دانلود آهنگ شاد وای وای لباشو وای خنده هاشو

دانلود آهنگ شاد وای وای لباشو وای خنده هاشو

آهنگ زیبا به صورت رایگان کیفیت بالا عالی لینک مستقیم 320 در سایت نکس لود دانلود کنید . کامیار احمد زاده ملقب به کامیار یکی از خوانندگان خوب ایرانی است که در بیست و نه نوامبر سال 1978 برابر با هفتم آذر سال پنجاه و هفت متولد شده است .

دانلود آهنگ شاد وای وای لباشو وای خنده هاشو

او هنگامی که دو ساله بود همراه با خانواده اش به شهر پاریس در کشور فرانسه مهاجرت کرده است و در آنجا بزرگ شده است . اصلیت کامیار مهابادی بوده است . او به مدت هشت سال به هنرستان موسیقی رفته و پیانو را به عنوان ساز اصلی خود فرا گرفته است و مینوازد .

متن آهنگ وای وای لباشو خنده هاشو :

در تمام این مدت کامیار سعی داشت موسیقی سنتی خاور میانه را با آر اند بی (R&B) ترکیب کند. او وقتی هجده سال سن داشت متوجه علاقه بسیار خود به موسیقی و سبک های ارند بی ، سول و فانک شد و برای تحقق یافتن رویاهایاش مجبور بود در کنار خیابان ها و ایستگاه های مترو به اجرا بپردازد .

او در سال هشتاد و دو هجری شمسی پاریس را به مقصد نیویورک ترک کرد که دلیل این کارش نیز حرفه ای تر شدن صنعت موسیقی فارسی بود .او در آنجا موفق شد در گروه بلک کتس عضو شود . یکی از محبوب ترین آهنگ های او با نام ای جان برای شما قرار داده شده است که میتوانید از لینک زیر آنرا گوش دهید

دانلود آهنگ ای جان از کامیار با کیفیت عالی

وای لباشو وای خنده هاشو

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
فاطیماضیاای 2 سال قبل
0

اهنگش بدک نیست

برای پاسخ کلیک کنید