متن زبانی زیر درباره دریاست آن را به متن ادبی نثر ادبی تبدیل کنید جواب و پاسخ فعالیت 2 صفحه 34 کتاب نگارش دوازدهم

عطیه شهریاری

ببخشیبد نثر ادبی گقتند این اصلا به نثر ادبی نمیخوره

ANI

متاسفم ولی اون طوری که باید باشه، نبود

مارال

متن کوتاه تر نیست در موردش این یکم طولانیه؟

ناشناس

خیلی بدبوددد

جواب و پاسخ فعالیت ۲ صفحه ۳۴ کتاب نگارش پایه کلاس دوازدهم متن زبانی زیر درباره دریاست آن را به متن ادبی نثر ادبی تبدیل کنید از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب فعالیت نگارش دوازدهم

جواب و پاسخ به فعالیت 2 صفحه 34 کتاب نگارش 3

با سلام خدمت دوستان عزیز در این مطلب سوالی با عنوان متن زبانی زیر درباره دریاست آن را به متن ادبی نثر ادبی تبدیل کنید دریا ها آب های گسترده در سطح زمین هستند موج های دریا به ویژه در هنگام وزش باد به چند متر می رسند دریاها منابع غذایی و بزرگ ترین پشتوانه اقتصادی کشور ها به شمار می آیند که در صفحه 34 کتاب نگاش دوازدهم آمده است را در پایین جواب آن را قرار خواهیم داد.

جواب شما در نظرات پایین سایت

صدرا : دریا ها این بی کران عمیق حیات و زندگی در دستان زمین هستند که آرامش و طوفان را در دلشان جا داده اند. آن هنگام که از امواج پرهیاهوی خویش سر به آسمان می برند در اندیشه خروشان خویش به چه می اندیشند ؟ و آن زمان که در آغوش باد آسوده خوابیده اند به کدام آرزو آرامش دارند. دریا ها این آبی سخاوتمند و صبور و ساده و در بستر مهربانی خویش چه سفره ها که در خانه مردمان دنیا گسترده است و از دست گشایش و لطفش چه جان ها که جلوه یافته اند. دریا چراغ امید و آرزو های مردمی است که به زندگی ایمان دارند. که چشم انتظارند دل به دریا بسپارند و روزی برداشت کنند. دریا این عظمت بی دریغ و بی انتها که در نهان وجود خویش مظهر آرامش است و آبادی نشانه بالندگی و زندگی است و بشارت دهنده چشمانی است که در آینه عظمت دریا خدا را دیده اند.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
عطیه شهریاری 2 سال قبل
30

ببخشیبد نثر ادبی گقتند این اصلا به نثر ادبی نمیخوره

5
مارال 2 سال قبل

متن کوتاه تر نیست در موردش این یکم طولانیه؟

ANI 2 سال قبل
7

متاسفم ولی اون طوری که باید باشه، نبود

ناشناس 2 سال قبل
1

واقعا عالی بود😍

ناشناس 2 سال قبل
3

خیلی بدبوددد

برای پاسخ کلیک کنید