ماجرای مرگ درگذشت حمله به روحانی با قمه و چاقو در متروی امام خمینی

ماجرای درگذشت مرگ روحانی طلب که فوق لیسانس الهیات خوانده بود در متروی امام خمینی علیه السلام توسط اراذل و اوباش با قمه و چاقو مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد و پس از ساعت ها کشته شد و فوت کرد از سایت ادامه خبر را بخوانید.

علت مرگ روحانی با قمه در متروی امام خمینی

علت مرگ روحانی با قیمت متری امام خمینی بسیار واضح است بعضی از افراد شرور که با امامان و طلبه ها و روحانیون مشکل دارند آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند دلیل اصلی مخالفت آنها با اینها شست و شوی مغزی بسیار قوی است که مردم را توسط ماهواره و بی بی سی و کانال هایی که در تلگرام وجود دارند مغز این افراد را شستشو می دهند و با اینکه می‌دانند کار اشتباهی است و به طلبه ها و روحانی توهین می‌کنند.

انگیزه قاتل روحانی جوان در تهران چه بود ؟ / مقتول دانشجوی دکترای الهیات بود

روحانی جوانی که توسط یکی از اراذل تهران در خروجی مترو امام خمینی با قمه مجروح شده بود، جان سپرد

قاتل این روحانی که دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سرقت است، گفت: صبح امروز برای حل مشکلات و دریافت حق و حقوق خود به مقابل مجلس رفته اما موفق به ورود مجلس نشدم، سپس به مغازه برادرم رفته و نهار خوردم، در نهایت از مغازه برادرم خارج شدم و تصمیم گرفتم یک نفر که دارای سمت و مسئولیت است را به قتل برسانم.

وی افزود: برای رسیدن به هدفم یک چاقو به قیمت 35 هزار تومان خریدم و در خیابان پَرسه زدم تا اینکه به مقابل مترو رسیدم و با دیدن یک روحانی به سمت وی حمله‌ور شدم؛ گمان می‌کردم چون مقتول روحانی است، باید دارای سمت و مسئولیت باشد که به وی حمله‌ور شدم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید