علت دستگیری مائده هژبری رقاص اینستاگرام | فیلم لحظه بازداشت + جرم مدت زندان

علت دستگیری مائده هژبری رقصنده اینستاگرام چیست مائده هژبری کیست بیوگرافی و زندگینامه مائده هژبری رقاص اینستاگرام دانلود فیلم لحظه بازداشت و اعترافات مائده هژبری جرم مائده هژبری مدت زندان حکم دادگاه به صورت کامل از سایت نکس لود دریافت کنید.

مائده هژبری دستگیر شد + علت دستگیری فیلم

علت دستگیری مائده هژبری رقاص اینستاگرام چیست

ده هژبری رقاص اینستاگرام که در اینستاگرام آهنگ ها را می گرفت و با آن آهنگ ها می رقصید و پول‌های زیادی را از این را به دست می‌آورد توسط پلیس گرفته شد و به دادگاه ارائه شد پس از آن از مائده هژبری اعترافاتی گرفتند که صدا و سیما از شبکه یک این اعترافات را پخش کرده و کل کشور مشاهده کردند که چگونه این دخترک با ترس و لرز اعترافات خود را به دوربین می گفت.

دانلود فیلم لحظه بازداشت مائده هژبری و اعترافات شبکه یک

مائده هژبری یکی از فعالین اینستاگرام بود که با رقص خود حدود یک میلیون فالوور پیدا کرده بود رقص در اسلام حرام است و یکی از قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد که نباید در اذهان عمومی و در جاهای که به صورت عمومی و همگانی مردم حضور دارند نباید رقص زن و رقص مرد انجام بشود مائده هژبری با نادیده گرفتن این اتفاقات در ایران اقدام به رقص و تولید فحشا کرده بود که توسط اطلاعات دستگیر شد.

مائده هژبری کیست بیوگرافی و زندگینامه

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که مائده هژبری کیست و چرا دستگیر شده است مائده هژبری رقاص اینستاگرام است که پس از مدتی توسط اطلاعات شناسایی شد و دستگیر شد این افراد که در اینستاگرام فعالیت خود را انجام می دهند با تمرین رقاصی و پرداختن به رقص های به قول خودشان مدرن اقدام به تبلیغات و درآمدزایی می‌کردند و با تولید فرش را موجب می شد که جوانان ملت از راه به در بشوند مائده هژبری در شبکه یک شروع به حرف زدن کرد که واکنش‌های زیادی را علیه کسانی که او را گرفتند ایجاد کرده است.

دانلود فیلم اعترافات مائده هژبری از شبکه یک

مائده هژبری پس از اینکه دستگیر شد در شبکه یک اعترافات خود را منتشر کرد که به هیچ نهادی وابسته نیست و برای خودش میرقصیدم و از خود فیلم گرفته و برای آهنگ های مختلف رقص انجام میداد کرد بسیاری از افراد این فرد را می شناسم که پس از دستگیر شدن این فرد موج زیادی علیه قوه قضاییه و نیروی انتظامی ایجاد شده است ولی این حجم درست نیست و تولید فرشاد در جمهوری اسلامی ایران در قانون جرم می باشد و نمی توانیم زیر قانون بزنیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
امیر 1 سال قبل
0

Oh

ناشناس 2 سال قبل
-1

جمهوری اسلامی ایران که خود فساداست با چه روزی ودلیلی میخواهد از فسادمبارزه کند درزدی ودروغ وریاکاری وظلم ستم وگشتن وزن آن انداختن از کار های کوچک ا ین هاست گرانی و بیکاری وفقر کردن مردم ایران در این چهل سه ساله رژیم جمهوری اسلامی ایران است وتامردم را با گرسنگی نگشن راحت و آرام نمی‌شوند مردم باید خوب بدانند تا هستن می گشن روزی نمی‌گشن که نباشن

ناشناس 2 سال قبل
-1

چقدر خوبه آدم همیشه طرفدار حمایت از حقوق فساد کنندگان باشه یا خودش جزوشون باشه چه فساد اقتصادی چه فرهنگی …؟ فاحشه فرهنگی بودن بودن به چه لذتی دارع برای خوکها

برای پاسخ کلیک کنید