علت مرگ نادیا دلدار گلچین + فیلم عکس درگذشت

علت مرگ نادیا دلدار گلچین

علت دلیل اصلی مرگ فیلم لحظه مرگ درگذشت کلیپ نادیا دلدار را از سایت نکس لود دانلود کنید .

علت مرگ نادیا دلدار گلچین + فیلم عکس درگذشت

نادیا دلدار در بیمارستان گفت : هیچ‌کس سراغی از من نگرفته و حتی زنگی به من نزدند. البته خودم هم مانند آن‌ها هستم و وقتی کسی گرفتار است سراغی نمی‌گیریم، اما وضعیت من خیلی حاد است .

حرف های نادیا دلدار قبل از فوت

از سال 80 بیماری‌ام آغاز شد و به نارسایی کلیه مبتلا شدم و وقتی دیدم نمی‌توانم تحمل کنم، در سال 82 اقدام به پیوند کلیه کردم. اما بعد از آن ظاهرا این پیوند به من نساخت و یک روز،‌ روز خوش ندیدم و طی این مدت مدام درگیر بیمارستان هستم و اتفاقات عجیبی برایم افتاده است و هرچند وقت یک بار بستری شده‌ام .

خلاصه ای از زندگینامه نادیا دلدار

نادیا دلدار گلچین متولد 1339 در تهران و دارای مدرک تحصیلی دیپلم موسیقی از هنرستان عالی موسیقی است که فعالیت بازیگری‌اش را از سال 1369 با فیلم «ابلیس» آغاز کرده و در فیلم‌هایی چون «دیدار در استانبول»، «دوروی سکه»، «پادزهر»، «همه دختران من»، «مرد نامریی»، «خط آتش»، «روسری آبی»، «کمکم کن»، «مهرمادری»، «غریبانه»، «شیدا»، «دختری با کفش‌های کتانی»، مجموعه های تلویزیونی «خاله سارا»، «کهنه سوار»، «دزدان مادربزرگ»، «همه فرزندان من»، «پزشکان»، «شن‌های کف رودخانه»، «سه در چهار» و نمایش های «زیر گذر لوطی صالح»، «سوگ»، «مضحکه آدم»، «معرکه در معرکه» و.. به ایفای نقش پرداخته است .

علت مرگ نادیا دلدار

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید