در یک بند توضیح دهید که مشورت کردن چه فایده هایی دارد و با چه کسانی باید مشورت کرد صفحه 78 کتاب نگارش ششم درس دوازدهم

فاطمه

باهات موافقم چیزهای مثبت ۱۸ میگن

آریا

مشورت کردن در کارها باعث می شود که بهترین تصمیم رو بگیریم

آرزو

سلام به نکس لود مشورت کردن بهترین کار ما باید با پدر مادر وغیر مشورت کنیم . برای یه سری ها که حرف های زشت و ناپسند توی سایت نکس لود می گن بالای ای ن پیام ها هست واقعا براشون متاسفم ممنون از مطالب خوبتون

آرزو

آره واقعا

آرزو

اون بالا پیام رو نوشتم منظورم پیام های پایین بود اشتباه نوشتم بالا ببخشید

صفحه ۷۸ کتاب نگارش ششم درس دوازدهم در یک بند توضیح دهید که مشورت کردن چه فایده هایی دارد و با چه کسانی باید مشورت کرد از سایت نکس لود دریافت کنید.

در یک بند توضیح دهید که مشورت کردن چه فایده هایی دارد و با چه کسانی باید مشورت کرد صفحه 78 کتاب نگارش ششم درس دوازدهم

فواید مشورت کردن فارسی نگارش ششم

با سلام خدمت دوستان عزیز در این مطلب می‌خواهیم در مورد سوال در یک بند توضیح دهید که مشورت کردن چه فایده هایی دارد برای شما عزیزان با در کتاب ششم ابتدایی درس نگارش برای شما جوابی بدهیم که جواب ما اینگونه است مشورت کردن فایده هایی دارد که باید ما پاپ ایران و با تجربه های اطرافمو مشورت کنیم چون آنها یکی دو پیرهن بیشتر از ما پاره کردند اگر مشورت نکنیم گمراه می شویم اگر شما متن دیگری دارید برای ما بفرستید تا در همین مطلب منتشر شود و با اسم شما قرار بگیرد.

نویسنده : ما باید با افراد عاقل’دانا’باهوش مشورت کنیم تا از آن مشورت نتیجه بسیار خوبی بگیریم. این مطلب را نویسنده برای ما فرستاده است با تشکر از نویسنده عزیز.

مبینا : ماباید از بزرگ تر ها که بیش از مامی دانند بپرسیم تا دچار مشکل و دردسر نشویم این متن را مبینا فرستاده است با تشکر از مبینای عزیز.

صبا : مشورت نکردن باعث ضعف انسان میشود کسی که مشورت میکند از عقل کامل آن است این متن رو صبا فرستاده با تشکر از صبای عزیز.

نویسنده : مشورت کردن در کارها نشانی ی اندیشه ی قوی کامل بودن عقل انسان و پیش بینی در امور کا رهاست زیرا هر کسی دانشی دارد این متن را نیز نویسنده فرستاده است با تشکر از نویسنده عزیز.

نویسنده : مشورت کردن خیلی فایده ها دارد که اگر ما با کسی مشورت کنیم می توانیم در باره ی آن موضوع خوب فکرکنیم ما میتوانیم هم با پدر و مادر مشورت کنیم و اگر آن مضوع به دیگران هم ربط داشت می توانیم با کسانی دیگرهم مشورت کنیم این متن را نویسنده در نظرات پایین سایت برای ما فرستاد با تشکر.

نویسنده : مشورت کردن فایده های زیادی دارد ما اگر بادیگران مشورت کنیم با عث می شود که درکاری که می خواهیم انجام دهیم موفق شویم و ما با ید با بزرگ تر ها مشورت کنیم مانند معلم مادر پدر معاون اجرایی مدیر و غیره. این متن را نویسنده برای ما فرستاده با تشکر از نویسنده عزیز.

نویسنده : ما از مشورت کردن چیزهای زیادی می آموزیم شاید تا کنون در ذهن شما سوال شده باشد که مشورت چیست؟🤔 مشورت یعنی از فکر و تجربه ی دیگران استفاده کرد این متن را نیز نویسنده فرستاده با تشکر از نویسنده عزیز.

نویسنده : شاید شما تا بهال نمی دانستید که مشورت چیست (یکی از نکات مهم در تصمیم گیری ها این است که از فکر وتجربه ی دیگران استفاده کنیم به این کار مشورت می گویند )

گام به گام : مشورت با دیگران ‏آثار و فواید بسیارى دارد، از جمله: احتمال خطا را كم مى‏كند. استعدادها را شكوفا مى‏كند. مانع استبداد مى‏شود. مانع حسادت دیگران است. امداد الهى را به دنبال دارد، در فرهنگ دینى ماست كه «یداللّه مع الجماعه» استفاده از نظرات دیگران طرح را پخته و جامع مى‏كند. همانطور که در کتاب نیز ذکر شده است باید با دانایان و پیران و جهان دیدگان مشورت کرد.

رومینا : مشورت کردن در کارها نشان دهنده ی هوشمند ی و اراده ی قوی ما است.

نویسنده : مشورت کردن باعث میشود که کار هیمان آسان و بدونه مشکل حل شود.

ناشناس : ما باید با افراد با تجربه و دانا مشورت کنیم تا گمراه نشویم و راه دست را بشناسیم.

نویسنده : مشورت به انسان کمک میکند تا افکار و اندیشه ی دیگران را به یاری طلبد و با قرار دادن افکار آنان در کنار فکر و نظر خود بر قدرت، وسعت و عمق اندیشه خود بیفزاید.

نویسنده : مشورت کردن یعنی از فکر تجربه ی دیگران مخصوصا از بزرگتر ها استفاده کردن.

یاسین : مشورت کردن باعث میشود که در امور مهم زندگی و برای آینده خود بهترین تصمیم را بگیریم و دچار خطا واشتباه نشویم.چرا که خرد جمعی باعث میشود تا فردی مفید برای جامعه باشیم.در مشورت کردن در خصوص مسائل مهم که دارای تجربه کافی واز دانش وعلم بالایی در امور مختلف برخوردار باشند،بایداستفاده کرد.

شایان : مشورت نکردن در کارهایم باعث مشکل میشود مشورت با بزرگ تر ها بهترین را برای انتخاب راه راست است.

سروک : مشورت کردن یعنی ازفکر وتجربه دیگران استفاده کردن.مشورت نکردن باعث ضعیفی انسان میشودکسی که مشورت میکندیعنی عقل او کامل است ماباید باافراد داناوباهوش ازجمله بزرگترها مشورت کنیم تا دچار مشکل ودردسر نشویم ونتیجه بسیار خوبی داشته باشیم.

نویسنده : از نظر من دوست خوب همراه و همدم ادم باشد .دوست خوب باید صادق ویکرنگ باشد. دوست خوب ما را از بدی ها دور می کند.

غزل : مشورت کردن یعنی از فکر و تجربه ی دیگران استفاده کنیم و این کار باعث می‌شود که در کاری که می خواهیم انجام دهیم موفق شویم ولی هواسمان باشد که وقتی می خواهیم مشورت کنیم باید با افراد عاقل و صبور مشورت کنیم.

فاطمه : (مشورت کردن کارمهمی است ماوقتی مشورت می کنیم یعنی از فکر و تجربه ی بزرگتر ها استفاده می کنیم و قرآن کریم درباره ی مشورت کردن میفرماید وامرهم شوری بینهم.

زینب : مشورت : یعنی از فکر و تجربه ی دیگران استفاده کردن مشورت کردن باید با بزرگ تر مانند مادر پدر، معلم ،مشاور مدرسه.

نویسنده : ما میتوانیم با مشورت کردن با دیگران به دانستنی های ما چیزهای زیادی اضافه شود وبا پدر و مادر مشاور مدرسه بزرگترها مشورت کنیم.

ستایش : مشورت کردن در کار ها نشانه ی قدرت اندیشه ، بلند نظری و عقل کامل و آینده نگری است . ولی مشورت نکردن در کار ها نشانه ی ضعف اندیشه است و هیچ کاری بدون مشورت پسندیده نیست.

نویسنده : مشورت کردن با افراد عاقل باعث می شود که احساس سبکی و راحتی کنیم این متن را ستایش دورقی فرستاده است.

آیلین : ما باید با افرادی که از ما بزرگتر هستند مشورت کنیم ؛ زیرا تجربه ی انها از ما بیشتر است و می توانند راه درست را به ما نشان دهند..

آیلین :‌ما باید با کسانی که بزرگتر از ما هستند و تجربه ی بیشتر ی از ما دارند مشورت کرد ..

مطهره : ما باید با معلم پدر مادر یامشاور مدرسہ مشورت کنیم چون آنھا خیر خواہ ونگران ما ھستند.

نگار : مشورت کردن با افراد باهوش عاقل و دانا باعث میشود که ازاین مشورت نتیجه ی خوبی بگیریم با بزرگترها مشورت کنیم چون آنها ازما بیشتر میدانند.

نویسنده : مشورت کردن باعث میشود که ما در هر کار موفق شویم و نتیجه ی خوبی بگیریم اگر فردی با فرد یا افرادی مشورت میکند نشان دهنده این نیست که آن فرد آگاهی نسبت به آن موضوع ندارد و افرادی که میخواهند به آن فرد مشاوره بدهند بسیار باهوش هستند اما آن فردی که با کسی مشورت میکند از همه باهوش تر است و ما باید با جهان دیدگان و….. مشورت کنیم.

نویسنده : ما با ید دراین مواقع از بزرگ ترها کمک بگیریم تا دچار مشکل نشویم 💕از نظرهای دیگران هم ممنونم.

ابوالفضل : افرادی که مشورت می کنند دانا هوشمند وآینده نگری هستند در کارهایشان موفق هستند.

فاطمه : مشورت کردن باید با افراد آگاه و متخصص به امور باشد تا بتوانیم از راهنمایی های آنها در جهت پیشبرد اهد فمان و رسیدن به سر منزل مقصود استفاده کنیم اگر اینگونه باشد تمام امور به راحتی وبا سرعت بیشتر به سر انجام خواهد رسید.

سارا : همیشه ما نیاز به مشورت کردن داریم تا به مشکل بر نخوریم اما گاهی برای کارهای آسان مثل‌رفتن به کلاس ورزشی در تابستان میتوانیم از دوستانمان یا اطرافیانمان نظر بگیریم اما برای انتخاب رشته یا….به کمک بزرگتر ها و مشورت آنها نیاز داریم چون به آینده ی ما بستگی دارد.

امیر عباس : همه ما حرف با مشورت کردن اما وقتی پای عمل اید به ان عمل کنیم گاه بدون مشورت با غرور تصمیم می گیریم واز نتایج به بار امده پشیمان می شویم در حالی که اگر نظرات افراد جویا شدیم شاید نتیجه کاملا فرق می کرد.

فائزه : الف) مشورت کردن فایده ی زیادی دارد از جمله باعث میشود که تصمیم بهتری بگیریم ب)و با کسانی باید مشورت کنیم که تجربه ی انها از ما بیشتر هست مثل پدر مادر معلم و بزرگتر های دیگر.

یگانه : مشورت کردن باعث میشود تاما به علم خوداضافه کنیم
ومادرزنگی بامشکلاتی روبه رو میشویم که بامشورت کردن میتوانیم انهارا برطرف کنیم.

محلا : مشورت کردن بسیار خوب و فایده های بسیتری دارد ما میتوانیم با کسان عاقل ودانا مشورت کرد.

محمد مهدی :
مشورت کردن باعث می شود که در مواقع تصمیم گیری حساس فکر هایمان را روی هم بگذاریم و با افراد عاقل و دانا راه تصمیم درست را بگیریم .

فاطمه :‌
وقتی مشورت میکنیم کار ها برای ما اسان میشود از فکر و تجربه دیگران استفاده میکنیم کسی که مشورت میکند از عقل کامل اوست. اگر ما با کسی مشورت کنیم میتوانیم در باره ی آن موضوع خوب فکر کنیم. ما میتوانیم با پدر و مادر خود مشورت کنیم یا معلم،مشاوره مدسه و بزرگتر ها زیرا تجربه انها از ما بیشتر است..

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
نرگس 1 سال قبل
2

مشورت یعنی استفاده از فکر و تجربه ی دیگران

qq 2 سال قبل
3

چرا اینو نوشتی یزره ادب داشته باش

نویسنده 2 سال قبل
0

خیلی کس بود

ستایش احمدی نژاد 2 سال قبل
0

هعععا

امین 2 سال قبل
0

مشورت کردن فایده های خوبی دارد،مثال:وقتی میخواهی کاری را انجام دهیم اگر از کسی مشورت گرفتیم پس به نتیجه ی خوبی می‌رسیم ولی اگر با کسی مشورت نکنیم به نتیجه ی خوبی نمیرسیم و این را هم باید به ذهن داشته باشیم که باید از آدم های دانا و با تجربه کمک گرفت

به دون نام 2 سال قبل
-2

کفون

-1
ناشناس 2 سال قبل

ینی چی

ساغول سنین کفون😂

مرینت دوپن چنگ 2 سال قبل
0

ببخشید ولی خیلی کوتاه 😐☹️🤨🙄😔

زهرا 2 سال قبل
2

بد نیست

ناشناس 2 سال قبل
0

مهدی ما باید با افراد عاقل دانا با هوش مشورت کنیم تا از آن مشورت نتیجه ی بسیار خوبی بگیریم

نویسنده 2 سال قبل
-2

به نظرم مشورت فایده ی بزرگی دارد

3
رومینا 2 سال قبل

مشورت کردن در کارها نشان دهنده ی هوشمند ی و اراده ی قوی ما است

3
ابوالفضل 2 سال قبل

افرادی که مشورت می کنند دانا هوشمند وآینده نگری هستند در کارهایشان موفق هستند

نویسنده 2 سال قبل
2

مشورت کردن به آگاهی ما می افزاید

نویسنده 2 سال قبل
4

ما باید با افراد عاقل’دانا’باهوش مشورت کنیم تا از آن مشورت نتیجه بسیار خوبی بگیریم.

نویسنده 2 سال قبل
1

شاید شما تا بهال نمی دانستید که مشورت چیست (یکی از نکات مهم در تصمیم گیری ها این است که از فکر وتجربه ی دیگران استفاده کنیم به این کار مشورت می گویند )

ناشناس 2 سال قبل
3

مشورت کردن باعث میشود که کار هیمان آسان و بدونه مشکل حل شود

عسل 2 سال قبل
9

نگاه.کنید این گفته یک بند در حالی که شما فقط یک بیت می نویسید خوب نبود

1
مهلا 2 سال قبل

اره دقیقا

فاطمه 2 سال قبل
4

انسان باید قبل از هر کاری با بزرگ ترها یا انسان عاقل مشورت کند تا کاری را اشتباه انجام ندهد

نویسنده 2 سال قبل
5

به نظرم ما باید با بزرگتر ها و…. مشورت کنیم تا به مشکل بر نخوریم الناز

1
سارا 2 سال قبل

همیشه ما نیاز به مشورت کردن داریم تا به مشکل بر نخوریم اما گاهی برای کارهای آسان مثل رفتن به کلاس ورزشی در تابستان میتوانیم از دوستانمان یا اطرافیانمان نظر بگیریم اما برای انتخاب رشته یا….به کمک بزرگتر ها و مشورت آنها نیاز داریم چون به آینده ی ما بستگی دارد

نویسنده 2 سال قبل
10

مشورت یعنی مراجعه به افراد دانا برای راه یابی به حل مسئله و بهره گیری از آثار و تجارب دیگران که فواید بسیاری دارد مشورت با افراد عاقل اعتماد بنفس را زیاد می کند و احتمال شکست را کم می کند و راهکارهای مناسب جلوی انسان می گذارد.

ناشناس 2 سال قبل
4

ما باید با پدر مادر معلم و مشاور مدر سه مشورت کنیم و بهترین راه را انتخاب کنیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

مشورت به انسان کمک میکند تا افکار و اندیشه ی دیگران را به یاری طلبد و با قرار دادن افکار آنان در کنار فکر و نظر خود بر قدرت، وسعت و عمق اندیشه خود بیفزاید.

ناشناس 2 سال قبل
2

ما باید با افراد با تجربه و دانا مشورت کنیم تا گمراه نشویم و راه دست را بشناسیم

ناشناس 2 سال قبل
1

خوب بود

لنا 2 سال قبل
2

آفرین👍👍🥝👏👏👏

نویسنده 2 سال قبل
2

بارانه عزیری هستماز ادم های با تجربه و با فکر و با عقل کمک بخواهیم

نویسنده 2 سال قبل
1

مشورت كردم در كار ها به ما بسيار كمك مي كند اگر ما با كساني ،جهان ديدن مشورت كنيم………..

أناناس 2 سال قبل
0

أناناس

نویسنده 2 سال قبل
0

مشورت کردن عالی است😘😘😘😘😂رومینا ساداتیان

سما 2 سال قبل
0

خیلی خوب بود👏👏👏ممنونم❤❤❤❤

هانیه 2 سال قبل
6

بسیار عالی اما بیشتر سوال های کلاس ششم بگذارید 😚😚😚

نگار 2 سال قبل
0

مشورت کردن با افراد باهوش عاقل و دانا باعث میشود که ازاین مشورت نتیجه ی خوبی بگیریم با بزرگترها مشورت کنیم چون آنها ازما بیشتر میدانند

مطھرہ 2 سال قبل
1

ما باید با معلم پدر مادر یامشاور مدرسہ مشورت کنیم چون آنھا خیر خواہ ونگران ما ھستند

آیلین 2 سال قبل
1

ما باید با کسانی که بزرگتر از ما هستند و تجربه ی بیشتر ی از ما دارند مشورت کرد .

نویسنده 2 سال قبل
0

مشورت کردن با افراد عاقل باعث می شودکه احساس سبکی و راحتی کنیماین متن را ستایش دورقی فرستاده است

نویسنده 2 سال قبل
0

یعنی باید بادیگران مشورت کنیم تا در زندگی شکست نخوریم

نویسنده 2 سال قبل
0

ما میتوانیم با مشورت کردن با دیگران به دانستنی های ما چیزهای زیادی اضافه شود وبا پدر و مادر مشاور مدرسه بزرگترها مشورت کنیم

-2
نویسنده 2 سال قبل

درسته

Black pink 2 سال قبل
4

من از مشورت خوشم نمیاد😐😐😑😑چون هی میپرن وسط حرفم

-1
رها مرادی 2 سال قبل

واقعا

-2
مریم 2 سال قبل

منم از مشورت کردن خوشم میاد چون همه به نظرم اهمیت مردم

1
ثنا 2 سال قبل

سلام به بهترین سایت نکس لود این رها مرادی مثل نخود هر آش همه جا هست پرو توی دوست شدن با این و اون توی نظر بچه ها همه جا هست این رها

فاطمه مهدوی 2 سال قبل
0

من مشورت کردن را دست دارم ممنون

ندا 2 سال قبل
1

ما بامشورت میتوانیم از تجارب دیگران استفاده کنیم 😊🤔

کوثر 2 سال قبل
3

ما باید درمشورت کردن از فکر و تجربه ی دیگران استفاده کنیم

فا 2 سال قبل
-1

عالی

-1
ناشناس 2 سال قبل

طمه

نویسنده 2 سال قبل
-2

مشورت کردن یعنی از فکر و تجربه ی دیگران استفاده کردن

-1
م ک 2 سال قبل

مشورت کردن باعث می شود که ما از فکر و دانایی دیگران استفاده کنیم و افکار خود را در میان بگذاریم و باهم مشورت کنیم و یکی از نظر هارا انتخاب کنیم وبه این کار زیبا مشورت می گویند و اگر هر کسی با مشورت کردن کار های خود را انجام دهد موفق خواهد بود……..

سروک 2 سال قبل
-1

مشورت کردن یعنی ازفکر وتجربه دیگران استفاده کردن.مشورت نکردن باعث ضعیفی انسان میشودکسی که مشورت میکندیعنی عقل او کامل است ماباید باافراد داناوباهوش ازجمله بزرگترها مشورت کنیم تا دچار مشکل ودردسر نشویم ونتیجه بسیار خوبی داشته باشیم

غزل 2 سال قبل
0

مشورت کردن یعنی از فکر و تجربه ی دیگران استفاده کنیم و این کار باعث می شود که در کاری که می خواهیم انجام دهیم موفق شویم ولی هواسمان باشد که وقتی می خواهیم مشورت کنیم باید با افراد عاقل و صبور مشورت کنیم

0
نسترن ندری 2 سال قبل

واقعا که خیلی خوب بود

-2
Canso 2 سال قبل

ممنونم ازتون بابت همه چیز

شایان 2 سال قبل
1

مشورت نکردن در کارهایم باعث مشکل میشود مشورت با بزرگ تر ها بهترین را برای انتخاب راه راست است

-2
Zahra 2 سال قبل

عالی بود

0
رها مرادی 2 سال قبل

شایان جون می خوای باهم رل بزنیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

مشورت کردن یعنی از فکر تجربه ی دیگران مخصوصا از بزرگتر ها استفاده کردن

0
زهرا اسحقی 2 سال قبل

ممنون بابت سایت باحالتون

صبا 2 سال قبل
0

ممنونم

نویسنده 2 سال قبل
0

یاسین:مشورت کردن باعث میشود که در امور مهم زندگی و برای آینده خود بهترین تصمیم را بگیریم و دچار خطا واشتباه نشویم.چرا که خرد جمعی باعث میشود تا فردی مفید برای جامعه باشیم.در مشورت کردن در خصوص مسائل مهم که دارای تجربه کافی واز دانش وعلم بالایی در امور مختلف برخوردار باشند،بایداستفاده کرد.

0
نازییییییی 2 سال قبل

آفرین عالییییییه

نویسنده 2 سال قبل
-1

ما باید با افراد عاقل و دنیا دیده ای مانند پدر و مادر پدربزرگ و مادربزرگ و… مشورت کنیم . زهرا

1
پادشاه عشق 2 سال قبل

عالیبود

نازییییییی 2 سال قبل
0

مشورت کردن یعنی از هوش و تجربیات افراد دانا استفاده کردن . مشورت کردن باعث میشود که ما در بعضی مواقع دچار مشکل نشویم .

عالی بود آفرین به شما 2 سال قبل
-2

مشورت یعنی از فکرو تجربه ی دیگران استفاده کردن

سودابه 2 سال قبل
0

ما باید با پیران و دانایان و جهان دیدگان مشورتکنیمپیران چون در زمان قدیم بودند و چیزهایی زیاد میدانندجهان دیدگان چون سفر هایی زیادی کرده اند و درباره شهر ها و کشور هاچیز هایی میداند که ما نمیدانیمدانایان هم که علم و اندیشه زیادی دارند

1
غزل 2 سال قبل

آفرین

نویسنده 2 سال قبل
-1

مشورت کردن همان طور که می تواند فایده هایی داشته باشد می تواند نظر هم باشد درصورتی مشورت کردن مضر است که با فردی نادان و بی تجربه مشورت کرده باشیم پس برای مشورت مفید کردن باید با فردی تجربه دار مشورت کنیم

من تپلم 2 سال قبل
0

خیلی تپللللللیییییییمممممم

-1
ناشناس 2 سال قبل

چیمیگی داش چیزی زدی؟

کیانا 2 سال قبل
-2

اوکیشلوارمو درمی یاری

-1
... 2 سال قبل

😐🔞

سهیلا توغدری 2 سال قبل
2

مشورت کردن باعث میشود که ما از فکر و تجربه ی دیگران استفاده می کنیم با مشورت کردن و همفکری با دیگران می توانیم به نتیجه های خیلی بهتری برسیم باید با کسانی مشورت کنیم که درباره ی آن موضوع علم و اطلاعات مافی داشته باشند مانند معلمان،مدیران،پدرومادر،افراد تحصیل کرده

-2
فاطمه 2 سال قبل

عالییییی

رضا الوندی 2 سال قبل
3

اول اسمتو بگو

1
رها مرادی 2 سال قبل

با من دوست میشی 😙

0
رضا الوندی 2 سال قبل

آره خوشگلم باهات دوست میشم. عجیجم

نویسنده ❤❤❤❤ 2 سال قبل
-1

ما با ید دراین مواقع از بزرگ ترها کمک بگیریم تا دچار مشکل نشویم 💕از نظرهای دیگران هم ممنونم

سکینه عسکری 2 سال قبل
3

با مشورت کردن ما می توانیم از فکرو تجربه ی دیگران استفاده کنیم همچنین ما باید بابزرگتر ها مشورت کنیم.

2
محمد رضا گلزار 2 سال قبل

خخخخخخخخ سكينه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

0
رها مرادی 2 سال قبل

عوضی چرا مسخرش می کنی عه😊😊

1
الناز حبیبی 2 سال قبل

چیه داستان

ناشناس 2 سال قبل
0

چه می گویید

ابوالفضل 2 سال قبل
2

افرادی که مشورت می کنند دانا هوشمند وآینده نگری هستند در کارهایشان موفق هستند

1
پانیذفراست 2 سال قبل

بد نیست

نویسنده 2 سال قبل
1

ما باید با افراد بزرگ تر از خودمان مشورت کنیم تا نتیجه خوبی به دست آوریم

پانیذفراست 2 سال قبل
0

منظورت چه از خوب است

یگانه 2 سال قبل
3

ماباید با بزرگتر ها مشورت کنیم مثل مادر بزرگ ، پدر بزرگ، مادر پدر آموزگار خود یا خواهر و برادر بزرگتر از خودماش مشور کنیم.😘

2
رها مرادی 2 سال قبل

آره

فاطمه 2 سال قبل
1

قبل ازهرکاری بهتراست بابزرگترهامشورت کنیم مشورت کردن باافرادعاقل باعث می شودازفکروتجربه آنهااستفاده کنیم ودچارمشکل نشویم

0
عارفه 2 سال قبل

افرین فاطمه

2
محسن 2 سال قبل

فاطمه عالی نوشتی. عاشقتم.

سیما 2 سال قبل
1

مشورت کردن باعث میشه از عقل وهوش دیگران استفاده کنیم به نتیجه ی خوبی برسیم

2
رها مرادی 2 سال قبل

آره با تو موافقم

2
امیر عباس 2 سال قبل

موافق

نویسنده 2 سال قبل
2

مشورت کردن خیلی فایده دارد مپل

7
احسان 2 سال قبل

چی نوشته

7
مهناز افشار 2 سال قبل

بد نوشتى 💩 اصلاً خوشم نيومد 😾😾😼💩💩💩

1
زهرا 2 سال قبل

ببخشیم شما تو کوچکتان دوقلو دارین👭

نویسنده 2 سال قبل
4

ما باید با افراد فهمیده وصبور مشورت کنیم تادر ان مشورت موفق وسربلند بیرون بیاییم

زانااحمدی 2 سال قبل
1

بایدباافرادنیکوکارمشورت کنیم

ناشناس 2 سال قبل
-2

من که خیلی راضی بودم واقعاً تشکر می کنم از نویسنده عزیز و صاحبان نکس لود 🌸

4
ففل 2 سال قبل

بابا اینجا جای نظر دادن نیست جای جواب مطلبه اسگل

3
آهو 2 سال قبل

منم با ایشون موافقم👍👍👍💕💋

دنیا 2 سال قبل
3

چی نوشتی لطفا بگو

آهو 2 سال قبل
-1

خیلی آلی بود من که راضی هستم 📖📖📘📗📕📔📓📒📙📚📃📜📄📝🗒

1
ناشناس 2 سال قبل

چ فرقی داره اسکل الان همه اونجوری مینویسن

0
ڀۋآ 2 سال قبل

اسکل عالی نه الی

مهديس 2 سال قبل
1

عالي بود ممنون از مطالب مفيدتون

ناشناس 2 سال قبل
-1

مشورت

نویسنده 2 سال قبل
2

مابایدبابزرگترهامثل مشاورپدرمادرو————مشورت کنیم مشورت کردن به ماحس آرامش میدهدهمه ی مادرزندگی به مشورت نیازداریم نویسنده ی این متن مبینا

امیر بیون 2 سال قبل
0

خیلی خیلی عالی بود.

نویسنده 2 سال قبل
2

همه ما حرف با مشورت کردن اما وقتی پای عمل اید به ان عمل کنیم گاه بدون مشورت با غرور تصمیم می گیریم واز نتایج به بار امده پشیمان می شویم در حالی که اگر نظرات افراد جویا شدیم شاید نتیجه کاملا فرق می کرد نویسنده این متن امیر عباس

دیوونه 2 سال قبل
1

نویسنده نمیدونم دختری یا پسر ولی بابت این متن های خوبت ازت تشکر میکنم عااااااااااشقتم😯😯😯😯

3
یاسمن 2 سال قبل

باهات موافقم واقعا متن هاش عالین

ملیکا 2 سال قبل
0

عالی بود ولی کاش صفحه های دیگر و هم داشت😂😂😂😂😂😂😊😊😊😊😂😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊☺😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋☺😋

نجمه 2 سال قبل
0

خیلی عالی

صبا 2 سال قبل
2

مشورت کردن کار خیلی خوبی است

ترنم 😃 2 سال قبل
-1

اصلا چیزای بدرد بخوری نگذاشتید 😑

نویسنده 2 سال قبل
0

باید همیشه در زندگی مشورت کرد تا در زندگی دچار تردید نشیم.

-2
پادشاه عشق 2 سال قبل

این چه حرفیه

نویسنده 2 سال قبل
0

بی تو چه را حالیت می کنم زنگ می زنم 110 بیاد ببرت.

پویا 2 سال قبل
1

نمیدونم

فائزه کچرانلوئی 2 سال قبل
1

الف) مشورت کردن فایده ی زیادی دارد از جمله باعث میشود که تصمیم بهتری بگیریم ب)و با کسانی باید مشورت کنیم که تجربه ی انها از ما بیشتر هست مثل پدر مادر معلم و بزرگتر های دیگر🌹

فائزه کچرانلوئی 2 سال قبل
-1

فقط میتونم که خیلی کس خلید

1
مدیر سایت نکس لود 2 سال قبل

کاربر گرامی اگر مشکلی پیش آمده نظر خود را به ما ارسال کنید.

1
پادشاه عشق 2 سال قبل

زشته بی تربیتی بچها یاد میگیرن

فاطمه 2 سال قبل
0

مشورت کردن یعنی 🤔آنیکه از تجربه دگران بای استفاده کره

فاطمه 2 سال قبل
0

بسیارعللللالییییییی😘😍

0
مدیر سایت نکس لود 2 سال قبل

ممنون از نظر شما دوست عزیز

یگانه💗💗💗💗 2 سال قبل
1

مشورت کردن باعث میشود تاما به علم خوداضافه کنیمومادرزنگی بامشکلاتی روبه رو میشویم که بامشورت کردن میتوانیم انهارا برطرف کنیم

1
ممنون 2 سال قبل

مشورت کردن یکی از بهترین کار ها است

taraneh 2 سال قبل
1

خب انیشتین من وسط امتحان از این چی بفهم یه چیز بهتر میزاشتی

0
ساواشان 2 سال قبل

خودت باید فک کنی و بنویسی

محلا 2 سال قبل
0

مشورت کردن بسیار خوب و فایده های بسیتری دارد ما میتوانیم با کسان عاقل ودانا مشورت کرد

نویسنده 2 سال قبل
2

مشورت کردن باعث می شود که در مواقع تصمیم گیری حساس فکر هایمان را روی هم بگذاریم و با افراد عاقل و دانا راه تصمیم درست را بگیریم محمد مهدی

2
😌اه اه اه اه 2 سال قبل

ذیدبپز

فاطمه 2 سال قبل
2

وقتی مشورت میکنیم کار ها برای ما اسان میشود از فکر و تجربه دیگران استفاده میکنیم کسی که مشورت میکند از عقل کامل اوست. اگر ما با کسی مشورت کنیم میتوانیم در باره ی آن موضوع خوب فکر کنیم. ما میتوانیم با پدر و مادر خود مشورت کنیم یا معلم،مشاوره مدسه و بزرگتر ها زیرا تجربه انها از ما بیشتر است.

نویسنده 2 سال قبل
4

مشورت کردن یعنی اندیشه ات بهترین اندیشه هاست مهم نیست راجب چه کاری هستمهم اینه تصمیم گرفتی مشورت کنیولی بدونیم باید با کسی مشورت کنیم که لایق مشورت باشههستی ایران پژوهی هستم

نویسنده 2 سال قبل
2

مشورت کردن فایده های زیادی دارد. ما اگربا دیگران مشورت کنیم در کاری که میخواهیم انجام دهیم موفق میشویم.ما باید با بزرگتر ها مشورت کنیم مانند مادر،پدر،معلم،مدیر و….پارمیس

آرزو 2 سال قبل
12

سلام به نکس لود مشورت کردن بهترین کار ما باید با پدر مادر وغیر مشورت کنیم . برای یه سری ها که حرف های زشت و ناپسند توی سایت نکس لود می گن بالای ای ن پیام ها هست واقعا براشون متاسفم ممنون از مطالب خوبتون

16
فاطمه 2 سال قبل

باهات موافقم چیزهای مثبت ۱۸ میگن

10
آرزو 2 سال قبل

اون بالا پیام رو نوشتم منظورم پیام های پایین بود اشتباه نوشتم بالا ببخشید

8
غزل 2 سال قبل

خجالتم خوب چیزیه

11
آرزو 2 سال قبل

آره واقعا

2
ثنا 2 سال قبل

سلام به نکس لود خوب آرزو منظورت ک آ بود

5
آرزو 2 سال قبل

آره ثنا

5
سحر 2 سال قبل

ک آ کیه ثنا می شه بگی ممنونم

7
ثنا 2 سال قبل

ک آ مخفف اسم عزیزم

2
مدیر سایت نکس لود 2 سال قبل

با سلام.کاربر گرامی شما چند روز اخیر بیش از 11 پسند به رتبه ی بالا رسیدید تبریک میگوییم

6
مدیر سایت نکس لود 2 سال قبل

از نظر شما سپازگزاریم.

نازنین 2 سال قبل
8

این جا جای اینجور حرف ها نیست واقعا خجالت نمی کشید توی یه سایت درسی اینجور حرف ها می زنید زشته به خدا دیگران می بینن یاد می گیرن ممنون از نکس لود

2
نازنین 2 سال قبل

منظورم خانم مهسا بود پروووووووووو

مدیر سایت نکس لود 2 سال قبل
3

کاربر های گرامی لطفا مشکلات و نظر خود را برای ما ارسال کنید. تا به مشکلات شما برسیم.

فقط عشق 2 سال قبل
0

سوال ۲ صفحه ۱۲ کتاب نگارش را میخواستم

نویسنده 2 سال قبل
4

ما باید از بزرکتر ها مشورت بگیریم مانباید از هرکسی مشورت بگیریم و مشکلمان را بهع هر کسی بگوییم

هستی 2 سال قبل
4

سلام مرسی از دوستان از جواب هاتون استفاده کردم

ناشناس 2 سال قبل
-2

مشورت یعنی نظر سنجی و استفاده از تجربه های دیگرانحالا میپرسید باچه کسانی مشورت کنیممهم تراز همه مشورت با بزرگان است چون تجربه های بیشتری دارند بعدا باید با کسان عاقل و بالغ مشورت کنیم که تجربه دارند فایده مشورت سود،دانایی بیشتر،وموفقیت است

-2
ساواشان 2 سال قبل

سلام مرسی من از متنتون 🌸

1
امیر علی 2 سال قبل

بدبودرابّعتالادللاددردددررل

آریا 2 سال قبل
12

مشورت کردن در کارها باعث می شود که بهترین تصمیم رو بگیریم

Adli 2 سال قبل
7

عالییییییییییییییی💖😍

اسما 2 سال قبل
2

وقتی سوالی در ذهن ما مطرح میشه حتما باید با کسی مشورت کنیم که در این زمینه استعداد داشته باشه برای مثال در مورد ورزش با معلم ریاضی مشورت کنیم

هستی 2 سال قبل
4

صفحه ۷۹

عرفان 2 سال قبل
1

ممنون از همه

1
فاطمه 2 سال قبل

خیلی عالی بود ممنونم

😎 2 سال قبل
1

عالیییییییی بود👌

. 2 سال قبل
0

با پدر مادر و دوستمان باید مشورت کنیم ولی با کسانی دیگر مثل غریبه ها نباید مشورت کنیم

..... 2 سال قبل
-1

ممنون 🌹

f 2 سال قبل
1

یکی از فواید مشورت کردن اینه که مشورت کردن باعث بهره بردن از فکر و نظر دیگران میشود و ما را در گرفتن تصمیم بهتر یاری میدهد . اما باید توجه کنیم که با افراد اگاه و خیرخواه مانند پدر و مادر و معلم و روانشناس و مشاور مدرسه و … مشورت کنیم .

محمد مهدی 2 سال قبل
3

مشورت یعنی از فکر و تجربه دیگران استفاده کردن. مشورت کردن با افراد با هوش و عاقل و دانا باعث می شود که از این مشورت نتیجه ی خوبی بگیریم و در هر کاری موفق شویم.ما می توانیم با پدر و مادر ، معلم،مشاور مدرسه و بزرگتر های دیگر مشورت کنیم زیرا تجربه ی آنها از ما بیشتر است.

1
ناشناس 2 سال قبل

عالی🌷🌺

زهرا 2 سال قبل
1

عالی بود فقط تکراریه😒

زهرا حسن زاده 2 سال قبل
3

خوبه ولی تکراریه همه یه جور نوشتن😒😒توی هنه سایت ها یه جور مینویسه😒😒

زهرا حسن زاده 2 سال قبل
0

خوب بود نه عالی بود 🌹❤❤💕

زهرا حسن زاده 2 سال قبل
0

خیلی افتزاح بود😒😒توی همه ی سایت ها اینارو مینویسه😒😒شما هم تقلید کردید😫😫واقعا که😎😎

سید علی 2 سال قبل
0

مشورت کردن باعث می شود انسان چیزهای زیادی را یاد بگیرد و انسان باید با پدر و مادر ،معلم، مدیر و یا با دوستان خود مشورت کند با تشکر سید علی

خیلی بد 2 سال قبل
1

خیلییییییییی بده

ناشناس 2 سال قبل
3

اره خیلی بده اصلا خودشون نمیگن همش از بچه ها نظر میخوان ی بار هم خودشون بنویسن

حلیا 2 سال قبل
0

مشورت کردن فایده های بسیار دارد ..ما باید با معلم و پدر و مادر و…مشورت کنیم ..مشورت یعنی از فکر و تجربه دیگران استفاده کنیمامیدوارم مطلبم به دردتون خورده باشه 😘😉

نرگس 2 سال قبل
3

مشورت کردن در کار ها به ما کمک میکند .مشورت کردن یعنی از فکر و تجربه دیگران استفاده کردن ..در قرآن خداوند درباره مشورت چنین می فرماید : و امر هم شوری بینهم یعنی در کار ها با یکدیگر مشورت کنیم

ابوالفضل 2 سال قبل
1

بسیار عالی خیلی خوب گفتی

مهن 2 سال قبل
1

این چیه 😠😠😠

-1
Asal💜🌚 2 سال قبل

ببخشید اما چی چیه؟ درسه دیگ😑

ندا 2 سال قبل
0

ما باید با بزرگ تر ها مشورت کنیم تا از عقل و هوش آنها هم استفاده کنیم.مثلا باید با پدر و مادر و معلم خود مشورت کنیم.اگر ما در کارهایمان مشورت نکنیم به مشکل بر میخوریم.

2
ژزتپ 2 سال قبل

نفهلتب

برای پاسخ کلیک کنید