نامه‌ ای به یک دوست فرضی در کشور همسایه بنویسید و کشور خودتان ایران را معرفی کنید کاربرگه 25 مطالعات اجتماعی ششم

هلیا

عالی

پارمیس

دوست خوبم سلام . می دانی که سرزمین های ما با یکدیگر همسایه است همسایگان بیشتر هم دیگر را بشناسند . حال من می خواهم کشورم ایران را به تو معرفی کنم . سرزمین ما دارای تنوع اب هوایی است. خلیج فارس که با عمق کم در جنوب ایران قرار گرفته برای غواصی و صید ماهی جای بسیار زیبایی است که رنگ ان به آبی نیلگون میزند و در هنگام غروب زیبایی اش صد چندان می شود . از شهر اصفهان یرایت بگویم که به خاطر آثار زیبای تاریخی و بزرگی اش به نصف جهان معروف است واز جنگل های شمال کشورم بگویم که توصیف نشدنی است . از جاده ی اسالم به خلخال که وقتی از آن عبور می کنی نمی دانی در کجای سرزمین هستی . از آب های گرم سرزمینم که به صورت جوشان از دل سبلان و سهند بیرون می زند . تاریخ کشور من به هزار سال قبل بر می گردد و روزگاری یک اپراطوری محسوب می شد . من کشور من یکتا پرست بوده اند و با ظهور دین اسلام مسلمان شده اند . آسمان علم و دانش کشورم ستارگان زیادی چون خیام دکتر حسابی ابوریحان ابن سینا و جابرین حیان دارد که هر کدام از آنها چراغ راه علم و دانش بوده اند . اگر یک بار به کشورم سفر کنی مطمئن باش پشیمان نمی شوی و دوست داری دوباره سفر کنی . در ضمن مردم کشورم خیلی مهمان نواز هستند . من منتظر شما می مانم .

سیدعلی میرزایی

امامش رو یادم رفت بنویسم:تقدیم به زحمت کشان سایت 🌷🌺🌟🌟🌟🌟💋😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤تقدیم با عشق1398/2/15

رضا

نظر من این است نامه ای به یک دوست فرضی درکشور همسایه

رومیکس

نظر عالی داری عالی هستی

کاربرگه ۲۵ کتاب مطالعات اجتماعی ششم نامه‌ای به یک دوست فرضی در کشور همسایه بنویسید و کشور خودتان ایران را معرفی کنید از سایت نکس لود دریافت کنید.

نامه‌ای به یک دوست فرضی در کشور همسایه

نامه ای به یک دوست فرضی در کشور همسایه بنویسید

امروز می خواهیم برای شما عزیزان نامه ای به یک دوست فرضی در کشور همسایه بنویسید و کشور خودتان ایران را معرفی کنید دوست خوبم را برای شما دانش آموزان و کسانی که دنبال این متن می باشند تشریح کنید ولی متاسفانه تاکنون توانستیم این متن را پیدا کنیم ولی به زودی آن را پیدا خواهیم کرد و در این پست قرار خواهیم داد با سایتم همراه باشید با جدید ترین اخباری که مشاهده می کنید و در نظرات پایین سایت نظر خودتان و راهنمایی های خودتان را همراه با انتقاد و پیشنهاد درباره نامه ای به یک دوست فرضی در کشور همسایه بنویسید و کشور خودتان ایران را معرفی کنید به ما ارسال کنید تا ما سریعتر این مطلب را تکمیل کنیم.

نامه ای به دوست فرضی در کشور همسایه

سلام دوست عزیزم
همان طور که میدانی دوستیمان خیلی وقت است که آغاز شده !
برای اینکه تو را مشتاق آمدن به ایران کنم چند سطر مینویسم و بس!
آنگاه خودت رغبت داری که سفر‌کنی به سرزمینی که خاکش خاک بی ارزشی نیست!
ایران همان سرزمینی است که از ابتدا نماد صلح و ایستادگی بوده!
همان سرزمینی است که میلیون ها نفر ، پیر و جوان، زن و مرد، دارا و ندار، مسلمان و مسیحی، جنگیده اند برایش.
جنگیده اند و خونشان را ضامن پایداری خاک سرزمینشان کرده اند!
ایران همان سرزمینی است که مردمانش از ترک و کرد و لر همه خواستار یک چیز اند! و آن چیزی جز امنیت نیست
از آذربایجان و خطه شمال و کردستان و لرستان و خوزستان تا مشهد و یزد و کرمان و فارس
همه و همه وحدت دارند و دست‌هایشان در دست هم دیگر است و با لهجه هایی که متفاوت است همه یک چیز را فریاد می زنند و آن آزاده خواهی و اتحاد است!
ایران همان سرزمینی است که هر تکه از خاکش یک ویژگی دارد
لرستان و دشت های سرسبزش ، خوزستان و مردمان خونگرمش، آذربایجان و مردان باغیرتش، یزد و زنان با نجابتش!
تنها همین به نظرم کافی است که تو انگیزه ای برای سفر به کشورم را داشته باشی

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

پارمیس : دوست خوبم سلام . می دانی که سرزمین های ما با یکدیگر همسایه است همسایگان بیشتر هم دیگر را بشناسند . حال من می خواهم کشورم ایران را به تو معرفی کنم . سرزمین ما دارای تنوع اب هوایی است. خلیج فارس که با عمق کم در جنوب ایران قرار گرفته برای غواصی و صید ماهی جای بسیار زیبایی است که رنگ ان به آبی نیلگون میزند و در هنگام غروب زیبایی اش صد چندان می شود . از شهر اصفهان یرایت بگویم که به خاطر آثار زیبای تاریخی و بزرگی اش به نصف جهان معروف است واز جنگل های شمال کشورم بگویم که توصیف نشدنی است . از جاده ی اسالم به خلخال که وقتی از آن عبور می کنی نمی دانی در کجای سرزمین هستی . از آب های گرم سرزمینم که به صورت جوشان از دل سبلان و سهند بیرون می زند . تاریخ کشور من به هزار سال قبل بر می گردد و روزگاری یک اپراطوری محسوب می شد . من کشور من یکتا پرست بوده اند و با ظهور دین اسلام مسلمان شده اند . آسمان علم و دانش کشورم ستارگان زیادی چون خیام دکتر حسابی ابوریحان ابن سینا و جابرین حیان دارد که هر کدام از آنها چراغ راه علم و دانش بوده اند . اگر یک بار به کشورم سفر کنی مطمئن باش پشیمان نمی شوی و دوست داری دوباره سفر کنی . در ضمن مردم کشورم خیلی مهمان نواز هستند . من منتظر شما می مانم .

نویسنده : ایران همان جایی است که مردمان ان خدای یکتارامی پرستند وبه خدایشان وابسته هستند هرکدام از استان های ان با لحجه های گوناگون حرف می زنند مثلا استان کرمان در جنوب ان لحجه ی لری دارند و اولین هتل کپری جهان در این استان یعنی شهرستان قلعه گنج ساخته شده است وهر ساله توریست های زیادی به این شهرستان یا استان ویا به این کشور برای دیدن این هتل به ایران سفر می کنند و همان طور که ایران مردم خونگرمی دارد کاری میکند که توریست هاازسفرشان لذت ببرند.

جواب بچه ها در نظرات پایین صفحه

نویسنده : سلام دوست خوبم . میخواهم در مورد ایران به تو توضیح دهم.راستی خیلی خوشحالم که داری پیش من میایی.خب،ایران خیلی زیبا است و شهر ها و کشور های زیادی دارد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند.مثلا مازندران که بسیار خوش آب و هوا است.

نویسنده : سلام دوست عزیزم. مشتاق دیدنت هستم. امیدوارم وقتی به ایران آمدی متوجه بشی که ایران چقدر وسیع و پهناور است. چون نمی توانستم ایران را در دو خط توصیف کنم. بدون شک میدانم که عاشق مناطق و اقوام و خیلی از جا های دیدنی ایران می شوی. به امید دیدار.🌹🌹🌹

نویسنده : دوست عزیزم میخواهم بدانم آیا شیراز و زیبایی هایش را دیده ای ؟ پس بگذار برایت بگویم شیراز سرزمین حافظ و سعدی است که این افراد، افراد ساده ای نیستند این حافظ و سعدی شاعران و محبوبان این دوره هستند که تا کنون شعر های زیبا و دلنشین آنها در حنجره ی ایرانیان زمزمه میکند امید دارم اگر بیایی به دیدن این افراد بزرگ بروی 😊

نویسنده : دوست خوبم سلام.خیلی خوشحالم که به ایران سفر میکنی .ایران درضاهر ساده است اما در باطن بزرگ وزیبا وبی انتهاست ایران سرزمین من است سرزمین حافظ ها وسعدی ها سرزمین لاله ها ی سرخ سرزمین قم پارس سرز مین زیبایی ها سرزمین فاطمی ها سرزمین عباسی ها سرزمین ایران . میدانم که اکنون با خود میگویی حافظ کیست سعدی کیست فاطمه کیست.دراین دوخط نمی توان همه ی این هارا توضیح داد فقط اینکه فاطمه بانوی عالمیان است وبس .دوست عزیزم وقتی امدی همه ی اینها را توضیح می دهم به به امیددیدار.

ناشناس : دوست خوبم سلام خیلی خوشحال هستم که میخواهی به ایران سفر کنی وازجاهای دیدنی ایران لذت ببری وقتی امدی بهت توضیح میدم. خداحافظ 🤣🤣🤣🙋‍♀️🙋‍♀️.

حدیث بهادری : سلام دوست خوبم ، من امروز میخواهم که کشور خودم ایران را مشتاق دیدن تو کنم ایران جاهای دیدنی بسیاری دارد .مردم ایران ۸ سال دفاع مقدس جان خود را به خاطر ما از دست دادند این را گفتم که بدانی ملت ایران چقدر دست و دلباز و مهربان هستند امیدوارم که به اینجا سفر کنی💌با تشکر .

آنا : سلام دوست خوبم مشتاق دیدنت هستم من میخواهم کشورم ایران را به تو معرفی کنم ایران از نظر فرهنگ فرهنگ های بسیاری دارد اصفهان یکی از شهر های ایران است که سی و سه پول از جاهای دیدنی ایران است یا شیراز ٬شیراز هم که یکی از جاهای دیدنی است جاهاب دیدنی شیراز تخت جمشید هست وچندان اثار باستانی همدان هم با غار علیصدرش معروف هست و چندان اثار تاریخی ایران انشا الله که هر وقت به ایران سفر کردی به یاد دوستت هم باشی………

ناشناس : دوست خوبم سلام ،می خواهم کشور عزیزمان را به تو معرفی کنم. کشور من آثار دیدنی و همین طور جاهای زیبایی دارد و مردمان کشورم خونگرم ومهربان ودلسوز هستند وکشورم را خیلی دوست دارم. چون افراد فداکاری در کشور من وجود دارد که همیشه از من ومردمانمان محافظت میکنند. تنها همین به نظر م کافی است که تو دوست عزیزم انگیزه ای برای سفر به کشورم را داشته باشی. امید وارم همیشه مرا به یاد داشته باشی..

فاطمه : سلام دوست گلم ایران عالی است همان کشوری است .که همه برایش جنگیده اند من تو را به این کشور دعوت می کنم . ایران شهر های زیبا و زیادی دارد مثلا اصفهان با روستای کافشان من تو را به ایران دعوت می کنم . ایرانیان انسان هایی مهم هستند مثل خود من .من فاطمه هستم دوست دارم دوست گلم امید وارم به زودی به کشور ما بیایی..

طوبی: .دوست خوبم سلام حالت خوبه اگر خواستی یک بار سفر کنی به کشور ایران،استان خوزستان،شهر اهواز سفر کن اهواز خیلی جاهای زیبایی دارد الان میخواهم جاهای زیارتی استان خوزستان را برایت بگویم
مشهد حرم امام رضا (ع)
قم مرقد حضرت معصومه(ص)
شیراز حرم چهل چراغ(ع)
است امیدوارم زود بیایی تا جاهای زیارتی و دیدنی را به تو معرفی کنم

ناشناس :‌سلام دوست عزیز من با تو خیلی وقته دوست هستم هیچی نیست که من نمی تونم تو رو ببینم اما خیلی تو رو دوست دارم امیدوارم که بزودی همدیگر را ببینیم من هیچ وقت از دوست ای تورو فراموش نمی کنم ……..‌..

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
بهنوچه 2 سال قبل
4

خرا عوضی

ناشناس 2 سال قبل
4

بدددد

ناشناس 2 سال قبل
0

مسی صد آفرین براتون دست میزنم دستور میدم

ک از این ب بعد

مطلب

بیشتر

بزارین

اینطور همه مث هم می‌نويسن

ناشناس 2 سال قبل
0

عالییی

2 سال قبل
0

عالی هست

رضا 2 سال قبل
7

نظر من این است نامه ای به یک دوست فرضی درکشور همسایه

7
رومیکس 2 سال قبل

نظر عالی داری عالی هستی

5
آراد هیکل به نظر من اصلا نظر خوبی نیست 2 سال قبل

من از این برنا مه بسیار راضی هستم و جواب هایش هم عالی ست

ناشناس 2 سال قبل
3

خیلی از خدمتتان ممنون اگه امکان دارد جوابش راهم بزارید😌😌😌

-1
ناشناس 1 سال قبل

جواب هاشو زحمت کشیدن گذاشتن. اگه دقت کنی

-2
❤️❤️ 2 سال قبل

😊

malaria mehrara 2 سال قبل
-2

shoma hame 12 saletune beybi ha kheyli

malaria mehrara 2 سال قبل
-2

beybi ha shoma hame12 saletune

ندا 2 سال قبل
-2

من چگونخ این متن رو دنبال کنم.

ناشناس 2 سال قبل
-1

بدو یالا همین الان برام جواب پیدا کن

مریم 2 سال قبل
6

من با شوق اومدم داخل این سایت گایییدم

-2
ناشناس 1 سال قبل

درسته ما هر چی از سرزمینمون بگیم بازم کم کم گفتیم💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤✌✌✌✌

0
ناشناس 1 سال قبل

درسته ما هر چی از سرزمینمون بگیم بازم کم کم گفتیم💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤✌✌✌✌

1
ساناز 2 سال قبل

عالییییی بود ما هر چی از سرزمینمون بگییم کم گفتیم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ملائکه 2 سال قبل
4

از سایت عزیز خواهانم که جواب را هم بگویید ما که دنبال سوال نبودیم بابا ما دنبال جوابیم

خ 2 سال قبل
-1

وا چرا جواب نداره

ناشناس 2 سال قبل
1

ببخشيد اما وقتي جواب نداره به چه دردي ميخوره🤨🤨

حالا هرکی 2 سال قبل
1

اهع پ آخه جوابش کو؟:-/

ناشناس 2 سال قبل
2

جوابش کوخیلی مسخرست😑😐

نرگس 2 سال قبل
3

واقعاکه جواب نداره اه

میم 2 سال قبل
2

خیلی بد شد 😂😂

النا 2 سال قبل
1

وقتی جواب نداره پس چرا سه همچین سایتی رو میزارن خیلی مسخره😠😠😠

مبینا 2 سال قبل
6

جواب اش کو 😭

فاطیما 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود عالی هست

الناز 2 سال قبل
-1

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

2
ناشناس 2 سال قبل

کی می تونه این همه را بنویسد

-2
رویا 2 سال قبل

بله عزیزم که میشه

2
A...G 2 سال قبل

بله : عین آدم استفاده کن •_•

رویا 2 سال قبل
1

عالی بور عالی نوشتن راحته فقط توی کاربرگه ی 25 مینویسیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

امید وارم در ترکیه بهت خوش بگذرهاز طرف ……………… به بهترین دوستم

رویا 2 سال قبل
-1

از طرف آرزو تقدیم به بهترین دوستم.

پریا 2 سال قبل
-1

خیلی عالی بود ممنونم

پارمیس 2 سال قبل
-1

نوشته نمی بینی .

علیرضا 2 سال قبل
-1

🌹🌹سلام دستتون درد نکنه واسه این متن خوبه تون🌹🌹

امیر محمد امیری 2 سال قبل
-1

عالیه نظر شما چیه دوستان

😁 2 سال قبل
-1

👌بی نظیر بود وعالی

ناشناس 2 سال قبل
2

خیلی بی مزه و زشته

-1
امیر 2 سال قبل

خیلی خوب بود

فاطمه 2 سال قبل
1

خوب هست تا اینکه معلم 3تا زنگ رو سر تو داد بزنه که چرا ننوشتی

پریسا 2 سال قبل
-1

از نظر من متن کامل است

مایکل دامون 2 سال قبل
-1

❤من که خوشم اومد❤

پارمیس 2 سال قبل
8

دوست خوبم سلام . می دانی که سرزمین های ما با یکدیگر همسایه است همسایگان بیشتر هم دیگر را بشناسند . حال من می خواهم کشورم ایران را به تو معرفی کنم . سرزمین ما دارای تنوع اب هوایی است. خلیج فارس که با عمق کم در جنوب ایران قرار گرفته برای غواصی و صید ماهی جای بسیار زیبایی است که رنگ ان به آبی نیلگون میزند و در هنگام غروب زیبایی اش صد چندان می شود . از شهر اصفهان یرایت بگویم که به خاطر آثار زیبای تاریخی و بزرگی اش به نصف جهان معروف است واز جنگل های شمال کشورم بگویم که توصیف نشدنی است . از جاده ی اسالم به خلخال که وقتی از آن عبور می کنی نمی دانی در کجای سرزمین هستی . از آب های گرم سرزمینم که به صورت جوشان از دل سبلان و سهند بیرون می زند . تاریخ کشور من به هزار سال قبل بر می گردد و روزگاری یک اپراطوری محسوب می شد . من کشور من یکتا پرست بوده اند و با ظهور دین اسلام مسلمان شده اند . آسمان علم و دانش کشورم ستارگان زیادی چون خیام دکتر حسابی ابوریحان ابن سینا و جابرین حیان دارد که هر کدام از آنها چراغ راه علم و دانش بوده اند . اگر یک بار به کشورم سفر کنی مطمئن باش پشیمان نمی شوی و دوست داری دوباره سفر کنی . در ضمن مردم کشورم خیلی مهمان نواز هستند . من منتظر شما می مانم .

4
پارمیدا 2 سال قبل

خیلی خیلی خوب بود

2
صدف 2 سال قبل

پرفکت عالی بود لذت بردم از مطلب فوق العادتونموفق باشید در طول زندگی وپایدار

1
رها 2 سال قبل

مرسی عزیزم خیلی متن خوبی نوشتی عالی بود امیدوارم بتونم جبران کنم دوست دارم 😍😍😍😘😘😘😚😚😚😙😙😙😄😄😄😊😊

4
الهام🏨 2 سال قبل

این متن عالیه همین رو بزارید🏦

نویسنده 2 سال قبل
3

دوست خوبم اومید وارم که به ایران بیایی خدا حافظ

نویسنده 2 سال قبل
1

خوب بود به دردم خورد 🎁🎁🎁🎁

نویسنده 2 سال قبل
2

خوب بود ولی خدا کنه بچه هامون مثل من ننوشته باشن

نویسنده 2 سال قبل
1

من به دوست خودم نامه ای می فرستم که به کشور ما بیاییند

نویسنده 2 سال قبل
0

نرگس من مال شمال هستم و افتخار میکنم ما توی شمال جاهای دیدنی زیاد حتما به شمال سر بزن تمام زبان های مختلف شمال جمهوری اذربایجان لرستان کردستان باهم متحدیم

نویسنده 2 سال قبل
2

ایران همان جایی است که مردمان ان خدای یکتارامی پرستند وبه خدایشان وابسته هستند هرکدام از استان های ان با لحجه های گوناگون حرف می زنند مثلا استان کرمان در جنوب ان لحجه ی لری دارند و اولین هتل کپری جهان در این استان یعنی شهرستان قلعه گنج ساخته شده است وهر ساله توریست های زیادی به این شهرستان یا استان ویا به این کشور برای دیدن این هتل به ایران سفر می کنند و همان طور که ایران مردم خونگرمی دارد کاری میکند که توریست هاازسفرشان لذت ببرند

نویسنده 2 سال قبل
2

درشهر اصفهان جاهایی دیدنی هم دارد مانند: سی وسه پل ، پل خواجو و…

زهرا 2 سال قبل
0

چه معلم خری دارید اگه بهت برنمیخورهمن توی روساا زندگی میکنم که مختلطه با هفت تا دختر و نه تا پیر تویه کلاس خشن ترین معلمون که بچه ها ماماناشون رو اوردن کلمه حرفش فقط-پسره پرو بشین واقعا شما درس حالتون نمیشه… این بود فق یکم دعا لازمی خدافس

نویسنده 2 سال قبل
1

سلام دوست خوبم ایران خیلی زیبا پر شهر است و آب هوا عالی است من منتظرتم عزیزم

نویسنده 2 سال قبل
2

درکشور ما یعنی ایران اثار باستانی وتاریخی زیادی وجود دارد بیشترین آثار در اصفهان و تبریز است در اصفهان مانند مسجد امام مسجدشاه لطف الله و کاخ عالی قاپو کاروانسرای شاه عباسی و…. در تبریز آل گلی خوان بغی وجود دارد کشور ما با امنیت ترین کشور است

آتنا یه ماکانی 2 سال قبل
1

سابولا . خیلی عالی بود فقط امیدوارم بچه های دیگه عین این ننویسن……

نویسنده 2 سال قبل
0

سلام می خواهم کشورم ایران را که سر زمین من است به تو معرفی کنم.کشور ایران بناها وآثار های تاریخی از هنرمندان زیادی در این کشور وجود دارد.ایران مکان های دیدنی از جمله شیراز،اصفهان ،یزد،کرمان و ایلام .مکان های زیارتی از جمله شاعبدالعظیم،مشهد،قم و…..در این کشور زیبا وجود دارد.M

بهاره محمدی 2 سال قبل
2

بی نظیره خدا کنه بچه های کلا همون ننو شته باشن

رها 2 سال قبل
5

عالی بود مرسی نظر شماچیه رفقا👍👍😄😄😄😍😍😍😘😘

1
ادم شناس 2 سال قبل

عالیییییی

نویسنده 2 سال قبل
-2

ایران همسایه های زیادی دارد مثل افغانستان و ترکیه و ارمنستان و…..ایران از نظر

1
غزل دوقانلو 2 سال قبل

سلام من خیلی خیلی لذت بردم امید وارم بازم از این مطلب های جالب بزارید

ناشناس 13254 2 سال قبل
3

واقعا پر سود بود و خیلی متشکرم از نویسنده ی خوبه این متن

نویسنده 2 سال قبل
3

دوست عزیزم میخواهم بدانم آیا شیراز و زیبایی هایش را دیده ای ؟ پس بگذار برایت بگویم شیراز سرزمین حافظ و سعدی است که این افراد، افراد ساده ای نیستند این حافظ و سعدی شاعران و محبوبان این دوره هستند که تا کنون شعر های زیبا و دلنشین آنها در حنجره ی ایرانیان زمزمه میکند امید دارم اگر بیایی به دیدن این افراد بزرگ بروی 😊

سیدعلی میرزایی 2 سال قبل
7

امامش رو یادم رفت بنویسم:تقدیم به زحمت کشان سایت 🌷🌺🌟🌟🌟🌟💋😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤تقدیم با عشق1398/2/15

1
امیرمحمد 2 سال قبل

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
6

دوست خوبم من ایرانی هستم ومی خواهم از ایران برایت در چند سطر بگویم ،ایرانی که من در آن زندگی میکنم دارای ۳۱استان است وبزرگ ترین استان خراسان اصفهان کرمان فارس سیستان بلوچستان کشوری که من در آن زندگی می کنم ۳دریا دارد دریای خزر که در شمان کشر هست ودریای خلیج فارس وعمان در کشور من دانشمندان که بعضی از انها پزشک بودند مانند ابوعلی سینا وشیمی مانند رازی وجابربن حیان وریاضیات مانند خوارزمی وخیام . امیدوارم که به این کشور زیبا سفر کنی تااز زیبایی های آن لیشتر بدانی.😊❤

نویسنده 2 سال قبل
5

خواهشاً یک انشای درست و حسابی بنویسید من به این انشا خیلی نیاز دارم

Nazy 2 سال قبل
5

ب نظر من متن های خوبی داره ازش استفاده کنید👌

عباس 2 سال قبل
2

عالی است

2
صوفیا 2 سال قبل

نامه ی خیلی خوبی بود منکه ازش رازی بودم

امیرحسین 2 سال قبل
3

سلام دوست خوبم همان طور که میدانیکه ایران میلیونها نفرپیر وجوان زنو مردشهید دارند

صوفیا 2 سال قبل
2

نامه ی خیلی خوبی بود منکه ازش رازی بودم

نا مشخص 2 سال قبل
0

خیلی خیلی خوب و عالی بود👏👏👏👏👏👏👏👏تنکیو🙆🙆🙆🙆

2
ناشناس 2 سال قبل

بله که خیلی عالی بود 😎😎😎😎

نویسنده 2 سال قبل
1

سلام. دوست عزیز. میدانی که ما مردمان ایران از کشور عزیزمان ایران محافظت می کنیم. حتما تا اینده میبینمد🌹🌹🌹

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام دوست خوبم .تو می خواهی به یک کشور به یاد ماندنی سفر کنی که دران شهر های باشکوه وجود دارد که می توان شهر شیراز واصفهان اشاره کرد

السا 2 سال قبل
1

عالی بود.من که ازش خشم اومد.

ناشناس 2 سال قبل
3

عالی عالی عالی عالی عالی بود

فاطمه 2 سال قبل
2

خییییییلی عالی بود ازش خوشم اومد 😇😇😇👌👌👌❤❤❤

Yasamin 2 سال قبل
2

عالییییییی بود

زهرا ریحانیان 2 سال قبل
5

واقعا عالییییییییییییییییییی بود ممنونم واقعا ممنونم خیلی بهم کمک کرد واقعا نمی دانستم چی بنویسم و منونم از این پیج مهشرتون عالییی بود واقعا دارم حسم رو می گم مرسی مرسی ولی آنهایی که بلد نیستن بنویسند ننویسند 😘😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

ناشناس 2 سال قبل
-1

فقط همین رو توانستی بنویسی 😄😄😄😄 نمیری یه وقت😎😎😎😎😎😎😎😎

نویسنده 2 سال قبل
0

دوست خوبم

حافظه 2 سال قبل
1

بهترین نامه به دوست است من خیلی راضی هستم

صبا 2 سال قبل
1

ممنو نم ازت رومیکس جان 😘

الینا 2 سال قبل
1

عالیییی⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩😘😘⁦♥️⁩💋💋⁦

شقایق 2 سال قبل
0

اره به خدا

ناشناس 2 سال قبل
3

خوش امدی

هلیا 2 سال قبل
10

عالی

حدیثه 2 سال قبل
6

واقعا خیلی خیلی خوب بود😍😍😍😍عالی😙😙😙😙😙😙بیست😃😊😏🙄🙄

زهره جون 😍 2 سال قبل
5

عزیزم اینو از بالا ننوشتی؟ 😂😂

مریم 2 سال قبل
3

خیلی خوب بود ممنون

وانیا 2 سال قبل
-1

خیلیممنون

نازی 2 سال قبل
4

عالی بود🥰🥰🥰 ممنون از کسایی که این مطلب ها را نوشته اند🤔🤔🤔

فرشته 2 سال قبل
1

عالی بود😘😘😘😘😘😘

دخترخانوم 2 سال قبل
0

من خیلی ازاین مطالب راضی بودم واقعاعالی بود

السا 2 سال قبل
1

ایران مثل دوران نفس طوفان

نازنین 2 سال قبل
0

خیلی خوب بود دمتون گرم معلم ما فکر کرده ما نمیتوانیم 😜

سیامک 2 سال قبل
-1

خیلی خوب بود ممنون

ناشناس 2 سال قبل
0

منم فکر میکنم که خیلی نظر مهمی نیست /

انا 2 سال قبل
0

منم خیلی راضیم •••

1
مصطفی 2 سال قبل

خیلی خوب بود من دوست داشتم

انیر 2 سال قبل
1

خیلی خوبه عالیه

بهرام 2 سال قبل
2

واقعا ممنونم

2
ریحانه 2 سال قبل

خیلی خوب بود عالی

king komeil 2 سال قبل
6

خیلی عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود.دمتون گرم

دلارا 2 سال قبل
1

خیلی عالییییییییی بود😜ممنون از شما👆❤❤❤

زهرا 2 سال قبل
0

عالی بود ولی ای کاش بیشتر بود

ناشناس 2 سال قبل
2

دوست خوبم سلام ،می خواهم کشور عزیزمان را به تو معرفی کنم. کشور من آثار دیدنی و همین طور جاهای زیبایی دارد و مردمان کشورم خونگرم ومهربان ودلسوز هستند وکشورم را خیلی دوست دارم. چون افراد فداکاری در کشور من وجود دارد که همیشه از من ومردمانمان محافظت میکنند. تنها همین به نظر م کافی است که تو دوست عزیزم انگیزه ای برای سفر به کشورم را داشته باشی. امید وارم همیشه مرا به یاد داشته باشی.

رستا 2 سال قبل
0

سپاس

مهسا 2 سال قبل
5

خیلی عالی بود واقعا ممنونم🙏🙏🙏

احسان 2 سال قبل
0

تو چی می فهمی

امیر 2 سال قبل
-2

دمتون گرم مطالب خوبی بود😜

-2
محمد مهدی 2 سال قبل

گل گفتی داداش😎

زهرا 2 سال قبل
1

خیلی جذابه💕👌👌👌👌💖💞💞💞💟💌💢💝💘💖💞💓💗💕❣💔🤎🤍💜💙💚🖤💙💙🧡❤💛💛💛💛💛

5
elahr gorbani 2 سال قبل

لایک داری زهرا جوووووووووون❤💜💙💛

عرفان 2 سال قبل
-1

بهترینه🖤🤍💜💙🧡💛💚🤎❤

محدثه عباسی 2 سال قبل
1

عالی بود خیلی دوست داشتم😍😄

منا 2 سال قبل
0

خیلی زیبا بود همه ی مطالبی که نوشته بودید واقعا دمتون گرم👏👏

-1
ناشناس 2 سال قبل

دقیقاً 👌👌👍👍

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام دوست عزیز من با تو خیلی وقته دوست هستم هیچی نیست که من نمی تونم تو رو ببینم اما خیلی تو رو دوست دارم امیدوارم که بزودی همدیگر را ببینیم من هیچ وقت از دوست ای تورو فراموش نمی کنم …….. .

ساناز 2 سال قبل
0

بنظر من خوب بود😏

رقیه کارگر 2 سال قبل
1

خوب بود

بهار کاصفر 2 سال قبل
-1

خوب بود ولی بعضی نظر ها طولانی بود😐

نویسنده 2 سال قبل
-1

سلام دوست خوبم من می خوام درمورد کشور عزیزم ایران برایت بگم. من مخوان بگم که ایران کشوری بی نزیر است همی مردم خوب دران است .

احمد 2 سال قبل
-2

دوست خوبم سلام می دانی که سرزمین های ما با یکدیگر همسایه و لازم است همسایگان بیشتر همدیگر را میشناسن حال من می خوام کشور ایران را بیشتر بهتون معرفی کنند سرزمین ما دارای تنوع آب و هوایی خلیج فارس که با آن در جنوب ایران قرار گرفته است برای غواصی و صید ماهی جای بسیار زیبایی است

نیما 2 سال قبل
-2

دوست خوبم سلام می دانی که سرزمین های ما با یکدیگر همسایه و لازم است همسایگان بیشتر همدیگر را به شدت نهال من می خواهم کشورم ایران را بیشتر بهتون معرفی کنم سرزمین ما دارای دلمو آب و هوایی از خلیج فارس و محکم در جنوب ایران قرار گرفته است برای غواصی و صید ماهی جای بسیار خوبی است

ناشناس 2 سال قبل
-2

باسلام ازنظر پارميس خيلي خوشم امد

مبینا 2 سال قبل
-2

با سلام (ممنون و تشکر از دوستان عزیز به خاطر نظراتشون🌸🌸🌹بیشتر نظر پارمیس عزیز رو دوست داشتمولی حیف که خیلی زیاده😖بازم تشکر

حنانه امیری 2 سال قبل
-1

سلام دوست عزیزم💕من بعدازخواندن این نامه ی زیبافهمیدم چقدرکشورعزیزمان ایران بزرگ است😍واقعاعالی نوشتی…خداحافظ💕💕💕💕💕💕💕

دیسلاو 2 سال قبل
1

فقط ناشناسه خیلی باحال بود

زهرا 2 سال قبل
0

خوب بود😘😘😘😚😚😚😚😍😍😍😊😊😊☺☺☺😀🌸🌸🌸🌹🌹🌻🌻🌻🌼🌼🌿🌿🍃🌺🍃🍁🍀🍁🌷🌷

نویسنده 2 سال قبل
1

خقعثثجصخبعرتژ هیعث قنب هثتث

0
ه 2 سال قبل

می

نویسنده 2 سال قبل
-2

سلام دوست خوبم ، خوشحالم که میخوای به شهر ما سفر کنی شهرما جاهای دیدنی زیادی دارد .حتی زیارت گاه زیادی دارد به نامهشاهزاده محمد عشاهزاده ابوطالب عرادارد بوستان های زیاد و خوش اب هوایی دارد ..

نویسنده 2 سال قبل
6

دوست سلام سلام انشاالله ک خوب باشی و سلامت کنار خانواده ات دوست خوبم من تو را خیلی دوست دارم و من مطمئنم ک تو هم مرا دوست داری و میدانستی شما و ما همسایه هستیم باقیشم اومدنی توضیح میدم برو گم شو😂الان یکی اینو مینویسه میاد آخرشم بنویسه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

-2
نازنین 2 سال قبل

😂😂😂

نفس 2 سال قبل
2

خیلی عالی ممنون😘😘😘

بیاد 2 سال قبل
-1

بیاد

نسترن 2 سال قبل
2

عالیه

علیرضا 2 سال قبل
1

خیلی چیز های خوبی نوشتی بود از همتون تشکر

زهرا کوچکی 2 سال قبل
3

عالی بود 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥💋💋💋💋💋💋💋💋♥♥♥💞♥💞♥💞♥💋💞♥💋💞💋♥💋💞💋♥💋💞💞♥💋♥💋💋💞💋♥♥💋💋♥💋♥♥

ناشناس 2 سال قبل
1

سلام دوست خوبم من مشتاق دیدار شما هستم و ان شاءالله که سفر خوبی داشته باشی عزیزم 🌹🌹🌹

۰۰۰۰۰ 2 سال قبل
4

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
4

عالی بود به نظر من کارم را راه انداخت

0
ناشناس 1 سال قبل

👍👍👍👍

نویسنده 2 سال قبل
6

سلام دوست خدبم هر وقت اومدي بهت توضيح ميدم

0
ناشناس 2 سال قبل

سلام خوبیعالییییییییییییی است

0
نازنین 2 سال قبل

😂😂😂😁😁😁😁😁

0
زهرا 2 سال قبل

والا به خدا مااین همه زحمت بکشیم بنویسیم خوب خودت بیا بهت ایرانو توضیح میدم قدمت رو تخم چشام😂😂😛😜😝

سارا 2 سال قبل
0

ممنون از شما عالی بود😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

فاطمه ❤ 2 سال قبل
2

ایران من دوستت دارم

0
ناشناس 1 سال قبل

منم خیلی دوستت دارم ایران عزیزم پاینده باد ایران

نویسنده 2 سال قبل
-1

سلام دوست خوبم ایران کشوری پهناور و وسیع و دلنشین است اگر می خواهی سفر کنی من نظرم این است که به ایران سفر کنی به امید دیدار

0
ع 2 سال قبل

دوست خوبم سلاماه غذا هام سوخت خدافس

ستایش 2 سال قبل
3

👌🏻👌🏻👌🏻

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام دوست خوبم.میدانی سرزمین های ما با یکدیگر همسایه است.

غریبه 2 سال قبل
0

سلام دوست خوبم من دوست دارم با دوست دوست که دوست داره با دوست من دوست بشه دوست بشم دوست نیشی

1
ناشناس 1 سال قبل

چی میگی توووک

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام دوست عزیز خیلی خوشحال هستم که پیش من میایی کشور من از دریا و کوه ها گرفته تا آثار و بنا های باشکوه از تخت جمشید تا قله دماوند امید وارم زود تر بیایی و من تمام جاهای کشور عزیزم ایران را به شما نشان دهم به امید دیدار

نویسنده 2 سال قبل
0

دوست خوبم سلام

نویسنده 2 سال قبل
4

سلام دوست خوبم امیدوارم از امدن به ایران پشیمان نشوی🤣🖤❤

حجت 2 سال قبل
0

خیلی متن بدرد نوری بود

نویسنده 2 سال قبل
0

سلام دوست عزیزم 😘😇

نویسنده 2 سال قبل
0

ترزژدوونرزطسسسسیبر ککتلر لبیتد. زیبا. ومعیژ. داژتپ

نویسنده 2 سال قبل
1

کون می دی

-1
کیانا کریمی 2 سال قبل

واقعا براتون متاسفم… چقدر شما بی ادبی

Uuu 2 سال قبل
0

In

0
Motaharehjebeli 2 سال قبل

عالی بوداما خانمم فهمید🤣🤣🤣

یاسمین 2 سال قبل
-1

این انشاع عالی بود 😉😉😉😉❤❤❤❤

نویسنده 2 سال قبل
-1

دوست خوبم سلام خوشحالم که میای ایران وقتی امدی ایران کتاب فرهنگ و تاریخ ایران را بخر

سمیرا حسینی 2 سال قبل
-1

واقعا عالی بود 🧡🧡🤩🤩🥰🥰❤️❤️💛💛💛

سینا 2 سال قبل
0

واقعا کمکم کرد ممنونم

-1
لفاویفاودتلدرباتورلاادا 2 سال قبل

بلوابییییزداکااکنخهبا

ا 2 سال قبل
1

به نظر من عالی است

نویسنده 2 سال قبل
0

نویسنده 2 سال قبل
-2

حجج

نویسنده 2 سال قبل
-2

سلام بیا واتساپ تا برایت ایران را توضیح دهم

آرمی بلینکی اکسوال 2 سال قبل
-2

عالی بود مرسی

M 2 سال قبل
0

عالیه

MMM 2 سال قبل
-1

خوبه

نویسنده 2 سال قبل
-1

ایران همان سرزمینی است که مردمانش به خاطر یک وجب از خاکش هزاران شهید داد ایران سرزمینی پر از زیبایی و سرسبزی است مابه این سرزمین زیبا افتخار می کنیم وتا پایان جان خود برایش میجنگم

دیتنلر ورلستتریهقها 2 سال قبل
0

اابققورعتزتفصثیتهفکدمانکزیشطدلیعتکرافباگ دهنفر

اسما 2 سال قبل
-1

بیشتر هم میتونستی بنویسید

نگار 2 سال قبل
1

سلام دوست عزیز دلم خوبی؟ توی نامه قبلی ات دیدم که انگار قصد سفر به ایران را داری، من خیلی خوشحال میشوم که بیایی به ایران و هم رو ببینیم، فکر میکنم از اینجا خیلی خوشت بیاید چون ایران فرهنگ و رسم و رسومات جالبی دارد و تنوع آب و هوایی هم دارد همچنین کشور ها بسیار بسیار موزه های جالب و هنری و شهر های زیبا دارد که مطمئنم خوشت می آید؛ امیدوارم که همدیگر رو ببینیم راستی! وقتی به ایران آمدی من رو خبر کن چون خودم هنوز بعضی از جاهایش را ندیدم 😜😜😝🤣🤣به امید دیدار. 😍

2 سال قبل
-1

به نظرم به ایران سفر نکنباتشکر خدافظ

لابراتوار 2 سال قبل
-1

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
1

😐😐

1
A...G 2 سال قبل

که چی >__•

کیارا 2 سال قبل
2

دوست عزیز وقتی به ایران امدی خودت متوجه میشوی که چقدر کشور ما خوب است 😊😊😊

نویسنده 2 سال قبل
0

به نام خدا

نویسنده 2 سال قبل
-1

در مورد ایواوغلی هم بگین

برای پاسخ کلیک کنید