همسر جدید زهرا عباسی کیست بیوگرافی زندگینامه عکس اسم

زاگرس تنها

کار درستی نکرد به احترام شهید دوسال صبر میکرد نه اینکه انقد زود ازدواج کنه

احسان

ازدواج ایشون کار بدی نبود.. عجله برای ازدواج کمی غیر معقول و به دور از احساسات و منطق بود.

نویسنده

خدا رحمت کند محسن حججی عزیز رو

برزو

خواهرم شما طبق شریعت اسلام وقانون عمل کردید من شما را فوق العاده شجاع نجیب و پاک دامن هستید و مطمئا هستم روح شهید شاد است چون شما راه راست و پاک دامنی انتخاب کردی خوشبخت باشی

کوثر

شما از همه زوایای قضیه خبر دارید ؟ همینجوری بی دلیل و اطلاع همیشه قضاوت کردیم که آنقدر مشکلات زندگیمان زیاد شده، ازدواج کرده کار درستی هم بوده! شاید اون هم دلایل خاص خودش رو داشته! قضاوت نکنین که حدیث هم داریم هر کس قضاوت کند نمیرد تا در همون شرایط قرار گیرد!

بیوگرافی و زندگینامه همسر جدید زهرا عباسی فیلم کلیپ عکس آدرس اینستاگرام اسم اصلی به اسم واقعی از سایت نکس لود دریافت کنید.

اسم و نام همسر جدید زن شهید حججی

همسر جدید زهرا عباسی کیست

همسر جدید زهرا عباسی را همه ما می شناسیم همسر شهید حججی کسی بود که با صدای مقتدرانه وصیت نامه شهید حججی را بین همگان خواند و همان فرد پس از د حججی ازدواج مجدد کرده است که به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده است هجمه‌ها و فحش های بسیار زیادی نسبت به زهرا عباسی روانه شده است مغزهای زنگ زده آن را نوعی خیانت می دانند ولی متاسفانه فرهنگ غلط جامعه بسیار خراب است و غرب همواره در حال تزریق فرهنگ های غلط در جامعه می باشد از زهرا عباسی تنها دلیلی که داشت برای اینکه همسر جدید اختیار کند این بود که میخواست فرهنگ غلط تک همسری و تنها ماندن پس از شهید شدن همسر را از بین ببرد این فراتر از همه تصورات ذهنی خرابی است که بعضی از مغز های محافظت به آن فکر می‌کنند این فرهنگ سازی است این فداکاری است و این قدرت زنانگی است که در همسر شهید حججی نمونه بارز آن را می توانیم ببینیم.

اسم و شغل همسر جدید زهرا عباسی چیست

به خاطر اینکه خانواده زهرا عباسی و پدر و مادر شهید حججی با فضای مجازی میانه ای ندارند و در فضای مجازی عکسهای آنها منتشر نشده است در خفا ازدواج کرده و اطلاعات زیادی از همسر جدید زهرا عباسی همسر شهید حججی در اختیار ما قرار نگرفته است. خود پیام ازدواج مجدد زهرا عباسی را خود ایشان منتشر کرد و خانواده شهید حججی یعنی پدر و مادر شهید حججی برای زهرا عباسی آرزوی موفقیت در زندگی کرده و موافق این موضوع بودند. همواره اسم شهید محسن حججی در یادها زنده خواهد بود و این کار فرهنگی بزرگ ازدواج دوباره بعد از شهادت در جامعه توسط همسر شهید حججی به راه افتاد کار بسیار پسندیده ای بود تا به زنان دیگری نیز که همسرشان شهید شدند به ازدواج مجدد بپردازند و این فرهنگ غلط که همسر شهید باید تا آخر عمر تنها بماند از جامعه حذف شود.

زهرا عباسی چه زمانی خبر شهادت شهید حججی را شنید ؟

ساعت سه بامداد چهارشنبه… من اصلا خواب به چشمم نمی‌آمد، بعد از اینکه عکس اسارتش را دیده بودم مدام فکر می‌کردم که الان محسن در چه حالی است، یک دفعه دیدم در گروه های تلگرامی زدند که شهید بی‌سر،شهادتت مبارک… دیدم این شهید بی‌سر، محسن من است. همان موقع فهمیدم که محسن به آرزویش رسید. من افتخار کردم که محسن شهید شده ،‌گفتم خدایا شکرت که محسن به آرزویش رسید. همان موقع فکرکردم که چقدر شوهرمن پیش اهل بیت عزیز بود که از هرکدام یک نشانه‌گرفت و شهید شد. دیدم دشمن برای امام علی(ع) خنجر کشید، برای همسر من هم خنجر کشید، سر شوهرمن را مثل امام حسین(ع) ازتن جدا کردند، محسن مثل علی اکبر جوان بود، مثل حضرت زینب(س) اسارت کشید… دیدم ارادت شوهر من به اهل بیت آنقدر زیاد بود که از هرکدام یک نشانه گرفت و شهید شد.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

رها : ازدواج در امر مقدس اسلام خیلی کار پسندیده ای هست اما به نظرم شهید حججی یه اسطوره بود همنفس و همسرت بود زنده بود و باهاش پیمان روحانی بسته بودی نه جسمانی ای کاش این رو هم درک میکردی ای کاش میذاشتی نامش همیشه روی سرت باشه اگر به جهان مس از مرگ ایمان داشتی برای ازدواجت خیلی زود بود خیلی چون اون جانش داده بود تو دلی زندگیه دنیایی رو انتخاب کردی خواهرم.

محمد : ازدواج سنت حسنه ی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است. من هم با نظر بقیه موافقم و هر کار باید به موقع آن انجام شود، نه خیلی زود و نه خیلی هم دیر. الایحال حالا که ازدواج کردید این ازدواج را بهتون تبریک میگم و براتون در فصل جدید زندگی آرزوی موفقیت دارم. فقط یه خواهش ازتون دارم، هم خودتون و هم همسرتون راه شهید حججی عزیز را ثابت قدم و استوار ادامه دهید و حتی لحظه ای تأکید می کنم، لحظه ای از این راه مقدس خارج نشوید و یادگار عزیز شهید محسن حججی عزیز را مانند خودش بپرورید که این دنیا فناپذیر و محل گذر است نه محل ماندن و فردای قیامت نمی توانیم پاسخ خون شهدا را به این راحتی بدهیم. التماس دعا.

سُها : اینکه ازدواج نکردید و به خودتون بها ندادید یعنی خیلی زن بزرگی هستید؟؟؟ چرا بزرگ بودن رو به تنهایی زندگی کردن میبینید؟؟؟ و از اون بدتر چون شما ازدواج نکردید دلیل میشه ازدواج نکردن برای دیگری هم خوب باشه؟؟؟ چه بد که بچه هاتون رو بی پدر بزرگ کردید و هیچ وقت نذاشتید سایه یه پدر خوب و مهربان بالاس سرشون باشه من مطمئنم همسر شما هم از این وضع اسف بار شما ناراحته و صدالبته اگر خودشون زنده بودن و جای ایشون شما فوت کرده بودید ( البته خدای ناکرده) حتما ازدواج مجدد داشتن و حقم داشتن که بعد شما ازدواج کنن واقعا متاسفم که این حرفارا از زبان یک زن میشنوم که باید الگو ساز باشد.

ناشناس : چقدر بده به شهید حججی ارادت داری و داری دل زنشو میشکنی مشخصه راه عاشقی و انس گرفتن بلد نیستی اصلا وگرنه دل زنشو نمیکشستی وقتی یکیو دوست داری باید تعلقاتشم دوست داشته باشی متاسفم.

سُها : چقدر بد که نذاشتید مادرتون ازدواج نکنه خانواده شهید باشید و راه پدرتون رو نرید واقعا بده همه از اعضای خانواده شهید توقع دارن والا با این حرف شما من از بعضی خانواده های شهید قطع امید کردم فکر میکردم شهدا همیشه قبل شهادت به همسرانشون وصیت میکنن که حتما ازدواج کنید حتی نذارید به چهل ما برسه من واسم خیلی عجیبه که دارم از یه بچه شهید این حرف رو میشنوم چه بد که از پدر بزرگوارتون یاد نگرفتید و مادرتون رو اسیر خود کردید و خیلی از نیاز های مادرتون تامین نشده نیاز عاطفی و همدردی واقعا متاسف شدم خیلی توقع داشتم ولی ….

سُها : امام حسین خودشون چند همسر داشتن و به همسرنشون گفتن بعد شهادت من هیچ وقت تنها نمونید من متاسفم که شما امام حسین رو درست نشناختید و حسینی وار زندگی نمیکنید.

همسر شهید : سلام زهرا جان بسیار کار خدا پسندانه ای کرده ای آروزی خوشبختی دارم برایتون پسر عزیزتم زیر سایه ی خودت بزرگ میشه انشا…به این حرفها توجه نکن من مطمءن هستم ادامه دهنده راه شهیدم هستی ادامه میدهی و محسن عزیزم خوشحال هست تبریک میگم انشاءالاه راه همه شهداء ادامه دارد و تداوم هیچ کس هم حق ندارد برای دیگران تصمیم بگیرد الحمداله خانم عاقل و فهیمی هستی درست هم تصمیم گرفتی تا ابدم همسر شهید محسن حججی هستی و این نام پر افتخار هرگز از شما ساقت نمیشد ما همه زیر سایه امام زمان (عج) و شهداء و رهبری هستیم به امید دیدار و تبریک مجدد.

فاطمه : منم موافق هستم میشدحداقل یکسال صبرکرد به احترام ملت ایران که هنوز درشوک وعزادار شهادت ناجوانمردانه آقامحسن بدست داعش بودن”.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
الهام 1 سال قبل
9

زهرا جان خیلی هم کار درست و پسندیده ای کردی به حکم قران و سیره پیامبر عمل کردی مبارکت باشه الهی شهید عزیزمون ازتون راضی باشه

علی حسین 1 سال قبل
7

انشالله که با خوشی و سلامتی به زندگی خود ادامه دهند و فرزند عزیز شهید را به درجات عالی برسانند

ناشناس 2 سال قبل
2

اصلا مخفیانه ازدواج می‌کرد دل پدر مادر حججی رو خون نمی کرد

0
ز 1 سال قبل

میتونستن سکوت کنن ولی نکردن

0
Alber 1 سال قبل

انتظار داری بیان بگن راضی نیستیم تو جمع رسانه؟؟؟ مجبورن اینجوری بگن

[در جواب محمد کاظمی[

-1
محمد کاظمی 1 سال قبل

خون نکرده پیام دادن خودشون که راضین

شاهثنایی 2 سال قبل
4

چرا زهرا خانم اینقد عجله داشته واسه شهید کردن محسن حججی.

ناشناس 2 سال قبل
5

به نظر بنده خانم زهرا عباسی لیاقت محسن حججی رو نداشت

ز 2 سال قبل
3

ازدواج مجدد حق طبیعی اش هست .دلش خواسته.مبارک باشه خانم عباسی خوشبخت بشی.

زینب 2 سال قبل
1

لطفاً شماها که از جایی خبر ندارین قضاوت نکنید.دلش خواسته ازدواج کرده.کار خلاف شرعی نکرده .زندگی حقشه.مبارکش باشه.الهی همیشه خانم زهرا عباسی خوشبخت باشند

گدای حیدرم 2 سال قبل
0

کاش مردم اینویادمیگرفتن که قضاوت نکنن و حرف اضافه نزنن. هیچ کس نمیفهمه ونمیدونه دردل زهراخانم چه هاگذشته ان شاالله همه رهروشهداباشیم

احمد 2 سال قبل
4

سلام امر پسندیده و بجا و اسلامی انجام دادید و تابوت خرافاتی حاکم بر جامعه شکستی. بدرود

احمد 2 سال قبل
1

سلام حرکت اسلامی انجام دادی و تابوت خرافاتی حاکم بر جامعه شکستی. بدرود

من منم 2 سال قبل
0

بیوگرافی و عکس همسر زهرا عباسی را باید کجا دید

آمنه 2 سال قبل
3

آیا زهراخانم همسر دوم این آقا شدن؟؟؟

نویسنده 2 سال قبل
-2

عکس و شغل همسر جدید زهرا عباسی

-2
sromexs 2 سال قبل

به وصیت نامه خود شهید عمل کردند

الناز 2 سال قبل
-1

سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید

نیلوفر 2 سال قبل
2

عکس همسرجدیدزهراعباسی رودوست دارم ببینم

ناشناس 2 سال قبل
0

اسم و عکس همسر جدید زهرا عباسی همسر شهید حججی

2
رهام 2 سال قبل

فکر میکنی عکس اونا مثل شهید عزیزمون محسن حججی امامی هست؟؟؟ هر دوتاشون انگار ۵۰ سالشونه

sromexs 2 سال قبل
2

اشتباه کردی خب ازدواج حق طبیعیه

جاسم ملک ابادی ازبم 2 سال قبل
10

تبریک میگویم به همسرشهیدحججی کاربسیارخوبی انجام داده ازدواج کرده بایست خودفروشی کندیاازدواج سنت پیامبرانجام داده اصل خداست حرف مردم مهم نیست حتی شهیدهم خوشحال میشود

سارا جعفری 2 سال قبل
2

بسیار کار پسندیده ای کردند وآرزوی خوشبختی براشون دارم وخیلی مشتاق هستم عکس و بیو گرافی همسر جدیدشونو ببینم ،لطفا اگر امکان داره !

علی 2 سال قبل
4

اتفاقا کارشون درسته امام علیی علیه السلام هم بعد شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ازدواج مجدد کردن

فاطمه 2 سال قبل
6

خوشبختانه خانواده شهید حججی خودشون موافق بودن و پیام تبریک فرستادن.

ناشناس 2 سال قبل
4

سلام ودرودبه شهداازصدراسلام تاکنون احسنت خانم عباسی شمابه واقع پیروسنت رسول الله (ص) هستیدومسلمان وشیعه واقعی کارتان خداپسندانه هست ان شاء الله دعای خیرشهیدبدرقه زندگی جدیدتان وخوشبخت وعاقبت بخیربشید …کاری به حرفای بی ربط وچرت و پرت مردم نداشته باشید درب دروازه رومیشه بست امادهان بعضی ازمردم روخیر بهتون تبریک ویژه میگم التماس دعا

ناشناس 2 سال قبل
4

سلامكار بدي نكرده ازدواج كرده ولي كاشكي اجازه مي داد دوسال مي گذشت بعدمن خودم فرزند شهيدممن ٧ماهه بودم وبرادرم٦سالهمادرم هرگز ازدواج نكرد

2
یه بنده خدا 2 سال قبل

از کجا میدونی با خود خانم عباسی صحبت کردی که آنقدر مطمئن میگی خواسته فرهنگ سازی کنه

4
sromexs 2 سال قبل

خب این فرهنگ غلطه که جا افتاده خانم زهرا عباسی با این کار خواستن فرهنگ سازی بکنن

عسکری 2 سال قبل
3

افرینخب کی بالاتر از مولا امیر المونین بعد از حضرت زهرا دخت رسوالله ازدواج مجدد کرد

6
الهام 2 سال قبل

مبارک باشه، امیدوارم که همسر خانم عباسی لیاقت پدری کردن برای یادگار شهید بزرگوار یعنی علی آقا رو داشته باشه، خدا به پدر و مادر شهید حججی هم اجر و پاداش اخروی عطا فرمای

ناشناس 2 سال قبل
4

سلام علیکم،..خانم عباسی عزیز امیدوارم درزیرسایه توجهات حضرت ولیعصر الله تعالی خوشبخت وموفق بوده وباشید،کاری بسیارخداپسندانه انجام دادیدهمچنان افتخارمی امیدوارم همچنان محسن های بیشتر دردامن بپرورانید چراکه ازدامن زن مردبه معراج رود بردامن مادرشهیدان صلوات. …….لیاقت وتوفیقات شماقبل ازدواج مجددتان برهمگان ثابت شده، آن توفیق همسری شهیدحججی وآن سربلندی عظیم باتوفیق شهادتش، درشان ومقام هرکسی نبودکه شما داشته اید،خوشبختی شماخواهربزرگوارآرزوی قلبی همه ماوبزرگواران میباشد،مواظب علی کوچولوی ماهمان یادگارآقامحسن عزیزمان باشید!التماس دعا عزیزم هرکجاهستین! !!

ناشناس 2 سال قبل
3

باسلام. …..اجرخانواده شهیدحججی عزیز الخصوص پپدرومادرشان باخانم فاطمه زهرا سلام الله علیه که فرزندشان همچون حسین واربه شهادت رسیدن،آرزوی خوشبختی وسلامتی برای تک تک اعضای خانواده شهیدحججی عزیز وسربلندی وسرافرازی وخوشبختی برای فرزندو همسرشان را داریم! ………….دوستان وهموطنان عزیز لطفا از گفتگوهاونظریات اضافی پرهیزکرده وفرصت دست دشمنان قسم خورده اسلام وکشورمان ندهید!

هموطن 2 سال قبل
4

هر دو بر یک محور اند … رضایت الله !ازدواج مجدد خانم عباسی رضایت خدا رو در برداره .. همونطور که شهادت آقا محسن داشت .

2
فاطمه 2 سال قبل

ايشان زني عجيبوشجاع مي باشند وهمينطوربسيارمومن وپاكدامن برايش آردوي خوشبختي وطول عمربراي خودوهمسرشان رادارم

محمد 2 سال قبل
2

با سلام به نظر من ارزش و تاثیر گذاری ازدواج خانم عباسی در این جامعه ای که بسیاری از ارزشهای دینی و اسلامی کم رنگ شده کمتر از اثرات شهدای مدافع حرم بویژه شهید بزرگوار آقا محسن نیست . اینگونه کارهای ارزشی ، از انسانهایی چون خانم عباسی بر می آید . ماجور باشید

ناشناس 2 سال قبل
3

شهادت محسن 50 درصد راه بود ایشون باید 50 در صددیگر راه را ادامه میداد باید حداقل چند سال دیرتر ازدواج میکرد وتو این فاصله شخصیت شهید را با انتشار اثری از شهید و سخنرانی ها ماندگار میکرد و گرنه پدر و مادر محسن که نمیتوانستند نه بگویند اونها وظیفه خودشونو انجام دادند وظیفه ایشون هم اگر امکان داشت همین بوده

7
ناشناس 2 سال قبل

درسته ازدواج دوباره حق ایشان بود ولی من نمی فهمم که چطوری تونست هضم کنه شهادت همسرشو اونم با اون شقاوتی که ره داد و اییینقدر سریع بره شوهر کنه چطور دلش اومد می تونست حداقل سه سال سوگوار باشه اونکه پادشاه تایلند بود که مسلمانم نبود به احترام پدرش سه سال سوگواری کرد این ازدواج بد نبود ولی با این سرعت خیلی عجیب بود چقدر زود آدمها فراموش میشن یک زمانی یکی جدا میشه خوب یک چیزی ایشون همسرشو ازدست داد ازدواج به این سرعت معنی نداشت و گرنه اصل ازدواج مجدد ایرادی نداشت

عباس محبی 2 سال قبل
5

راهی رو رفته که مورد پسند محسنه و اونو بهش در قیامت می رسونه …انشاا… در جهان باقی کنار هم باشن

بی ادب نباش به تو چه 2 سال قبل
2

بی ادب نباش به تو چه

بی ادب 2 سال قبل
1

امیدوارم علی کوچولو از موضوع ازدواج مامانش راضی باشه

احسان 2 سال قبل
12

ازدواج ایشون کار بدی نبود.. عجله برای ازدواج کمی غیر معقول و به دور از احساسات و منطق بود.

2
مریم 1 سال قبل

موافقم

1
یه بنده خدا 2 سال قبل

موافقم

فاطمه 2 سال قبل
5

اين نظرشماست ايشان اينقدر درايت داره كه زودياديرتشخيص بده فرزندمعصوم وپاكش خيلي راحت وجودشخص جديدرامي پذيره وايشان بااين ازدواج مانع ظلم درحق خودوفرزندش ميشودان شااللهكه به سعادت دنيوي واخروي برسند

ناشناس 2 سال قبل
2

سلام و باعرض تبریک به خدمت خانوم عباسی میخاستم به هموطنان عزیزمون عرض کنم من خودم همسرشهیدهستم بعداز۸ماه شهادت همسرم ازدواج کردم.بخاطرشرایطم. هیچ وقت درمورد دیگران قضاوت نکنین

1
یه بنده خدا 2 سال قبل

صبر نشانه بزرگ واریست

6
سُها 2 سال قبل

کاره درستی کردی عزیزم

ناشناس 2 سال قبل
4

مبارکشون باشه من یک فرهنگی هستم همیشه برای دانش آموزان اسم این مرد بزرگ رو میبرم

کوثر 2 سال قبل
10

شما از همه زوایای قضیه خبر دارید ؟ همینجوری بی دلیل و اطلاع همیشه قضاوت کردیم که آنقدر مشکلات زندگیمان زیاد شده، ازدواج کرده کار درستی هم بوده! شاید اون هم دلایل خاص خودش رو داشته! قضاوت نکنین که حدیث هم داریم هر کس قضاوت کند نمیرد تا در همون شرایط قرار گیرد!

ناشناس 2 سال قبل
7

فقط میتونم بگم بهترین کارو کرد انشالا که موفق باشید.

رمضانعلی سلیمانی 2 سال قبل
3

سلام .درود به رهبر هوشیار اسلام ایت اله خامنه ایودرود به روح بزرگ شهید حججیافرین به روش وعملکرد خوب زهرا عباسی که سنت پیامبر اسلام را پیاده وبدعتی که زنان شهدا تنها باشند واین رسم خیلی بی مورد راحدف کردو رسمی قشنگ را به یادگار گذاشت مبارکش باشه خوش باشه وبا سلامتی زندگی کنیاد حججی گرامی باد

خادمه المهدی"عج" 2 سال قبل
0

سلام.به نظرم همین تعجیل درازدواج خودنیزدرراستای اصلاح فرهنگنادرست ازدواج مجددهمسران شهدا به حساب میادمرحبابه این بانو…

3
ناشناس 2 سال قبل

یه زمانی یادش بخیرکه زنان به پای عشق همسرشون تا آخرازدواج نمیکردن …این صبروعشق اون زنها قابل احترامه

ناشناس 2 سال قبل
-1

آیا شوهر دوم زهرای عباسی مجردی هست یا متاهل

3
نویسنده 2 سال قبل

همسر شهید کار درستی کرد

3
ناشناس 2 سال قبل

آخ آخ …منم بهداین فکرمیکنم …اگرزن داشته وهمسراولش راضی نبوده …چقدرماجرا غم انگیزترمیشه فکرش هم حالم روخراب میکنه …خدا ان شاءاالله دربهشت همسربهتری بهدشهیدحججی عنایت کنه

ایرانی 2 سال قبل
3

مابایدبه جای دخالت درزندگی خصوصی دیگران وکاری که ربطی به مانداردبرای شادی ارواح طیبه شهداوشهیدمحسن جان قرآن بخوانیم واینقدربدن این شهیدرادرقبرنلرزانیم آیابااین صحبتهاخجالت نمیکشیم سرمزارشان برویم کمی فکرکنیم؟؟؟؟

-2
سُها 2 سال قبل

چه نظر خوبی واقعا خجالت بکشیم

قاسم 2 سال قبل
0

سلام از نظر شرع واسلام هیچگونه ایرادی ندارهفقط کمی زود ازدواج کرد واگر حضرت علی ع را مثال میزند امام اولا امام ع چهار تا از فرزندان بزرگوارش کوچک بودند دوما آقا رهبر یه جامعه بود والگوبهتر بود چندی حرمت شهید را حفظ میکردبعد ازدواج میکرد به هرحالخوشبخت باشنبا این کار یک دفعه ازمحور ارادتمندان به شهیدکمی زود خارج شدوالله اعلم

مهتاب 2 سال قبل
-1

امام علی همزمان چند تا همسر داشتند لطفا مثال بهتری بزنید میتونید زنان پیامبر رو مثال بزنید که هرگز ازدواج نکردند به سفارش پیامبر

1
ناشناس 2 سال قبل

ای سها چقداطلاعاتت کمه لطفا جایی که نمیدونی سکوت کن….همسران پیامبربه حکم صریح قرآن ٬ مادران مومنین خطاب شده اند وازدواج بعدازپیامبربرآنها حرام بوده

2
ناشناس 2 سال قبل

بله ازدواج باهمسران پیامبر برمومنین حرام شدواونها هم تا آخرازدواج نکردند.

ملیحه سادات 2 سال قبل
2

سلام زهرا جان مبارک باشد آفرین شیر زن محسن جان از شما راضی هست در شهز ما همسرا ن شهید زیاد هستن وازدواج نکردن به خاطر حرفهای بیهوده وفضولی سود جویان اما شما بهترین کار را کردین فرزند شهید محسن هم مطمئن باشید از شما راظی هست ومن میدانم که شما می توانی درست ایشان را قانع کنید مرحبا به شما همسر شهید شما خیلی بزرگ است من سفره صلوات های زیادی برای ایشان می گذارم امیدوارم در سایه خدای بزرگ موفق باشید

ناشناس 2 سال قبل
3

اون وقت هزینه ی زندگی رو از کجا درمی اوردند و سالها تنها در یک خانه به همراه بچه زندگی میکردند؟ این درسته؟

ناشناس 2 سال قبل
2

سلام البته که هر زنی بعد شوهرش که فوت کرد باید ازدواج کرد ولی نه اینقد زود کسایی که حتی طلاق میگیرن هم بعد مدتی ازدواج میکنن شوهر ایشون مرد بزرگی بود

عاشق شهدا 2 سال قبل
8

خانم زهرا عباسی کسانی که فکرشون کم هستش از این که ازدواج کردید مخالفت میکنن ولی کساتی که میدونن ازدواج چه عمر خدا پسندانه ایی هستش خوشحال میشن مبارکتون باشه شما خیلی خیلی جوون هستید حیف تا اخر عمر تنها بمونید با یه بچه انشالا خوشبخت بشید میدونم داغ از دست داد شهید حجی هرگز از دلتون پاک نمیشه

برزو 2 سال قبل
10

خواهرم شما طبق شریعت اسلام وقانون عمل کردید من شما را فوق العاده شجاع نجیب و پاک دامن هستید و مطمئا هستم روح شهید شاد است چون شما راه راست و پاک دامنی انتخاب کردی خوشبخت باشی

3
سُها 2 سال قبل

چه خوب که آدمایی مثله شما هستن با ذهن روشنفکری و درک کردن زن ها

برزو 2 سال قبل
-1

اکر ایشان ده سال دیگر ازدواج میکرد به شهید احترام گذاشته بود ۰ دست بردارید از این حماقت این زن طبق قانون و شریعت اسلام عمل کرده با نجابت کامل

3
ناشناس 2 سال قبل

درست صحبت کنیدحماقت چیه ؟بله اگردیرترازدواج میکرداحترام بیشتری گذاشته بود.زنهایی که همسرشون یک آدم عادی هست هم به عشق شوهرشون تا مدت زیادی صبرمیکنن …تاچه برسدبه شهیدعزیزحججی با اگن فضایل اخلاقی والا …واقعا که ارزشمندبودکه صبرکنندحتی دربهشت با ایشون باشن …حالا اگرهم نمیخواستن صبرکنن لا اقل میزاشتن دوسال بگذره!

برزو 2 سال قبل
0

تو اکر خجالت سرت میشد میفهمیدی یک خانم جوان از کودک شهید نکهداری میکند و همسر جدید ایشان با افتخار قصد دارد فرزند شهید را بزرگ کند شما معلوم فکر میکنی غیرتی هستی در این دوران چنین زنهای کیمیا هستن ۰

ناشناس 2 سال قبل
-2

سلام زهرا خانوم خوش بخت بشی ایشالا ولی سعی کن یاد وخاطره شهید از زهنت هیچچچ وقت پاک نکنی واقعا زن عجیبی هستی موفق باشی🌹🌹🌺💞

ناشناس 2 سال قبل
6

سلام فقط یک حرف میزنم چطوری دارین قضاوت میکنین از شهید از سر بی تنش خجالت یکشین ای کاش زود قضاوت نکنیم

1
نریمانی 2 سال قبل

👌درسته

فاطمه 2 سال قبل
0

من اولش از کار خانم عباسی خیلی ناراحت شم ولی بعد بهشون حق دادم هر کسی راه خودشو باید بره ایشون که اسیر آقا محسن نبودن هر انسانی آزاده در راه درست خودش انتخاب کنه حرفی نزنید که فردای قیامت مدیون این زن بشید

محدثه 2 سال قبل
0

هر کسی زندگی خودشو داره ولی اگر یکم صبر می کردین بهتر بود این جوری هم دل شهید هم خانواده ی محترمشان رازی تر بود و این جوری آقا علی راحت تر کنار می آمد

نویسنده 2 سال قبل
5

هندی های قدیم رسم داشتند که اگر مردی فوت می کرد زنش رو همراهش زنده در آتش می سوزاندند .بخواهید این طور فکر کنید شما هم فرق کمی با اونا ندارید فقط زن بیچاره باید تو تنهایی خودش بسوزه و حفظ ظاهر کنه .و با یک مرده متحرک فرقی نخواهد داشت.

سید حسین سجادی 2 سال قبل
4

انشالله خوشبخت بشن کار درستی انجام داده صدرصد خود شهید هم راضی هست فقط اینکه همسر جدید لیاقتش رو داشته باشه یا بهتر بگم خانم عباسی دقت کرده باشن در انتخاب همسر مثل اقا محسن که پیدا نمیشه ولی حداقل عقایدش نزدیک به محسن جان باشهشادی تمام شهدا از صدر اسلام تا الان مخصوصا شهدای مدافع حرم به طور خاص محسن حججی صلوات بفرس

حسین زاده 2 سال قبل
8

سلام. ما در مقابل نوشته هایمان هم مسئولیم . پس خیلی باید دقت کنیم . خانواده شهید هم مانند شهید حرمت و احترام دارند . بیاییم بهتر بنویسیم بهتر ببینیم و بهتر فکر کنیم و درست قضاوت کنیم. موفق باشید .

اردستانی 2 سال قبل
6

به نظر من کار خدا پسندانه ای کرده است تبریک می گو یم به خانم عباسی و التماس دعا دارم از ایشان

0
ناشناس 2 سال قبل

لالهسلام و درود به روح پاک شهيدان و خصوصا شهید حججی عزیز که حسین وار به دیدار محبوب شتافتخانم عباسی عزیز ازدواج امر مقدسی است با یاد و ادامه راه شهید والا مقام و الگو دادن به فرزندانتان آنرا مقدس تر کنید

ناشناس 2 سال قبل
5

خیلی خیلی کار پسندانه ای کرده است من به ایشان تبریک می گویم

نویسنده 2 سال قبل
11

خدا رحمت کند محسن حججی عزیز رو

رها 2 سال قبل
3

ازدواج در امر مقدس اسلام خیلی کار پسندیده ای هست اما به نظرم شهید حججی یه اسطوره بود همنفس و همسرت بود زنده بود و باهاش پیمان روحانی بسته بودی نه جسمانی ای کاش این رو هم درک میکردی ای کاش میذاشتی نامش همیشه روی سرت باشه اگر به جهان مس از مرگ ایمان داشتی برای ازدواجت خیلی زود بود خیلی چون اون جانش داده بود تو دلی زندگیه دنیایی رو انتخاب کردی خواهرم

ناهید 2 سال قبل
8

سلام خیلی ها با اصل ازدواج مخالفت نکرده بودند در ابتدای جنگ هم این قضیه بوده که همسران محترم بعضی شهداء عزیز جوان بودند امام راحل نظرشان برای ازدواج مجدد مثبت بوده از لحاظ تعالیم دینی هیچ اشکالی برای این ازدواج نیست برای مقدار فاصله هم اسلام عده رو با آن شرایطش بیان کرده بعدش اختیار با همسر شهید عزیز است و خطوط قرمز برای سایرین چون دخالت در زندگی شخص این خانم است و اظهار نظر از این جهت صحیح نیست طبق موازین شرعی ایه ولا تجسسوا رو تا اخر مطالعه بفرمایید شرایط افراد متفاوت است و اختیار با ایشان است ما نمیتوانیم برای ایشان وقت تعین کنیم همان طور که اگر کسی در زندگی شخصی ما دخالت کند ناراحت میشویم با دخالت در زندگی این همسر شهید خود را از شفاعت شهید محروم نکنیم و او را آزار ندهیم .

پروین 2 سال قبل
-2

واقعا بایدبیشترصبرمیکردپسرش بزرگترمیشدبعدنامردی کردش

سُها 2 سال قبل
0

بلاخره ما این حرفتو باور کنیم که گفتی ازدواجش کاره درستیه یا این حرفتو که حالا که انقدر زود ازدواج کرده پس حتما پسرشو هم زود فراموش میکنه ؟؟ میده به پدر و مادر شهید حججی تا بزرگش کنن به نظر من که حرفاتون کاملا اشتباهه همونطور که یه مرد بعد فوت یا شهادت همسرش همسری اختیار میکنه همونطورم یه زن حق داره و از اون مهم تر این واژه که میذاشتی اسمش روی سرت بمونی رو درک نکردم یه زن خودش اسمش رو توی یادها ماندگار میکنه قرار نیست اسم یه مرد روی سرش باشه اگر زنید که این حرفو زدید باید بگم حیف کاش یکم زنانگی بلد بودیم و اگر مردید که باید بگم خب اطرافیان نمیتونستن بهتون بگن حق زنان چیه و صدالبته احتمالا اطرافیانتون که خانوم بودن از حقاشون گذشتن که شما براتون اشتباه برداشت شده که اصلا حقی نداشتن و وظیفه بوده

سُها 2 سال قبل
8

اینکه ازدواج نکردید و به خودتون بها ندادید یعنی خیلی زن بزرگی هستید؟؟؟ چرا بزرگ بودن رو به تنهایی زندگی کردن میبینید؟؟؟ و از اون بدتر چون شما ازدواج نکردید دلیل میشه ازدواج نکردن برای دیگری هم خوب باشه؟؟؟ چه بد که بچه هاتون رو بی پدر بزرگ کردید و هیچ وقت نذاشتید سایه یه پدر خوب و مهربان بالاس سرشون باشه من مطمئنم همسر شما هم از این وضع اسف بار شما ناراحته و صدالبته اگر خودشون زنده بودن و جای ایشون شما فوت کرده بودید ( البته خدای ناکرده) حتما ازدواج مجدد داشتن و حقم داشتن که بعد شما ازدواج کنن واقعا متاسفم که این حرفارا از زبان یک زن میشنوم که باید الگو ساز باشد

سُها 2 سال قبل
6

از کی تاحالا ازدواج نکردن یعنی اراده داشتن

5
مهدیه 2 سال قبل

والا

ناشناس 2 سال قبل
9

واقعا خجالت بکشید تا جای کسی نباشید نمی تونید درموردش قضاوت کنید همه چیز که این مسائل نیست ایشون صلاح زندگی خودشون رابهتر میدونن دوره ی این حرفا گذشته تو دوره ی که کسی به کسی نیست تنهایی بدترین درد من بهشون تبریک میگم وبراشون آرزوی بهترین ها رادارم

نویسنده 2 سال قبل
2

سلام من امشب متوجه شده حالم همه لحاظ خراب شد ازدواج خوبه اما احترام شیهد سر جدا بر همگان خصوصا خانم عباسی ولله من خجالت کشیدم مدت چند سال می گذشت بهتر بود امروز اکثر مردم این ظلم خانم عباسی به خانواده ملت ایران. من این آقا که با خانم عباسی ازدواج کرد نفرت دارم احتمال این آقا تو مراسم های شیهد سرجدا تلویزیون دیدم ازش نفرت داشتم انگار بهم الهام شد هدف بد دارد تو دلم گفتم این چکاره هست اگر روز اول نقشه شیطانی داشت عذاب خدا و شهید عزیز حتمی هست اگر قلب پاک داشت خداوند آگاه هست بهتر بود خانم عباسی استان دور ازدواج میکرد آن حقوق شهید آن آقا بخورد ظلم هست خطرناک هست ریالی حقوق شهید بر همسر دوم سفره آن آقا باشه حرام هست من روز اول از این آقا خوشم نیامد خداوند دل ما را آگاه کرد خانم عباسی مواظب باش خداوند اگاهست !!!!

0
ناشناس 2 سال قبل

وااااای مگراون آقایی که اومده وبا همسرحججی ازدواج کرده زن هم داره؟؟؟؟سوال دارم کسی میدونه جواب بده یعنی همسردوم اون آقا شده؟؟؟؟/!!!!!اگراینطوره که عرف جامعه نمیپذیره!!!!!

محمد 2 سال قبل
1

ازدواج سنت حسنه ی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است. من هم با نظر بقیه موافقم و هر کار باید به موقع آن انجام شود، نه خیلی زود و نه خیلی هم دیر. الایحال حالا که ازدواج کردید این ازدواج را بهتون تبریک میگم و براتون در فصل جدید زندگی آرزوی موفقیت دارم. فقط یه خواهش ازتون دارم، هم خودتون و هم همسرتون راه شهید حججی عزیز را ثابت قدم و استوار ادامه دهید و حتی لحظه ای تأکید می کنم، لحظه ای از این راه مقدس خارج نشوید و یادگار عزیز شهید محسن حججی عزیز را مانند خودش بپرورید که این دنیا فناپذیر و محل گذر است نه محل ماندن و فردای قیامت نمی توانیم پاسخ خون شهدا را به این راحتی بدهیم. التماس دعا

همسر شهید یوسف پور و خواهر شهیدان کفعمی 2 سال قبل
0

سلام زهرا جان بسیار کار خدا پسندانه ای کرده ای آروزی خوشبختی دارم برایتون پسر عزیزتم زیر سایه ی خودت بزرگ میشه انشا…به این حرفها توجه نکن من مطمءن هستم ادامه دهنده راه شهیدم هستی ادامه میدهی و محسن عزیزم خوشحال هست تبریک میگم انشاءالاه راه همه شهداء ادامه دارد و تداوم هیچ کس هم حق ندارد برای دیگران تصمیم بگیرد الحمداله خانم عاقل و فهیمی هستی درست هم تصمیم گرفتی تا ابدم همسر شهید محسن حججی هستی و این نام پر افتخار هرگز از شما ساقت نمیشد ما همه زیر سایه امام زمان (عج) و شهداء و رهبری هستیم به امید دیدار و تبریک مجدد

ناشناس 2 سال قبل
2

امیدوارم حالتون خوب باشه.ازدواج تون که امری مقدس هست را تبریک میگویم.وازخداوند منان عمری با عزت و طولانی خواهانم.سایتون همیشه بالاسر پسرتون باشه.ماهمه شمارو همسر شهید حججی میدانیم.وبه همچین شمارا بانوی پاکدامن و روشن فکری میدانیم

ناشناس 2 سال قبل
4

ان شاء الله که سایتون همیشه بالا سر علی آقا باشه دوستون دارم

ناشناس 2 سال قبل
5

برام دعا کنید سما هستم عشق شهادت

فاطمه 2 سال قبل
-1

شما میخوای چیو ثابت کنی؟!!!کسی که باخدا معامله میکنه دنبال توجیح و لایک بقیه نیست…ب جای این توهمات روی اعتقادات و حرفاتون فک کنید…

فاطمه 2 سال قبل
1

شما میخوای چیو ثابت کنی؟!!کسی که باخدا معامله میکنه دنبال توجیح و لایک بقیه نیست..ی کم روی اعتقادات و حرفاتون فک کنید ب جای این توهمات…

roya 2 سال قبل
4

خوشبخت بشی عزیزم کار خوبی کردی ب این حرفا گوش نکن

roya 2 سال قبل
0

خوشبخت بشی عزیزم کار خوبی کردی ب این حرفا گوش نکن

نویسنده 2 سال قبل
3

زهرا خانم شما که همسر شهید هستی از همسر شهیدتون بخوا که برای منم مانند خودش دعام کنه شهید بشم

بینام 2 سال قبل
7

سلام به نظرمن به حرمت خون شهیدوعشق به او میشد زمانی صبرکنندوبعداگردوست داشتندمی رفتندازدواج میکردند

بینام 2 سال قبل
2

بله واقعا انتظارمیرفت که به حرمت عشق وخون شهیدودلهای شکسته بعدازگذشت زمان بیشتری اگردوست داشتن بعدبرن ازدواج کنن.

ناشناس 2 سال قبل
1

عکسش فک کنم همون بالا هس…شهیدحججی کجا واین آقا کجا!!

4
اپاچی 2 سال قبل

این ناخن شکسته حججی هم نمیشه قیافش ادمو میترسونه حیف شهید حججی که همسر این خانوم بود

ناشناس 2 سال قبل
1

سلام.ازدواج امر مقدسی است.زنان شهدا نباید فدای افکار بیهوده شوند.باید به خانم زهرا عباسی و خانم های دیگر برای ازدواج مجدد تبریک گفت.ایشان حق زندگی دارد.محسن به آرزوی وصال یار رسید..پس نباید بگوییم ایشان باید جوانی خود را با تنهایی سپری کند.مبارکا باشه

محمد رضا 2 سال قبل
0

ایشان کار خوبی کرد.نه خلاف شرع کرده و نه خلاف عرف.بگوبید مبارک باشه و آرزوی خوشبختی برای خانم زهرا عباسی بکنید

بله مطمئا 2 سال قبل
-1

بله حتما

ناشناس 2 سال قبل
3

ایشون راست میگن

نویسنده 2 سال قبل
5

ازدواج حق خانم بود ولی باید یکسال صبر می کرد. به احترام ملت ایران.

اپاچی 2 سال قبل
3

اره همینطوره که میگی امتیاز ابدیشو از خودش و بچش و ایندش صلب کرد تا با این یارو که همسن پدربزرگشه مزدوج بشه

زاگرس تنها 2 سال قبل
12

کار درستی نکرد به احترام شهید دوسال صبر میکرد نه اینکه انقد زود ازدواج کنه

0
ملاک اعمال باید حکم الهی باشد ، نه نظرخواهی مردم. 2 سال قبل

سلام خدا بر روح پاک شهید حججی.و درود بر پدر و مادر شهید و همسرش که هر کاری کردند ، همه در راستای تعالیم پیامبر اسلام بوده.

مریم 2 سال قبل
-1

زهرا خانم ب اون ساعت ها و زمان های طلایی ک با اقا محسن داشتید و ما مردم عام از همه ی اونها بی خبریم قسم هروقت اقا محسن رو زیارت کردی یا در رویا هاتون با ایشون هم صحبت شدید برای من و همه ی عزیزان دعا کنید ک اقا محسن این شهادت رو از پشتکار خودش وصبر و همکاری شما و دعای شماو مادر داره به همه ی عزیزان توصیه میکنم کمی از خاطرات شهید را مطالعه کنید /شاید ازدواج مجدد زهرا خانم هم یک عمل و کار فرهنگی بود ک قول و قرارش رو با عزیز دلش گذاشته بودو حالا با این کار روح اقا محسن رو شاد کرده

مریم 2 سال قبل
0

سلام زهرا خانم با سلام و عرض ادب خدمت شما و خانواده و و همچنین سلام گرمی ب روح اقا محسن عزیز یا جون امام زمان …. ب اون ساعت ها و زمان های طلایی ک با اقا محسن داشتید و ما مردم عام از همه ی اونها بی خبریم قسم هروقت اقا محسن رو زیارت کردی یا در رویا هاتون با ایشون هم صحبت شدید برای من و همه ی عزیزان دعا کنید … ک اقا محسن این شهادت رو از پشتکار خودش وصبر و همکاری شما و دعای شماو مادر داره … به همه ی عزیزان توصیه میکنم کمی از خاطرات شهید حججی را مطالعه کنید /شاید ازدواج مجدد زهرا خانم هم یک عمل و کار فرهنگی بود ک قول و قرارش رو با عزیز دلش گذاشته بودو حالا با این کار روح اقا محسن رو شاد کرده

1
زهرا 2 سال قبل

خوب کاری کردی خانمی جوونی نباید مجرد بمونه

پریما 2 سال قبل
3

سلام زهراخانومکارتون پسندیده بودوپسرتون حتمابه یک سایه بالاسرنیازداشتندوخودتون به یک همیاروهمدل…بهتون تبریک میگمالتماس دعا

ارتمیس 2 سال قبل
1

بعضیا ها نمیدونن تنها زندگی کردن بدون سایه همسر یا بزرگ کردن ی بچه بدون پدر چقد سخته ولی من ک شهید محسن حججی رو لحظه سربریدن یا بازی کردن با علی میبینم خیلی اذیت میشم خیلی گریه میکنم کاش می توانستید با خاطرات محسن حججی زندگی کنی هم این دنیا و هم اون دنیا زن محسن حججی بودین

8
فاطمه کابلی 2 سال قبل

اگر من جای اون بودم هیچ وقت ازدواج نمی کردم ودیوانه میشدم

نویسنده 2 سال قبل
2

امیدوار خوشبخت بشید و نام شما همیشه همراه ایشان خواهد آمد .

مهدی 2 سال قبل
1

ما جای این خانم نیستیم و اصلا نمی تونیم نظر بدیم اما به تصمیم شون احترام میگذارم انشالله خوشبخت بشین ما مردم ایران عاشق شهید حججی هستیم و شما رو هم به خاطرنسبتون با این شهید بزرگوار دوست داریم

نویسنده 2 سال قبل
5

همسر شهید حججی خائن بتمام معنا هست لاقل میذاشت کفن شهید خشک بشه…..

نویسنده 2 سال قبل
2

سلام زهرا جان بسیار کارخوبی کردی .یاداین شهید والا همیشه تازنده ای درقلب وروحت هست.بالاخره باید ادامه زندگی بدی .سربلندباش وانشالله خوشبخت بشی .آمین

نویسنده 2 سال قبل
1

سلام بهتون تبریک میگم انشاالله خوشبخت بشید

ناشناس 2 سال قبل
-2

خودش شوهر کردهکسی مجبورش کردندآزاد هست و اختیار زندگی خودش رو داره

سعید 2 سال قبل
-2

خودش شوهر کردهکسی مجبورش کردندآزاد هست و اختیار زندگی خودش رو داره

س 2 سال قبل
4

چطور شما ازدواج سفید و فاحشگی و ازدواج باچند نفره رو حق افراد میدونید اما این ازدواج رو ناپسند میدونید

-1
کاربر 2 سال قبل

وااقعا

ناشناس 2 سال قبل
-1

عز بز دوست زهرا عباسی زن عباس

-1
ناشناس 2 سال قبل

عزیز دوست زن عباس می شود

نویسنده 2 سال قبل
1

خیلی کارخوبی کرده دمش گرم😁😁😁

0
یه بنده خدا 2 سال قبل

وات 😑

لاله 2 سال قبل
2

با سلام و درود به روح پاک همه شهيدان عزتمند خصوصا شهید حججی گرانقدرکه حسین وار به دیدار محبوب شتافتخانم عباسی عزیز ازدواج امر مقدسی است به پاس داشت و حرمت خون این شهید والا مقام با ادامه راه و سیره ایشان در زندگی و هدایت والگو دادن به فرزندانتان ازسلوک زندگی این شهید در پاداش شهادت مأجور باشید انشاء الله

لاله 2 سال قبل
2

سلام و درود به روح پاک شهيدان و خصوصا شهید حججی عزیز که حسین وار به دیدار محبوب شتافتخانم عباسی عزیز ازدواج امر مقدسی است با یاد و ادامه راه شهید والا مقام و الگو دادن به فرزندانتان آنرا مقدس تر کنید

نویسنده 2 سال قبل
1

نمیدانم

1
احمدرضا 2 سال قبل

واقعا

نویسنده 2 سال قبل
0

سلام خواهرم من هم تبریک می گویم اما یادان شهید بزرگوارازیادت نره

نویسنده 2 سال قبل
1

سلام علیڪمبا آرزوے خوشبختی و عاقبت بہ خیری براے شما بزرگوار.انشالله کہ همیشہ درپناه آقا امام زمان(عج)و شهدا باشید..از این کہ شنیدم ازدواج کردید بسیار خوشحالم.چون بہ نظرم همسران شهدا هم مانند بقیه ی افراد از این حق برخوردار باشند.امیدوارم خوشبخت باشید.یاعلی

گمنام 2 سال قبل
0

سلام علیڪمبا آرزوے خوشبختی و عاقبت بہ خیری براے شما بزرگوار.انشالله کہ همیشہ درپناه آقا امام زمان(عج)و شهدا باشید..از این کہ شنیدم ازدواج کردید بسیار خوشحالم.چون بہ نظرم همسران شهدا هم مانند بقیه ی افراد از این حق برخوردار باشند.امیدوارم خوشبخت باشید.یاعلی

ناشناس 2 سال قبل
0

وای چرا اینقدر تو زندگی مردم سرک میکشید ،،بخدا روح همون اقامحسن هم از شما راضی نیس که در مورد خانمش ای حرفا می زنید ،،بنده خدا ازدواج کرده ،،وای بر شما

نویسنده 2 سال قبل
0

خانم زهرا عباسی ن

نویسنده 2 سال قبل
0

زهرا خانوم

سمیه 2 سال قبل
9

نحوه شهادت هم مهمه اون بیچاره سرشوبریدن ماک نسبتی باهاش نداشتیم تادوسال دلمان خون بودحالااین خانم توعزاچطورهمسرانتخاب کرده درعجم محسن حججی متعلق ب همه مابودحق داربم نظربدیم

سمیه 2 سال قبل
-1

شهیدخوشحال نشده لطفاباحرفاتان بعضی ارزشهاراکمرنگ نکنید زن بایدزن باشه اگ شوهرش رفت احترام بذاره این خانم اگ محسنم جانبازمیشدولش میکرد

1
عباسیخیلی متاسفم با این طرز فکر مردم ملت اسلام😐 2 سال قبل

بنظر من تا کی میشد تنها بمونن وقتی و با ازدواج نیمی از ایمان کانل میشههمیر شهید هرگز شهید حججی رو فراموش ننیکنی حتنا شهید هم با این انر پسندیده موافق هستن

2
فکرتون رو درست کنید 2 سال قبل

فکرتون خرابه کل خرتب

ناشناس 2 سال قبل
4

سلامخواستم اول مطلب بنویسم خواهرم دیدم لیاقتشوندارم با همین بی لیاقت بودنم امیدوارمبپذیری به حق حرمت خانم زینب ( ص )وظیفه دانستم تبریکی گفته باشم تا حق عدا رضایتاین شهیدبزرگوار اقا مخسن ححجی از ما وخانوادهگرامیش از ما راضی وخوشنود بوده باشدتبریک عرض میکنم امیداور بوده وهستم خانم زینب( ص) دست همه ماها را گرفته وعاقبت بخیرمان بگرداند برای روح بزرگ این شهید بزگوار فاتحه وبرایسلامتی خانم عباسی صلوات بفرستیمانشا ءالله خوشبخت یاشیخداوند پشت وپناهت بوده و باشدخدا حافظ

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام خدا بر روح پاک شهید حججی.و درود بر پدر و مادر شهید و همسرش که هر کاری کردند ، همه در راستای تعالیم پیامبر اسلام بوده.

مدافع 2 سال قبل
0

من به این چیز ها کاری ندارم پیشنهاد میکنم که شما هم قضاوت رو به خدا بسپارید…….

نویسنده 2 سال قبل
5

کی گفته همسران شهدا حق ازدواج ندارند ولی ای کاش همسر شهید حججی عزیز کمی صبر میکردند

2
زینب تهرانی 2 سال قبل

یکسال عزادار موند. توروخدا اول فکرکنیدبعد بنویسید یاحرف بزنید

ناشناس 2 سال قبل
2

من به ازدواج مجدد همسر شهید حججی رو تبریک میگم

phoe.nix1971 2 سال قبل
-1

ازدواج امری پسندیده و نیڪ است و من این رو فارغ از هر نظریه دینی و مذهبی میگویمـ. لیڪن بعضی افراد به واسطه ی شـأن و منزلت همسرشان در جامعه و نزد مردمـ , بیشتر حساسیت و توجه دیگران را در زندگی شخصیشان حس میڪنند مثل خانمـ عباســـــی ! حالا اینڪه ایشـان فارغ از هر گونه قید عرفی جامعه و به دور از انتظــار ملــت ایــران اقـدامـ به ازدواج آنهمـ با شخصی میـــان ســال و قبــل از فرارسیــدن سالگرد شهـادت همسر قبلی ڪــرده !! امریست ڪه بایستی عمیــق تر به آن و نیـازهای جانبی این خانمـ پرداخت😲😈😵

phoe.nix1971 2 سال قبل
-1

احسنت. گــــل گفتــــی مشتی

فرشته 2 سال قبل
0

انشالله خوشبخت شن و روح شهید حججی هم شاد باشه

عباسی 2 سال قبل
2

بنظر من تا کی میشد تنها بمونن وقتی و با ازدواج نیمی از ایمان کانل میشههمیر شهید هرگز شهید حججی رو فراموش ننیکنی حتنا شهید هم با این انر پسندیده موافق هستن

خدبحه 2 سال قبل
-1

با سلام .همسر شهید جواب بچش رو وقتی بزرگ شد چی میخواد بده ک چرا بخاطر پدرت حتی یکسال هم صبر نکردم .من جای خانواده شهید باشم بچه رو از این زن میگیرم

1
سمیه 2 سال قبل

باسلاماول ازهمه نباید اینقدر ساده قضاوت کنیم همسر شهید خیلی کار خوبی هم کردندهیچکس خبر ندارد شاید وصیت خود شهید باشد که ایشان ازدواج کنند

ناشناس 2 سال قبل
2

همسر شهید حججی بعد از شهادت شهید آنقدر معروف شدن ک معلومه خاستگارای زیادی گیرشون میاد فقط خدا کنه کسی باشه ک مثل آقا محسن حججی اونقدر پاک و مخلص باشه که بتونه جای همچین بابایی رو برا پسرش پر کنه

نویسنده 2 سال قبل
1

همسر جدید زهرا عباسی به درخواست شهید ازدواج کرد…….

حجت 2 سال قبل
0

سلام بر محمد ص و خاندان پاکشبا درود و سپاس خواهر عزیزم زهرا عباسی راه بسیار درستی رو در نظر گرفتی به گفتهای پیامبر اکرم تکیه کردی مبارکت باشد و خوشبخت باشی راه اسلام و اهلبیت را دنبال کردی براتون ارزوی موفقیت دارم درب دروازه رو میشه بست اما امان در درب دهان مرد

نویسنده 2 سال قبل
0

ج

زینب 2 سال قبل
2

واقعا این هایی که به خانم حججی توهین می کنند جواب خدا رو چی میدن؟

نویسنده 2 سال قبل
2

خوشبخت بشید ان شاء الله😙

1
فردوس 2 سال قبل

سلام بر ملت عارفان کل کاینات زندگی زیباست ایزیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند آنقدر زیباست این بی بازگشت که ز برایش میتوان از جان گذشت

نویسنده 2 سال قبل
3

سلام،به زهرا خانم تبریک میگم بخاطر شجاعتشون توی شکستن سنتهای غلط که زن نباید بعد همسرش ازدواج مجدد کنه،ان شاءالله زندگی خوشی داشته باشید،ودعای پیامبر و اهل بیت پشت سرتون باشه چون راه درست رو ادامه دادید که این بزرگواران فرمودند

زهرا 2 سال قبل
0

انشا اله خوشبخت بشن تورو خدا اینقد دنبال حرف های مفت نباشید بزارید مردم زندگیشون وکنن

نسیبه فرجی 2 سال قبل
2

سلام خانم زهرا عباسی ضمن تبریک به شما وآرزوی خوشبختی برایتان .بنده با این دید به قضییه ازدواج شما نگاه میکنم که شما برای اینکه علی جان را محسن ححجی دیگری تربیت کنید لازم بود این تصمیم را بگیرید .امیدوارم سربازان زیادی برای امام زمان تربیت کنید

0
ruhvt 2 سال قبل

چجوری عکس شهید حججی دیدب

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام علیکم هرکسی حق زندگی دارد شهید حججی شهید شد تا ما بتوانیم زندگی کنیم من هم به خانم عباسی تبریک عرض میکنم امیدوارم که موفق وسربلند باشند مطمئن هستم خود شهید هم راضی هستن چون ازدواج سنت پیامبر است

ناشناس 2 سال قبل
1

همسران شهدا خیلی مظلوم هستن هر کسی از راه میرسه چه آشنا و چه غیر آشنا بهشون زخم زبان میزنهکسانیکه زندگیشون پاره پاره شده به خاطر وطن و ناموس ما حقشون نیست آزارشون بدهیم.من خیلی دیدم هم در جامعه بین مردم و هم در ادارات وقتی این عزیران مراجعه دارن بهشون زخم زبان میزنن.حتی خود بنیاد شهید هم به خانواده شهدا جسارت و اهانت میکنه.خیلی از ادارات دیدم وقتی متوجه میشن ارباب رجوع از خانواده شهدا هستن بهشون بی احترامی میکنن.در خانواده شهدا همسر و فرزند شهید بیشترین و سخت ترین و بدترین آسیبها رو از هر لحاظ چه روحی و چه جسمی دیدن.بعد از اینها مادر شهید هست که لطمه روحی می بینه والسلام.موسوی

محمد 2 سال قبل
1

مبارکش باشه،به هر حال ایشون ازدواج کرده ،خانواده شهید هم راضی بودن ،خدا همه ی مارو به راه راست هدایت کنه،آمین

نویسنده 2 سال قبل
-1

با سلام و تبریک فراوانتنها بودن فقط برای خود خدا خوب است و بس… حتی اگر بیت سیدالشهدا امام حسین باشی…اینکه سال شهید بگذره و از این دست صحبت ها… کار بزرگی نکردیزمانه طوری شده که در برهه خاص حرف و عمل باید یکی شود و صدایش بلندتر.و اینکه وقتی رهبری حضرت اقا تبریک گفتن و خانواده محترم شهید عزیز… چرا بحث و صحبت به حاشیه.

نویسنده 2 سال قبل
2

حق داشت ازدواج کنه این حق طبیعی اون بوده اما نه اینقدر زووووود

برای پاسخ کلیک کنید