حکایت نردبان فروش از عبید زاکانی را بخوانید و برداشت خود را از آن در چند سطر بنویسید صفحه 102 کتاب نگارش ششم

سبحان

سلام دوستان این همه زحمت نداره به طور خیلی خلاصه

نویسنده

خیلی خوب بود

Zinab

با عرض سلام به شما من خیلی ازشما متشکرم چون به من خیلی خیلی کمک کردید دوستون دارم😘😘❤❤

یاسمین

اگر کسی کار اشتباهی انجام دهد و کس دیگر به ان تذکر دهد فرد از اشتباه خود چشم پوشی میکند و دروغ سر هم میکند و حرف های بی ربط میزند که باور نکردنی است

نویسنده

وقتی دیگران کار اشتباه می کنند به جای آنکه از اون نفر است خواهی کنند اونو با دروغ می پوشانند و و برای کار زشتی کردن سرپوش می گزارند نویسنده

صفحه ۱۰۲ کتاب نگارش ششم حکایت نردبان فروش از عبید زاکانی را بخوانید و برداشت خود را از آن در چند سطر بنویسید شخصی به کمک نردبان در باغ دیگری می رفت معنی مفهوم برداشت داستان یعنی چه از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب فعالیت نگارش ششم دبستان

متن حکایت نردبان فروش از عبید زاکانی

شخصی به کمک نردبان در باغ دیگری می رفت تا میوه بچیند صاحب باغ سر رسید و گفت در باغ من چه کار داری آن شخص گفت نردبان می‌ فروشنم گفت نردبان در باغ من می فروشی گفت نردبان از آن من است هرجا که خواسته می فروشم.

مفهوم برداشت حکایت نردبان فروش از عبید زاکانی یعنی چه

برداشت این متن اینگونه خواهد بود که بعضی انسان ها با این که کار اشتباهی می کنند ولی وقتی اشتباه آنها برملا شد آنها به جای عذرخواهی بهانه و دروغ دیگری سر هم می کنند تا اشتباه قبلی را بپوشاند و در واقع بر روی دروغی که گفته بودن و یا کار زشتی که کرده‌اند سرپوش می‌گذارند شما نیز اگر متنی و یا برداشت دیگری نیز دارید برای ما در همین مطلب در بخش نظرات بفرستید تا با اسم شما در این سایت ها منتشر کنیم.

جواب بچه ها در نظرات پایین صفحه

نویسنده : بعضی وقت ها برخی از انسان ها کار اشتباه و ناپسند خود را به هر روش خودشان را توجیح می کنند و تعلل می کنند.

خزان رادمنش : اگر کسی می خواهد سر کاری که کرده است سر پوش بگذارد از این ضرب المثل استفاده می شود.

زهرا : وقتی کسی می خواهد از کار اشتباهی که انجام داده است سر پوشی کند حرفی می زند که بی ربط است و باور نکردنی است و این ضرب المثل برای همین آمده که سر کسی را شیره مالیدن.

نویسنده : وقتی دیگران کار اشتباه میکنن به جای انکه عذر خواهی کنند ان را با دروغ بیشتر میپوشانند و در واقع برای کار زشتی که کرده اند سرپوش میگذارند.

پینار آهنگرزاده : بعضی وقت ها برخی انسان ها کار های ناپسندی انجام می دهند کلی برای پوشاندن کار زشتش چندین دروغ را هم برای سرپوشیده کردن آنها گفته است.

نویسنده : اثبات بد کار و گرفتار می شود به ناچار دلایل برای کار خود بیان کنند که نه تنها نیستند بلکه در بسیاری از موارد خنده دار و غیر قابل باور است.

نویسنده : ادم وقتی که یک خراب کاری یا کار اشتباهی انجام می دهد با دروغ گفتن روی ان سرپوش می گذارد تا گناهکار خوانده نشود و دعوایش نکند.

نویسنده : منظور این ضرب المثل این است که وقتی به کسی دروغ می گویی و بعد دروغت بر ملا میشود هول میشوی و حرف های بی ربط میزنی که کسی به حرفت شک نکند.

نویسنده : یعنی اگر کسی کار اشتباهی کرد هی سعی می کند که برای آن توجیهی بکند و بگوید که گناه کار نیست و بی گناه است.

ریحانه : زمانی که کسی می خواهد بهانه ای برای سرپوشی کردن کار اشتباه خود پیدا کند حرفی بی ربط با موضوع میزند.

نازنین : بعضی ها با اینکه کار اشتباهی کردند و وقتی اشتباهشان برملا میشود به جای اینکه معضرت خواهی کنند دروغ دیگری می گویند و روی اشتباهشان سرپوش می گذارند.

حسام : وقتی کسی کار اشتباهی انجام می دهد و فرد دیگری به آن تذکر می دهد آن کس به اشتباه خود پی نمی برد و به هر دلیلی کار ناپسند خود را تکذیب می کند.

صبا : به نظر من همیشه بعضی از انسان ها برای درپوش گذاشتن روی دیدگاه اشتباهشان خودشان را با کار های اشتباه توجیح می کنند.

نویسنده : افراد بد کار وقتی گرفتار می‌شوند به ناچار دلایلی برای کار خود بیان میکنند که نه تنها منطقی و عاقلانه نیست بلکه در بسیاری از موارد خنده دار و غیر قابل باور است.

یاسمین : اگر کسی کار اشتباهی انجام دهد و کس دیگر به ان تذکر دهد فرد از اشتباه خود چشم پوشی میکند و دروغ سر هم میکند و حرف های بی ربط میزند که باور نکردنی است.

نویسنده : گاهی وقت ها که کارناپسند یا دروغ شخصی برملا میشود با استفاده از یک دروغ دیگر دروغ یا کارناپسند خود را میپوشاند.

محمد جواد بهشتی : انسان ها وقتی می خواهند کار اشتباهی انجام دهند اول خود را توجیه می کنند و وقتی این کاراشتباه را انجام می دهند بجای اینکه پشیمان شوند می خواهند کار خود را پنهان کنند.

نویسنده : زمانی که کسی کار اشتباهی می کند به جای این که عذر خواهی کنند دروغ؛بهانه؛می آورند و موضوع را عوض میکنند.

مهدیه : بعضی انسان ها با این که کار اشتباهی می کنند ولی وقتی اشتباه آنها برملا شد آنها به جای عذرخواهی بهانه و دروغ دیگری سر هم می کنند تا اشتباه قبلی را بپوشاند و در واقع بر روی دروغی که گفته بودن و یا کار زشتی که کرده‌اند سرپوش می‌گذارند.

آوا جعفری : برداشت من این هست که انسان به جای اینکه از کار اشتباهش پشیمان شود دروغ دیگری می بافد و این کار را انسان های نادان انجام می دهند.

مریم : بعضی ها با اینکه کار اشتباهی کردند و وقتی اشتباهشان برملا میشود به جای اینکه معذرت خواهی کنند دروغ دیگری می گویند و روی اشتباهشان سرپوش می گذارند.

نازیلا : ادم وقتی که یک خراب کاری یاکار اشتباهی انجام می دهد وبادروغ گفتن روی ان راسرپوش می گذاردتا گناهکار خواهد شد.

سعید برزگری : وقتی کسی کار زشت وناپسندی که میکند او را با یک دوروغ دیگر می پوشاند.

ستایش : زمانی که کسی کار اشتباهی انجام می دهد اما نمی خواهد اشتباه خود را قبول کند،از این ضرب المثل استفاده می کند.

محدثه موسوی : به نظر من مفهوم این حکایت این است که بعضی از افراد هستند که هیچ وقت از اشتباه خود دندی نمی‌برند و با دروغی دیگر دروغ قبلی را می پوشانند.یعنی یک دروغ باعث میشود تا فردی چندین دروغ بگوید.ارسال کننده .

امین : در زمان حاضر وقتی کسی اشتباهی را انجام می دهد به جای معذرت خواهی دنبال بهانه الکی برای خود هستند که بتوانند ان فرد را راضی کنند ولی این کار اشتباه اگر عذر خواهی کند بهتر از دلیل بدون منطق و بی دلیل.

ناشناس : اگر کسی کار اشتباهی انجام داده است و در واقع نمی خواهد کسی باور کند برای نمفهمیدن ان مسئله بهانه یا دروغ می کند.

مهتاب : وقتی کسی کار اشتباهی انجام میدهد هول میشود و یک حرف بی ربطی میزند که کسی باور نمیکند این حکایت نیز برای همین نوشته شده است.

نویسنده :‌بعضی وقت ها برخی از انسان ها کار اشتباه و ناپسند خود را به هر روش خودشان را توجیح می کنند و تعلل می کنند..

ناشناس : اگر دفتر تمام شود فکر این نباشید که درس هم تموم شده علم مثل اقیانوسی است که ما یک قطره از آن را می دانیم یعنی دفتر که تموم شد فکر نکنید که تموم شده هنوز چیز های زیادی است که ما باید بدانیم لطفا در این روز های کرنایی از خود محافظت کنید و به درس هایتان خوب گوش دهید..

ناشناس : برداشت این متن اینگونه خواهد بود که بعضی انسان ها با این که کار اشتباهی می کنند ولی وقتی اشتباه آنها برملا شد آنها به جای عذرخواهی بهانه و دروغ دیگری سر هم می کنند تا اشتباه قبلی را بپوشاند و در واقع بر روی دروغی که گفته بودن و یا کار زشتی که کرده‌اند سرپوش می‌گذارند شما نیز اگر متنی و یا برداشت دیگری نیز دارید برای ما در همین مطلب در بخش نظرات بفرستید تا با اسم شما در این سایت ها منتشر کنیم..

ناشناس : برداشت این متن اینگونه خواهد بود که بعضی انسان ها با این که کار اشتباهی می کنند ولی وقتی اشتباه آنها برملا شد آنها به جای عذرخواهی بهانه و دروغ دیگری سر هم می کنند تا اشتباه قبلی را بپوشاند و در واقع بر روی دروغی که گفته بودن و یا کار زشتی که کرده‌اند سرپوش می‌گذارند شما نیز اگر متنی و یا برداشت دیگری نیز دارید برای ما در همین مطلب در بخش نظرات بفرستید تا با اسم شما در این سایت ها منتشر کنیم..

آوا : گاهی شخصی کار نادرستی می کند و زمانی که دیگران متوجه می شوند به جای عذر خواستن با بهانه و دروغ اشتباهش را می پوشاند و کار خودش را اینگونه توجیح می کند.

غزل :‌بعضی انسان ها با اینکه کار اشتباهی کرده اند ولی وقتی اشتباه آنها بر ملا شد آنهابه جای عذر خواهی بهانه و دروغ دیگری را سر هم میکنند تا اشتباه قبلی را بپوشانند ولی با اینکار اشتباه دیگری نیز می کنند.

غزل :‌بعضی انسان ها با اینکه کار اشتباهی کرده اند ولی وقتی اشتباه آنها بر ملا شد آنهابه جای عذر خواهی بهانه و دروغ دیگری را سر هم میکنند تا اشتباه قبلی را بپوشانند ولی با اینکار اشتباه دیگری نیز می کنند.

نویسنده :‌گاهی وقت ها انسان ها کار بدی و ناپسند میکنن که هرچیزی که بشود خودشان را انتخاب میکننو.

نویسنده : مفهوم این داستان این است که مردمان هستند که برای پوشاندن کار بد خود یا دروغ خود، دروغ میگویند.

دانشمند
: وقتی یه شخص نادان یک کار اشباه بکند بخواهد مشخص نکند که کار اشتباه کرده است بهانه ای به خاطر کار خود بیاورد و بگوید که من کاره اشتباهی نکردم یا من نبودم و شخصی را متحم کند و اطرافیان متجوجه شده باشند که این شخص کار اشتباه را انجام داده از این ضرب المثل استفاده میکنند.

پینار :‌این حکایت مفهوم این را داراست که اگر زمانی شخصی کار اشتباهی را انجام دهد زمانی که اشتباهش روشن شود از بهانه دیگری به عنوان سرپوش اشتباهش استفاده میکند.

بنیامین موسی نژاد :‌ منظور این داستان این است که بعضی ها بجای معظرت دروغی دیگر می گویند.

مانی منصوری : وقتی کسی اشتباهی میکنه با دروغ سرپوش میزاره روی اشتباهش واشتباهش گردن نمیگیره.

محمد صالح :‌
بعضی انسان ها کار اشتباهی را انجام می دهند ولی به گردن نمی‌گیرند وبرای این که کسی متوجه کارشان نشود دروغ نیز می‌گویند.

نویسنده :‌
یعنی وقتی کسی کار بدی کرده است بهتر است به جای اینکه سر طرف کلاه بگذارد راست بگوید و دروغ دیگری پشت آن دروغش نگوید ..

شبنم :‌بعضی از همین انسان ها با دروغ هایی که میگن تا دروغ های قبلی خودشان را بپو شانند بارهاو بارها وادار به دروغ های بیشتر می شوند دروغ پشت دروغ وبعد یک دفعه آن طرف وقتی به خودش میاد می بینه حتی بغالی سر کوچه هم بهش یه سلامم نمی ده چه برسه به خانواده اش ووقتی کسی باهاش کاری نداره پرخاش گر می شه 🤬🤬.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
علی اکبر دادخواه 2 سال قبل
1

«صفحه ی ۱۰۲ نگارش سوال اول»بعضی انسان ها با اینکه کار اشتباهی میکنند،وقتی اشتباهشان برملا شد به جای عذرخواهی،دروغی یا بهانه ای را سرهم میکنند تا از دست آن طرف راحت رها شوند و به عبارتی((خودشان را از تا نمی اندازند.))

😎 2 سال قبل
0

واقعا ممنون که انقدر خوب این مطالب رو نوشتین خیلی راحت و درکش رو آسان میکند ممنون از لطف شما 🌹🌹

حسین فراهانی 2 سال قبل
1

مفهوم برداشت حکایت:

بعضی انسان ها با این که کار اشتباهی می کنند ولی وقتی اشتباه آنها برملا شد آنها به جای عذرخواهی بهانه و دروغ دیگری سر هم می کنند تا اشتباه قبلی را بپوشاند و در واقع بر روی دروغی که گفته بودن و یا کار زشتی که کرده‌اند سرپوش می‌گذارند.

Atosa 2 سال قبل
4

بابا ایول دمتون گرم خیلی خوبه آدم حال میکنه که راحت میشینه اینارو مینویسه لایک دارین 👍👍👍👍👍👍

0
ثنا 2 سال قبل

ولی موقع امتحان سخته

نویسنده 2 سال قبل
2

بعضی از ادم ها برای کار اشتباهی که کرده اند دروغ می گویند

Zinab 2 سال قبل
10

با عرض سلام به شما من خیلی ازشما متشکرم چون به من خیلی خیلی کمک کردید دوستون دارم😘😘❤❤

نویسنده 2 سال قبل
5

خیلی خیلی خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
1

گاهی اقات بعضی از انسانها وقتی کاری میکنن که ناپسند وخیلی زشت است دروغ در دروغ میگویند

نویسنده 2 سال قبل
1

یعنی این که باید دروغ دیگری نگوییم و سر پوشی نکنیم که کسی را گول نزنیم

نویسنده 2 سال قبل
5

افراد بد کار وقتی گرفتار می شوند به ناچار دلایلی برای کار خود بیان میکنند که نه تنها منطقی و عاقلانه نیست بلکه در بسیاری از موارد خنده دار و غیر قابل باور است

ناشناس 2 سال قبل
4

عاااااااااااااالی

یاسمین 2 سال قبل
8

اگر کسی کار اشتباهی انجام دهد و کس دیگر به ان تذکر دهد فرد از اشتباه خود چشم پوشی میکند و دروغ سر هم میکند و حرف های بی ربط میزند که باور نکردنی است

نازی 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود

سحر 2 سال قبل
0

عالی بود من که خوشم اومداین حرف مشت بزرگی بر صورت دروغ گویان خواهد بود

Samin 2 سال قبل
-2

خیلی عالی بود دستت درد نکنهسوال ۲ رو هم میتونی ب

7
نیایش 2 سال قبل

ثمین تو هم تقلبی میکنی واقعا

ناشناس 2 سال قبل
-2

مرسی.عالی بود.❤

نویسنده 2 سال قبل
-2

خوب بود

سما 2 سال قبل
1

گاهی وقت ها که کارناپسند یا دروغ شخصی برملا میشود با استفاده از یک دروغ دیگر دروغ یا کارناپسند خود را میپوشاند

نازنین 2 سال قبل
3

جواب واضح و کوتاه ممنون💋💋💋

هستی 2 سال قبل
-2

سلام به نظر من که خوب بود دست تون درد نکنه

محمد جواد بهشتی 2 سال قبل
0

انسان ها وقتی می خواهند کار اشتباهی انجام دهند اول خود را توجیه می کنند و وقتی این کاراشتباه را انجام می دهند بجای اینکه پشیمان شوند می خواهند کار خود را پنهان کنند

ناشناس 2 سال قبل
-1

خیلی ممنونعالی بود 😜😜😜

ناشناس 2 سال قبل
0

ممنون خیلی عالی بودتشکر😚😚😚😚😚😍😍😍

-1
آره عالی 2 سال قبل

عالی بود

Maedeh 2 سال قبل
0

وقتی انسان کار بدی میکند و کسی نمی فهمد به کار خود ادامه میدهداما وقتی لو میرود یه دروغ یا یک چیزی میگوید که آن شخص باور میکندواقعا کار این شخص اشتباه بودهواقعا اشتباه بوده

ناشناس 2 سال قبل
1

عالیییییییی

ناشناس 2 سال قبل
1

خوب بود ممنون

پریا 2 سال قبل
-2

خوب نبودولی بدم نبود

ارغوان 2 سال قبل
2

i am singel

اسرا. 2 سال قبل
0

خیلی عالی بود.👍

اسرا 2 سال قبل
0

خیلی عالی بود .

نویسنده 2 سال قبل
0

عالییییی

آوا 2 سال قبل
7

بله خیلی عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
2

عالی بود😄😄😄

سانای 2 سال قبل
5

افراد بد کار وقتی گرفتار می شود به ناچار دلایلی برای کار خود بیان می کند نه تنها منطقی وعاقلانه نیست بلکه در بسیاری از موارد خنده داروغیرقابل باور است

نویسنده 2 سال قبل
6

زمانی که کسی کار اشتباهی می کند به جای این که عذر خواهی کنند دروغ؛بهانه؛می آورندو موضوع را عوض میکنند

نویسنده 2 سال قبل
2

بجععو

1
بهار 2 سال قبل

عالی عالی ♤♡♡◇☆♧

2
ناشناس 2 سال قبل

بسیار عالی 🌹🌹🌹

مهدیه 2 سال قبل
5

بعضی انسان ها با این که کار اشتباهی می کنند ولی وقتی اشتباه آنها برملا شد آنها به جای عذرخواهی بهانه و دروغ دیگری سر هم می کنند تا اشتباه قبلی را بپوشاند و در واقع بر روی دروغی که گفته بودن و یا کار زشتی که کرده اند سرپوش می گذارند.

🤗🤗 2 سال قبل
0

عالی عالی عالی عالی

نویسنده 2 سال قبل
4

بعضی وقت ها برخی از انسان ها کار اشتباه و ناپسند خود را به هر روش خودشان را توجیح می کنند و تعلل می کنند.

نیما 2 سال قبل
0

نظر شما کامل بود من چیز دیگری نمی توانم بگویم.👌

مهتاب 2 سال قبل
1

وقتی کسی کار اشتباهی انجام میدهد هول میشود و یک حرف بی ربطی میزند که کسی باور نمیکند این حکایت نیز برای همین نوشته شده است

6
بسسییییاااااااررررررر عععععاااااللللیییییییی 2 سال قبل

بسیار عالی

خانم معلم 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود زهرا جان

🎌K-poper🎌 2 سال قبل
-2

اگر کسی کار اشتباهی انجام داده است و در واقع نمی خواهد کسی باور کند برای نمفهمیدن ان مسئله بهانه یا دروغ می کند

امین 2 سال قبل
3

در زمان حاضر وقتی کسی اشتباهی را انجام می دهد به جای معذرت خواهی دنبال بهانه الکی برای خود هستند که بتوانند ان فرد را راضی کنند ولی این کار اشتباه اگر عذر خواهی کند بهتر از دلیل بدون منطق و بی دلیل

فاطمه 2 سال قبل
-1

بسیار عالی

ستایش 2 سال قبل
2

زمانی که کسی کار اشتباهی انجام می دهد اما نمی خواهد اشتباه خود را قبول کند،از این ضرب المثل استفاده می کند

سعید برزگری 2 سال قبل
-2

وقتی کسی کار زشت وناپسندی که میکند او را با یک دوروغ دیگر می پوشاند

Nazila 2 سال قبل
2

ادم وقتی که یک خراب کاری یاکار اشتباهی انجام می دهد وبادروغ گفتن روی ان راسرپوش می گذاردتا گناهکار خواهد شد

مریم سلحشوری 2 سال قبل
-1

من عاشق این سایتم هر چی بخواهم رو زود بدست میارم هر کی ۱ میده خریا الاغ نمیدی این سایت معتبر وعالی😚😙🖒🖒🖒🖒🖒🖒🖒👏👏👏

نویسنده 2 سال قبل
1

😜

مریم 2 سال قبل
2

بعضی ها با اینکه کار اشتباهی کردند و وقتی اشتباهشان برملا میشود به جای اینکه معذرت خواهی کنند دروغ دیگری می گویند و روی اشتباهشان سرپوش می گذارند

نویسنده 2 سال قبل
0

به نظر من مفهوم این حکایت این است که بعضی از افراد هستند که هیچ وقت از اشتباه خود دندی نمی برند و با دروغی دیگر دروغ قبلی را می پوشانند.یعنی یک دروغ باعث میشود تا فردی چندین دروغ بگوید.ارسال کننده محدثه موسوی

غزل جووووون 2 سال قبل
3

وایییی متنای خیلی خوبی نوشته بود☆♡♥★

نویسنده 2 سال قبل
-1

مفهوم این داستان این است که مردمان هستند که برای پوشاندن کار بد خود یا دروغ خود، دروغ میگویند

0
هلیا 2 سال قبل

بسیار عالی ولی من نمی دونستم که حکایت نردبان فروش اینقدر کوتاه هستش….

لت 2 سال قبل
5

برداشت این متن اینگونه خواهد بود که بعضی انسان ها با این که کار اشتباهی می کنند ولی وقتی اشتباه آنها برملا شد آنها به جای عذرخواهی بهانه و دروغ دیگری سر هم می کنند تا اشتباه قبلی را بپوشاند و در واقع بر روی دروغی که گفته بودن و یا کار زشتی که کرده اند سرپوش می گذارند شما نیز اگر متنی و یا برداشت دیگری نیز دارید برای ما در همین مطلب در بخش نظرات بفرستید تا با اسم شما در این سایت ها منتشر کنیم.

0
رد 2 سال قبل

عالیه

گونای آتابای 2 سال قبل
4

خوب بود ممنونخسته نباشید …

حنانه علیپور 2 سال قبل
1

وقتی کار نادرست یا ناشایست انجام میدهی آن کار زشت و ناپسند را توجیح نکن

-1
مرغ پر کنده 😂🤣🤣🤣 2 سال قبل

شما بیا برو مرغ بخور شبی خروس شی ?+🤣😂🤣

نرجس خواجه پور 2 سال قبل
4

عالی بود ممنون

Melina 2 سال قبل
2

خوب بود اما خیلی خوب توضیح نداد تا مفهوم رو درک کنم

نویسنده 2 سال قبل
3

یعنی وقتی کسی کار بدی کرده است بهتر است به جای اینکه سر طرف کلاه بگذارد راست بگوید و دروغ دیگری پشت آن دروغش نگوید .

نویسنده 2 سال قبل
0

لطفا چیز های خوب بنویسین

سبحان 2 سال قبل
13

سلام دوستان این همه زحمت نداره به طور خیلی خلاصه

0
راست میگی ها 2 سال قبل

👋

نویسنده 2 سال قبل
11

خیلی خوب بود

HOSNA❤SALIM 2 سال قبل
0

من هیچ نظری ندارم فقط میتونم بگم عالی بود.😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

سوفیا 2 سال قبل
2

ممنون از شما 🤗

0
سام خاتمم 2 سال قبل

خوبه

دریا 💙 2 سال قبل
5

سپاس فراوان ازشما💝ممنووووون 💞دوستون دارم 😍

....... 2 سال قبل
3

یعنی اینکه بعضی ها یک کار اشتباهی انجام میدهند و میدانند که آن کار اشتباه هست اما با یک دروغ و حرفی دیگر میخواهند که کسی اشتباه آنها را نفهمد با اینکه فرد مقابل او میداند که او دروغ میگوید

2
جواد 2 سال قبل

عالی نوشتی خیلی خوبه ممنونم با این دانشمندان سرزمین🌹🌹🌹🙏😁

1
محمد 2 سال قبل

عالی بود این متن مال منسه خط رو پر کرد کامل بدون اضافه❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹

نویسنده 2 سال قبل
7

وقتی دیگران کار اشتباه می کنند به جای آنکه از اون نفر است خواهی کنند اونو با دروغ می پوشانند و و برای کار زشتی کردن سرپوش می گزارند نویسنده

نویسنده 2 سال قبل
6

بعضی انسان ها بااینکه کار اشتباهی میکنند ووقتی اشتباه آنها برملا میشود آنها بجای عذرخواهی بهانه و دروغ سرهم میکنند تا اشتباه خود را بپوشانند در واقع رو کار اشتباه و کار اشتباهی که کرده اند را می پوشانند🤓🤓

هلیا 2 سال قبل
2

بسیار عالی ولی من نمی دونستم که حکایت نردبان فروش اینقدر کوتاه هستش….

گلی 2 سال قبل
1

حق با تویه

سوگند 2 سال قبل
0

خیلی عالی

حمیده صابری پور 2 سال قبل
3

متنتون خوب بود اما فقط واسه تقلب کارا😅😎🤗

ناشناس 2 سال قبل
0

فقط تو جای خالی بنویسید معلم خر بهتون نمره ۲۰ میده😂😂

غلامرضا یزدان پناه 2 سال قبل
2

بعضی افرادهستند که فکرمیکنند اختیار و آزادی برایشان حربه ای است که میتوان باآن قانون و حقیقت را دورزد،وزمانی که گیربیفتند از این اختیار به نفع خودشان استفاده میکنند،یزدان پناه

نویسنده 2 سال قبل
0

من این را نوشتم خیلی خوب بوده عالی بو ده😍😍 فاطمه صفی خانی

فاطمه صفی خانی 2 سال قبل
-1

من این را نوشتم خیلی خوب بوده عالی بو ده😍😍 فاطمه صفی خانی

... 2 سال قبل
1

خوب بود

ه 2 سال قبل
1

آره

💕💕💕 2 سال قبل
0

😌

نویسنده 2 سال قبل
0

مهناز بعضی وقت ها بعضی از آدم های روی زمین کاری اشتباه انجام می دهند و کار اشتباه خود را به روش خودشان آن را توجیح میکنند

Fatima 2 سال قبل
-1

وقتی کسی می خواهد دروغ بگوید یک چیزی را بهانه ی دروغش میکند

یوسف 2 سال قبل
1

عالی است❤❤❤❤❤❤❤

یوسف 2 سال قبل
0

مرسی دمتون گرم عالی بود

مبینا نادری 2 سال قبل
0

۳ خیلی عالی بود ممنون دمتون گرم

ناشناس 2 سال قبل
1

سلام.بعضی از آدم ها وقتی یک کار اشتباهی انجام میدهند و اشتباه خود را نمی پزیرند و با دروغ روی آن را می پوشانند.

نویسنده 2 سال قبل
-2

فقق۴غففغ۴فف

نویسنده 2 سال قبل
-2

سلام استاد 😘❤🌷🌹

سکینه ساقی 2 سال قبل
-1

سلام استاد وقت بخیر استاد من حکایت نردبان فروش پیدا میشه

💕Taylor swift 2 سال قبل
2

♡🤗🤍Thats good l like it thanks

فاطمه نارویی 2 سال قبل
0

نگارش ششم صفحه 102

ناشناس 2 سال قبل
0

سلام عالی بود . فاطمه

شایلان 2 سال قبل
1

سلام دوستان واقعا عالی بود . خیلی خیلی برام کمک کرد👍👍

0
اصلا عالی نبود الکی دروغ میگی مثل اون مرد نردبان فروش 2 سال قبل

بدرد نخور بود

نویسنده 2 سال قبل
-1

بعضی انسان ها بااینکه کار اشتباهی میکنند ووقتی اشتباه آنها برملا میشود آنها بجای عذرخواهی بهانه و دروغ سرهم میکنند تا اشتباه خود را بپوشانند در واقع رو کار اشتباه و کار اشتباهی که کرده اند را می پوشانند

نویسنده 2 سال قبل
0

خوبه

سام 2 سال قبل
0

خوبه

خر 2 سال قبل
0

بلد نیستم 🙂🙂

Atosa 2 سال قبل
0

.

نویسنده 2 سال قبل
1

وقتی که صاحب باغ امد نتوانست راست بگوید چون میدانست فرد عصبانی میشود با دروغ کار زشت خود را وشاند میتوانست با عزر خواهی و پس دادن میوه ها از خجالت در بیاید

ناشناس 2 سال قبل
2

وقتی که صاحب باغ امد نتوانست راست بگوید چون میدانست فرد عصبانی میشود با دروغ کار زشت خود را وشاند میتوانست با عزر خواهی و پس دادن میوه ها از خجالت در بیاید

میلاد 2 سال قبل
0

نتیجه ای نگرفتم

نمیگم 2 سال قبل
0

ممنون واقعا کمکم کردید و باز هم تشکر 🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

نویسنده 2 سال قبل
0

خر مر الاغ در

پرستو 2 سال قبل
-1

زهرا عالی بود خیلی عالی نوشته بود واقعا ممنون زهرا جان 💠💠💠💠♥♥

نویسنده 2 سال قبل
-1

وقتی کسی اشتباهی می کند بجای تصحیح عذر های بدتر می اره یا عذر بدتر از گناه 🙂

نویسنده 2 سال قبل
1

افراد بدکار وقتی گرفتار میشوند، به ناچار دلایلی برای کار خود بیان میکنند که نه تنها منطقی و عاقلانه نیست ؛ بلکه در بسیاری از موارد خنده دار و غیر قابل باور است

♡♡♡ 2 سال قبل
-1

افراد بد کار وقتی گرفتار می شوند، به ناچار دلایلی برای کار خود بیان می کنند که نه تنها منطقی و عاقلانه نیست؛ بلکه در بسیاری از وقت ها خنده دار و غیر قابل باور است 💐

Zara 2 سال قبل
1

افراد بد کار وقتی گرفتار می شوند، به ناچار دلایلی برای کار خود بیان می کنند که نه تنها منطقی و عاقلانه نیست؛ بلکه در بسیاری از وقت ها خنده دار و غیر قابل باور است 💐

کیمیا ک 2 سال قبل
-1

درواقع یعنی کسی که کار اشتباهی کرده و نمی پذیرد

نسیم 2 سال قبل
0

بعضی انسان ها با این که کاری اشتباه انجام می دهند اما وقتی اشتباه آنها معلوم شد با یک دورغ دیگر می خواهند عیب خودرا بپوشانند

ناشناس 2 سال قبل
0

فروشنده یا دزده خوب کاری کرده به تویه نویسنده چه مربوطه میمون

نویسنده 2 سال قبل
3

عالی

کوثر خوشدل 2 سال قبل
0

در یک جمله اگر کسی بخواهد روی اشتباه خو سرپوش بگذارد ؛ این گونه دوروغ سر هم میکند

رضا فروغی 2 سال قبل
1

روزی روزگاری دزدی داشت قفل ماشین را می شکاند مردی از کنار آن رد شد و گفت داری ماشین را می دزدی دزد گفت از نمایندگی امدم و برای تست محصول آن را امتحان میکنم

نویسنده 2 سال قبل
1

پس جواب سؤال دوم کــــــــــــــــــــــو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نویسنده 2 سال قبل
3

خب می خوام فقط بگم مرسی که وقتتون و گذاشتید ممنون

خره 2 سال قبل
-1

کسو های جندا

1
تنها امیر 2 سال قبل

بی عقلللل

نویسنده 2 سال قبل
0

):وقتی کار اشتباه رو انجام میدیم باید اعتراف کنیم به اون کار و عذر بخواهیم.واول اینکه انسان جایزالخطاس پس شاید اگر اون قتی که داشت دزدی میکرد اون صاحب اومد باید اعتراف میکرد.ولی نکرد با یه دروغ روی اونو پوشاند

نویسنده 2 سال قبل
0

نویسنده : به نظر من انسان نباید مسئولیت کارش رو به دیگران واگذار کنه و تهمت بزنه و مسئولیت کار خودش رو باید خودش قبول کنه و با دروغ روش سر پوش نذاره ولی در این حکایت برعکس این چیزیه که گفتم

ناشناس 2 سال قبل
0

ص ۱۰۲ دوسوال داره پس سوال دوم چی شد

ناشناس 2 سال قبل
0

ممنون از سایت خوبتون فقط مطالب رو کامل بزارید لطفاً مثلاً در یک صفحه که ۲ سوال داره یک سوالش رو فقط نزارید🌓مثل این ماه نصفه

سحر 2 سال قبل
0

یعنی این که هر جایی نمی توانیم هر چیزی را بفروشیم هر جا مکان خودش را دارد

نویسنده 2 سال قبل
0

.

Setayesh💖😎 2 سال قبل
-1

😂😂😎خب عزیز من یکم فکر کن ما اینهمه راه رو تا گوگل میایم که فکر نکنیم اونوقت شما از ما انتظار داری جواب بدیم 🙂

رها 2 سال قبل
1

واقعا عالی عالی عالی بود من خیلی اینجارو دوست دارم 💓💓💓💓💓

نویسنده 2 سال قبل
0

بعضی از آدم ها کار بدشان را با دروغ و (کار بد تر )جواب می دهند تا شاید کار بدشان دیده نشود

نویسنده 2 سال قبل
-1

یعنی هروقت دروغی میگویی زد اشکار میشود

ناشناس 2 سال قبل
0

۰

برای پاسخ کلیک کنید