تصویر نویسی انشا آزاد درس هفتم صفحه 84 و 85 کتاب نگارش هشتم

امین

هرکسی اینجا اومده از جمله خودم بیخود کرده بره خودش فکر کنه بنویسه😂.اونایی که میگن اومدیم موضوعو درک کنیم اینم ی جورایی کپی محسوب میشه😂😂

ارزو

بابا اینا چیه همش تکراری هر سایتی میزنی همینهیه ذره متنوع

نویسنده

تصویر اول :دیگر باید از انجا کوچ می کردند انجا امن نبود گرگ ها به گوسفندانشان حمله کرده بودن و چند تا از انها رو خورده بودند انها به راه افتادن و حرکت کردند به سوی روستایی به نام مینا آباد هنوز چند ساعتی از راه مانده بود کودکان شیر خوار دیگر ارام نشدند شاه غلام گفت رسیدیم رسیدیم یک سگ جلوی گله ی گوسفندان و گوسفندان هم به دنبال او راه افتاده بودند.خلاصه :هر دو راه میورند و یک روزی به مقصد میرسند

ناشناس

همین انشا نمینویسی که حوصله رو با سین نوشتی

جانان

خوبه ولی اگه همکلاسی هام ننویسن دیگه عالی میشه 🥴

صفحه ۸۴ و ۸۵ و ۸۶ نگارش هشتم تصویر نویسی انشای آزاد درس هفتم کتاب نگارش هشتم کلاس و پایه هشتم تجربی انسانی ریاضی از سایت نکس لود دریافت کنید.

تصویر نویسی انشا آزاد درس هفتم نگارش هشتم

تصویر نویسی درس هفت کتاب نگارش هشتم

تصویر شماره 1

گله ی گوسفند ها با همراهی سگ گله که جلودار گله است در بیابان بی آب و علف با رهبری صاحبان خود که سوار بر اسب ها، یکی نوزاد کوچکش را به کول خود بسته است. دونفر دیگر او را در آغوش گرفته و مردی که با لباس بختیاری خود و اسلحه ی آویزان بر دوش خود جلو دار و رهبری کل کاروان را بر عهده گرفته تا در صورت خطر و حمله ی گرگ ها و دزدان از کاروان و گله ی خود محافظت کند و اما این کاروان به قصد سفر یا مهاجرت با کوچ و بار و بندیل خود از میان دشت و بیابان و کوه گذر می کنند و تمام سختی های راه را برای مقصد خود می رسانند

تصویر شماره 2

اما تصویر شماره دوم دو زن سوار بر اسب را نشان می دهد که لباس های زیبا و خوش رنگی را بر تن کرده اند و هر کدام فرزند خود را در آغوش گرفته اند و مرد به همراه پسر بزرگ خود که در آینده جایگزین مرد خانواده می شود به همراه پدر خود جلودار راه می رود و بار و بندیل خود را به همراه اسب و خر و بز و گوسفند و بره ی خود با خود همراه نموده اند و به قصد سفر یا مهاجرت در کادر تصویر کوچ می کنند.

تصویر نویسی عکس بالا

بنام خداوندی که انسان را آفرید و به او گفت در زمین گردش کنید و از احوال گذشتگان آگاهی یابید و بنگرید عاقبت کسانی که قبل از شما زندگی کرده اند چگونه بوده است و از تجربیات آنها استفاده کنید.
انچه در تصویر بالا در ذهن انسان تداعی میشود ابتدا زندگی عشایری است که با اسبها و دامهای خود در حال حرکت هستند .همیشه عشایر را مردمانی مهربان، و با صفا تصور می کنیم که تصویر به طور واضح نشان دهنده این مسئله است زیرا مردان را می بینیم که پیاده هستند و زنان و کودکان سوار برا سب هستند .
عشایر هر سال از منطقه سرد به منطقه گرم یا به اصطلاح از قشلاق به ییلاق می روند ، در اینجا مشخص است که فصل کوچ است و دامها پروار شده اند و برای استراحت زمستانی عازم هستند . سگهای گله یار همیشگی این مردمان مومن را می بینیم که در جلوی گله در حال حرکت هستند تا مواظب گوسفندان باشند و از آنها در مقابل حمله احتمالی گرگها محا فظت کنند .
در یکی از این تصاویر یکی از مردان را می بینیم که اسلحه به دوش گرفته است که شاید برای دفاع در مقابل راهزنان ویا برای دفاع در مقابل حیوانات وحشی و درنده مانند ببر ، پلنگ شیر و یا غیره از آن استفاده می کند .
در این تصویر میتوان شتاب و عجله را به طور واضح دید که همه در حال حرکت سریع هستند که شای بخاطر این باشد که اینها از غافله عقب مانده اند و باید به سرعت خود را به بقیه عشایر برسانند زیرا عشایر همیشه به صورت دسته جمعی کو چ می کنند.
در این تصویر ما شاهد لباسهای زیبای این مردم نیز هستیم که همگی نو و دارای رنگهای شاد وروشن هستند که شاید به نظر برسد که به جشن عروسی نیز دعوت شده اند . و اینها همه نشان دهنده شادبودن و زنده دلی این عزیزان است .
ما در پشت اسبها ی اینان زینهایی را می بینیم که نشان دهنده هنر دستی این مردمان سخت کوش است که در اوقات فراغت به کار بافت فرش و گلیم و قالیچه و غیره می پردازندکه در جاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.
عشایر واقعا مردمانی مهربان ، سلحشور، خونگرم،هنرمند وعاری از دغدغه های روزمره هستند آنان سادگی را مایه مباهات خود و کار را باعث عزت وشرف خود می دانند و به دور از زرق وبرق های جامعه صنعتی مشغول به زندگی هستند و سخت کوشی و تلاش و زندگی سرشار از مهر ومحبت و با هم بودن را با هیچ چیز عوض نمی کنند ما باید این مردمان درود بفرستیم و همیشه به یاد آنان باشیم و برای سلامتی آنان وهمه هم وطنانمان دعا کنیم.

تصویر نویسی عکس پایین

آ نچه در تصویر پایین میبینم بی ارتباط با تصویر بالا نیست در اینجا ی: آ قایی را می بینیم که با لباس سفید ودر کنار اسب ایستاده است احتمالا ایشان داماد هستند و این مراسم ، مراسمی است که به آن عروس بران می گویند یعنی خانواده واقوام داماد برای بردن عروس آمده اند زنان را می بینیم که با لباسهای شاد ومحلی در این مراسم حاضر هستند .
در اینجا فصل کار و کوشش است و این مراسم یکی از مراسمی است که در فصل گرما انجام میشود .
یکی از چیز هایی که در این مراسم دیده می شود و تقریبا یکی از لوازم اصلی زندگی این مردم است اسب است که همه خانوده ها یک یا چند اسب دارند که برای اهداف مشخصی ار آن استفاده میکنند . در عروسی و در مراسم عزا و کوچ وشکار از این حیوان نجیب استفاده می شود . در بعضی از مسابقات هم ممکن است از این حیوان با وفا استفاده شود.
این تصویر نشان دهنده این هم میتواند باشد که برای مراسم خواستگاری آمده اند و آدرس را گم کرده اند و همه در تلاش و جستجو براییافتن منزل عروس می باشند و منتظر هستند کسی بیاید و آ نان را تا خانه عروس همراهی کند .
به هرحال این تصویر نشان دهنده این است که او ضاع و احوال مرتب است و همه چیز عالی است و مردم از کوچ برگشته اند و گوسفندان خود را به قیمت خوبی نیز فرو خته اند و لباسهای نو خود را پوشیده اند و به استقبال سال نو میروند .
انشاءالله سال نو سال خوبی توام با خیر و برکت برای همه هموطنان عزیزمان باشد .

انشا درباره تصویر نویسی صفحه 84 نگارش هشتم

تصویر اول : تابستان سوزان فرا رسیده است و باری دیگر عشایر مجبور به کوچ به ییلاق شده اند. این گرما برای افراد قبیله غیر قابل تحمل است و همه را کسل کرده است. اسب ها تشنه اند و دیگر نای راه رفتن را ندارند. بز ها و حیوانات دیگر از شدت خستگی نمی توانند جلوتر از قبیله حرکت کنند. این گرما حتی مرد پر ابهت قبیله را نیز آزار می دهد. اما ذره ای از ابهتش را کم نمی کند. این پوست سیاه رنگ و سوخته ی مردم قبیله ثمر تابستان های گرم در بیابان های عربستان است. مرد نمدی به سر سیاه پوشیده است و غافل از اینکه این لباس های سیاه باعث جذب گرمای بیشتری می شود. مرد برای اطمینان بیشتر تفنگی برای محافظت از قبیله همراه خود دارد.

تصویر دوم : فصل زمستان فرا رسیده است و عشایر باری دیگر در حال کوچ کردن به قشلاق هستند. طبیعت جامه سفید به تن کرده است. گوسفندان و بز های قبیله نیز با طبیعت یکدست شده اند و جلوتر از قبیله حرکت می کنند. مرد قبیله جامه ی سفید پوشیده است و بااستوار و ابهت گوسفندان و بزها را کنترل می کند همچنین از خانواده اش محافظت می کند. اسب ها شاد و سرحال هستند و برای رسیدن بهار لحظه شماری می کنند. پسر کوچک قبیله نیز ابهت را از پدرش به ارث برده است زیرا از همین کودکی احساس مسولیت می کند و پا به پای پدرش برای محافظت از خانواده تلاش می کند. نوزاد نیز با خوشحالی بقیه خوشحال است و با کوبیدن دستانش به هم تلاش می کند خوشحالی خود را نشان دهد. کل های روی لباس محلی زنان دست به دست طبیعت داده اند و سفید پوش شده اند. در گوشه ای دیگر تعدادی اسب در حال حمل مقداری وسایل هستند. مرد برای محافظت از قبیله چوبی را همراه خود دارد.

جواب دانش آموزان در نظرات پایین سایت

پریچهر : تصویر اول :
از کوچک تا بزرگ، سوار بر اسب ها شده و بیایان ها را طی می کردند، مقصد مشخصی نداشته اما، بچه ها را بر آغوش اسب های خسته و تشنه گذاشته و به راه افتاده بودند.
گویا که، برای همیشه می روند ، زیرا، از بره ها گرفته تا سگ گله را به همراه داشته و باهم می رفتند.
پالون های دست دوز و زیبایشان، در آن کویر تشنه و زشتی تنهایی، بازهم به چشم آمده و خود نمایی می کرد، مردی با لباس مشکی، در ابتدا ایستاده و در پی هدایت آن ها بود، به کجا؟ آن را دیگر خدا داند. زن های خسته و تشنه ای که نای هدایت اسب ها را نداشته و از درون بدنشان، فریاد گرسنگی گوش را کر می کند.
تصویر دوم:
اسب های آماده شده، تمیز، زیبا و سیراب، بانو های با کمالاتی را بر دوش گرفته و پا به حرکت می رقصاند، بانو هایی که با لباس های هزار رنگ و زیبا، کودکان تپل و سر حال را به آغوش گرفته و دست بر یال اسب های زیبا می کشند.
گوسفندان و بزغاله هایی که در گوشه مشغول حرکت بوده و تمیز و سیر هستند و در هر کنجی پی تکه نان و غذایی نگشته و مردی سفید پوش که به همراه فرزندش هدایتشان می کند، در این قبلیه، خبری از گرسنگی و تشنگی، بی پولی و خستگی نبوده و حتی این سفر ها، لذت بخش نیز بوده و حال و هوایشان را تغییر می دهد.

نویسنده : دراین مکان هوا بسیار سرد است کودکان احساس سردی می کنند هرچه زودتر باید کاروان خودرا به مکان اصلی برسانند.

سارا تکریمی : تصویر اول: بیابان بی آب و علف برای اهالی کاروان خودنمایی می کند و می فهماند که با او به این سادگی برخورد نکنند چرا که او رازهای نهفته ای از آنان و مه و خورشید و فلک در دل جای داده است.

نویسنده : تصویر اول ایل به همراه چادر شبهاو بار و بندیل و اسباب زندگی رابه همراه گله گوسفندان و بز هلدر حال کوچ از سرزمینی گرمسیر به سردسیر است که در پی یافتن چراگاه و چرایی بهتر دام های خودرنج بار سفر را به دوش کشیدهو با تمام اهل منزل در حال حرکت به سرزمین خوش آب و هواتری دارای مراتفی بهتر و بیشتر باشد هستند.

نویسنده : هوا گرم و خشک بود همگی کاروان به سمت کلبه چوبی میرفتیم تا از آسیب گرگ ها و حیوانات درنده در امان باشیم. دیگر توان و انرزی اسب سیاه گله از پا در رفته بود همگی در عذاب اینکه نکند حمله ی گرگ ها صورت بگیرد ناراحت بودند……

آلارا یوسفی : هر دو تصویر به کمک هم میخواهند به هدف خود برسند و از همدیگر حمایت و محافظت میکنند در برابر مشکلات.

نویسنده : تصویر اول: تابستان گرمی بودوبار دیگر عشایر مجبور به کوچ به ییلاق ها شده اند.گرمابسیار طاقت فرسا است و برای افراد قبیله غیر قابل تحمل است.

درسا :‌ اقوام‌ عشایر فارس مثل ماچانلو ها و باصری ها و… البته این تصاویر مربوط به دوره قاجار هستند.

نویسنده :‌ تصویر اول :دیگر باید از انجا کوچ می کردند انجا امن نبود گرگ ها به گوسفندانشان حمله کرده بودن و چند تا از انها رو خورده بودند انها به راه افتادن و حرکت کردند به سوی روستایی به نام مینا آباد هنوز چند ساعتی از راه مانده بود کودکان شیر خوار دیگر ارام نشدند شاه غلام گفت رسیدیم رسیدیم یک سگ جلوی گله ی گوسفندان و گوسفندان هم به دنبال او راه افتاده بودند.خلاصه :هر دو راه میورند و یک روزی به مقصد میرسند.

پرنسس : بهت توصیه میکنم بشینی کتاب بخونی و هر چی دوس داری بنویسی انشا هم خوبه هم بهت کمک میکنه تا فکر کنی و بتونی در اینده برای همه ی مشکلاتت با فکر راه حل پیدا کنی وهم
به درست نوشتنت کمک میکنه
امیدوارم از این به بعد حوصله انشا نوشتن داشته باشی.

نویسنده : دوم *این هوا تابستانی است ومردان و زنان عرق می کنند وبا پای خود به مقصد می روند اینجا هیچ آبی پیدا نمی شود که قابل خوردن باشد بچه ها گریه می کنند و خسته شده اند وگوسفندان و اسب ها گرسنه هستند وجب می خواهند اسب ها از خستگی ناله می کنند

ناشناس : انشا نوشتن باعث می شه آرامش بگیری البته نوشتن باعث می شه آرامش بگیری نه انشا نوشتن و باعث می شه بفهمی کجا چه کلمه ای رو به کار ببری و یادبگیزی چه طوز کلمات رو بنویسی یکی از نشونه هایی که انشات رو باعشق و علاقه نمی نویسی و غلط داری نوشتن حوصله با س هست.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
بد نیست 1 سال قبل
9

بد نیست خوب بود

جانان 1 سال قبل
32

خوبه ولی اگه همکلاسی هام ننویسن دیگه عالی میشه 🥴

زهرا 1 سال قبل
1

خیلی بد هست خوشم نه اومد ؟؟

ناشناس 1 سال قبل
3

خیلی مزخرف

ناشناس 2 سال قبل
21

خیلی چیز بود😐

ناشناس 2 سال قبل
1

خیلی دلی بود 😂

آیو 2 سال قبل
12

بد نبود

Mobina 2 سال قبل
11

ماشالله چقدر که پر حرفین

ولی جدا از اینها عالی بود

سعی میکنیم ماهی یه بار تقلب کنیم

5
زهرا 1 سال قبل

😂😂😂😂😂😂

مائده 2 سال قبل
21

هی خو بود ولی از گوگل نگیرید زیاد بدرد نمیخوره همه میرن از گوگل سرچ میکنن مثل هم میشن

باو سرویس کردن این معلما😂

هدیه 2 سال قبل
16

ار ه واقعا هر سایتی این را کپی کردن 🙄😟

9
زهرا 1 سال قبل

اینا ما رو کشتن به خدااا 😂😂😂

مریم 2 سال قبل
16

همش تکراری🙄

24
دقیقا 2 سال قبل

همشون تکراریه

اسم نعرم😐 2 سال قبل
17

خب..!

همینطور ک خودم از انشاء بقیه کمک گرفتم ولی توصیه میکنم عز گوگل نگرید.

با تشکر😂🤍

اس اس 2 سال قبل
-2

عالی

رضا حسینی86 2 سال قبل
8

ممنون میشم اگه یک انشای خوب بنویسید ولا زیاد تعریفی نبودن

Hannaneh 2 سال قبل
11

چقدزیادهههه باووو چجور بنویسمشوننن یکم کم کنید دیگ دهنم سرویس شده ک

نرگس 2 سال قبل
17

گوگل خیلی به درد آدم ها میخوره مخصوصا خودم

4
🧡 Asal 2 سال قبل

👌🏻👌🏻

-2
Mobina 2 سال قبل

الان من خودم انشا هامو مینویسم

7
Mobina 2 سال قبل

بله ولی زمانی به درد میخوره که تقلب کم باشه

6
نورا خانمی 2 سال قبل

به به همه ی نخبه های سرزمین اینجان😅

الناز 2 سال قبل
4

میشه یکی یه داستان بهتر بنویسه

Rahele 2 سال قبل
0

اخه چرا اینقدر زیاد چخبرتوته😐😭

بهاری 2 سال قبل
1

هعععععععی چی بگم والا

محمد 2 سال قبل
0

عالی بود

یاسی 2 سال قبل
26

من موندم تصویر اول و دوم چه فرقی باهم داره😐

1
ریحانه 1 سال قبل

افرین

6
asal 🧡 2 سال قبل

👌🏻👌🏻

13
یه بنده خدا 2 سال قبل

حق گفتی داش😂

10
سلطان 2 سال قبل

همینا بگووو😂

7
والا همش الکی نوشتن 2 سال قبل

نوشتن

7
خطر 2 سال قبل

آره بخدا منم

khodam 2 سال قبل
23

اینا خودشون بلد نیستن مث ادم ی متن درس بنویسن بد از ما انتظار دارن خب اخه لامصبا دوتا تصویر مث هم دادین خب ما چی بنویسیم نگایدم این نگارش و اه اه

Baran 2 سال قبل
9

یکم مسخره نیس

1
B 2 سال قبل

😬🥴

جدار 2 سال قبل
9

تصویر اول :دیگر باید از انجا کوچ می کردند انجا امن نبود گرگ ها به گوسفندانشان حمله کرده بودن و چند تا از انها رو خورده بودند انها به راه افتادن و حرکت کردند به سوی روستایی به نام مینا آباد هنوز چند ساعتی از راه مانده بود کودکان شیر خوار دیگر ارام نشدند شاه غلام گفت رسیدیم رسیدیم یک سگ جلوی گله ی گوسفندان و گوسفندان هم به دنبال او راه افتاده بودند.خلاصه :هر دو راه میورند و یک روزی به مقصد میرسند

امیر حسین رنجبری 2 سال قبل
0

عالی بود

Seyi 2 سال قبل
4

بابا اینا که همش شبیه همه تو همه سایت ها همینجور یکم بروزش کنید

ایلیا نعیمی 2 سال قبل
1

کسانی که دارن میان برای تقلب به نظرات هم نگاه کنند دختر ها یه جنگی به پا کردن که نگم دیگه

2
هنا 2 سال قبل

حوق

کورد 2 سال قبل
4

خوب

0
زهرا 1 سال قبل

قابل قبول میدم من 😁

عالی 2 سال قبل
1

عالی

ناشناس 2 سال قبل
2

اصلا بدرد نخورد

دخی باحال 2 سال قبل
9

خیلیییییی خوب نبود معلم همه رو بیرون کرد انشا های همه مثل هم بون

بااااااااا تشکر

4
یاسی 2 سال قبل

خوبه

18
ناشناس 2 سال قبل

ریدید ،

🥲🤘

🖤مریم داودی🖤 2 سال قبل
6

انشا درس تصفیه اول 😔

ناشناس 2 سال قبل
0

اصلا به درد نمیخوره این چه انشایی

10
ناشناس 2 سال قبل

لااقد این نوشته

تو که ننوشتی اومدی میگی به درد نمیخوره خودت بنویس ببین به درد میخوره یا نه بعد نظر بده

3
باشع 2 سال قبل

👍🙂

بهار 2 سال قبل
3

فقط مال درسا🤣

اگ اونو بنویسم صدرصد از کلاس بیرونمون میکنن😂

2
رضا حسینی86 2 سال قبل

شک نکن صد درصد بیرون میشیم

0
آوینا 2 سال قبل

شک نکن😁😁

M.K 2 سال قبل
9

هی بدک نیستن بلاخره یکیشو مینویسم ۰🤣🤣😂😂

ولی خوب جای بدشاینجاس که دبیرم میدونه کل کلاسمون از گوگل مینویسیم انشاهامونو 😂😂🥀

0
زهرا 1 سال قبل

اره بخدا مال ما هم میدونه 😂😂😂

-2
زهرا 1 سال قبل

اره بخدا مال ما هم میدونه 😂😂😂

1
Raha 2 سال قبل

احسنت😂😂😂😆😆😅👏👏👌

-1
ناشناس 2 سال قبل

😂😂😂

3
محمدطه 2 سال قبل

آفرین

نگارش 2 سال قبل
4

ممنون خیلی بده خخخ

مهشید 2 سال قبل
29

بد نبود مرسی انشای کل کلاس مثل من بود چغدر فعالیم ما 😊😊

3
🧡 Asal 2 سال قبل

😂😂😂

3
😂 2 سال قبل

🙂😂

2
:) 2 سال قبل

😂😂😂😂😂😂😂

صبحان 2 سال قبل
6

خوب بود….بد نبود..به دردوقتایی میخوردکه حال نداری انشابنویسی دراین مواقع کمکم میکنه😊😂

-1
صبحان 2 سال قبل

عه ایلیااااا

مرسی داداش تو خوبی؟

-2
ایلیا 2 سال قبل

سلام صبحان حالت چطوره خوبی ، چخبر

تینا 2 سال قبل
18

خیلی خوب بود قربون دستتون من یکی از این دانش اموزانی هستم ک اصلا حوصله انشا ندارم ولی بعضی وقتا معلمم میفهمه انشاهایم را از اینترنت سرچ میکنم😂😂😂😂😂ممنونم❤❤❤

-1
mahi 2 سال قبل

خسه نباشی سلطان

12
@ 2 سال قبل

خب از هر انشایی که می بینی یه تیکه بنویس من خودم انشاهام رو همه ی انشاهام رو از گوگل میگیرم ومعلم ها من رو به عنوان کسی که خودش انشا مینویسه به دیگران معرفی می کنن😂

Raha 2 سال قبل
14

عالی بود،مرسی😊ولی چه بخوای چه نخوای آخرمعلم میفهمه،باید سرشو،شیره بمالی مثل من😉😉😄😄💪

3
مبینا 2 سال قبل

چجوری؟🤣🤌🏻

-2
ناشناس 2 سال قبل

😂😂😂😂

3
.... 2 سال قبل

هههههههههه

ترانه 2 سال قبل
6

خوب بود وقتی خوندم کمکم کرد تا چیزای بهتری به یادم بیاد و بتونم بهنر بنویسم.

0
تراکنش ناموفق 2 سال قبل

چ تعریف باحالی

بنازم

ارزو 2 سال قبل
58

بابا اینا چیه همش تکراری هر سایتی میزنی همینهیه ذره متنوع

4
آوینا 2 سال قبل

راست میگه تقلبی میکنی طلب کاری😂😂😂

9
فاطمه 2 سال قبل

اومدی تقلب تازه طلبکارم هستی😂😂

بهار 2 سال قبل
0

واقعا خوب بود مطالبش بدرد خورد دستتون درد نکنه👏👏👏👏

وانیا 2 سال قبل
9

خوب بود کاش بند بندی هم می کرد

ناشناس 2 سال قبل
34

همین انشا نمینویسی که حوصله رو با سین نوشتی

2
مبینا 2 سال قبل

خیلی عالی و قشنگ بود مرسی ازتون ممنون

بتچه 2 سال قبل
18

خیلی افتضا

زهرا 2 سال قبل
10

عالی

درسا 2 سال قبل
-2

اقوام عشایر فارس مثل ماچانلو ها و باصری ها و…البته این تصاویر مربوط به دوره قاجار هستند

1
میدونم ممممممنون🥰🥰🥰🥰💜💜💜 2 سال قبل

بله شنیدیم خیلی

مبینا 2 سال قبل
2

خوب بود اما یکم کوتاه بود ولی در کل خوب بود

5
😍😍 2 سال قبل

بله درسته

یه بنده خدا 2 سال قبل
2

هر دو را باید بنویسیم

😎شکلات😍 2 سال قبل
27

مارو نگاه میخایم از کجا کمک بگیریمنویسنده هاتون از ما بدترن ک یکم ادبی و عاطفی تر بنویسن خوب میشع

2
تربچمه ام:| 2 سال قبل

شما خیلی ماهری عزیز خدت بنویس

0
انسان 2 سال قبل

😂😂😂😂

13
پرنسس 2 سال قبل

👍👍👍

3
امید رضا 2 سال قبل

درسته😀😇😇🙃🙂🙂

ناشناس 2 سال قبل
2

عالی بود👌👌ممنون😘😘😍😍❤❤

نویسنده 2 سال قبل
3

عالییییییییی بود 👍👍👍👍👍👍

نویسنده 2 سال قبل
7

خوب بود از نظر من عالی بود ولی فقط برا اونایی خوبه که وقت ندارن بنویسن و دبیر بهشون فرصت نداده وگرنه آدم همیشه خودش باید فکر کنه و بنویسه 😊🙂

7
ریحون 2 سال قبل

به به باریکلا خودت تنهایی گفتی 😂

نویسنده 2 سال قبل
43

تصویر اول :دیگر باید از انجا کوچ می کردند انجا امن نبود گرگ ها به گوسفندانشان حمله کرده بودن و چند تا از انها رو خورده بودند انها به راه افتادن و حرکت کردند به سوی روستایی به نام مینا آباد هنوز چند ساعتی از راه مانده بود کودکان شیر خوار دیگر ارام نشدند شاه غلام گفت رسیدیم رسیدیم یک سگ جلوی گله ی گوسفندان و گوسفندان هم به دنبال او راه افتاده بودند.خلاصه :هر دو راه میورند و یک روزی به مقصد میرسند

حدیث 2 سال قبل
11

عالییییی💞💞💞💞💞💞💞💞💋💋💋💋💋💋💋💕💕💕💕💕💕

اسمان 2 سال قبل
5

خوب بود

پرنسس 2 سال قبل
4

بهت توصیه میکنم بشینی کتاب بخونی و هر چی دوس داری بنویسی انشا هم خوبه هم بهت کمک میکنه تا فکر کنی و بتونی در اینده برای همه ی مشکلاتت با فکر راه حل پیدا کنی وهمبه درست نوشتنت کمک میکنه

پرنسس 2 سال قبل
3

بهت توصیه میکنم بشینی کتاب بخونی و هر چی دوس داری بنویسی انشا هم خوبه هم بهت کمک میکنه تا فکر کنی و بتونی در اینده برای همه ی مشکلاتت با فکر راه حل پیدا کنی وهمبه درست نوشتنت کمک میکنهامیدوارم از این به بعد حوصله انشا نوشتن داشته باشی

ترنم 2 سال قبل
10

اره😜😜😜😜😜

ناشناس 2 سال قبل
7

خوب بود.ممنونم

7
ابول 2 سال قبل

عالی دست مریزاد

Maleki 2 سال قبل
11

خیلی خوب بودممنونم

نویسنده 2 سال قبل
18

لطفا درس هارا کامل در این سایت بگذارید ممنون❄❄❄❄❄

دانیال بذلی 2 سال قبل
10

خیلی عالی است مطالبتون

ناشناس 2 سال قبل
5

عالیییییییییییی بود خیلی زیبا بود

مبینا 2 سال قبل
21

بسیار عالیی👏👏👏👌👌👌

Mahshid 2 سال قبل
12

به نظر من برای کسایی که قصدشون رونویسی یا کپی کردنه خیلی هم زیاد بود واز سرشونم زیاد بود ولی برای کسایی که میخواستن موضوع رو متوجه بشن عالییییییی بود خیلییی خوب بود من که واقعا راضی بودم.ممنونننن.😍😄

4
یاسی 2 سال قبل

این از هموناس که الکی میگنا😉

4
ایلیا 2 سال قبل

چقدر مجلسی و قشنگ جواب داد خیلی هستی خوب بود

خوشم امود واقعا

11
هستی 2 سال قبل

عزیزم کپی که نه به عنوان ایده میشه حسابش کرد و عالییییییییی بود مرسی

5
ناشناس 2 سال قبل

از کجا معلوم خودت جز این افرادی😒😏

Zahra 2 سال قبل
12

خیلی خوبهعالیههههههههه♥♥♥♥♥

نویسنده 2 سال قبل
23

البته بسیار زیبا و جذاب هم بود و می تونه کمک کنه انشا بهتری بنویسم و تصویر رو درک کنیمباز هم نرگس🤗

علی mmmmmmm 2 سال قبل
3

بسیار زیاد عالی 😎😎👌👌👍👍🙉

ناشناس 2 سال قبل
6

انشا خوبی بود ممنون

نرگس 1399 2 سال قبل
6

انشا خوبی بود ممنون###############################

مهدی 2 سال قبل
20

خیلی عالی

به نام خدا 2 سال قبل
9

خیلی خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
12

مغز درسته نه مقز

ناشناس 2 سال قبل
2

به خوبی اتفاقاتی که در تصویر رخ داده است را بیان کرده است

ناشناس 2 سال قبل
3

عالیه بود ممنون

نسیم 2 سال قبل
15

عالیه ولی مشکلی که داره اینه که طبقه بندی نداره و معیار نوشتاری رعایت نشد و همچنین باید هر دو تصویر در امیخته با یکدیگر میشد.باز هم ممنون از انشا خوبتون

محمد 2 سال قبل
11

به نظر من عالی بود.البته برای متوجه شدن موضوع نه برای کپی کردن.دست نویسنده اش درد نکند💐🌷

امین 2 سال قبل
79

هرکسی اینجا اومده از جمله خودم بیخود کرده بره خودش فکر کنه بنویسه😂.اونایی که میگن اومدیم موضوعو درک کنیم اینم ی جورایی کپی محسوب میشه😂😂

4
Zahra 2 سال قبل

دقیقا🤣🤣🤣

3
بنی 2 سال قبل

Nice

6
... 2 سال قبل

🤣🤣👍👍دمت گرم

4
ناز 2 سال قبل

👍👍

9
امیر 2 سال قبل

خودت اینجا چکار می کنی پس

6
رزا 2 سال قبل

حالا میمردی به رومون نیاری 😂🤣

11
سودا محمدی 2 سال قبل

واقعاً زدید به هدف😂😂

7
Parsa 2 سال قبل

ما که تو کلاسمون چهار پنج تا فضول داریم از هرجا کپ بزنیم میرن به معلم میگن، هعی ¬_¬

6
امیرعباس چنعانی 2 سال قبل

آفرین بر صداقتت …درود بر شرفت😂😂😂

4
ستایش 2 سال قبل

نکته فوق العاده مهمی بود😉😂

هدی😊 2 سال قبل
29

ممنون خوب بود .

1
لطفاً نام خود را وارد نمایید 2 سال قبل

ههههه‍ههههههههه

نگین 2 سال قبل
13

متشکرم بابت این انشای زیبا

1
شیدا 2 سال قبل

ممنون

نویسنده 2 سال قبل
30

هر دو تصویر نشانه شکوه و امید عشق این مردمان است آری ایرانیان چه محلی و چه اقوام دیگر در هر پوششی با ارزش و گرامی هستندیلدا حیدری

2
سجادمیرزایی 2 سال قبل

عالی

2
مدیر سایت فارسروید 2 سال قبل

عزیزم مطبت باید طبقه بندی باشهتا بازدید کنندگان سایتت هم بیشتر باشهاین نوشته ای که شما در سایت گذاشتید بدرد عمتون میخوره😂😂

نویسنده 2 سال قبل
0

مقدمه انشا چیست یا نتیجه ؟

ناشناس 2 سال قبل
0

خوبه ممنون

نویسنده 2 سال قبل
3

در تصویر اول دو زنسه تا زن هست که دوتاشون بچه هاشون تو آغوششون هست و یک مرد پیاده می روددر تصویر دوم دو تا زن هست که تو آغوششون است ، و بر پشت اسب هستن ، یک بچه و یک مرد هم پیاده می روند .

2
:( 2 سال قبل

اینو که خودمونم می بینیم

نویسنده 2 سال قبل
4

…..

Haly 2 سال قبل
2

Good 👍

پروانه شاهی 2 سال قبل
0

هیچ خوب نبود

ناشناس 2 سال قبل
2

عالی بودممنون از زحماتتون

نویسنده 2 سال قبل
2

تالق

مهتا 2 سال قبل
5

😂مردم دیوونه شدن

4
ایلیا 2 سال قبل

کرونا باعث شده

-1
یاسین 2 سال قبل

بد بد

نویسنده 2 سال قبل
3

نیکا: تصویر اول.یک تابستان گرمی است وعشایربایدبه جای سردبروندواین گرمابسیارطاقت فرساست و این گرمابرای قبیله غیرقابل تحمل است،

امیر 2 سال قبل
4

این اقوام اقوام ترک قشقایی عشایر نشین هستند از لباس و کلاهی که به اصتلاح ما ترکا دوگوش هست میتونی مشاهده کنیی

فاطمه نیرومند 2 سال قبل
4

خوبه

ناشناس 2 سال قبل
10

گله ی گوسفند ها با همراهی سگ گله که جلودار گله است در بیابان بی آب و علف با رهبری صاحبان خود که سوار بر اسب ها، یکی نوزاد کوچکش را به کول خود بسته است. دونفر دیگر او را در آغوش گرفته و مردی که با لباس بختیاری خود و اسلحه ی آویزان بر دوش خود جلو دار و رهبری کل کاروان را بر عهده گرفته تا در صورت خطر و حمله ی گرگ ها و دزدان از کاروان و گله ی خود محافظت کند و اما این کاروان به قصد سفر یا مهاجرت با کوچ و بار و بندیل خود از میان دشت و بیابان و کوه گذر می کنند و تمام سختی های راه را برای مقصد خود به جان می خرند.

نویسنده 2 سال قبل
0

گله ی گوسفند ها با همراهی سگ گله که جلودار گله است در بیابان بی آب و علف با رهبری صاحبان خود که سوار بر اسب ها، یکی نوزاد کوچکش را به کول خود بسته است. دونفر دیگر او را در آغوش گرفته و مردی که با لباس بختیاری خود و اسلحه ی آویزان بر دوش خود جلو دار و رهبری کل کاروان را بر عهده گرفته تا در صورت خطر و حمله ی گرگ ها و دزدان از کاروان و گله ی خود محافظت کند و اما این کاروان به قصد سفر یا مهاجرت با کوچ و بار و بندیل خود از میان دشت و بیابان و کوه گذر می کنند و تمام سختی های راه را برای مقصد خود به جان می خرند.

نفس🥰 2 سال قبل
0

خوب بود

علی 2 سال قبل
3

عالیی

زهرا 2 سال قبل
1

یعنی فقط میتونم بگم عاااالی وبی نظیر هست

-2
رضا حسینی86 2 سال قبل

واقعاً عالی هستی زهرا جان دمت گرم که متوجه شدی

خردرخر 2 سال قبل
1

خیلی خری

ناشناس 2 سال قبل
2

انشای خوبی بود ممنون

نویسنده 2 سال قبل
2

هیچی . مطالبتون فوق العاده بود واقعا ممنون .🙏🏻🌺

ناشناس 2 سال قبل
5

معلم ما خر نیست میفهمه از نت در اوردم راه حل بدیناصلا چرا باید انشا بنویسیم؟!!!!

نویسنده 2 سال قبل
3

ازین به بعد امید وارم ک خودت انشاتو بنویسی و دیکر وارد گوگل نشی:)

یه‌بنده‌خدا 2 سال قبل
3

عالیییی ممنون از شما

mobin 2 سال قبل
0

خوب بود ممنون

ناشناس 2 سال قبل
10

🥺🥺👍👍

1
ناشناس 2 سال قبل

🥺🥺

Ninja 2020 2 سال قبل
1

چرا همتون میگید خوب بود

2 سال قبل
2

نویسنده 2 سال قبل
1

صفحه 85

نویسنده 2 سال قبل
-1

عشایر هستن

1
رضا حسینی86 2 سال قبل

بله دیونه

حسن زاده 2 سال قبل
2

بیابان بی آب و علف برای اهالی کاروان خودنمایی می کند و می فهماند که با او به این سادگی برخورد نکنند چرا که او رازهای  نهفته ای از آنان و مه و خورشید و فلک در دل جای داده است.دیگر باید از انجا کوچ می کردند انجا امن نبود گرگ ها به گوسفندانشان حمله کرده بودن و چند تایی از گوسفندان رو خورده بودند انها به راه افتادن و حرکت کردند به سوی روستایی به نام مراوه تپه هنوز چند ساعتی از راه مانده بود کودکان شیر خوار دیگر ارام و قرار نداشتند شاه علی غلام گفت رسیدیم رسیدیم یک سگ جلوی گله ی گوسفندان هم به دنبال او راه افتاده بودند.و  هوا گرم و خشک بود همگی کاروان به سمت کلبه چوبی که در روستا بود میرفتن تا از آسیب گرگ ها و حیوانات درنده در امان باشند. دیگر توان و انرژی اسب سیاه گله از پا در رفته بود همگی در عذاب اینکه نکند حمله ی گرگ ها صورت بگیرد ناراحت بودند.

3
قاسم 2 سال قبل

بد نی

3
مبینا 2 سال قبل

عالیه

ناشناس 2 سال قبل
6

این دوتا که همش مثل هم بود🤦‍♀️😁

-1
رضا حسینی86 2 سال قبل

آره ولا

مارال 2 سال قبل
3

این دوتا که همش مثل هم بود🤦‍♀️😁

م مهدی 2 سال قبل
9

تصویر اولدر راه بودن و کم مانده بود تا به مقصد خود برسند.چهارپایان خسته بودن نه ابی نه علفی هیچ چیز.گوسفندان به دنبال سگکه سر دسته بود در راه بودن،تااینکه غلام گفت داریم میرسیمبچه های کوچک که دیگر صبری برایشان باقی نمانده بود و مادران که سوار بر چهار پایان بودن لبخندی زدند،که رسیدیم

باران 2 سال قبل
7

هر سایتی میزنی همینو میاره☹️😒😒

ناشناس 2 سال قبل
5

جوون😍😘

‌بی نام و نشان 2 سال قبل
5

ممنونم متشکرم که وقت می گذارید و مطالب مفید به اجرا می گذارید برای ما دانش آموزان و هم کلاسی هایتان 💖💖💖💖💖

3
. 2 سال قبل

خوبه

ناشناس 2 سال قبل
6

یک انشاء کلی برای هر دو تصویر میخواستم نه انشاء جداگانه…

1
مهدی 2 سال قبل

اره

M 2 سال قبل
5

جالب نی

نویسنده 2 سال قبل
1

م

نویسنده 2 سال قبل
5

ممنون میشم

-1
Arman 2 سال قبل

خیلی خوب

1
Arman 2 سال قبل

خیلی خوب

-1
ور 2 سال قبل

عالی عالی

برای پاسخ کلیک کنید