جواب گفت و گو کنید خط کشی صفحه 67 تفکر و سبک زندگی هشتم

فاطی منصوری

نمیشه سوالو بنویسد بعد جوابش جلوش😥

نویسنده

پاسخ سوال ۱:داستان این فیلم در رابطه با آدمکی است که غلطکی که از خودش بسیار بزرگ تر است را حمل میکند، خیابان را خط کشی می کند تا انسان ها بتوانند به سلامت از آن خیابان عبور کنند.این آدمک فداکار و مسئولیت پذیر از بسیاری موانع عبور میکند.از عبور از گودال گرفته تا زباله های که انسان های دیگر می انداختند.ولی با وجود تمام سختی ها، مردم اعتنایی به کار به ظاهر کوچک او نکردند که در نتیجه سبب خستگی و ناامیدی آدمک شدند که بدین سبب آدمک غلطک را با دو دستش گرفت و تا جایی که می توانست غلطک را چرخاند و چرخاند تا سرانجام رنگ غلطک روی زمین به صورت نامنظم پخش شد و در پایان تمامی خودرو ها باهم برخورد و تصادف کردند.پاسخ سوال ۲: این بود که تمامی انسان ها بایستی مسئولیت پذیر باشند و اگر کاری را به عهده گرفتند آن را به نحو احسن انجام دهند تا موجب آسیب به خود ویا دیگران نشوند.پاسخ سوال ۳:بله کار او بسیار نقش مهمی در جامعه و زندگی دیگران داشت،زیرا اگر او این کار را نمی کرد تصادفات و اتفاقات بسیاری، ناشی از نبود خط کشی خیابان اتفاق می افتاد و همان طور که در فیلم مشاهده شد انجام نادرست این کار هم بهای سنگینی به بار آورد.پاسخ سوال ۴:زیرا هدف از نمایش این فیلم این بود که در زندگی بسیاری افراد هستند که کار به ظاهر کوچکی انجام میدهند ولی در واقع کاری بسیار ارزشمند انجام میدهند و باعث جلوگیری از بروز اتفاقات بد می شوندپاسخ سوال ۵:از نظر من تمامی کار ها و شغل ها مهم و ارزشمند هستند و ما باید به آنها احترام بگذاریم زیرا اگر یکی از آن ها نباشد کارها به خوبی پیش نمی رود و زندگی سخت می شود.پاسخ سوال ۶:اهمیت کارها به این است که فرد انجام دهنده به چه منظور و چگونه آن را انجام می دهدپاسخ سوال۷:آدمک : نماد انسان های مسئولیت پذیر و با ارادهانسان های دیگر:نماد انسان هایی است که کارهای خود را به خوبی انجام نمیدهند و مسئولیت پذیر نیستند.

نویسنده

تب

:-)

خیلی مفید بود 👏

نویسنده

داستان فیلم :

جواب گفت و گو کنید صفحه ۶۷ کتاب تفکر و سبک زندگی پایه هشتم جواب گفت و گو کنید خط کشی از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم کاش بچه ها جواب رو بفرستن.

نویسنده : اولین نکته ای که ممکن است به ذهن ما برسد این است که هر فرد باید حس مسئولیتپذیری داشته باشد و به یاد داشته باشد هر انسانی که در این کره ی خاکی زندگی میکند با اعمال و کار های خود میتواند تاثیر بزرگی داشته باشد که با توجه به این اعمال تاثیریا مثبت است یا منفی.

نسیم : کار این فرد خیلی مهم بود چون اگر این فرد این کارا انجام نمیداد یا به خوبی انجام نمیداد همانطور که در فیلم دیدیم موجب تصادف ماشین ها وبعد از ان باعث مرگ وزخمی شدن مردم میشود.

آدرینا : آدم های بسیاری هستند که برای انجام کار درست حاضرن هر کاری بکنند
و این فیلم،داستان کسی بود که با اینکه دیگران به او بی توجهی میکردند کار خودش را انجام میداد و از هر مانعی عبور میکرد.
سرانجام نا امید شد و کار خود را به درستی انجام نداد و این کار او باعث شد تا خرابی های بسیاری به بار آید .
از نظر من که کار بسیار خوبی انجام داد ، کسی که ارزش کارهاتونو نداره نباید براش ارزش قائل بشی😶.

نویسنده : بعضی وقت ها ادم های کوچکی هستند که با کار های مهمی که انجام میدهند ، از اتفاق های ناخوشایند جامعه جلوگیری میکنند و حتی ادم های بزرگ هم نمیتوانند کار آن هارا انجام دهند پس در زندگی باید به کسایی که از نظر ما کار های کوچکی انجام میدهند اما مهم امید بدیم تا کارهایشان را بدرستی انجام دهند.

نویسنده : یک مردی کاری بود که فقط دنبال کار خودش بود وبه دیگران هم کار نداشت و کارش را با وسواس انجام میداد وکار خودش رادرست انجام میداد پس نتیجه میگیریم کارمان را درست انجام دهیم😊😊😊😊 متنو قشنگ بخونین بچه های گل گلاب😁😁.

نرگس : این فیلم,فیلمی است که هر کس ببیند به فکر فرو میرود
اون فرد که داشت خط میکشید بسیار کار مهمی میکرد چون ماشین ها براساس اون خط ها رانندگي میکنن واگر این خط ها نباشند موجب میشه که تصادف ایجاد بشه.

نویسنده : به نظر من همه، کار او رو کوچک میشمارند به خاطر همین در این فیلم شخصیت فرد کوچک تر از همه ی شخصیت های دیگر بود ما باید به همه کار هایی که مردم انجام میدهند ارزش قائل شویم و احترام بگذاریم.

فاطمه :‌ فرد کوچک در حال خط کشی کردن خیابان بود ولی دیگران به کار ارزشمند او توجه نمی کردند .ولی با این حال فرد کار خود را به درستی انجام می داد اما بی توجهی بیش از حد دیگران به کار ارزشمند او،باعث خستگی فرد شد پس دیگر کار خود را به درستی انجام نداد. و اول باعث تصادف ماشین ها بعد اسیب به مردم شد.بنابراین این همه خرابی به خاطر درست نبودن کار مرد و بی توجهی دیگران به کار او پدید امد..

نویسنده : این فیلم ب ما یاد داد تا ب دیگران توجهی نکنیم و همون کاری رو کنیم ک میدونیم درست است پس در اخر هم نتیجه خوبی میگیریم.

نگار :‌به نظر من همه ی شغل ها ارزشمند هستند و اگر یکی از آنها نباشد نمیتوانیم به خوبی زندگی کنیم و ما باید به همه ی شغل ها احترام بگذاریم و به آنها اهمیت دهیم..

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
HEDYEH,,HANDEH 2 سال قبل
0

من از این فیلم نتیجه گرفتم که باید به درستی همه چیز را ببینیم

آن آدمک کوچک ، با تلاش فراوان در حال انجام کار بزرگی بود که به آدم های بزرگ کمک کند ، ولی آدم های بزرگ کار او را ندیدند و از زحماتش قدر دانی نکردند ( در میان راه او سیگار و آدامس و ... ریختند )

ولی همان آدمک کوچک که از نظر آنان پنهان بود ، اگر خط کشی نمی‌کرد و یا خط بی نظم میکشید ، باعث تصادف چندین ماشین بزرگ میشد

💚♥💚♥💚♥ 2 سال قبل
2

قشنگ جواب بدبن

امیر 2 سال قبل
1

عالی بود

1
نظرات تون خیلی خوب بود 2 سال قبل

نویسنده به این خاطر خط کشی کننده را کوچک نشان داده زیرا هیچ کس به او توجه و اهمیت نمی گذارد

ستاره خوب بود 2 سال قبل
0

درس خط کشی

مسعود 2 سال قبل
-2

عالی

نسیم 2 سال قبل
1

مرسی عزیزم

نرگس 2 سال قبل
2

این فیلم,فیلمی است که هر کس ببیند به فکر فرو میروداون فرد که داشت خط میکشید بسیار کار مهمی میکرد چون ماشین ها براساس اون خط ها رانندگي میکنن واگر این خط ها نباشند موجب میشه که تصادف ایجاد بشهکار او مهم بود ولی نه به اندازه ی اونهایی که در بیمارستان ها کار میکنند برای اینکه کار آنها با جون مردم سروکار دارداهمیت کار انسان به این است که کارش را به درستی به ثمر برسونداون فرد کوچک نماد انسان هاست و آدامس و سیگار و باران نماد مشکلاتی است که برسر ما انسان ها قرار میگیرد وما باید با آنها مقابله کنیم

نویسنده 2 سال قبل
0

یک مردی کاری بود که فقط دنبال کار خودش بود وبه دیگران هم کار نداشت و کارش را با وسواس انجام میداد وکار خودش رادرست انجام میداد پس نتیجه میگیریم کارمان را درست انجام دهیم😊😊😊😊 متنو قشنگ بخونین بچه های گل گلاب😁😁😁

زهرا 2 سال قبل
1

نبایداز رو ظاهر قضاوت کردهرموجودی بنابر دلیلی افریده شده

نویسنده 2 سال قبل
-2

کتاب تفکر و سبک زندگی به طرز فکر انسان بستگی دارد

داوود 2 سال قبل
1

خوب بود و به نظرم فیلم پر مفهومی بود .

3
مهلا 2 سال قبل

خوب بود

اوا 2 سال قبل
3

آموزندس

خوب بود بهتر از نمیشد 2 سال قبل
6

خوب بود بهتر از این نمیشد

فاطمه 2 سال قبل
-1

به نظر من هم این گونه بود

عالی بود 2 سال قبل
0

این مطالب خیلی خوب بودند

زهرا♥ 2 سال قبل
6

من چيزي نميدونم 🙄ولي از نظراتتون استفاده کردممرسي😘😘😘 همتون اي کيو اين😅❤💗

خاص 😎 2 سال قبل
5

عالی بود نظر هاتون کاشکی بنویسید که کدوم سوال رو دارید جواب میدید

خاص 😎 2 سال قبل
-2

عالی بود نظر هاتون کاشکی بنویسید که کدوم سوال رو دارید جواب میدید

ناشناس 2 سال قبل
-2

خوبه

نویسنده 2 سال قبل
-1

این فیلم ب ما یاد داد تا ب دیگران توجهی نکنیم و همون کاری رو کنیم ک میدونیم درست است پس در اخر هم نتیجه خوبی میگیریم

نگار 2 سال قبل
3

به نظر من همه ی شغل ها ارزشمند هستند و اگر یکی از آنها نباشد نمیتوانیم به خوبی زندگی کنیم و ما باید به همه ی شغل ها احترام بگذاریم و به آنها اهمیت دهیم.

نجمه رضایی 2 سال قبل
-2

عالی

مبینا 2 سال قبل
-2

خط کشی

0
Mohaddese 2 سال قبل

عالی بودخیلی ممنون

سحر 2 سال قبل
4

من جواب فعالیت میخوام نه درمان لاغری و…..

0
خودم 2 سال قبل

همین😐

-1
😒 2 سال قبل

کجاست درمان لاغری 😂

نویسنده 2 سال قبل
-1

خوبه

نویسنده 2 سال قبل
-2

نماد بی توجهی ما به کار های کوچک ما کسی را که کارش بزرگ است اما شاید اهمیتش چندان نباشد را بزرگ می شماریم و کسی که کارش کوچک باشد به کارش هم اهمیتی نمی دیم

ناشناس 2 سال قبل
0

داستان فیلم این بود که در زندگی باید کار خود را به ترتیب انجام بدهیم وبه دیگران کاری نداسته باشیم

عرفان 2 سال قبل
3

داستان فیلم این بود که در زندگی باید کار خود را به ترتیب انجام بدهیم وبه دیگران کاری نداسته باشیم

زیبا 2 سال قبل
5

چرا معلوم نیست کدوم جواب واسه کدوم سواله😢

رعنا 2 سال قبل
1

عالیه

نویسنده 2 سال قبل
-1

عالیه متنش

نویسنده 2 سال قبل
10

تب

6
مهدیا 2 سال قبل

داستان فیلم :

0
Hana 2 سال قبل

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
-1

نمیدونم

نویسنده 2 سال قبل
5

یک آدمک کوچک بود برای اینکه ماشین ها با یکدیگر برخورد نکنند خیابان ها را خط کشی می کرد

دخی خرخون ✌ 2 سال قبل
0

خوفع🙈🙊🙉

یاسمن خالقی 2 سال قبل
1

به نظر من این فیلم به ما یاد داد که بدانیم همه شغل ها و کار هایی که مردم انجام میدهند مهم هستند . زیرا همانطور که در فیلم دیدیم اگر هر یک از انها نباشد باعث فاجعه ای در زندگی میشود.

ناشناس 2 سال قبل
0

چرا آخری اصلا نیست؟عناصر فیلم چ نمادی در اطراف ما هستند؟

نویسنده 2 سال قبل
2

علیرضا:به نظر من علت کوچک بودن این مرد و بزرگ بودن عناصر دیگر فیلم به این است که دیگران احساس میکنن که اگر این کار(خط کشی خیابان)انجام نگیرد فرقی به حال مانمیکند و این کار اهمیتی ندارد در حالی که در قسمت اخر فیلم دیدیم که اگر این خط کشی خیابان به صورت نا منظم شکل بگیرد و یا اصلن کسی این کار را انجام ندهد باعث تصادف و زخمی شدن دیگران و یا حتی موجب مرگ دیگران میشود

ناشناس 2 سال قبل
-2

سلام نیاز به این کار ها نیست😖

AmirGH 2 سال قبل
3

سوال7:به نظر شما این فرد وسایر عناصر فیلم نماد چه چیزی در اطراف ما هستند؟جواب لطفا؟!

Aida 2 سال قبل
1

جواب سوال7:مردی که خط کشی میکرد نماد آدمی بود که اگر او نبود ممکن بود خسارت های باور نکردنی یا خیلی بدی به شهر وارد شود و سایر عناصر فیلم نماد آدم هایی است که هیچ درک و هیچ احساسی ندارند و آدم های جاهلی هستند که فکر می کنند که کاری که فقط خودشان انجام میدند درست است و بس.

نویسنده 2 سال قبل
2

این فرد نشان دهنده افرادی مثل دانشمند های اطراف ما هستند که با تمام وجود سعی میکنند زندگی رو بهتر کنن اما باقی عناصر همان کسایی هستند که مسولیت های خودشون رو خوب انجام نمیدن و نظم زندگی و قوانین رو به هم میزنن*فاطمه*

نویسنده 2 سال قبل
8

داستان فیلم :

0
نرگس 2 سال قبل

عالیییی بود

ناشناس 2 سال قبل
1

سلام خیلی ممنون ازتون اما مشخص نیست کدوم واسه کدومه میشه بگید

نویسنده 2 سال قبل
4

به نظر من خیلی کار خوبی کرد تا مردم به هم دیگر احساس مسئولیت بکنن

0
سحر 2 سال قبل

به نظر من خیلی کار خوبی کرد تا مردم به هم دیگر احساس مسئولیت بکنن

سحر 2 سال قبل
4

به نظر من خیلی کار خوبی کرد تا مردم به هم دیگر احساس مسئولیت بکنن

نویسنده 2 سال قبل
0

هر کاری اهمیت خاص خودشو داره اهمیت کار انسان ها هم ب درست انجام دادن اونه

الهه ام 2 سال قبل
0

سلام من الهه ام یه دختر ۱۳ ساله من نویسنده و شاعر هستم میخوام کمی باهم صحبت کنیم چه دختر باشه چه پسر ولی ساعت ۱ شب پیام بدید هم سنمم باشید چه خوبشماره ی من در شاد یا روبیکا یا واتساپ لطفا پیام بدید در واتسام خوبه۰۹۰۵۸۱۸۸۹۰۳

-1
سلام 2 سال قبل

منم ی دخترم۱۴ سالمهبعت پیام میدی گلکدر شاد

Ali 2 سال قبل
0

…….

مهراب 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود فیلم کار اون مرد خیلی با ارزش است

رومینا نوری 2 سال قبل
-1

عالی

محمد 2 سال قبل
0

خوب بو د

الهه 2 سال قبل
1

بچه ها اون یکی الهه ام رو پیدا کنید بخونید

نویسنده 2 سال قبل
2

والا سوالاش یجوریه😂

0
نویسنده 2 سال قبل

همه ی شغل ها مهم هستند چون با هریک از شغل ها نباشد به خوبی نمی توان زندگی کرد.مارال

فاطی منصوری 2 سال قبل
14

نمیشه سوالو بنویسد بعد جوابش جلوش😥

حدیثه 2 سال قبل
5

خیلی عالیه ممنون فقط چرا به ترتیب نیست

معصومه 2 سال قبل
4

عالیه

2
زهرا اکبرشاهی 2 سال قبل

عالیس زهرا

علی رشیدی 2 سال قبل
0

خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
0

خوب بود عالی

زهرا حسینی 2 سال قبل
-1

بعضی وقت ها ادم های کوچکی هستند که با کار های مهمی که انجام میدهند ، از اتفاق های ناخوشایند جامعه جلوگیری میکنند و حتی ادم های بزرگ هم نمیتوانند کار آن هارا انجام دهند پس در زندگی باید به کسایی که از نظر ما کار های کوچکی انجام میدهند اما مهم امید بدیم تا کارهایشان را بدرستی انجام دهند.

نویسنده 2 سال قبل
0

.

نویسنده 2 سال قبل
0

این فرد و عناصر به ما یاد میدهند که تمام کار ها چه کوچک باشند و چه بزرگ همه اینها مهم هستند

مهسا 2 سال قبل
0

مرسی

نویسنده 2 سال قبل
0

خیلی کار مهمی داشت ولی دیگر خسته شده بود چون مردم زباله یا روزنامه های خودرا به زمین می انداختند و همین باعث میشد که او در انجام کاری بی رمق باشد

نویسنده 2 سال قبل
0

کار همه افراد بسیار با اهمیت است و نمیتوان آن را با دیگران مقایسه کرد.این آدمک کارگر هم کار بسیااااار مهمی داشت چون وقتی از کارش خسته شد ، همه ماشین ها با هم تصادف کردند.

نویسنده 2 سال قبل
-2

کاد همه به اندازه خود مهم است و نمیتوان آن را با دیگران مقایسه کردآن آدمک کارگر هم کار مهمی داشت زیرا وقتی کارش را اشتباه انجام داد ماشین ها با هم تصادف کردندشهرزاد

نویسنده 2 سال قبل
-2

سلام بیار

رهرا 2 سال قبل
3

همه شغل ها مهم و ارزشمند

فاطمه 2 سال قبل
-1

ممنون بچه ها خوب بود

دینا 2 سال قبل
2

میشه لطفاً سوالات گفت و گو کنید درس خط کشی و فعالیت تکمیلی رو تو سایت بزارین

نویسنده 2 سال قبل
0

همیشه در جامعه انسان های نوع دوست پیدا می شوند

سینا 2 سال قبل
-2

عالی

نویسنده 2 سال قبل
11

پاسخ سوال ۱:داستان این فیلم در رابطه با آدمکی است که غلطکی که از خودش بسیار بزرگ تر است را حمل میکند، خیابان را خط کشی می کند تا انسان ها بتوانند به سلامت از آن خیابان عبور کنند.این آدمک فداکار و مسئولیت پذیر از بسیاری موانع عبور میکند.از عبور از گودال گرفته تا زباله های که انسان های دیگر می انداختند.ولی با وجود تمام سختی ها، مردم اعتنایی به کار به ظاهر کوچک او نکردند که در نتیجه سبب خستگی و ناامیدی آدمک شدند که بدین سبب آدمک غلطک را با دو دستش گرفت و تا جایی که می توانست غلطک را چرخاند و چرخاند تا سرانجام رنگ غلطک روی زمین به صورت نامنظم پخش شد و در پایان تمامی خودرو ها باهم برخورد و تصادف کردند.پاسخ سوال ۲: این بود که تمامی انسان ها بایستی مسئولیت پذیر باشند و اگر کاری را به عهده گرفتند آن را به نحو احسن انجام دهند تا موجب آسیب به خود ویا دیگران نشوند.پاسخ سوال ۳:بله کار او بسیار نقش مهمی در جامعه و زندگی دیگران داشت،زیرا اگر او این کار را نمی کرد تصادفات و اتفاقات بسیاری، ناشی از نبود خط کشی خیابان اتفاق می افتاد و همان طور که در فیلم مشاهده شد انجام نادرست این کار هم بهای سنگینی به بار آورد.پاسخ سوال ۴:زیرا هدف از نمایش این فیلم این بود که در زندگی بسیاری افراد هستند که کار به ظاهر کوچکی انجام میدهند ولی در واقع کاری بسیار ارزشمند انجام میدهند و باعث جلوگیری از بروز اتفاقات بد می شوندپاسخ سوال ۵:از نظر من تمامی کار ها و شغل ها مهم و ارزشمند هستند و ما باید به آنها احترام بگذاریم زیرا اگر یکی از آن ها نباشد کارها به خوبی پیش نمی رود و زندگی سخت می شود.پاسخ سوال ۶:اهمیت کارها به این است که فرد انجام دهنده به چه منظور و چگونه آن را انجام می دهدپاسخ سوال۷:آدمک : نماد انسان های مسئولیت پذیر و با ارادهانسان های دیگر:نماد انسان هایی است که کارهای خود را به خوبی انجام نمیدهند و مسئولیت پذیر نیستند.

0
سمیه عشقی 2 سال قبل

واقعا عالی🥺 دستت درد نکنه گلم،زحمت کشیدی 😅😄

1
fatemeh 2 سال قبل

عالی بوددستت درد نکنه گلم

زينب 2 سال قبل
0

عالییی

نویسنده 2 سال قبل
1

همشون غلط هستن

نویسنده 2 سال قبل
-1

سلام من از این فیلم نتیجه گرفتم که فردی بود که میخواست مقررات در خیابان رعایت شود به خاطر همین خیابان ها رو به دو طرف تقسیم کرد تا مردم به هم نخورند و تصادف نکنند تا اینکه یک روز فرد احساس کرد خیلی خسته شده است چون از چاله ی بزرگ رد شد به سختی و همین طور آدامس مردم که در خیابان انداخته بودند و به خاطر همین باعث شد دیگر خط کشی نکند و مردم هم تصادف کردند و به هم برخورد کردند و مردند و زخمی شدند

s.h 2 سال قبل
-2

من کنفرانس این درسو باید بدم

نویسنده 2 سال قبل
-2

ااتنتزاا

پرستو 2 سال قبل
0

عالی

نویسنده 2 سال قبل
0

نماد کسی که کارش را به خوبی انجام میدهد وکسانی که دورش کارش را بی ارزش و کار خودشان را باارزش

نویسنده 2 سال قبل
-2

داستان فیلم چه بود؟

مبینا 2 سال قبل
0

ممنون عالی بود

داستان فیلم 2 سال قبل
6

داستان مرد کوچکی بود ک با آن ک کوچک بود ولی وظیفه ی مهمی بر عهده داشت . او در هنگام کارش با افرادی مواجه شد ک کار او را بی اهمیت میدونستن و با رفتارشون او را آزار میدادن . کاری ک او میکرد با آن ک کوچک ب نظر میرسید اما بسیار مهم و با اهمیت بود و وقتی دیدیم ک او کار خود را ب درستی انجام نداد ، مشکلات زیادی ب وجود آمد و ماشین های زیادی تصادف کردند .

8
:-) 2 سال قبل

خیلی مفید بود 👏

نویسنده 2 سال قبل
0

ببخشید جواب سوال 6 چی میشه

1
. 2 سال قبل

اگ فهمیدی ب منم بگو

-1
ت 2 سال قبل

آره به منم بگو😂😂

نویسنده 2 سال قبل
-1

عالی

امین حیدرپور 2 سال قبل
-2

عالی بود

هستی 2 سال قبل
2

کار این ادم مهم بود اون از هر موانعی رد شد تا کارخودش رو درست انجام بده اما بی توجهی مردم و سخت کردن شدن کار او در هر مرحله باعث خستگی اون شد

ه 2 سال قبل
-1

سوال اول در مورد یک کارگر خط کشی خیابان که بزرگتر از خودش را حل میکند

نویسنده 2 سال قبل
2

من می گویم تمام شغل ها مهم هستن چون مثلا اگر همین خط کش نبود معلوم نبود سالی چند هزار آدم جان خود را از دست دهد یه رفتگر نبود تمام خیبان ها و کوچه ها بوی گندیده ای میداد بیاید دست در دست هم یه یک دیگر کمک کنیم و شغل های دیگران احترام بزاریم 😄😄👍👍🤚

نویسنده 2 سال قبل
5

2-این فیلم به ما یاد داد هم به دیگران توجه بیجا و الکی نکنیم و همان کاری را که می دانیم درس اس انجام بدهیم.3-مهم است زیرا اگر کارش را غلط انجام می داد جان افراد به خط می افتاد.

HCJDBXBJXBXJ 2 سال قبل
6

خیلس بد بودچیزی ک من میخواسم نبود

نویسنده 2 سال قبل
1

خیلی خیلی بد

ناشناس 2 سال قبل
5

به نظر من ✨داستان🔆فردی بود که با تمام سختی کارش با بی توجه ای مردم تلاش می کرد و بعد از هر خستگی به کارش ادامه میداد.اما مردم هیچ توجه ای به او نمی کردند و او را زیر پا می گذاشتند.تا اینکه تمام این بی توجه ای ها خستگی ها بر صبر آن چیره شد دست از کار کشید نا امید شد.بعد از این کارش تمام مردم در آن مسیر اسیب دیدندید من از این فیلم اینه که گاهی افراد کوچکی هستند که کار های بزرگی انجام میدن و کوچک ترین افراد بزرگ ترین اهمیت رو در جامعه و محیط زندگی شون دارند و با توجه به اعمالشان تاثیرات مثبت یا منفی در جامعه از خودشون به جا میزان

ناشناس 2 سال قبل
-1

میشه من ازتون یه سوال بپرسم شما بگین

تارا کاظمی 2 سال قبل
1

به هر حال ما هر چیزی را به هر دلیلی در زندگی نیاز داریم و ممکن است که یکی را از همه موارد نداشته باشیم و زندگی را از دست بدهیم مانند نَفَس.

شکیلا روشندل 2 سال قبل
1

من فکر می کنم که هر کس در مقابل هر چیزی مسولیت پذیر باشد

نویسنده 2 سال قبل
5

می خوام جواب گفت گو کنید صفحه 67 را بدست آورم

امیرحسین منافی 2 سال قبل
-1

عالی

نویسنده 2 سال قبل
-2

سلام خوب هستید نمیدانم

0
خب نمیدونی مجبوری نظر بدی😹 2 سال قبل

سلامهیچی خواستم فقط پیام بدم

نویسنده 2 سال قبل
-1

مرسی از همتون اما اینا چه جوابهایی هستن ؟

Gg 2 سال قبل
-1

Jgg

نویسنده 2 سال قبل
-1

احخع۷حت

بی نام 2 سال قبل
0

سلام✌خوبینشب یلداتون مبارک😂😂😹

نویسنده 2 سال قبل
0

این فیلم درباره فردخط کش زحمت کش بود او باتمام وجودش فردخط کشی می کرد ولی خط کش دید مردم اصلا براشون هم نبود که او داره خط کشی می کنه پس نامید شد و موجب شد تصادف بشه ومردم هم اسیب دیدن پس نتیجه می گیریم اگر هر کاری می کنیم نباید ناامید شویم پس باید به خوبی هایی که در کارمون هست فکر کنیم پس کاری را درست است از نتیجه اش خوشحال میشیم رو انجام بدیم ثنا

-1
مینا 2 سال قبل

درسته خیلی ممنون

نویسنده 2 سال قبل
0

تالتککج

نویسنده 2 سال قبل
0

خیلی مفید بود

نویسنده 2 سال قبل
0

بله

نویسنده 2 سال قبل
0

خیلی خنده دار و مفید بود

برای پاسخ کلیک کنید