورد یا دست های آلوده ی خود را به چشم و دهان خود بزند؛همچنین نباید در سرما وگرمای زیاد قرار بگیرد

محمد امین رحیمب 2 سال قبل
1

بد نتاورتاتووو

نویسنده 2 سال قبل
1

پیشگیری کار خوبی است تا بیماری 🤢🤢🤮🤮🤮🤧🤧😷😷🤒🤒🤕🤕🥵

نویسنده 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود ممنون از مطالب زیباتون من آرزو نوشتم تو نگارشم اصلا حوصله ندارم ساعت 6صبح

نویسنده 2 سال قبل
2

ما میتوانیم برای پیشگیری از بیماری به مکان های شلوغ نرویم و همینطور بدن خود را با نوشیدنی های گرم مقاوم کنیم .نویسنده

ایلین 2 سال قبل
1

ما باید دست هایمان را خوب بشوریم و وقتی می ریم بیرون 1متر از مردم دور می شویم تا بیمار نشویم و که اومدیم خانه دست وصورتمان را برای وصابون می شوریم 😷😷

آفرین 🥰 🥰 2 سال قبل
1

آفرین 🥰 🥰

نویسنده 2 سال قبل
2

سلام من دوست دارم فوتبالیست شوم و در تیم فوتبال استقلال بازی کنم . کیارش فاضلی شعار

نویسنده 2 سال قبل
1

باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم

نویسنده 2 سال قبل
2

ما باید قبل از غذا و بعد از غذا خوردن دست هایمان را بنویسموقتی از خانه بیرون می رویم ماسک بزنیم و همیشه مواد ضد عفونی کننده همراهمان باشداز وسایل دیگران به هیچ عنوان استفاده یا دست نزنیم.از افراد بیمار فاصله بگیریم

💚 2 سال قبل
2

واکسن کرونا چه عوارضی داره؟؟؟؟؟؟؟

0
حنانه 1 سال قبل

نمی دونم

1
حنانه 1 سال قبل

واکسن کرونا نزدم من 😷

نویسنده 2 سال قبل
1

ما باید از بروز کرونا از خودمان خیلی مواظبت کنیم تا نگیرم و بعد دوستون دارم عاشقتان هستم

پارمیدا رشنو 2 سال قبل
2

ورزش برای از بیماری خوب است .وقتی که ما خوراکی های غیرمجاز می خوریم باعث می شود که بدن ما ضعیف شود و در برابر بیماری ها و ویروس ها جلوگیری نکنند و دوام نیاورد و باعث شود بیمار شویم. ما باید قبل از غذا دست های مان را ۲۰ ثانیه با آب و صابون بشوریم و این کار باعث جلوگیری و پیشگیری از بیماری ها می شود

1
حنانه 1 سال قبل

خیلی خوبه

ناشناس 2 سال قبل
1

خیلی خوبه

1
حنانه 1 سال قبل

ببخشید ایران

1
حنانه 1 سال قبل

بچه ها لطفا از خانه بیرون نروید چون ۷۰۰نفر از مردم ایرات فوت کردند 😭🖤🖤

برای پاسخ کلیک کنید