ماجرای گروه ری استارت و محمد حسینی چیست ؟ جریان "ریسارتر"

در تلگرام و فضای مجازی گروهی به نام گروه ریستارت شروع به آتش زدن مساجد کردند و شایعات و سوال و جواب های زیادی را در فضای مجازی به وجود آوردند سوال اصلی مردم این است که این گروه چه کسانی هستند و چرا مساجد را آتش می کشند در تبریز اخیرا یک مسجد را آتش زدن و از آن فیلم گرفتند.

معرفی و بیوگرافی گروه ری استارت

قبل از اینکه مساجد را آتش بکشد زیر سر در مسجد اسم گروه ری استارت را می‌نویسند و پس از آن با ریختن بنزین بر روی در مساجد آن را آتش میزنند. پس از مدتی معلوم شد که این گروه شیطان پرستی است و یکی از فرقه های اجنه و شیطان پرستی است که پیروان این فرد با دستور از روسای خود مساجد را به آتش می‌کشند. گفته می‌شود که محمد حسینی رئیس گروه ری استارت است.

محمد حسینی کیست بیوگرافی زندگینامه عکس

محمد حسینی که می گویند قبلا رئیس قبیله اجنه ها بوده و برای جنیان گروه ریسارتر را هدایت می‌کرد ولی پس از اینکه آنها را گسترش داد و آن را در میان مردم و انسان های با کمی تغییر نام گروه ریستارت شروع کرد و مردم را به سمت شیطان پرستی سوق می دهد اطلاعات بیشتری از این گروه در اختیار نداریم ولی اگر اطلاعات جدیدی از این گروه ری استارت به دست ما رسید برای شما دوستان عزیز در همین پست قرار خواهیم داد.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید