نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام

نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام

را به صورت رایگان آموزش کامل و اجرای آن به راحتی در سایت نکس لود دانلود کنید . نوشتن متن طولانی در زیر عکس های تلگرام یکی از معضل هایی میباشد که مدیران کانال ها و کاربران این مسنجر با آن روبرو هستند ، در حالت عادی وقتی عکسی را در تلگرام منتشر میکنید تعداد کارکتر محدودی را میتوانید در زیر آن به عنوان کپشن اضافه کنید اما با روش هایی که ما در ادامه به شما یاد خواهیم داد دیگر چنین مشکلاتی را نخواهید داشت .

نوشتن متن طولانی زیر عکس در تلگرام

برای نوشتن متن طولانی همراه با عکس چند روش وجود دارد ، یکی از این روش ها استفاده از ربات عکس نگار به ایدی AxNegarBot میباشد ، با استفاده از این ربات میتوانید کپشن طولانی به عکس ، ویدیو ، موزیک و… بچسبانید که کاری بسیار راحت است .

نحوه چسباندن متن به عکس :

پس از استارت و ارسال فایل مورد نظر آن را ریپلای کرده و متن مورد نظر را بنویسید سپس ربات فایل جدیدی همراه با کپشن مورد نظر برای شما میفرستد . این روش یک بدی دارد و آن این است که در هنگام فوروارد اسم ربات در بالای پی ام شما وجود دارد و اگر فوروارد بدون اسم انجام دهید عکس از متن شما جدا خواهد شد .

برای حل این مشکل میتوانید عکس مورد نظر را در اینترنت آپلود کنید و پس از آن ادرس آنرا (ترجیحا کوتاه شده) به بالای متن خود اضافه کنید .

متن طولانی زیر عکس

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
عمار انقلاب 1 سال قبل
1

نصرت الرعایا/ عمار:

بسمه تعالی

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی‌هایش فرا رسید، باز ایام سرخوشی و سرسبزی آمد و دیگر بار طبیعت رخ می‌نمایاند و جلوه‌ای از آفرینش وجلال الهی آشکار می‌شود. بدون شک تقارن بهار طبیعت و ماه مهمانی خداوند بهترین فرصت جهت زدودن دل از زنگار دنیا و ما فیهاست و بهترین راه این زدودن خدمت به خلق الله است.

بهار می‌آید تا بدانیم چرخه پیوسته طبیعت، از زندگی به مرگ و از نیستی به هستی در جریان است . آری، جهان پیوسته در حال نو شدن است و هر دانه راهی طولانی را تا به شکوفه نشستن و بار دادن پشت سر می‌گذارد چنان که انسان نیز موظف به سعی و تلاش مستمر برای دستیابی به موفقیت و بالندگی‌ست. رشد آدمی در گرو ایستادگی مقابل مشکلات به مدد سرشار بودن از حس زنده بودن و زیبایی شناسی‌ است.

ما نیز در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ارزوئیه کوشیده‌ایم تا بتوانیم با برنامه‌ها و طرح‌های مناسب، احساس سرزندگی و نشاط را در خیابانهای شهر و میان شهروندان جاری کنیم. بی شک در این مسیر ناهمواری‌ها و بحران‌ها فراوان بوده چنانکه گاه به خستگی و فرسودگی انجامیده و گاه بر سرعت و انگیزه‌مان برای کار و تلاش افزوده است؛ اما آنچه قطعی‌ است اینکه هیچ‌گاه از پا ننشستیم و سختی‌ها و خوشی‌ها را به شوق و امید خدمت به مردم و کسب رضایت آنها، پشت سر گذاشتیم.

بر همین اساس ضمن تبریک سال ((مهار تورم ، رشد تولید)) به همه شهروندان ارزوئیه ای و مردم عزیز این دیار،قدردان و سپاسگزار دوستان و یاران عزیزم در مجموعه شورای شهر هستم که با همه افت و خیزها بنده را تا رسیدن به این مرحله، هدایت و حمایت کردند. همچنین از نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم ارزوئیه و فرماندار محترم ارزوئیه نماینده عالی دولت در شهرستان و نماینده محترم مردم شریف ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و همکارانم که در سال ۱۴۰۱ همچون دوستانی شفیق و همراه کنار بنده و مجموعه مدیریت شهری قرار داشتند سپاسگزاری می‌نمایم .

در پایان سال خوشی را برای همه هموطنانم آرزومندم و از خداوند منان می‌خواهم بهاری شاد و دلپذیر و پر از معنویت را برای تک تک ایرانیان به ویژه همشهریان عزیزم رقم بزند.

محمد مسعودی🌸 شهردار ارزوئیه

@MUNiCiPACiTY

برای پاسخ کلیک کنید