انشا درباره بیمه تامین اجتماعی صفحه 92 نگارش هشتم از نگاه خوشه های نمودار

بدون نام

انشا ها باید از نظر افرادی باشه کا تو کتاب گفته شده.انشاهای اینجا کاملا غلطه و معلم ها مطمئنا اشتباه میگیرن.مگر اینکه شانس اورده باشینو رک معلم خنگ گیرتون اومده باشه😂ما که از اون شانسا نداریم😭

ناشناس

خیلی طولانی و بالای دیپلم نوشته شدناصلا خوب نیست

آرمیتا

کاش واسه هر موضوع چند تا مقاله کوتاه زیبا بود که من می نویسم همکلاسیم نر ه از روی همین بنویسه و معلم متوجه میشه و نمره کم میکنه قطعا

نویسنده

به نظر من این انشاها کامل نیستند و باید روشون کار بشه در بیشتر انشاها فقط اطلاعاتی رو به طرف مقابل یا خواننده انتقال میده . مثل اینکه داری روز نامه میخونی به نظرم در این نوع انشاها باید از شیوه داستانی استفاده کرد و اینجوری هیچ معنا و مفهومی نداره.

نویسنده

آخه در کتاب گفته از زبان خود مثلا کار افتاده و شما از زبان خودتون نوشتید و این هم اشتباه هستش

انشا صفحه ۹۲ کتاب نگارش پایه هشتم جواب فعالیت های نگارشی بیکار بیمار بازنشسته مزد بگیر کارفرما بازمانده از کار افتاده حادثه دیده بیمه تامین اجتماعی انشا خوشه های نمودار متنی درباره نظر در مورد دیدگاه موضوع از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا درباره تامین اجتماعی خوشه های نمودار

انشا تامین اجتماعی از نگاه بیمار

مقدمه : وارد بیمارستان تامین اجتماعی میشود جمعیت زیادی موج می زندکه هر کدام یک مشکلی دارند.

بدنه : افردا به پذیرش مراجعه میکند، برای سه ماه دیگر به او نوبت میدهند اعتراض می کند شاید تا سه ماه دیگر من مردم تا سه ماه چگونه تحمل کنم مگر این بیمارستان از پول من و سایر افراد مثل من که هر ماه پول بیمه را به حساب این سازمان پرداخت می کنیم تامین نمیشود پس چرا باید سه ماه منتظر بمانم ؟ بعضی از افراد کادر پذیرش خوش برخورد هستند و بعضی برخورد مناسبی با بیماران ندارند از طرفی بیماران توان پرداخت هزینه های بیمارستنانهای خصوصی را ندارند به ناچار باید سه ماه دیگر مراجعه کنند و تا این سه ماه خدا بزرگ است.
اکثر افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند فرق زیادی بین هزینه های پزشکی تامین اجتماعی و آزاد نمی بینند ولی میگویند پس چرا هر ماه پول بیمه از ما می گیرند ولی خدمات رسانی آنان ضعیف است و به صورت کافی و فوری نیست .ایا این پول بیمه ما کجا می رود و صرف چه اموری می شود ، چرا هر وقت نیاز داریم قابل دسترسی نیستند و هزاران چرای دیگر که کسی قادر به پاسخگویی نیست.

نتیجه : بیماران تامین اجتماعی از اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند که عمری تلاش کردند و حال دوست دارند از خدمات ای سازمان استفاده کنند. برای کلیه بیماران عزیز شفای عاجل را خواهانیم.

انشا تامین اجتماعی از نگاه بیکار

مقدمه : در جامعه ما بیکار به کسی اطلاق میشود که دارای هیچ شغلی نیست و به تبع آن درآمدی هم نداردو زندگی او به سختی میگذرد.

بدنه : وقتی شخصی بیکار است راههای گوناگونی را برای امرار معاش خود انتخاب میکند مانند دست فروشی سر چهار راهها، کارهایی مانند واکس زدن کار در میوه فروشی به صورت نیمه وقت یا کارهای ساختمانی یا کارهایی که در کارگاههایی انجام میشود که تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیستند بنا براین، این افراد هم به نوعی بیکار تلقی می شوند زیرا نیازشان را فقط در زمان حال برطرف میکنند وبرای آینده برنامه و پشتوانه ای ندارند. یک فرد بیکار همیشه به این فکر می کند که اگر جایی مشغول به کار بود و شغل دایم داشت و حقوق ماهیانه مناسبی هم در یافت می کرد میتوانست برای آینده اش برنامه ریزی کند و به زندگی اش سر و سامان دهد، ازدواج کند و صاحب خانواده شود و برای روزگار پیری و ناتوانی نیز اندوخته ای داشته باشد که او را از دیگران بی نیاز سازد. فرد بیکار همیشه افق دیدش فراتر از زمان حال است و دغدغه هایش هم بسیار و همین دغدغه ممکن است او را در مسیرهای مختلفی قرار دهد که بعضی از این مسیرها هم ممکن است او را به بیراهه بکشاند. این وظیفه دولتها است که با توجه به امکانات مادی و معنوی جامعه در جامعه شغل ایجاد کند و جوانان را سر گرم کند زیرا برای یک حوان بهترین سرگرمی کار است و شیطان برای افراد بیکار کار در ست میکند و ممکن است آنان را راهی دیار ناامیدی کند که عاقبت خوبی هم ندارد.

نتیجه : دولتها باید با برقراری بیمه بیکاری تا زمانی که فرد مورد نظر کاری پیداکند و یا با پرداخت وامهای اشتغالزایی برای بیکارا ن برای جوانا ن بستر مناسبی فراهم آورد تا انان در مورد آینده نگرانی نداشته باشند و هنگامی که به سن پیری و ناتوانی رسیدند از عمری که گذرانده اند راضی و خرسند باشند . به امید آن روز.

انشا تامین اجتماعی از نگاه بازنشسته

مقدمه : وقتی وارد کارخانه شد جوان بود و سرزنده، خوشحال از اینکه بعد از کلی دوندگی و معطلی بالاخره در یک جا مشغول به کار شده، حالادغدغه اش این است که کار فرما چگونه با او برخورد خواهد داشت آ یا از کارش راضی خواهد بود ؟آیا میتواند از عهده وظایفی که به او محول شده است برآید یا خیر؟آیا توان ایستادن به مدت طولانی پشت دستگاه را دارد یاخیر و صدها سوءال دیگر.

بدنه : سرانجام مشغول به کار می شود روزها، هفته ها، ماهها و سالهای زیادی میگذرد روز به روز خسته تر و فرتوت تر و ناتوانتر می شود ولی همچنان ادامه می دهد. فکر روزهایی که پیر می شود، روزهایی که بچه ها بزرگ میشوند و باید هر یک به سوی سرنوشت خود بروند، به این فکر است که با این حقوق چگونه می تواند زندگی فرزندانش را سر و سامان بدهد، با خود می گوید خدا بزرگ است به پول ما برکت می دهد. حال بعد از سالهای طولانی باید کار و دستگاه را رها کندو در خانه بنشیند، باید باز نشسته شود و از زندگی در کنار خانواده لذت ببردولی همچنان دغدغه ها یش پایان ندارد چگونه میتواند از پس هزینه های بیماری ومهمانیهای عروس و دامادها ونوه هایش برآید، باز هم خدا را شکر می کند و میگوید خدا برکت میدهدو واقعاهم خداوند بزرگ به زندگی او برکت می دهد زیرا سی سال زحمت کشیده شب و روز در گرما و سرما بدون تعطیلی و حالا باید از مزد زحمتهایش استفاده کند و خدا را شاکر است که اگر یک عمر زحمت کشیده و اگر چه مو هایش همه سفید شده و پشتش خم گشته یک آب باریکه ای دارد که او را از دیگران بی نیاز میکند و محتاج هیچکس نیست جز خدای رحمان که به زندگی او و فرزندانش و به سفره اش و به درآمد یک ماههاش برکت میدهد که کم نیاورد.

نتیجه : خدا برکت به تمام بازنشسته هایی که هیچگاه خستگی حریف آنان نشد و نتوانست آنان را مغلوب کند دهد.

انشا تامین اجتماعی از نگاه مزدبگیر

مقدمه : در معنای لغوی مزدبگیر به کسی می گویند که در ساعت معینی سرکار حاضر میشود و ساعت معینی را کار می کند و در مقابل ان مزد می گیرد. این مزد ممکن است روزانه هفتگی یا ماهانه باشد. که معمولادر کشور ما به صورت ماهیانه پرداخت می شود.

بدنه : معمولا کارفرما در مقابل مزدی که پرداخت می کند انتظار دارد کار به بهترین وجه انجام شود تا هم برای کارفرما و هم کارگر مشکلی پیش نیاید.
معمولا کسی که مزد را پرداخت می کند همیشه مبلغی از آن کسر می کند که صرف بیمه و مالیات شود. کسی که مزد می گیرد و در جایی مشغول کار است این کسری را با جان و دل می پذیرد زیرا مانند پس انداز کردن است برای زمانی که به آن نیاز دارد.
انسان در مقابل کاری که انجام میدهد و مزد میگیرد بهایی را هم پرداخت میکند و آن بالارفتن سن و پایین آمدن توان بدنی است تا جایی که انسان به سنی می رسد که دیگر توان کار کردن را ندارد. بنابراین باید از اندوخته اش که همان کسرهایی است که از حقوقش صورت گرفته استفاده کند.
همیشه به صورت مثبت و با کمال رضایت این کار را انجام میدهد و آن را به صورت پشتوانه ای می داند که می تواند به آن تکیه کند و مابقی عمر را با عزت و سربلندی بگذراند زیرا زحمت کشیده و حال اندوخته ای دارد که می تواند از آن اندوخته استفاده کند و از خرج کردن آن و گذراندن امور زندگی لذت ببرد.

نتیجه : بنابراین برای تامین اجتماعی یک مزد بگیر ارزش و احترام زیادی قائل است و آنرا پستوانه ای محکم و همیشگی می داند.

انشا تامین اجتماعی از نگاه کارفرما

مقدمه : در روابط کاری همیشه سه طرف وجود دارند : کارگر کارفرما و تامین اجتماعی. شاید رابطه بین این سه هیچ گاه خوب نباشد زیرا کارفرما دوست دارد بیشترین کار را از کارگر بکشد و کمترین دستمزد را به او بدهد و او را بیمه هم نکند.

بدنه : کارگران برای جبران ظلمی که به آنها می شود به طرق مختلف از کار میزنند ( برخی کارگران) تا کار کمتری انجام دهند این دو همیشه با چشم نفرت به یکدیگر نگاه می کنند ولی چون هردو به هم نیازمندند با یکدیگر تعامل می کنند. زیرا اگر کارفرما نباشد کاری نیست و اگر کارگری نباشد کالا و خدماتی تولید نشده و کاری انجام نمی شود و جامعه رو به افول می رود.
در این میان سازمان تامین اجتماعی نقش میانجی بین این دو را ایفا می کند که باید حافظ منافع هردو باشد تا هیچ یک لطمه ای نبینند در نتیجه قانون کار شکل می گیرد و وظایف هریک را شررح می دهد. کارفرما و کار گر هردو مطیع تامین اجتماعی می باشند و هریک سهم خودرا به این سازمان می پردازند تا حق هیچ یک پایمال نشود و در موقع اختلاف بین این دو سعی می کند بی طرف باشد و حق هردو را ادا کند ولی در هر صورت کارفرما به آن صورت از تامین اجتماعی دل خوشی ندارد و سعی می کند تا حد امکان با این سازمان رو به رو نشود. حتی برخی از کارفرما ها برای فرار از سازمان تامین اجتماعی و بیمه کردن کار گران خود از افراد بزانشسته استفاده می کنند تا برای مسائل بیمه و. . . آنها راهی تامین اجتماعی نشوند.

نتیجه : تامین اجتماعی یکی از بنیادی ترین سازمان هاست و کارفما دل خوشی ازآن داشته باشد یا نه ناگزیر است قوانین آن را اجرا کند. که اجرای قوانین به نفع تمامی مردم اعم از کارگر و کارفرماست.

انشا تامین اجتماعی از نگاه بازمانده

مقدمه : در کشور ما سازمان هایی وجود دارند که به افرادی مانند افراد بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار و. . . . کمک کنند و یکی از این سازمان ها سازمان تامین اجتماعی است.

بدنه : با شنیدن صدای زنگ تلفن همراه ناگهان قلبش از جا کنده می شود. چه خبر شده ؟ تا به حال سابقه نداشته همسرش از محل کارش به خانه زنگ بزند و دلیل نگرانی اش نیز همین است. با اضطراب تلفن را جواب می دهد به او می گویند همسرتان در محل کار دچار سانحه شده و او را به بیمارستان برده اند لطفا همراه شناسنامه همسرتان به بیمارستان تشریف بیاورید. زن بچه هارا به همسایه سپرده و راهی بیمارستان می شود. تا رسیدن به بیمارستان افکار منفی لحظه ای او را رها نمی کنند به خود می گوید : سانحه بدی نبوده خوب می شود. در این هنگام خود را مقابل درب بیمارستان می بیند. همکاران همسرش در حالی که گریه می کنند سعی در آرام کردن زن دارند. دنیا به دور سر زن می چرخد. با خود می گوید ک بچه هارا چگونه بزرگ کنم آینده شان چه می شود؟ غم از دست دادن همسر امانش را بریده است. کم کم آرام می شود و به یاد بچه ها افتاده که متظرش هستند.
باید کمر همت بسته و به کمک تامی اجتماعی و حقوقی که پس از مرگ همسر بذایش می ماند به تنهایی زندگی را ادامه دهد و خدارا شکر می کند که اقلا حقوق همسرش هست و می تواند هر ماه حقوقی دریافت کند و با صرفه جویی مخارج زندگی را تامین کند.
تامین اجتماعی از نظر بازمانده مانند یک چتری است که بر روی سرش قرار دارد و او را از باد و باران در امان می دارد. به راستی که اگر این سازمان نبود چه می شد؟
چه خانواده های که در مسیر زندگی بدون سرپناه نابود می شدند.

نتیجه : هرچند هیچ پولی جای عزیز از دست رفته را نخواهد گرفت و جای خالی وی تاابد احساس می شود اما امیدوارم سازمان هایی مانند تامین اجتماعی، کمیته امداد و. . . . تاسیس شوند تا دست حمایت به سوی دست نیاز مردم دراز کند تا بلکه زندگی کمی روی خوش به آنان نشان دهد و در زیر مشکلات زندگی کمر خم نکنند.

انشا تامین اجتماعی از نگاه از کار افتاده

مقدمه : حضرت محمد (ص) فرمودند : اگر کسی برای انجام دادن کاری نیک برای خانواده اش از خانه خارج شود و در مسیر برایش اتفاقی بیفتد که منجر به مرگ وی شود مانند کسی است که شهید شده و اجر یک شهید را دارد.

بدنه : کسی که عازم محل کار می شود همیشه در معرض انواع خطرات و صدمات قرار دارد که ممکن است این صدمات در بیرون از محل کار باشد مانند سکته کردن، خطر تصادف و. . . . و گاهی اوقات ممکن است در محل کار رخ دهد مانند سقوط از ارتفاع، آسیب دیدن دست فرد در دستگاه، انفجار دیگ بخار، خطر سوختگی و. . . . که منجر به از کار افتادگی می شود. و شخص دیگر قادر به کار کردن نباشد.
در این بین سازمان اتامین اجتماعی طبق قوانین و مقررات وارد عمل می شود و شخص آسیب دیده را مورد حمایت قرار می دهد و برایش مستمری ماهیانه در نظر می گیرد که تا آخر عمر وی و خانواده اش پرداخت می شود. البته به شرطی که شخص آسیب دیده در زمان آسیب دیدن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشد و حق بیمه را ماهیانه پرداخت کرده باشد. ممکن است خدمات تامین اجتماعی به صورتی باشد که یک کار ساده تر به شخص آسیب دیده بدهند که توانایی انجام دادن آنرا دارد. یا ممکن است اگر فرد اصلا توانایی انجام کار را نداشته باشد. در هر صورت نوع خدمات در مواقع گوناگون متفوات است.

نتیجه : سازمان تامین اجتماعی حافظ منافع تمام کسانی است که به نوعی از کارافتاده محسوب می شوند و فرد آسیب دیده حداقل دغدغه این را نخواهد داشت که گونه مخارج زندگی خود را تامین کند و فقط درد ناشی از از کارافتادگی را تحمل می کند و نه درد نیاز به غیر را.

انشا تامین اجتماعی از نگاه حادثه دیده

مقدمه : هرروز که از خواب بر می خیزیم تا لحظه ای که به بستر باز می گردیم خطرات و حوادث متفاوتی در کمین ما هستند که عقل سالم حکم می کند در هنگام سلامتی برای روز های سختی چاره ای بیندیشیم.

بدنه : کارخانه جایی است که کارگر در آن با حریفی به نام دستگاه تولید سر و کار دارد. گاهی اوقات کارگر باید پشت دستگاه بنشیند و کار انجام دهد و گاهی اوقات ایستاده! اگر کارگر یک لحظه غفلت کند امکان دارد دستش توسط دستگاه قطع شود یا پایش بلغزد و از روی دستگاه زمین بخورد و حوادثی از این قبیل. که در هر حال منجر به حادثه می شود و در این حالات فرد دچار شکستگی عضو، دررفتگی و یا حتی قطع عضو می شود. در تمام این مواقع فرد حادثه دیده اگر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشد این سازمان باید فرد مورد نظر را تامین کند و برای فرد آـسیب دیده مستمری در نظر می گیرد. و در هزینه های مداوا او را یاری می کند.
در این گونه مواقع کم و زیاد بودن مستمری که توسط شخص آسیب دیده دریافت می شود چیزی نیست که بشود به آن اعتراض کرد چرا که یک قانون است و برای همه یکسان است. بدون در ظنر گرفتن تعداد اعضای خانواده و هزینه های فردو. . . . .
شاید مبلغ مستمری برای خیلی از از کارافتاده ا به نظر زیاد باشد و یا دیه ای که دریافت می شود بسیار باشد اما هیچ هزینه ای جایگزین سلامتی نخواهد شد.

نتیجه : سازمان تامین اجتماعی سازمانی است که تحت هر شرایطی به کمک افراد می آید. بااین حال امیدوارم تعداد حوادث به حداقل ممکن برسد.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم کاش بچه ها جواب رو بفرستن.

نویسنده : این انشاها اشتباه می باشند زیرا درکتاب نگارش هشتم درباره بیمه تامین اجتماعی از دیدگاه های مختلف میخواهد نه اینکه فقط درباره تامین اجتماعی باشد.

فاطمه : انشای خوبی بود
اما به نظر من این انشاها دانش اموزان را تنبل می کنند زیرا دانش اموزان دیگر به خود زحمت فکر کردن بر روی یک موضوع و نوشتن انشا نمی دهند
میدانم که بعضی از دانش اموزان فقظ برای ایده گرفتن از انشاها دیدن می کنند و فقط می خواهند قسمتی از انشا به ذهنشان برسد .
اما انسان جایز الخطا است و ممکن است که وسوسه بشود
به نظر من باید انشا ها در سایت های گوناگون فقط قسمت مقدمه و نتیجه یا یکی از انها باشد و بقیه نقطه چین باشد که دانش اموز با دیدن قسمتی از انشا تلنگری باشد تا بیاندیشد تا ادامه انشا را بنویسد ..

نویسنده : تامین احتماعی یک سازمانی است که افرادی تحت این سازمان ضعیف هستند بهتر که مشکلاتشون رو این سازمان بپذیرند و مشکلات این سازمان را برطرف سازند. .

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
حمید 1 سال قبل
0

بیمار

خودم 2 سال قبل
0

خوب نبود خیلی پیچیده ی

sara 2 سال قبل
0

لطفا با آگاهی بیشتر

آقای نویسنده

sara 2 سال قبل
0

بی معنا بود 😠😠

امیر 2 سال قبل
-2

دیوصا این چه سمی بود 😂

قبول 2 سال قبل
1

خوب

علی 2 سال قبل
0

عالی

محمدرضا 2 سال قبل
2

عالی

ناشناس 2 سال قبل
2

ذژذزز

N 2 سال قبل
-1

بدک نیست بعضی کلماتش رو اگه بخونی پیش معلم میفهمه که از اینترنت گرفتی درضمن خیلیم طولانی اند. گتوند. خوزستان

ناشناس 2 سال قبل
6

به نظر منم نباید تمام انشا رو بذارید توی سایت باید فقط مقدمه و نتیجه باشه تا بچه فقط از اون یک الهام بگیره و بتونه یک انشای خوب بنویسه ....

ناشناس 2 سال قبل
2

سلام میشه ۱۰ خوشه از کاربرد های پول را بگید لطفا فردا امتحان کلاسی دارم ⏰⏰⏱️

خوش نویس 2 سال قبل
2

متن ادبی نداشت من خیلی خوشم نیومد

یه عدلپروریست 2 سال قبل
-1

بدک نبود اما انشای اول حرف دل خیلی است#عزت_دست_خداست

0
😍setayeh_adlparvar😍 2 سال قبل

خوش بختم عدلپروریستی جونم#مخلص

یه عدلپروریست 2 سال قبل
8

بی معنی بود

ناشناس 2 سال قبل
2

به نظر من که کلا اشتباه بودن

نویسنده 2 سال قبل
-1

تامین احتماعی یک سازمانی است که افرادی تحت این سازمان ضعیف هستند بهتر که مشکلاتشون رو این سازمان بپذیرند و مشکلات این سازمان را برطرف سازند. m

-1
$ 2 سال قبل

بله درسته ولی دراینجا گفته ک از نظر و زبان مثلا یک فرد بیکار درمورد تامین اجتماعی ک چی هست و چجوری ویا چه مدلی بهش کمک میکنه توضیح بدین ک درس هم در مورد جانشین سازی هست وباید خودتو جای اون شخص بگذاری☺😊

S.A 2 سال قبل
-1

خیلی خوب نبودمتنش خیلی طولانی بود

نویسنده 2 سال قبل
-1

خیلیی جالب نبود همش داستان بود

زینب 2 سال قبل
0

به مفت نمیرزید

-1
seta_ap 2 سال قبل

موافقم 🙌🏻واقعـــًِٓٓٓا

Eartugrol 2 سال قبل
-1

انشای خیلی خوبی بود

سنیتا 2 سال قبل
3

کاشکی کوتاه تر بود🤔

بهار 2 سال قبل
0

خیلی بد بود اصلا احساسی نبود😑😑😑😑

-1
عزیزی 2 سال قبل

عالیبود

نویسنده 2 سال قبل
-1

چرا اصلا ارایه نداشت😑😑😑😑

M 2 سال قبل
-2

Thanksخوب بودامايكم مقدمه و نتيجش خوب نبودن البته از يكم كمي بيشتر اما ب دردم خورد با خوندن اين انشا ها انشا هاي خوبي ب فكرم رسيد تشكر

ShooterBubbze 2 سال قبل
-2

خیلی گوه بود😐😬فک کنم بچه ی در حد کلاس اول اینا رو نوشته

-2
بی شخصیت🤢🤮 2 سال قبل

عالیبود

-1
زینب 2 سال قبل

منم موافقم به جز یکیش بقیشون همه درپیت بودن

ا 2 سال قبل
-1

عالی بود

Imhawstiy 2 سال قبل
0

من نمیدونم الان تو این موضوعی ک کتاب واسه انشا داده منظورش بیمه ی تامین اجتماعیه یا اون یکی معنیه تامین اجتماعی؟! 😐😂

maryam 2 سال قبل
-1

خیلی عالی بود این انشا به من خیلی کمک کرد😍😍

-1
دخی 2 سال قبل

بیمار خوبه😍

-1
ناشناس 2 سال قبل

اسم انشات

-1
ناشناس 2 سال قبل

از نگاه خودمون هم بیارید

مبینا نصیری 2 سال قبل
1

به نظر من انشا هاتون خوب بود ولی اگر کمی تغییر بدین بهتر میشه باتشکر نویسنده خانم مبینا نصیری من خودم نویسنده کتاب ها هستم

0
مهشید 2 سال قبل

خوب بود بدک نبو

سعید 2 سال قبل
-2

عالطه

¶:みadɨs 2 سال قبل
3

خیلی انشاها طولانیه ): 😕

کوثر 2 سال قبل
0

زیاد خوب نبود طولاانی زیا اما بابتش ممنونم

نویسنده 2 سال قبل
1

این متن درست نیس و خواهشمندم ک این متن هارو ننویسید

محمد باقری 2 سال قبل
1

عالیه خیلی خوبه دمتون گرم

hana.soltani 2 سال قبل
2

عــــاولے

عارفه 2 سال قبل
4

عالییییی

0
ب ت چ 2 سال قبل

اره والا

12
Mohamadmahdi 2 سال قبل

واسه شما خوبه واسه مایی که باید از اینترنت نگیریم سخته خیلی تابلوی که از اینترنت گفتم معلم فوری میفهمه 😂😐😂

فاطمه 2 سال قبل
9

خیلی طولانیبه درد من که نخورد😕😕😕😕😕😕

نویسنده 2 سال قبل
2

مرد مزد بگیر

ناشناس 2 سال قبل
2

خییسلیییی خووووووب نبود

نویسنده 2 سال قبل
14

به نظر من این انشاها کامل نیستند و باید روشون کار بشه در بیشتر انشاها فقط اطلاعاتی رو به طرف مقابل یا خواننده انتقال میده . مثل اینکه داری روز نامه میخونی به نظرم در این نوع انشاها باید از شیوه داستانی استفاده کرد و اینجوری هیچ معنا و مفهومی نداره.

2
احسان علی اصغرنژاد 2 سال قبل

اره درست

نویسنده 2 سال قبل
12

آخه در کتاب گفته از زبان خود مثلا کار افتاده و شما از زبان خودتون نوشتید و این هم اشتباه هستش

1
دامنی 2 سال قبل

عالی بود😍💕

زهره 2 سال قبل
1

بد نبود

مهدی 2 سال قبل
11

انشاها کاملا نامربوط ، نامناسب ، فاقد نام ، مقدمه بسیار بد و نادرست ، نتیجه گیری کاملا کلیشه ای و بعضی جاها برای بچه های مهدکودک نوشته شده بود .

مرده متحرک 2 سال قبل
8

بد نبود ولی خیلی عالی هم نبود متوسط به پایین😐😐😐

ناشناس 2 سال قبل
19

خیلی طولانی و بالای دیپلم نوشته شدناصلا خوب نیست

elnaz 2 سال قبل
9

خعلی طولانی بود🤦🏻‍♀️

بدون نام 2 سال قبل
24

انشا ها باید از نظر افرادی باشه کا تو کتاب گفته شده.انشاهای اینجا کاملا غلطه و معلم ها مطمئنا اشتباه میگیرن.مگر اینکه شانس اورده باشینو رک معلم خنگ گیرتون اومده باشه😂ما که از اون شانسا نداریم😭

1
فق عشقم رضا 2 سال قبل

ما معلممون اسکله انقد خوبههههه😂😂😂😂

annougs 2 سال قبل
-1

Precio Caja Cialis <a target="_blank" rel="nofollow" href="https://nexload.ir/goto/https://agenericcialise.com/">https://agenericcialise.com/</a> – Cialis Dexamethasone <a target="_blank" rel="nofollow" href="https://nexload.ir/goto/https://agenericcialise.com/#">Generic Cialis</a> Cialis Generique Livraison Rapide

مهرانه حبیبی 2 سال قبل
5

عااااااااااااالی بود

فقط بخاطر عشقم A 2 سال قبل
3

خیلی خیلی خوب بود ممنون ❤❤❤❤❤❤❤💖💖😊😊😊

,,🙃 2 سال قبل
5

خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
2

خیلی خوب بود ممنون از نویسنده اش

0
2 سال قبل

گوه خوردیذخوب بود کجاش خوب بود

محدثه 2 سال قبل
10

خیلی خوب بود ولی طولانی

0
سلام 2 سال قبل

خوبه من یک خو

مریم 2 سال قبل
4

خیلی عالی وخوب است

مهدی 2 سال قبل
0

بد نبود

نویسنده 2 سال قبل
-1

سلام خیلی ممنون دستتون درد نکنه تکمیل تمکیل بود 🙏❤ایلین خلیلی❤

مبینا 2 سال قبل
0

واقعا بده

مبینا 2 سال قبل
0

نخیر اقای نویسنده 😲😓

مبینا 2 سال قبل
2

تو خیلی زر میزنی دستم بهت برسه میکشمت

خداروشکر ما داریم😂 2 سال قبل
-1

ممنون

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

اتفاقا عالییییییییییییییی بودممنونم

درسته 2 سال قبل
0

بد نبود

نویسنده 2 سال قبل
2

بله نظر من هم همین استساجده

ناشناس 2 سال قبل
0

به درد من نخورد

لان 2 سال قبل
0

عالی بود

حلما 2 سال قبل
1

متن خوبی بودولی برای نوشتن در صفحه ۹۲ کاربردی نداره

ℳ..A 2 سال قبل
2

من که همیشه انشا دخل اینترنت سرچ میکنم مینویسم اینا هم الان خیلی بلندمددت هستن من نمیتونم بنویسم وایییییییی😁😞😒معلم ما که هیچی نمیدونه ما که توی اینترنت سرچ میکنیم 😂😂😂😂😂😂😂😂

2
صالحی 2 سال قبل

خوشبحالت 😁 معلم ما که هفته پیش فهمید دو تا از همکلاسی هام از تو اینترنت نوشتن بهشون صفر داد 😱😱 هنوزم اونا دارن اصرار می کننمتاسفانه کلا معلم ما خیلی تیزه 😥😥😪😪

نویسنده 2 سال قبل
0

اصلا من نمیفهمم بعضی جاخارو

نویسنده 2 سال قبل
0

.

نویسنده 2 سال قبل
0

عالی بود

0
نرگس 2 سال قبل

عالی بود ولی معلم فهمید از اینترنت بود

محمود 2 سال قبل
0

عالیه به خدا

نویسنده 2 سال قبل
0

این انشا همگی اشتباه هستن من اومدم فقط ببینم چی نوشته که با توجه به اینا یه انشا خودم بنویسم من هرگز خط به خط اینا نمینویسم چون باعث میشه ذهنم تنبل بشه و از طرفی معلم هم که خنگ نیس میفهمه

نویسنده 2 سال قبل
0

ممنون بابت سایت من انشاع نویس خوبیرهستم ولی وقتی چیزی به ذهنم نمیرسه میام اینجل و دربارهی انشاع هاتون میخونم و ایده میگیرم من درباره ی بیمه اجتماعی اطلاعات زیادی نداشتم ولی اینجا کسب کردم متشکرم بابت سایت خوبتون

المیرا 2 سال قبل
0

خیلی عالی بودممنون ♥😍

نویسنده 2 سال قبل
0

G

نویسنده 2 سال قبل
0

بله درسته ✋

نویسنده 2 سال قبل
0

وقتی فردی تصادف میکنن

😀 2 سال قبل
0

گاو ها کجاش خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
1

این انشا ها خوب هستند والی کمی طولانی هستند

خوبه💗 2 سال قبل
0

عالی فقط

نویسنده 2 سال قبل
0

عالی یکی از بهترین سایت هایی است که من دیدم ، ممنونم

نیما 2 سال قبل
0

عالی عالی عالی

آرمیتا 2 سال قبل
17

کاش واسه هر موضوع چند تا مقاله کوتاه زیبا بود که من می نویسم همکلاسیم نر ه از روی همین بنویسه و معلم متوجه میشه و نمره کم میکنه قطعا

1
ناشناس 2 سال قبل

به نظر من زیادی بلند بود من نتونستم چیزی ازش بردارم😐

نویسنده 2 سال قبل
4

خیلی طولانی و بی محتوا(مثه ساسی😐👐🏻😂)

0
تینا 2 سال قبل

مشتی هستی مث خودم 😂😐

nafad 2 سال قبل
3

اصلن متوجه نشدم

نویسنده 2 سال قبل
0

به نظر من خوب بود اما ی ذره قلمبه نباشه بهتره 😂

آناهیتاسلیمانی 2 سال قبل
0

ممنونم عاااالی بود

ناشناس 2 سال قبل
0

خیلی بد از نظر معلمتدبر عیدت فطربیییبث

ی نفر 2 سال قبل
2

ما رو اسکول فرض کردین یا خودتون اسکولین واقعا😑

نویسنده 2 سال قبل
0

😑

مهسا 2 سال قبل
2

أنشا ء بدک نبود ولی خوب به دردم نخورد بخاطره که معلم زود می فهمه از اینترنته

نویسنده 2 سال قبل
0

بیمار

نویسنده 2 سال قبل
0

کاش یکم کوتاه تر بود

2 سال قبل
0

متنش خیلی زیاد بود

نصیری 2 سال قبل
0

واقعا از شما نویسنده ی محترم ممنونم . مرسی بابت زحماتتون🌹🌹🌹🌹🌹

نویسنده 2 سال قبل
0

😒

69 2 سال قبل
1

چیز بدی نبودش میشهی موضوعو انتخاب کردوبعدش ی سری مطالبو از خودمون اضافه کنیمتااونجوری ایده آل شه در کل خوب بودش

یاس 2 سال قبل
9

خوبه اما معلم سریع میفهمه که از اینترنت گرفتیم

یلدا 2 سال قبل
7

انشا های خیلی بی خودی داشت 😐

نویسنده 2 سال قبل
2

درحد ما نی

یاس 2 سال قبل
2

خوب نیست برای یک دانش آموز

دلوین 2 سال قبل
0

خوب نبود خیلی طولانی بود و معلم فهمید 😑😐

امیر 2 سال قبل
0

عالی

حیات حسینی 2 سال قبل
0

متن خیلی خوبی داشت من که ب خصوص خوشم اومد

امیر 2 سال قبل
0

خوب بود مرسی😄😄

آتنا 2 سال قبل
0

خوب بود…..ممنون❤

م 2 سال قبل
1

خیلی بی خوده

ناشناس 2 سال قبل
0

خیلی بده من فرستادم گفت از اینترنت گرفتی الان دارم از خودم مینویسم

0
..... 2 سال قبل

😂😂😂😂

احادیث 2 سال قبل
0

خ

نویسنده 2 سال قبل
0

خیلی خوب بود❤👏🏻

برای پاسخ کلیک کنید