نظریه های شخصیت شولتز

نظریه های شخصیت شولتز

را میتوانید از سایت نکس لود به صورت رایگان و مستقیم دریافت کنید و لذت ببرید . کتاب نظریه های شخصیت شولتز یک کتاب پانصد و پنجاه صفحه ای میباشد که به ویرایش هشتم رسیده است ! نظریه های شخصیت تالیف دوان شولتز میباشد که اکنون پیش روی شما است و از خواندنی ترین و شیرین ترین کتاب های روانشناسی است .

نظریه های شخصیت شولتز

این کتاب ویژگی های جالبی دارد که باعث شده است از کتاب های روانشانسی دیگر متمایز شود . اولین ویژگی آن این است که شولتز در ابتدای هر فصل مربوط به هر نظریه شخصیت یک زندگی نامه کوتاه ولی جالب و توام با نکته سنجی های ویژه از صاحب آن نظریه نقل کرده است .

دومین ویژگی منحصر به فرد این کتاب ، این است که در آن نظریه‌هایی در شخصیت معرفی شده‌اند که کمتر کسی تاکنون گمان می‌برد که چنین نظریه‌هایی وجود داشته باشند و جذابیتی زیادی را برای خواننده به وجود آورده است .

توضیحات درباره شخصیت شولتز :

سومین ویژگی کتاب نظریه های شخصیت این است که تنها به ارائه نظریه های نظرپردازان اکتفا نکرده است ، و در پایان هر فصل زیرعنوان اظهار نظر نهایی هر نظریه را با دیدی انتقادی مورد ارزیابی قرار دهده و نقاط قوت و ضعف آنها را به خوبی نمایش داده است .

و چهارمین ویژگی آن این است که برای تکمیل تلاش خود در انتقال دانش مربوط به هر نظریه به ذهن خواننده در پایان هر فصل پرسش هایی را به عنوان خودآزما مطرح کرده است .

لینک دانلود
کلمه  عبور: http://397.blogsky.com

http://s1.picofile.com/file/7328017204/Theories_of_Personality_8_edition.pdf.html

شخصیت شولتز

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید