معنی اسم حلما چیست ؟

معنی اسم حلما چیست ؟

معنی دقیق اسم حلما رو میتونید به راحتی و به صورت رایگان از سایت نکس لود دریافت کنید و استفاده کنید . اسم حلما به معنی صبور و بردبار میباشد که ریشه ی آن فارسی میباشد  . در اصل تلفظ این اسم به صورت حٍلما میباشد . البته یک کلمه عربی نیز به همین شکل نوشته میشود وجود دارد که نوع تلفظ و معنی آن متفاوت است و به صورت حُلما تلفظ میشود ، یعنی رویا و خواب معنی حلما با ضمه کسیکه رویا می بیند در رویا است .

معنی اسم حلما چیست ؟

اگر میخواهید برای کودک خود اسم انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما حٍلما است که دلایل زیادی برای آن وجود دارد! دلیل اول این است که این نام پارسی بوده و ریشه پارسی دارد . دلیل دوم خوش آهنگتر بودن حلما میباشد و در بین مردم بیشتر حٍلما جا افتاده اس تا حُلما و شاید بیشتر مردم حتی از وجود چنین کلمه ای خبردار نباشند !

معنی دقیق اسم حلما چیست ؟

اسم حلما یکی از زیباترین نام های ایرانی میباشد که معنی زیبایی نیز دارد . اگر در انتخاب نام کودک خود دچار مشکل شدید میتوانید با یک سرچ ساده در گوگل به لیست بسیار بلند و بالایی از نام ها ایرانی دست پیدا کنید و معنی انها را بخوانید و بهترین و زیباترین اسم را برای نوزاد خود انتخاب کنید . در صورتی که معنی اسمی را نمیدانید در نظرات با ما در میان بگذارید تا معنی آنرا به شما بگوئیم .

معنی اسم حلما

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 2 سال قبل
1

نمیدانم

میشه به من هم بگویید

الناز 2 سال قبل
0

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

برای پاسخ کلیک کنید