طاهره فلاحتی کیست ؟ بیوگرافی زندگینامه عکس

بیوگرافی زندگینامه عکس طاهره فلاحتی سوابق آهنگ فیلم آدرس اینستاگرام در سایت نکس لود بخوانید. طاهره فلاحتی خواننده زنی که جدیدن جستجوی زیادی را در اینترنت متحمل شده است در اینترنت بسیار جستجو می شود ولی متاسفانه زندگینامه این فرد در ویکی پدیا موجود نیست.

همه چیز درباره طاهره فلاحتی ویکی پدیا

طاهره فلاحتی یک خواننده سنتی ایرانی است که به نا به گفته ها صدای بسیار خوبی دارد و در یوتیوب و بسیاری از مراکز منتشر کننده فیلم فیلم و آهنگ خواندن و تصنیف این بانوی ایرانی را میتوانید پیدا کنید ولی در ویکی‌پدیا هیچ گونه بیوگرافی و زندگی نامه ای از او منتشر نشده است.طاهره فلاحتی از ایران خارج شده از و در آمریکا و یا در انگلستان زندگی می کند و دائم از سفر می‌کند و نی در ایران حضور ندارد و خیران با بی‌بی‌سی مصاحبه کرده بود که راجع به موسیقی سنتی ایران حرف‌های زیادی زده بود.

طاهره فلاحتی کیست ؟

هرچه قدر که مدیران سایت نکس این دوتا در حال جستجو هستند تا بتوانند که بیوگرافی و یا حتی به حداقل سن این زن بزرگوار را پیدا کنند ولی ناچار هستند و نمی‌توانند بیوگرافی و یا حتی عکس این فرد را پیدا کنند. دوستان عزیزی که این پست را می‌خوانند خواهش می‌کنیم که در نظرات قطعه ای از بیوگرافی این زن بزرگوار را برای ما بگذارند تا ما در این پست آن را برای شما دوستان عزیز منتشر کنیم و یا اگر عکسی دارند آدرس آن را برای من بفرستند آدرس اینستاگرام این زن نیز نمی‌توانیم پیدا کنیم کانال یا هر چی درباره ی طاهره فلاحتی می دانید برای ما در پایین همین پست در نظرات ارسال کنید.

 
میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
حماسه ایرانی 2 سال قبل
0

من هم به صدای این خانم بسیار علاقه مند هستم و دلم میخواهد بدانم این خانم با شخصیت و خوش صدا کیست. در صدای او زنگی است که بی نظیر است. نوعی زنگ بم که مخصوص خواندگان مرد نظیر خوانندگان اروپایی و آمریکایی است. متشکر می شوم که اگر کنسرتی از او گذاشته می شود، اطلاع رسانی شود. با سپاس

0
ناشناس 2 سال قبل

سلام واقعا خانمی بی نظر هستند وبه وجودشان باید افتخار کرد

دانیال درودی 2 سال قبل
2

سلام. خانم طاهره فلاحتی احتمال به یقین متولد سال ۱۳۴۷ و زاده تهران البته اصالتا خراسانی هستندیعنی خراسان رضوی. ولی در دوران کودکی به اتفاق خانواده از تهران به کرج نقل مکان کردن. تحصیلات دانشگاهی را تا مقطع لیسانس در تهران تکمیل کردندو بعد از ازدواج و چند سال سکونت مجدد در تهران همراه همسر به کانادا مهاجرت کردند و همکنون هم در کانادا به فعالیتهای هنری مشغول است. ایشان دارای شخصیتی قوی ، پر نشاط و پر انرژی است.

ناشناس 2 سال قبل
2

خانم طاهره فلاحتی اصالتا خراسانی میباشد ( خراسان رضوی) البته متولد ۱۳۴۷ در تهران هستند که البته در دوران کودکی به اتفاق خانواده از تهران به کرج برای سکونت نقل مکان کردن او همکنون ۲ خواهر و یک برادر دارد خانم طاهره فلاحتی پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی ( کارشناسی) بهمراه همسر و دخترش به کانادا مهاجرت کرد و اکنون در شهر ونکور زندگی میکند.

ناشناس 2 سال قبل
0

طاهره فلاحتی خواننده خوش آواز ایرانی اصالتا خراسانی (جنوب خراسان رضوی) و متولد تهران میباشد. او در دوران کودکی به همراه خانواده تهران را ترک و برای سکونت به کرج نقل مکان کردند او سه خواهر و یک برادر دارد. خانم طاهره فلاحتی پس از تحصیل در دانشگاه و کسب مدرک کارشناسی شیمی ازدواج کرد و بعداز چند سال سکونت در تهران به همراه همسر و فرزندشان به کانادا رفت و همکنون در شهر ونکور زندگی میکند ایشان از دوران کودکی به هنر بخصوص نقاشی و موسیقی علاقه وافری داشت و در زمان تحصیل در دانشگاه تسلط کامل به زبان انگلیسی پیدا کرد.

برای پاسخ کلیک کنید