دانلود سریال لیسانسه ها

دانلود سریال لیسانسه ها با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود سریال لیسانسه های شبکه 3

دانلود قسمت اول سریال لیسانسه ها

سریال جدید لیسانسه ها که قرار است شبکه 3 پخش شود و بینندگان زیادی را به دنبال خود خواهد کشید . این سریال دارای بازیگران سریال ساختمان پزشکان بوده و این سریال جدید کاری از بازیگران گروه ساختمان پزشکان بوده که بسیار خنده دار است و به زودی از شبمه 3 سیما با عنوان “لیسانسه ها” پخش خواهد شد . متن سریال جدید لیسانسه ها توسط سروش صحت نوشته شده است و ایمان صفا نیز در نوشتن فیلمنامه این سریال نقش داشته است .

اطلاعات سریال لیسانسه ها :

نویسندگان : سروش صحت و ایمان صفا

کارگردان : سروش صحت

تهیه کننده : رضا جودی

زمان پخش : ساعت 8.45 دقیقه هر شب شبکه 3

بازیگران سریال لیسانسه ها :

امیرحسین رستمی، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین .

خلاصه داستان لیسانسه ها :

این فیلم داستان سه جوان را روایت میکند که هر سه آن ها لیسانس دارند و هر کدام از آن های مشکلات خودشان را دارند . یکی از آن ها اسمش حبیب است که ثروتمند است ولی مشکل برقراری ارتباط با دیگران را دارد و به همین خاطر نمیتواند دختر مدنظر خود را پیدا کنید . اسم یکی مسعود است که از اول زندگی مشکلات زیادی را به همراه دارد و دردسر های زیادی برای او اتفاق می افتد . اسم یکی هم پدر و مادر پرتنشی دارد و خود در فکر مهاجرت است . این سه با هم زندگی میکنند و ماجرا های جالبی رو رفم میزنند .

توضیحات درباره سریال لیسانسه ها :

این سریال زیبا قرار است از شبکه 3 به زودی پخش شود و در زمستان شاهد این سریال زیبا خواهیم بود . در ضمن قرار بود که سریال در 26 قسمت ساخته بشه ولی با توجه به تغییرات صورت گرفته در 60 قسمت جداگانه نوشته خواهد شد .

لینک های دانلود سریال لیسانسه ها

——————————————

دانلود قسمت 1 سریال لیسانسه ها

حجم : 400 مگابایت فرمت : Mkv

دانلود قسمت 2 سریال لیسانسه ها

حجم : 350 مگابایت فرمت : Mkv

دانلود قسمت 3 سریال لیسانسه ها

حجم : 350 مگابایت فرمت : Mkv

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید