لنی برلین کیست ؟ بیوگرافی عکس ویکی پدیا آدرس اینستاگرام

لنی برلین کیست lenny berlin بیوگرافی زندگینامه لنی برلین را همراه با فیلم عکس کلیپ آدرس اینستاگرام آدرس تلگرام از سایت نکس لود دریافت کنید. در ادامه با بررسی و بیوگرافی لنی برلین خدمت شما خواهیم بود تا بیوگرافی کامل این فرد را برای شما شرح دهیم.

زندگینامه لنی برلین

ماجرای لنی برلین و محسن افشانی

لنی برلین (lenny berlin) که در اینستاگرام حدود ۱۱۹ هزار فالوور دارد و یکی از سوپر استارم سوپر مدل های معروف آمریکایی و اروپایی می باشد که در دبی حضور داشت و با محسن افشانی دیدار کرد و در اینستاگرام خود فیلمی مبنی بر محسن افشانی پخش کرد کرد موجب جنجال بسیار زیادی در فضای مجازی شده است.

لنی برلین در اینستاگرام خود عکس و کلیپ و استوری محسن افشانی را گذاشت که محسن افشانی بگو می گویند این دوست همسرم است و به انگلیسی این حرف‌ها را می‌زند محسن افشانی که یکی از افرادی بود که به اربعین به کربلا سفر کرده بود در آخرین اتفاقاتی که افتاد استوری مشکوکی از او منتشر شد که جنجال زیادی را به پا کرد هم اکنون مردم در حال دنبال کردن آدرس اینستاگرام و آدرس تلگرام لنی برلین هستند.

استوری اینستاگرام لنی برلین و محسن افشانی

پخش زنده شارین کلیپ دانلود فیلم و استوری محسن افشانی و دختر خارجی آمریکایی مردم از خود سوال می کنند که دختر کنار محسن افشانی در استوری اینستاگرام کیست بیوگرافی و زندگینامه اسم و عکس آدرس اینستاگرام چیست و این سوالات بسیار زیاد هستند و بی پاسخ ماندند محسن افشانی جنجال های زیادی به پا کرده است و از یک طرف به کربلا میرود و از یک طرف دیگر به دبی می رود و روستاهای بسیار بزرگ است که این کلیپ را منتشر کرده است و ملت ایران را تهدید کرده است که پایم به ایران برسد همه را خط خطی می کنم.

دوستان عزیز نظر خودتان راجع به استوری محسن افشانی و دختر کنار آن می‌گویند همسر و دوست دخترش است ماجراها و جنجال‌های که به همراه آورده است و مثل آزاده نامداری آزاده نامداری دو نام گرفته شده است برای مان در پایین سایت در بخش نظرات ارسال کنید تا بقیه دوستان نیز با بحث شما مشارکت کنند.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید