دانلود کتاب کلاغ سفید ویرایش جدید

دانلود کتاب کلاغ سفید ویرایش جدید

آماده دانلود در سایت نکس لود برای همه دوستان با لینک مستقیم و به صورت پی دی اف رایگان دانلود کنید . کلاغ سفید یا همان کلاغ سپید یکی از برترین کتاب های کمک درسی میباشد که در تمامی پایه ها به دانش اموزان کمک فراوانی میکند .

دانلود کتاب کلاغ سفید ویرایش جدید

این کتاب چندین و چند سال است که چاپ میشود و تقریبا تمامی دانش آموزان و دبیران انرا میشناسند و افراد زیادی از آن استفاده میکنند . و برای کمک درسی از آن در مدرسه استفاده های زیادی میشود .

این کتاب بسته به نوع استفاده شما از آن میتواند مفید و یا مضر باشد ! دلیل مخالفت بیشتر دبیران و معلمان مخصوصا در دوران ابتدایی با آن مضرات آن است اما به نظر من اگر راه استفاده درست از آنرا به دانش آموزان یاد دهیم بهتر از این است که جلوی انهارا بگیریم و بدین ترتیب موجب ترغیب انها به استفاده از آن شویم ، آنهم استفاده غلط !

مضرات این کتاب برای دانش آموزان :

ضرر این کتاب به دلیل داشتن جواب فعالیت ها و سوالات درسی کتاب ها میباشد که دانش آموزان با استفاده غلط از آن موجب تنبل بار آوردن مغز خود میشوند و در آخر نیز هیچ چیزی یاد نمیگیرند ! اما اگر به درستی از این کتاب استفاده شود بسیار مفید است و به شما پیشنهاد میشود .

نحوه استفاده صحیح از آن به این صورت است کهشما اول یکبار جزوه خود را بخوانید و سعی کنید که به سوالات جواب بدهید و فعالیت ها را انجام دهید . سپس با این کتاب جواب خود را چک کنید و اشکلات خود را پیدا کنید .

کتاب کلاغ سفید

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید