انشا درباره درخت | پا در هواست

انشا درباره درخت پا در هواست

میتوانید این انشای بسیار زیبا را از سایت نکس لود دانلود کنید . درخت یکی از زیباترین و بهترین چیزهاییست که در روی کره زمین میتوان دید! ما انسان ها و حتی حیوانات هم از درختان استفاده ی بسیار زیادی میکنند .

انشا درباره درخت | پا در هواست

مهم ترین فایده و استفاده ما از درختان فتوسنتز انهاست . در واقع حتی نفس کشیدن درختان یا همان فتوسنتز آنها نیز برای ما سود آور است!

آنها با فتوسنتز از میزان کربن دی اکسید میکاهند و اکسیژن زمین را افزایش میدند . استفاده ی دیگر از درختان ، سایه و خنکی آنها است.زیبایی که درختان دارند همه مارا به سمت طبیعت جذب میکنند . احتمالا همه ما پارک و جنگل رفتن را تجربه کرده ایم .

مهمترین دلیل رفتن به این مکان ها دیدن طبیعت انجا و هوای تمیز و استفاده از ان است که اگر درختان نبودند این امکان برای ما فراهم نبود.

برای دریافت انشای اصلی کلیک کنید

انشا درباره درخت :

دگیر استفاده ما که آنهم یکی از مهمترین ها برای ماست میوه درختان است ، در واقع میوه هایی که درختان میدهند ارزش غذایی بالایی دارند که هم ما انسان ها و هم حیوانات از آنها استفاده میکنند .

حتی حیوانات گوشت خوار یا کسانی که میوه نمیخورند هم به نوعی به این درختان وابسته هستند . زیرا حیوانات دیگر نیز از آنها تغذیه میکنند… . اینها تنها چند استفاده کوچک از این درختان است پس بیاید قدر درختان را بدانیم .

درخت پا در هواست

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
0

عالی

ناشناس 1 سال قبل
0

عالی

ناشناس 1 سال قبل
0

بله

برای پاسخ کلیک کنید