متن زیر را در یک بند ادامه دهید در اتاق نشسته بودم و به کتاب های کتابخانه نگاه میکردم ناگهان چشمم به کتاب و عنوانی برای نوشته خود انتخاب کنید صفحه 97 نگارش فارسی ششم درس شانزدهم

Mareh

پرسپولیسا ها دستشان بالا رای دهید❤

Mareh

کیا پرسپولیسی وکیا استقلالی هستند لطفا رای بدهید ✍❤

فاطمه

عالی

امیری

همه متن نوشتن. پس عنوانش چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ملیکا

عشق فقط پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

صفحه ۹۷ نگارش فارسی ششم درس شانزدهم در اتاق نشسته بودم و به کتاب های کتابخانه نگاه میکردم ناگهان چشمم به کتاب متن زیر را در یک بند ادامه دهید و عنوانی برای نوشته خود انتخاب کنید آداب مطالعه از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب فعالیت نگارش ششم دبستان

متن در اتاق نشسته بودم و به کتابخانه نگاه میکردم را در یک بند تکمیل کنید

با سلام خدمت دوستان عزیز ما در حال تکمیل کردن سوال بخش اول صفحه ۸۸ کتاب نگارش پایه و کلاس ششم ابتدایی دبستان هستیم و جواب اینگونه است که موضوع دایرة‌المعارف می باشد و متن اینگونه است که در اتاق نشسته بودم و به کتابهای کتابخانه نگاه میکردم ناگهان چشمم به کتاب عارف افتاد که می‌خواستم آن را بگیرم و به سراغ پدرم رفتم و از او پول گرفتم و گفتم بابا پول بده گفت چند تومان می خوای گفتم ۵ هزار تومان رفتم و گفتم شما نیز اگر متن دیگری دارید در نظرات پایین برای ما بفرستید تا با اسم شما منتشر شود.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

شقایق » ابو علی سینا افتاد که او مردی دانشمند است که بسیار چیزهارا درست کرده است که مادرم آمد ونشد بقیه آن رابخوانم در آن زمان فکر کردم که یک چیزی از داخل کتابم بیرون آمد و من ترسیدم.

مائده » در اتاق نشسته بودم و به کتاب های کتابخانه نگاه میکردم ناگهان چشمم به کتاب شازده کوچولو خورد. با اینکه این کتاب را بارها و بارها خوانده بودم اما باز هم وسوسه میشدم که آن را بخوانم ! دل را به دریا زدم و دوباره برش داشتم. و جملات خوب را تکرار کردم که روباه میگفت : جز با چشم دل نمی توان خوب دید . آنچه اصل است از دیده پنهان است. یا یک نفر به تنهایی هیچ چیز نمی داند. این ها جملاتی است که هر روز هم تکرار شود کم است.

ناشناس » ریاضی سال پنجم خورد چقدر دلم برای ریاضی سال پیشم تنگ شده بود برای همین وسوسه شدم و دوباره آن را برداشتم و به سوالاتش نگاه میکرد و میگفتم یادش بخیر.

نویسنده » لغتنامه دهخدا افتاد رفتم وآن را برداشتم وبا خود به خانه بردم و آن را خواندم . بعد از چند هفته که کتاب لغتنامه دهخدا را کامل خواندم آن را به کتابخانه برگرداندم.

نویسنده » دراتاق نشسته بود وبه کتابهای کتابخانه نگاه می کردم ناگهان چشمم به کتاب خواهران تاریک افتاد احساس می کردم که ترسناک است اما اونجوری که تصور می کردم نبود بارها وبارها این کتابراخوانده بودم چنان کتاب زیبایی هم نبود اما احساس کردم که کتاب خیلی عجیب بود در اتاق را باز کردم چشمم صندوق افتاد رفتم ان را باز کنم که به رویا ها پریدم.

نویسنده » در اتاق نشسته بودم و به کتاب های کتابخانه نگاه میکردم ناگهان چشمم به کتاب قران سال پنجم خورد.چقدر دلم برای قران سال پیشم تنگ شده بود برای همین وسوسه شدم و دوباره ان را برداشتم و در گوشه ای نشستم و شروع کردم به خواندن سوره ای .سوره ای که مرا تا اوج اسمان برد!!!.

نازنین » در اتاق نشسته بودم و کتاب های کتابخانه نگاه میکردم ناگهان چشمم به کتاب شاهنامه افتاد او کتاب بزرگ بود من وسوسه شدم که شاهنامه را بخوانم ولی همین که ده صفحه اولش را خواندم خسته شدم و او را به مادرم دادم تا ادامه شاهنامه را برای من بخواند وقتی مادرم برایم می خواند اصلا خسته نشدم و با شور و شوق فراوان به داستان آن کتاب گوش دادم.

نازی » در اتاق نشسته بودم وبه کتاب های کتابخانه نگاه میکردم ناگهان چشمم به کتاب لغتنامه ی دهخداافتاد لعتنامه ی دهخدا مفصل ترین کتاب لغت ومهم دارم و اساسی ترین اثر دهخدااست دهخدا برای نوشتن این لغتنامه نزدیک به چهل سال کوشش کرد ودر این مدت حدود صد نفرباوی همکاری کردند دهخدا برای نوشتن این لغتنامه شب و روز به مطالعه و جمع آوری اطلاعات مشغول بود. آرزوی من یک بار خواندن لغتنامه ی دهخدا بود تا با زندگی شخصی که برای ایران و زبان فارسی به غیر از فردوسی زحمت ها کشیده بود ،آشنا شوم و از ایشان برای خدمت به وطنم سرمشق بگیرم دوستان امیدوارم متنم کمکتون بکنه.

نویسنده » در اتاق نشته بودم وبه کتاب های کتابخانه نگاه میکردم ناگهان چشمم به کتاب مناجات علی افتاد و ده دقیقه ای به خواندن پرداختم نا.هان زمان ازدستم پرید وزمان مدرسه ام دیر شد وسرویسم رفت وبه مادرم نگفتم وآن روز خودم پیاده رفتم وآنروز خیلی کیف داد چون من پیاده رفتم.

نویسنده » در اتاق نشسته بودم و به کتاب های کتابخانه نگاه می کردم. ناگهان چشمم به کتاب راز های زندگی بر خورد دلم می خواست آن کتاب را بخوانم اما یک چیز جلویم را میگرفت ، اما با تمام قدرت بلند شدم و رفتم به طرف کتاب رفتم کتاب راز های زندگی صفحه ی اول یک جای کلیدی بود واقعی بود! دستم را در جای کلیدی وارد کردم دوستم را چرخاندن !😮 چیزی دستم را کشید و من در جا کلیدی فرو رفتم و آنجا سالیان سال ماندم.

متین محمدی » کلیه ودمنه افتاد.من حیوانات رودوست دارم وباخواندن کتاب کلیه ودمنه بازندگی حیوانات بیشترآشنامی شوم.دوستانم مرا صدا کردند و گفتند با ما بازی کن ولی من مشغول کتاب خواندن شدم ناتمامش کردم بعد سراغ بازی رفتم.

نویسنده » فارسی پنجم افتاد ان رابازکردم و اتمام درس های این کتاب راخواندم ودربین انها می گفتم یادش بخیر بعدکه تمام شد یک ،دو اشک از چشمانم جاری شد وبعدیک صلوات برحضرت محمد فرستادم وکتاب را بستم.

فاطمه جبارزاده :‌داستان راستان استاد مطهری افتاد . به مطالعه ان پرداختم .ازخواندن داستان های پند آموز ان لذت بردم . کنجکاو شدم درباره ی شخصیت استاد مطهری بیشتر بدانم با اجازه ی بزرگ تر ها در رایانه به جست و جو پرداختم و فهمیدم استاد بزرگوار چه شخصیت وارسته و بزرگی بوده اند ..

نویسنده : بوستان سعدی افتاد واز جایم بلند شدم و ان را برداشتم وآن را نگاه کردم دیدم که چقدر. شعر های زیبا در ان است این شاعر بزرگ ایرانی هم شاعر هم نویسنده بود این شخص در قرن هفتم بود نامش هم سعدی شیخ مصلح الدین بود.

مهشید : دقیقا پای یه چیزی رو میکشن وسط که با عقل جور در نمیاد و هی میخوان دعوا راه بندازن بین بچه ها بشین درس بخونید بابا تو این وضعیت.

معراج : ان بیست وسه نفر افتاد با اینکه 3بار این کتاب را خوانده بودم.دوباره قسمت های قشنگ ان را دوباره برداشتم و خواندم.و خیلی لذت بردم..

نویسنده : کتابی‌افتاد‌رفتم‌وان را برداشتم کتاب را باز کردم لولو خورخوره‌درامد‌من‌ترسیدم او مرا کشید درون کتاب و مرا تکه تکه کرد و به جای کوشت گوسفند کشتار روز فروخت.

صبا : جادویی افتاد.منظورم از جادو ورد و این حرفا نیست…بلکه جادوی خیال پردازی است.وقتی کتاب را می خواندم انگار به دنیایی دیگر رفتم.دنیایی پر از شیرینی و شکلات و بازی.دنیایی که در ان خبری از جنگ و کم ابی نیست.هوای انجا بسیار خوش است و اب فراوان دارد.

به امید روزهایی بون کم ابی و الودگی در ایران…^_^

نویسنده : ريحانه دختر بچه اى حسين خوارزمى و شا گرد ابو ريحان بيرونى مى گوييد سال خا ارزيم بود كه دوباره چهره اى زيباى معللم را خوب ببينم ميثم دهقان خلدى ببخشيد منم نميدونم شما از اينترنت بپرسيد.

امیریان : فانتزی افتاد.انگاری اسمی نداشت!چه جالب!کتاب بی اسم!یه لحظه احساس کردم دیگر از فضای پر کتاب کتابخانه خبری نیست!درون یه قصر بودم با یه عالمه پری و جن و آدم!اون موقع بود که آقای کتابدار صدام کرد و گفت:تو خیالی!پاشو!دارم کتابخونه رو می بندیم!به جایی که اون کتاب قبلاً بود نگاه کردم!انگاری از کتاب خبری نبود!اون یک کتاب جادویی بود؟خدا می‌دونه چی بود؟.

نویسنده :‌چشمم به کتاب شاهنامه ی فردوسی افتاد…با هیجان آن را از داخل کتابخانه ام برداشتم و وارد بخش رستم و سهراب شدم…مطمئنم همه ی ما ده ها بار آن را خوانده آیم و لی من خودم هر بار آن را میخوانم ، به شدت ناراحت و آزرده خاطر میشم…کتاب بسیار زیبایی است و داستان های زیادی از جمله : رستم و دیو سپید ، رستم و سهراب ، رستم و کوه سپند ، گردآفريد ، کیخسرو ، داستان های سیاوش ، سوگ سیاوش ، رستم و اسفندیار ، زال و سیمرغ و ضحاک و کاوه آهنگر دارد😉.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
-1

عالی

... . 2 سال قبل
4

هیچ کدوم جالب نبود.

گیسوشونم:/ 2 سال قبل
3

ب درد عن نمیخورد😐🍫

✨🎇 2 سال قبل
-2

😘😘😘😘😘😘

اسرا 2 سال قبل
2

من پرسپولیس هستم عشق فقط پرسپولس

🌷 2 سال قبل
0

ممنون

ناشناس 2 سال قبل
1

عالی ممنونم بچه ها واقا عالی بود متشکرم

-2
M 2 سال قبل

😊

الناز ❤️ 2 سال قبل
-1

عالی بود 🙏🌹🥰😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👏👏👏👏

0
الناز ❤️ 2 سال قبل

متن همه عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
0

به جای و اگه ز بود خیلی بهتر بود

محمد 2 سال قبل
1

عالی من استقلالی هستم فحش اوناییکه که پرسپلیسی هستند

فاطمه لطیفی 2 سال قبل
-1

درس چهاردهم ایران آباد

علی اصغر 2 سال قبل
-2

چرا موضوع نگارش درس شانزدهومو نمیزارید با جواب

علی اصغر 2 سال قبل
1

چرا موضوع نگارش درس شانزدهومو نمیزارید با جواب

علی پرپولیسی عاشق فوتبال 2 سال قبل
-2

منم پرپولیسی

me 2 سال قبل
-1

ممنون ❤

1
فاطمه لطیفی 2 سال قبل

ممنون

سلام دوستان عزیز مادرم دیروز مرغ پخت غذا واقعا خیلی خوشمزه بود

سلام دوستان عزیز

سوگند 2 سال قبل
1

استقلال پاره پاره پرسپولیس در ستاره

ناشناس 2 سال قبل
1

سلام

0
علی اصغر 2 سال قبل

علیک سلام

ناشناس 2 سال قبل
4

من صد درصد پرسپولیس هستم ♥♥♥♥😉😍رنگ های پرسپولیس ببیشتر از استقلالی💙😏 انشالله روز دوشنبه😘♥😍♥♥💖🌹🌹🥰💟

الهه 2 سال قبل
0

اون چیزی که میخواستم نبود آخه چرااااااااا

شقایق 2 سال قبل
8

ابو علی سینا افتاد که او مردی دانشمند است که بسیار چیزهارا درست کرده است که مادرم آمد ونشد بقیه آن رابخوانم در آن زمان فکر کردم که یک چیزی از داخل کتابم بیرون آمد ومن ترسیدم

0
ناشناس 2 سال قبل

مرسی

5
باران 2 سال قبل

خیلی ببخشید چه جوری نظرم رو بفرستم

2
نازنین 2 سال قبل

آمار صفحه زده 👇👇👇👇👇برای ارسال نظر کلیک کنید …… اینک بزن برو نظرتو بده

ناشناس 2 سال قبل
0

ریاضی سال پنجم خورد چقدر دلم برای ریاضی سال پیشم تنگ شده بود برای همین وسوسه شدم و دوباره آن را برداشتم و به سوالاتش نگاه میکرد و میگفتم یادش بخیر😌

سونیا 2 سال قبل
2

عالی بود ما ئده خانم ممنون واقعا این داستان شما لایک داره👌👌👌👌👍👍👍

-2
بی تـــو هرگـــــــز 😎 2 سال قبل

خوب بود ولی خیلی بـــه من کمک نکــــردامــا ممنون بهمون کمک کردیممنـــون😉😉

کهساره بنکدار 2 سال قبل
0

سلام . متن ها خیلی خیلی قشنگ و خوب بود و من وقتی متن ها را می خواندم لذت میبردم از شما خیلی خیلی ممنونم.😃😃😃😃😃

1
سارینا 2 سال قبل

این رو وقتی که توی کلاس خوندم همه زدن زیر خنده😂😂👆

نویسنده 2 سال قبل
-2

داستان جالبی افتاد من هم رفتم که ان را بخوانم اما ناگهان پایم به لبه فرش گیر کرد و افتادم این شد که تصمیم گرفتم هییییییییچ وقت ان را نخوانم😹😁

1
سارینا 2 سال قبل

این رو وقتی که خوندم همه کااس نپزدن زیر خنده

1
دنیا 2 سال قبل

فک کنم طلسم شده بود همون بهتر نخوندینش خطر ناکه

نویسنده 2 سال قبل
-2

فارسی پنجم افتاد ان رابازکردم و اتمام درس های این کتاب راخواندم ودربین انها می گفتم یادش بخیر بعدکه تمام شد یک ،دو اشک از چشمانم جاری شد وبعدیک صلوات برحضرت محمد فرستادم وکتاب رابستم. ّٔ

سهیلا😁😁 2 سال قبل
11

کیا پرسپولیسی هستن؟؟؟؟هرچند شماها استقلالی باشین اخر اخرش باید جلوی چراغ قرمز بایستید یعنی باید به پرسپولیس وپرسپولیسی هااحترام بگذارید😁😁😁 لطفا ری بدهی ✍✍✍✍✍✍

0
Zahra ss 2 سال قبل

عشق فقط پ رسولی جونم رو واسش میدم❤❣❤❣❤❣❤❣❤❣❤❣

0
دختر آبی 2 سال قبل

عشق فقط استقلال🔷️🔷️🔷️🔷️🔷️🔷️

0
ناشناس اما جنسیت دختر 2 سال قبل

عاشقتم

5
ناشناس(دختر) 2 سال قبل

من اون خدایی رو پرستش میکنم که آسمان آبی و بالای گل سرخ ماهی قرمز و محتاج دریای آبی و استقلال و سرور پرسپولیس قرار داد😏🤭🤭

-1
دختر ابی 2 سال قبل

برو بابا فقط ابی رو عشقه هههههههههههههوووووووووووووووووووووووووووو اسمونه ابی دریای ابی

0
blue girl 2 سال قبل

like . blueeeeeeeeeeeeeeeeeee faghat asteghlal

0
یکی مثل دختر ابی 2 سال قبل

cow . danky. sharet این هم چند نوع فحش برای شما یا بهتره بگم تقدیم به شما فعلا good bye

1
دختر ابیه ابی 2 سال قبل

دم همه دوستان استقلالی گرم که انگیلیسی بلدن تقدیم به همه استقلالی های بسیار عزیز فرهاد مجیدی رو عشقهilove you

3
ملینا 2 سال قبل

برو دهنتو ببن بچه که خیلی بوی شیر میده

7
نگار 2 سال قبل

اخه پرسپولیس چه ربطی به درس داره اخه ؟ ؟

9
نویسنده 2 سال قبل

دم پرسپولیس ها گرم ولی به درس نگارش ربطی نداره لطفا درمورد درس حرف بزنید

ناشناس 2 سال قبل
6

من پرسپولیسی ام براش جون می دم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ارتش سرخ آسیا سرور کل آبیا……..،……

4
پریا اسحاقیان 2 سال قبل

عشقه این پرسپولیس من عاشقشم

فاطی 2 سال قبل
0

قدیمی که ازپدرم بود افتاد پدرم آن کتاب راازدوران جبههبه یادگار آورده بود کتاب رابرداشتم وشروع به ورق زدن کردن وهمین طور که به عکس هایش نگاه میکردم چشمم به یک عکس یاد گاری ازپدرم افتاد که با دوستانش گرفته بود. وقتی آن عکس را به پدرم نشان دادم حسی و چشمان پدرم دیدم حسی بین دلتنگی وغصه خوردن بود اوگفت که دوستانش شهید شده اند من هم باناراعکس راازاو گرفتم وبردم در اتاق وشروع به خواندن آن کتاب کردم. خاطرات جنگ وسختیهای دوران جنگ را به خوبی در کتاب به تصویر کشیده بودند

0
عسل 2 سال قبل

وافعا عالی بود خیلی ممنونم💋

ناشناس 2 سال قبل
9

آفرین آفرین من پرسپولیسیم👏👏👏👏👏👏

مریم 2 سال قبل
1

ممنون ازتون

هانیه 2 سال قبل
0

همچنین

0
بینام 2 سال قبل

خیلی خوب بود

همتا 2 سال قبل
4

من پرسپولیسی سفت هسم

امیری 2 سال قبل
15

همه متن نوشتن. پس عنوانش چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بمیرم 2 سال قبل
2

ممنون واقعا عالی و کامل بود

سارا 2 سال قبل
5

منم عاشق پرسپولیسم😘

0
عشقتو عشقه آجی ❤️❤️❤️✌🏻✌🏻👑 2 سال قبل

اونایی که چش ندارن ببینن پرسپولیس به کجا می رسه به کیسه کشیدنش ن ادامه بدن زر زیادی هم نزنن✌🏻✌🏻💕

ناشناس 2 سال قبل
11

از شما تشکر میکنم به خاطر سایت عالیتان

2
Mareh 2 سال قبل

🌷🌷🌷🌷

ناشناس 2 سال قبل
0

بله

H 2 سال قبل
4

خیلی خیلی ممنون💗سایتتون عالیه💙

نویسنده 2 سال قبل
2

خیلی خیلی خووووووووووووووب است

6
مدیر سایت 2 سال قبل

خیلی ممنون

فاطمه بمیدی 2 سال قبل
6

خیلی ممنون از سایتتون

3
فاطمه بمیدی 2 سال قبل

ممنونم

ناشناس 2 سال قبل
3

یا خیلی بلند یا خیلی کوتاه یکی هم که هست اونایی کهنوشتم از روی هم نوشتم ولی باز خوبه

فاطمه جبارزاده 2 سال قبل
3

داستان راستان استاد مطهری افتاد . به مطالعه ان پرداختم .ازخواندن داستان های پند آموز ان لذت بردم . کنجکاو شدم درباره ی شخصیت استاد مطهری بیشتر بدانم با اجازه ی بزرگ تر ها در رایانه به جست و جو پرداختم و فهمیدم استاد بزرگوار چه شخصیت وارسته و بزرگی بوده اند .

2
فاطمه زهرا 2 سال قبل

دوستان عالی نوشتین

حمید 2 سال قبل
4

قربون همه استقلالی ها اب دریا شوره پرسپلیس بیشوره فقط ابببیییییییییییییییی blueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2
محدثع 2 سال قبل

میگم عموزاید بیاداا

3
مهیا 2 سال قبل

بچه ها لطفا دعوا نکنید بخاطر یه تیم کمکش راه نندازید زشته بخدا بشینید درس بخونید و از دوران نوجوانی بهترین بهرو و استفاده رو بکنید

حمیرا 2 سال قبل
1

برید کنار داهاتیای قرمزی نسلتون منقرضه

2
سالروز چار تایی شدنت مبارک کیسه کش ب اسطوره 2 سال قبل

سالگرد چار تایی شدنت مبارک کیسه کش بی اسطوره

1
کیسه کش تو برو کیستو بکش 😏😎❤️✌🏻👑❤️❤️ 2 سال قبل

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👑👑👑👑👑👑👑👑👑قرمزو عشقه

0
خفن 2 سال قبل

برو بابا

مازیار 2 سال قبل
2

من چراغ قرمز و رد میکنم تا پشتش واینسم ههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخ برو بابا شما مال این حرفا نیستی دادا

0
خخخخخرر، 😜😜 2 سال قبل

گوسفند را بخور ومرا نحور خوارزم

mahya 2 سال قبل
2

چی نوشتی اصلا خودت میدونی چی گفتی در ضمن من استقلالی ام از همه بهتر فقط استقلاله

1
انشتین 2 سال قبل

من پرسپولیسیم❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍❤😍پرسپولیس زلزله ❤❤❤❤😍😍😍😍❤❤❤❤😍❤😍❤😍❤

ناشناس 2 سال قبل
6

کاش یه کم کامل تر و بهتر می نوشتید🤔

هانیه 2 سال قبل
2

عاللللللی .😍

5
😎 2 سال قبل

اره جون خودت

نگین 2 سال قبل
13

خیلی خیلی خوبه. ممنون از کسانی که این متن های زیبا رو میفرستن💚💙💜💛❤😍😍

15
فاطمه 2 سال قبل

عالی

محیا 2 سال قبل
4

دقیقا استقلال خوبه و من استقلالی هستم چون رنگ ابی به ادم ارمش میده قرمز چیه وقتی که بهش زل بزنی چشت نابود میشه چشم درد میگیره ادم

ناشناس 2 سال قبل
7

خیلی بد و همش مینویسن وسوسه شدم یا یه چیزی جلوم رو می گرفت😕😤

3
دنیا دادرسان 2 سال قبل

یعنی چی یعنی واسه توهم مث من میشه

اسرا شهبازیان 2 سال قبل
2

منم باهات موافقم هزاران بار این جملات را نوشتم تا آخرش موفق شدم

دنیا دادرسان 2 سال قبل
2

دقیقا ولی من گیج شدم یعنی چرا واقعا

ناشناس 2 سال قبل
2

دقیقا

وانس آرمي 2 سال قبل
4

عالي بود مرسي 😍

باران 2 سال قبل
2

نازی جاااان واقعاااا ازت ممنونم😘😘مطلبت کمکم کرد

R.kh 2 سال قبل
3

نازی جان مطلبت عالی بود به دردم خورد🙏🙏

سویل 2 سال قبل
3

افرین به نازی خانم از همه بهتر نوشته بود 👍👍👍👍👍💗💗💗💗💗💗

معراج مرادی از کرمان 2 سال قبل
1

ان بیست وسه نفر افتاد با اینکه 3بار این کتاب را خوانده بودم.دوباره قسمت های قشنگ ان را دوباره برداشتم و خواندم.و خیلی لذت بردم.

مهدیه 2 سال قبل
6

وای ججججججججوووووووونننننننننننن دارم داغ میشم چقد گرمه پشتم گرمه

3
حانا 2 سال قبل

خوب بود من در کل از این سایت خیلی خوشم میاد ممنون از سایت گلتون

5
دانیال 2 سال قبل

راست میگی😂😂😂

فاعزه 2 سال قبل
5

عالی👌🏻👌🏻👌🏻

2
ناشناس 2 سال قبل

عاشقتم فائزه

نویسنده 2 سال قبل
2

کتاب ضرب المثل ها را دیدم با خود فکر کردم که معنای بعضی از آنها را نمی دانم پس کتاب را برداشتم وکمی از آن را خواندم و چیز های که نمی دانستم را متوجه شدم واز این به بعد تصمیم گرفتم وقتی به کتاب خانه میروم کتاب هایی که جواب سوال هایم در آن است بخوانم

نا شناس 2 سال قبل
7

به نظرتون مدرسه کی باز میشه

14
نورا 2 سال قبل

هیچ وقت😂😂😂

3
صبا 2 سال قبل

هیچ وقت مدرسه باز نمیشههههههه…..ای کاش باز شهتو تدریس انلاین صدتا مشق میدن و ازمون می گیرن….):

Arefeh 2 سال قبل
-1

عالی بود😻👌👌👏👍👍

نا شناس 2 سال قبل
1

خیلی هم عالییی

..... 2 سال قبل
4

عالی بود مخصوصا مائده خانم

فاطمه 2 سال قبل
3

خیلی خیلی متشکرم از افراد این سایت عالی بود مخصوصا مائده خانم گل💐😍

1
مائده 2 سال قبل

خواهش میکنم فاطمه جونم ❤️🌈

ناشناس 2 سال قبل
1

خوب بود

4
نازنین 2 سال قبل

بله دقیقا

نا شناس😍پ 2 سال قبل
0

چشمم به کتاب قرآن افتاد و چه حالی برم داشت نمی دا نیستم با چه سرعت به سمت کتاب خانه رفتم واورا خواندم و کمی آرام شدم

دخی قرمز 2 سال قبل
12

همه استقلالیا بیبببببببببپرسپولیسیاااااا جیگررررحالا هی بسوزید نصف فوتبالیای ایران پرسپولیسان

1
پریا اسحاقیان 2 سال قبل

عشق فقط پرسپولیس❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

3
عاره والا عشق فقط پرسپولیس ❤️👑 2 سال قبل

پرسپولیسی ها دستاشون بالا👆🏻✌🏻

9
الیا 2 سال قبل

خفشو بابا تو چی حالیته از تیم های فوتبال کلا همتون یه چیزی کم دارین بشینید درس بخونید تو این موقیعت کرونا

1
آره والا عشق خوده پرسپولیسه 2 سال قبل

خود خود پرسپولیس

1
دانیال 2 سال قبل

شما چی می گید آخه یه تخته کم دارید

1
آیساناز 2 سال قبل

برو باباتراکتوری ها دستشان بالا 🚜🚜🚜❤❤❤❤

5
Mareh 2 سال قبل

جوننننننن من نبابا آب دریا شوره پرسپولیس بیشوره اه از پرسپولیس بدم میاد 😑🙄این تیم پراز ستارست استقلال توی گروه فوق العاده ست استقلال 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙هرکی موافقه که استقلالیه رای بده ✍استقلالی ها دستشان بالااااااا💙💙💙💙💙✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍

3
Mareh 2 سال قبل

ایول دمت گرم استقلالی هستی 💙

0
یه بنده خدا 2 سال قبل

😐😐وقتی تیم کره جنوبی با اون همه برد هست تیم های استقلال و پرسپولیس پچیزی ارزش ندارن 😐شما فینگیلی ها بشینید درس بخونید 😶

دخی قرمز 2 سال قبل
1

جان فدای لبت

نویسنده 2 سال قبل
5

گلاستان.

نویسنده 2 سال قبل
2

به نظر من نظرات عالی بودن از تخیلات استفاده شده بود

یگانه‌ 2 سال قبل
9

سلام خیلی ممنون از سایت نکس لود 👍لطفا اگر می شود جواب های نگارش را بیشتر جواب بدید🙏😘😘😘🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😋😋😋😋😋

6
1234 2 سال قبل

اره خیلی خوب بود ولی باید تلاش خود راانجام برای تنبل خانم

-1
💞💕 فاطمه زهرا 💕💞 2 سال قبل

👍👍👍آفرین منهم می خواستم همین را بگم ولی خوب گفتی👍👍👍👍👍

1
Mareh 2 سال قبل

🌷🌷🌷🌷🌷

گیسو 2 سال قبل
5

عالی عالی مطالب خیلی خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
7

واقعا خجالت داره

2
Mareh 2 سال قبل

😄🤣😂

😘Farniya(فرنیا)😘 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود مخصوصا برای مائده👏👏👏💋❤

2
مائده 2 سال قبل

خواهش میکنم ❤️🌈☺️

ابوالفضل 2 سال قبل
1

عالی است بهترین متن است

نوشین محمودی 2 سال قبل
5

آفرین شقایق جان واقعا عالی بود👍👍👍

نویسنده 2 سال قبل
3

عالی

نویسنده 2 سال قبل
4

صبا:جادویی افتاد.منظورم از جادو ورد و این حرفا نیست…بلکه جادوی خیال پردازی است.وقتی کتاب را می خواندم انگار به دنیایی دیگر رفتم.دنیایی پر از شیرینی و شکلات و بازی.دنیایی که در ان خبری از جنگ و کم ابی نیست.هوای انجا بسیار خوش است و اب فراوان دارد.

2
Mareh 2 سال قبل

✌👌👏

ناشناس 2 سال قبل
2

👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄❤❤❤❤❤❤❤❤☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺خیلی خیلی عالی بود ممنون❤❤❤❤❤💞

نویسنده 2 سال قبل
6

لطفا متن های زیبا بفرستید.ممنون

ناشناس 2 سال قبل
3

جواب های امیر زا را 206 را بیاورید

نویسنده 2 سال قبل
13

چشمم به کتاب شاهنامه ی فردوسی افتاد…با هیجان آن را از داخل کتابخانه ام برداشتم و وارد بخش رستم و سهراب شدم…مطمئنم همه ی ما ده ها بار آن را خوانده آیم و لی من خودم هر بار آن را میخوانم ، به شدت ناراحت و آزرده خاطر میشم…کتاب بسیار زیبایی است و داستان های زیادی از جمله : رستم و دیو سپید ، رستم و سهراب ، رستم و کوه سپند ، گردآفريد ، کیخسرو ، داستان های سیاوش ، سوگ سیاوش ، رستم و اسفندیار ، زال و سیمرغ و ضحاک و کاوه آهنگر دارد😉😆

رضا 2 سال قبل
1

ابو علی سینا افتاد که او مردی دانشمند است که بسیار چیز ها را درست کرده است که مادرم آمد

2
ناشناسم 2 سال قبل

چقدر کم دو بنده ها

نویسنده 2 سال قبل
4

فانتزی افتاد.انگاری اسمی نداشت!چه جالب!کتاب بی اسم!یه لحظه احساس کردم دیگر از فضای پر کتاب کتابخانه خبری نیست!درون یه قصر بودم با یه عالمه پری و جن و آدم!اون موقع بود که آقای کتابدار صدام کرد و گفت:تو خیالی!پاشو!دارم کتابخونه رو می بندیم!به جایی که اون کتاب قبلاً بود نگاه کردم!انگاری از کتاب خبری نبود!اون یک کتاب جادویی بود؟خدا می دونه چی بود؟m.amiriyan

حدیثه نریمانی 2 سال قبل
2

خیلی خوبه 😍😍😍😍😍

الناز 2 سال قبل
4

از مائده متشکرم خیلی متنش خوب بود😘😘😘😘

پرنیا💝 2 سال قبل
4

متن خانم مائده بسیار عالی و زیبا بود دوست دارم مائده

6
انشتین 2 سال قبل

من هم موافقم خیلی عالی بود 😍😍😍😍😍

3
افشین 2 سال قبل

خیلی خیلی عالی بود ممنونم

2
افشین 2 سال قبل

خیلی خیلی قشنگ بود مخصو صا ماعده

انشتین 2 سال قبل
8

خیلی خیلی خیلی عالی بود مخصوصا مائده😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

2
ناشناس 2 سال قبل

ای جان

3
مائده 2 سال قبل

سپاس گزارم 🌷❤

باران ابراهيمي 2 سال قبل
3

من

0
حسن 2 سال قبل

نه من اصلاً از متنت خوشم نيومد

زهرا 2 سال قبل
10

عالییییییواقعا متن های محشره ای هست 💜💛💚💙❤💟💖💕❤

4
پرستو 2 سال قبل

عالی

0
موضوع 2 سال قبل

تاحلخهیعببخدت

آریسا 2 سال قبل
0

عالی بود

-1
ناشناس 2 سال قبل

سلام شمارهبزار

امیر حسین 2 سال قبل
4

سلام خوبین من امیر حسین استم من انقدر بسته میدم تا یک جواب درسمو پیدا کنم لطفاً عکس با جواب بزارین تا ما بتونیم بنویسیم وبعد بخونیم و درسو کامل بدونیم فهمیدین

Mareh 2 سال قبل
21

کیا پرسپولیسی وکیا استقلالی هستند لطفا رای بدهید ✍❤

0
پرستو 2 سال قبل

پرسپولیس

0
Maryam 2 سال قبل

من استقلالی ام💙💙

0
ناشناس 2 سال قبل

فاطمه:فقط استقلال 💙استقلتل شیره 💙پرسپولیس پیره❤فقط آبی پوش💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

1
امیر حسین 2 سال قبل

من پرسپولیسی هستم ولی اسم مهدی ترابی

ملیکا 2 سال قبل
14

عشق فقط پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Mareh 2 سال قبل
22

پرسپولیسا ها دستشان بالا رای دهید❤

مائده 2 سال قبل
11

سلام به همگی امیدوارم از مطالب من خوشتان آمده باشد 🌷

0
Setayesh 2 سال قبل

سلام مطالب شما خیلی قشنگ بود جملاتی که تو مطلبت به کار بردی به جمله می خورد و خیلی جمله مرتب بود و تخیلی بود من از مطالب شما خیلی خوشم آمد متشکرم 🌹🌹

Mareh 2 سال قبل
8

خیلی هم عالیییی مائده خانم بیشتر لایک دارین 😉❤❤❤❤❤

عشق تو آجی ❤👑🌸🔮 2 سال قبل
2

🌷🌷🌷

مائده 2 سال قبل
5

سلامدوستان امیدوارم از مطالب من خوشتان آمده باشد🌷

زهرا پورمنش 2 سال قبل
-1

سلام🎉🎊🎈میخواستم بگم مطالب خاتون عالییییییی هستن . مخصوصا ماكده جونمن همه ی این نگارش هارو که خونمون تکلیف میده از این سایت پیدا میکنم و خانم هم خیلی خوشش میاد . ممنون از همه💟💟💟💟💟💟💟💐💐💐💐💐💜💛💚💜💛💚💜💛💚💚💜💛💚💚💛💜💜💚💛💛💜💜💛💚💚💟😘😘😘😘😘😘

آیزا مورگینkidz bop 2 سال قبل
1

سلام،من میخواهم این کتاب را بخرمبعد از اینکه کتاب را گرفتم با پدر به خانه رفتیممن وقتی که به خانه رسیدمآن کتاب را خواندمدیدم که چیز های خوبی دارد

نویسنده 2 سال قبل
4

عالی بود

0
ای کو 2 سال قبل

واقعا عالی بود ممنونم از همتون

ریحانه شویعی 2 سال قبل
3

سلام دستتون درد نکنه من خیلی خوب متوجه میشم ای جان خیلی ممنونم بخصوص هدی که درس ۱۶ به من یاد داد

0
ستی 2 سال قبل

خیلی ممنون واقعا عالی بود و کمکم کرد تا نگارشم رو کامل کنم🙏

نویسنده 2 سال قبل
0

ستاره شناسی افتاد می دانستم که اگر این کتاب را بخوانم علم بیشتر می شود از سریع به طرف کتابخانه رفتم و کتاب را درآوردند و سپس با اشتیاق کتاب را باز کردم و شروع به خواندن کردم مادم پس از لحظاتی برای نهار صدایم زد اما آنقدر که کتاب را دوست داشتم به نهار نرفتم و کتاب را تا آخر شب تمام کردم و فردای آن روز که به مدرسه رفتم معلم من چیزهایی را که می گفت و در مورد سیارات می گفت من کامل می دانستند می دانستم⭐⭐

نویسنده 2 سال قبل
0

خیلی خوب

حسن 2 سال قبل
0

نه من اصلاً از متنت خوشم نيومد

شقاقی 2 سال قبل
1

چشمم به کتاب نهج البلاغه افتاد نهج البلاغه کتاب ی است که نامه ها سخن های امام علی ع است کتاب را برداشتم ولی هرچقدر سعی کردم نتوانستم بخوانم پیش مادرم رفتم و مادرم آن را برایم خواند خیلی آرامش بخش بود هرچقدر مادرم بیشتر میخواند من بیشتر احساس آرامش میکردم

نویسنده 2 سال قبل
1

سعدی افتاد ،کتاب را برداشتم وروی صندلی نشستم ببینم چه چیزی در آن نوشته شده که وقتی یک بیت شعر از آن را خواندم به فکرفرو رفتم ودر مورد آن خیلی خیلی فکر کردم و همین یک بیت شعر راه زندگی من را تغییر داد و من را به سوی راه درستی و راستی هدایت کردنوشته:مبینا😘

الناز 2 سال قبل
0

من خودم نوشتم:::

‌علی 2 سال قبل
0

عالی بود خیلی متوجه شدم ممنون عالی دستت درد نکنه عزیزم

ناشناس 2 سال قبل
0

بای بای ما رفتیم بای بای میرفتیم 😂😂

کتایون 😎 2 سال قبل
0

خوب نبود 😕بدم نبود 😕

نویسنده 2 سال قبل
1

عالی بود ممنونفاطمه

FATAMEH 2 سال قبل
1

خوبه

علی اصغر پناهنده 2 سال قبل
1

ممنون خیلی جالب بود خیلی ممنون✅✅✅

محمد حبیبی 2 سال قبل
1

نظر تو زیاد مهم نیست

نویسنده 2 سال قبل
2

😉

ناشناس 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود از همه ی شما عزیزان تشکر میکنم

نویسنده 2 سال قبل
1

6

علی 2 سال قبل
0

خیلی خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
0

ریاضی پنجم افتاد دلم خیلی تنگ شده

نویسنده 2 سال قبل
0

من بهتون جواب اصلی رو میدم😏

نویسنده 2 سال قبل
2

نه

انیتا🤩 2 سال قبل
0

خیلی ممنون عالی بود فقط این و گفتم بابا پول بده گفت چند تومن میخوای گفتم ۵ تومن رفتم و بیقیش چرا نیس

A...G 2 سال قبل
0

مرس

نویسنده 2 سال قبل
9

خیلی خوبه

نویسنده 2 سال قبل
2

به کتاب سیندرلا افتاد من از اون کتاب خیلی خوشم آمد تا میخواستم بگیرم پول نداشتم رفتم پیش پدرم گفتم بابا میخوام کتاب بگیرم پول ندارم شما پول دارید پدرم گفت بله دارم گفت چقدر می خوای گفتم 10هزار تومان پدرم آن پول را داد و رفتم گرفتممیترانامحمدزاده

0
مبینا گودرزی 2 سال قبل

چشمم به کتاب برادرم افتاد ار او اجازه گرفتم که کتاب او رابخوانم برادرم اجازه داد و آن را خواندم بسیار داستان جالب و آموزنده ای بود فردا وقتی که تولدم بود برادرم آن کتاب را به من هدیه داد

نویسنده 2 سال قبل
0

سوال 2

taha 2 سال قبل
0

کلیله و دمنه افتاد جلد زیبا و قدیمی کتابم را مجذوب خود کرد کتاب را برداشتم پس از ورقزدن شروع به خواندن داستان کردم با اینکه معنای بعضی از واژه ها را نمی دانستم اما از خواندن آن داستان پند آموز لذت بردم

علی 2 سال قبل
1

خیلی ممنون از شما

♥️♥️ 2 سال قبل
-2

خواهرم افتاد بعد یادم آمد که خواهرم چقدر دنبال

نویسنده 2 سال قبل
-1

گوسفند را بخور ومرا نحور خوارزم

مهشید 2 سال قبل
1

خوشم امد

ناشناس 2 سال قبل
1

به نظر من به نظرات دوستان نگاه کنید من بلد نیستم

-1
نازگل زارعی 2 سال قبل

سلامخوبی

0
قرآن 2 سال قبل

سلام خانم معلم الان زنگ

روژینا 2 سال قبل
1

چشمم به یه رمانی افتاد که بار ها خوانده بودم ولی بر این حال بر خواستم و به سمت او رفتم و شروع کردم به خواندن همین

0
نویسنده 2 سال قبل

در مورد کتاب سفر به اعماق زمین باشد

نویسنده 2 سال قبل
-1

لاله های سرخ

نویسنده 2 سال قبل
0

د

نویسنده 2 سال قبل
1

در

نویسنده 2 سال قبل
0

سوال ۲صفحه ی ۹۷

نویسنده 2 سال قبل
0

کتاب علوم

نازگل 2 سال قبل
-1

زارعی

برای پاسخ کلیک کنید