وطن خود را در دو بند توصیف کنید صفحه 53 کتاب نگارش فارسی ششم

نویسنده

من می خواهم وطنم را برای شما توصیف کنم وطن من ایران است ایران شهر ها و استان های زیادی دارد مانند تهران،مازندران ،دلیجان ،گیلان اصفهان و ….. که من در شهر دلیجان زندگی می کنم غذا های این شهر آش اسفندی ،آش رشته و …. کشور ایران ۳۱ شهر دارد ایران جاهی دیدنی زیادی دارد مانند کاخ گلستان،سی و سه پل

نویسنده

وطن من مانند کوه استوار است وهیچ وقت شکست نمیخورد وهمیشه برای من وطنی سرشار از شگفتی بوده است وطن من اسام است وطن یعنی هشت سال دفاع مقدس وطن یعنی زندگی وطن مانند مادر و چون شقایقی سرخ است وطن مانند چراغ روشنی است که برای همه مردم می درخشد فاطمه

نویسنده

واقعا عالی بود 😍👌👍👍❤❤

ناشناس

وطن ما مانند جورچین است جورچینی که همه زبان ها را در خود جای داده است

دلسا

آخریش خیییییییلی زیباست.آفرین بچه ها👏👏👏👏

توضیح صفحه ۵۳ کتاب نگارش فارسی ششم وطن خود را در دو بند توصیف کنید و توضیح دهید از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب فعالیت نگارش ششم دبستان

وطن خود را در دو بند توصیف کنید

با سلام خدمت همه دانش آموزان عزیز و همه دبستانی ها و ابتدایی های پایه ششم کلاس ششم و یا اولیای عزیز که برای یافتن جواب صفحه ۴۷ کتاب نگارش فارسی ششم ابتدایی با عنوان وطن خود را در دو بند توصیف کنید و توضیح دهید به این سایت مراجعه کردید ما این مطلب را ایجاد کردیم تا شما عزیزان جواب این بخش را در نظرات پایین صفحه برای ما بفرستید تا با اسم شما این مطلب را تکمیل کنیم لطفاً جواب هایتان را به ما بفرستید.

جواب : وطن من چکیده 1400 سال کش مکش برای بپا داشتن حق است وطن من اسلام است اسلامی که در دیگر کشور ها فقط به یک اسم تبدیل شده است وطن یعنی 8 سال دفاع از کشور بدون هیچ کمکی از دیگر کشور ها. وطن من را خدا حفظ کرده است بی سابقه ترین دشمنی ها با ما انجام میشود ولی ما هنوز سر پا هستیم و این تو دهنی بزرگی به دشمنان وطن است.

40 سال است که میخواهند وطن مارا نابود کنند و 40 سال است خدا مارا حفظ کرده است در هر قسمت تاریخ وطنمان میتوانیم خداوند را احساس کنیم. اتفاقات زیادی برای وطن ما افتاده است ولی مردمان غیور کشور در هر برهه از تاریخ راه خدا را پیش گرفتند و اکنون شاهد این هستیم وطن ما یکی از قدرتمند ترین کشور های منطقه است امیدواریم خدا وطن مارا حفظ کند.

جواب بعدی : من به کشورمم ایران بزرگ به سرزمین کهن و باستانی با قدمت و پیشینه و فرهنگ چند هزار ساله به کشوری دارای تنوّع آب و هوایی و اقلیم های متفاوت با داشتن سرداران بزرگ، شاعران نامی، هنرمندان چیره دست با شاهکارهای به یاد مانده از آنان در جای جای این کشور همچون تخت جمشید در شیراز، سی و سه پل در اصفهان و ده ها آثار تاریخی دیگر افتخار می نمایم.

متن بچه ها در نظرات پایین صفحه

نویسنده : وطن ماننده چراغ روشنی است وطن ماننده مادر است وطن چون شقایق سرخی است.

ناشناس : هرسال هر روز هر ساعت هر دقیقه یک تن یا هزار تن برای بمب هایی ظالم است میمیرد وطن چوووو خاکی از بین نرفتنی و ایستادگی در برابر طالبان یعنی افغانستان شاید ایرانیان از ان کشور بدشان بیاید ولی نمیدانند کشور خودشان اندازه ی ان انقدر گایدار نیست فقظ یک دقیقع ایران را با افغاستان.

ام: مردها و زنان ایرانی پرتلاش و باایمان هستند.ایران قدیمی ترین کشورها است.

فاطمه : وطن من مانند کوه استوار است وهیچ وقت شکست نمیخورد وهمیشه برای من وطنی سرشار از شگفتی بوده است وطن من اسام است وطن یعنی هشت سال دفاع مقدس وطن یعنی زندگی وطن مانند مادر و چون شقایقی سرخ است وطن مانند چراغ روشنی است که برای همه مردم می درخشد.

غزل طلایی : ایران مانند مورواریداست که می درخشد .من ایران رادوست دارم زیرا شهیدان رزمندگان زیادی مانند آرش . دریاقلی و شهید تندگویان را در پرورانده است.

نویسنده : من می خواهم وطنم را برای شما توصیف کنم وطن من ایران است ایران شهر ها و استان های زیادی دارد مانند تهران،مازندران ،دلیجان ،گیلان اصفهان و ….. که من در شهر دلیجان زندگی می کنم غذا های این شهر آش اسفندی ،آش رشته و …. کشور ایران ۳۱ شهر دارد ایران جاهی دیدنی زیادی دارد مانند کاخ گلستان،سی و سه پل.

نویسنده : وطنم را دوست دارم چون مایه ی آزادی سربلندی و اعتیار و افتخارم است از من محافظت می کند با زبان او صحبت می کنم با خط او می نویسم وطنم را دوست دارم چون به من پناه داده است دلسوز و مهربان است.

نویسنده :میهن من ایران است. من میخواهم وطنم را برای شما توصیف کنم.وطن من ۳۱ استان دارد مانند : تهران،مازندران،گیلان،خوزستان،اصفهان و ……..من در استان تهران و در شهر تهران زندگی می‌کنم.
غذای محلی اینجا اشکنه اسفناج، آش رشته ، خورشت قرمه سبزی و ……. است.

مهدی مؤمنی : وطنم دوست دارم همه گل های قشنگ زیبا که کشور های مثل خراصان رضوی قشنگ است من هم بزرگ میشوم همه ی کشور در وطنم سفر میکنم.

سارا : دین وطن من اسلام هست. پایتخت وطنمان تهران است و زبانمان پارسی است . وطن ما اتفاق های زیادی دیده است . اتفاق هایی مانند ۸ سال دفاع مقدس. در این دوران دلاوران جان خود را فدای وطنشان کرده است و همه میدانند که هیچ وقت خون این شهیدان پاک نمیشود خداوند همیشه در کنارمان بوده و خواهد بود.

وانیا : وطن من چوگل نرم لطیف است اما چون کوه استوار وطن من همچو کهکشان نورانی است وطن من همچو جنگل وسیع است وطن من همچو باغ پر از گل زیبا است.

رقیه صوفی : وطن ما مثل مدادی است که هر چقدر نوک ان را تیز کنیم پایدارتر و مقاوم تر می باشد وطن مثل مدادی که در داخل چیزی فرو رفته هیچ وقت شکست نمی خورد و همیشه پابرجاست.

محمد معصوم : اسم وطن من پاکستان است و من حرم هر کاری برای وطنم انجام بدهم وطن زیبای خود را هیچ وقت از دست نخوابد داد وطن من خیلی از سختی ها را تحمل کرده.

یلدا : وطن من ایران است که خیلی ویژگی دارد.من میدانم که چه کسانی از وطن من دفاع کرده اند.شهیدانی مانند (محمد حسین فهمیده- شهید سرلک و شهید ابراهیم کچو رستاقی و ……)من با تمام وجودم به آنها افتخار میکنم.کشور من خیلی جا های دیدنی دارد( اصفهان- تخت جمشید- همدان-مشهد و……)ایران غذا های خیلی خوبی هم دارد ( آبگوشت- زرشت پلو-قرمه سبزی و……)

ثمین : وطن من ایران است.وطنم رادوست دارم چون مایه ی سر بلندی وافتخار من است.از من محافظت می کند با زبان او صحبت می کنم، با خط او می نویسم و…وطنم را دوست دارم ،چون به من پناه داده است .وطن من خیلی ویژگی ها دارد.وطن من همچو دریایی خرو شان است که با تماااااام وجودم از آن دفاع می کنم.
ای وطن دوستت دارم!

ناشناس : وطن من همچو دریایی خروشان است . که با تمام وجود از ملتش دفاعلام میکند. شاید وطن موجودی زنده نباشد اما سینه ای بزرگ دارد که هیچ‌گونه کشوری بزرگ تر از سینه یا آن را نداری. تنها فقط ملتی با لیاقت در این سرزمین زندگی می کنند. این سرزمین به دلیل طمع کشور های بیگانه هشت سال استوار جنگید.مقاوم تر شد. حال از مردانی میگوییم که بخاطر ناموس و وطن خود جانشان را از دست دادند. آری درست است وطن من ایران است.

زهرا چمک : من در ایران زندگی می کنم ایران کشوری بزرگ و زیباست و وقتی به پرچم سه رنگ زیبای ان نگاه می کنم احساس غرور و افتخار می کنم وطن من برای حفاظت از مردم این سرزمین شهیدان بسیاری داده و مانند کوهی استوار است در این دیار دانشمندان،هنرمندان ونخبگان بی شماری وجود داردکه برای سرافرازی میهنتلاش می کنند ایران زمین بناهای دیدنی و آثار تاریخی بی شماری مانند:سی سه پل اصفهان ،تخت جمشید،برج میلادو نظایر آن را در خود جای داده است که گردشگران و جهانگردان را به طرف خود می کشد من از اینکه در ایران زندگی می کنم خوشحال هستم.

غزل طلائی : ایران مانند مروارید است که می درخشد من ایران را دوست دارم زیرا شهیدان ورزمندگان زیادی مانند آرش کمانگیر،دریا قلی سورانی وشهید محمد جواد تندگویان را در خود پرورانده است.

نازیلا : وطن یعنی جایی که به دنیا آمدی با مردمانش بزرگ شدی درآنجا درس خواندی وکاره ای شوی.

مریم : وطن همچو چراغی است که در خانه ی ما می سوزد.

یلدا : وطن عزیز من ایران کشور پهناور و زیبایی است که کوه و جنگل و در یاد کویر دارد.

اکبری : سلام به نظر من ایران بهترین کشور است با شهید ها و استان های متنوع مثل شهیدان دریا قلی سورانی و….استان مانند سی و سه پل اصفهان و……من به کشورم ایران افتخار میکنم من کاشانی ام.

شاهداخت : وطن من جایی است که اقوام مختلفی در آن زندگی می کنند مانند لرها و بختیاری ها .. کردها و ……
وطن من جایی است که نژاد بیشتر کسانی که در آن زندگی می کنند آریایی است.
کشور من جایی است که شاهانی مانند هخامنش و دیگر شاهان آن را انتخاب کرده اند . کشور من جایی است که قدیمی ترین کشور جهان است و افتخاراتی مانند فردوسی و سعدی و حافظ در آن افتخار آفرینی کرده اند . کشور من جایی است که کسانی مانند میرزا کوچک خان و سردار اسد بختیاری ….. و سردار قاسم سلیمانی را داشته . با این همه افتخار من می توانم سربلند بگویم که آری من ( ایرانی ) ام

نویسنده : وطن یعنی عمق اصالت یعنی ریشه و شناسنامه یک ملت به گستردگی یک کشور.

سالار : وطن خود را دوست دارم چون من درآن با امنیت زندگی میکنم .وطن من شهید ان والامقام بسیاری دارد مانند سردار سلیمانی همرزمانش. واز ته دل وطنم ایران را دوست دارم.

نویسنده : وطن یعنی عمق اصالت یعنی ریشه و شناسنامه یک ملت به گستردگی یک کشور.

آذربانو : سرزمین من ایران بسیار باشکوه است. کوه های برافراشته آن نشان از عظمت و بزرگی این کشور عزیز را دارند و دشت های سبز و وسیع آن نشانه ی نعمت های بیکران خداوند براین سرزمین است.

نویسنده : من وطن خود را دوست دارم چون شهیدان جنگیدند وشهید شدند وایران را پیروز کردند این شهیدانی که جنگیدن برای پیروزشدن ایران بود.

نویسنده : ایران وطن من است .کشوری پهناور و وسیع است یکی از قدیمی ترین خاستگاه های تمدن بشری ور جاهان به حساب می آید دارای مردمانی خونـگرم و دلیر میباشد.

سارا : من هم برای دفاع از میهن خود راه شهیدان را ادامه میدهم و برای تمامی نوجوانان و جوانان سرزمینم ایران آرزوی موفقیت میکنم.

شیوا نوری : از نظر من وطن فقط مثل خورشیدیست که با تابیدن به ما و قلب ما کمک به زندگی دوباره ما و زنده بودن ما میکند.

فاطمه زهرا : متن پیام یا نظر خودتان را در این بخش تایپ کنیدوطن خود را دوست دارم چون من در آن با امنیت زندگی میکنم وطن من شهیدان بسیار زیادی دارد مانند احمدمکیان سردار سلیمانی و همزمانش. واز ته دل وطنم ایران را دوست دارم

نویسنده : وطن خود رادوست دارم چون ازما در مقابل دشمن دفاع کرده است وحالا ما باید از او دفاع کنیم.

الهام : از نظر من وطنم جاییست که مادر انجا زندگی می کنیم.

محمد حسین : بایدازوسایل عمرانی کمتراستفاده کنیم تاتعادل طبیعت ومحیط زندگی مابرهم نخورد.

دنیز : وطن مانند چراغ روشنی است
وطن مانند مادر است
وطن چون شقایق سرخی است.

تارا : من فرزند خاک ایرانم، سرزمینم را دوست دارم و حتی هنگامی که کلمه ایران را به زبان می آورم غرور فراوانی در وجودم احساس می کنم زیرا در جای جای این مرز و بوم آثار تلاش و غیرت و مردانگی های بسیاری نقش بسته و مردمان بزرگی از همین خاک، سربلند و با افتخار به آسمان ها پرواز کرده اند.اگر نمی دانی بدان، ببین و بپرس آن ها که را که رگ و خون داده اند تا قلب ایرانمان بتپد ….

مریم :‌وطن من بهترین وطن است.❤ پر از ادم های باخدا و فداکار هست ک هنوز خود را نیافته اند ما سرسبزی باغ ها و جنگل های خود را داریم🌳 و این به این دلیل است ک ما همه باهم هستیم و متهد پس بگو من این وطن را با هیچ چیز عوض نمیکنم وطن مادر شهیدان وپر از مردمانی ک دست در دست هم این وطن را استوارکرده اند خدارا هزار مرتبه شکر میکنم….

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
💞💞نیکا💞💞 1 سال قبل
3

وطن‌مانند‌پدر‌برای‌ما‌دل‌سوز‌است

ناشناس 1 سال قبل
0

ممنونم

ایران ایران ایران 1 سال قبل
1

ایران دوست دارم

ناشناس 2 سال قبل
1

وتن مانند چراغ روشنی است

ما از خود دفاع می کنیم افغانستان

خوبه بدک نیس ولی خوب هم نیس 2 سال قبل
-1

قدبای

-1
خوبه بدک نیس ولی خوب هم نیس 2 سال قبل

هه چی گفته وایی😵😵😵😵😵😵

1
خوبه بدک نیس ولی خوب هم نیس 2 سال قبل

هه چی گفته وایی😵😵😵😵😵😵

نا ز تن کن ال ژ ژز دوکا 2 سال قبل
0

یارب گیللذ

تمام خ تی ژر دم کن لبیرم گرم گایدم گزارم تا لرذذذذذذذذذ

ذر ز را ننل

یک نفر هم وطن شما 2 سال قبل
-1

من آمده ام ک توی دوبند وطن خودمان یعنی ایران را توصیف کنم.ایران ما هزاران دشت و صدها کوه و آبشار و دریا و دریاچه دارد.برای مثال کوه دماوند و آبشار شله و دریای خزر و دریاچه ارومیه این ها همه مال ایران زیبای ما هست.پس سعی کنیم آن را تمیز و خوش آوا و نما بزاریم.ما همه یک ملتیم؛ایران برای ما:ماهم برای ایران. ممنونم ک تا آخر این پیام را خواندید 🙏🙏

-1
یک کورد ایرانی 2 سال قبل

بابا حرف حق رو از این بشنو هربژی

ناشناس 2 سال قبل
-1

کلمات. زیر را در یک بند به کار ببرید

عشق/ شهید/وطن/ شجاعت/ عظمت/ سربلندی

ممنون میشم اینارو بگید☝🏻

0
ناشناس 2 سال قبل

جواب بدید سریع

R 2 سال قبل
-1

خوب😘

پریسا دباغ 2 سال قبل
2

وطن ما بسیا ر شجاع عمل کرده است من عاشق وطن خود هستم

5
شیوا نوری 2 سال قبل

از نظر من وطن فقط مثل خورشیدیست که با تابیدن به ما و قلب ما کمک به زندگی دوباره ما و زنده بودن ما میکند

عسل شاه ولی 2 سال قبل
0

سلام متن بسیار جالب و دوست داشتنی بود خیلی ممنون

ناشناس 2 سال قبل
8

وطن ما مانند جورچین است جورچینی که همه زبان ها را در خود جای داده است

ناشناس 2 سال قبل
6

وطن مثل دریایی است که هیچگاه خشک نمیشود

نویسنده 2 سال قبل
5

میهن من ایران است. من میخواهم وطنم را برای شما توصیف کنم.وطن من ۳۱ استان دارد مانند : تهران،مازندران،گیلان،خوزستان،اصفهان و ……..من در استان تهران و در شهر تهران زندگی می کنم.غذای محلی اینجا اشکنه اسفناج، آش رشته ، خورشت قرمه سبزی و ……. است. پایان

10
نویسنده 2 سال قبل

من می خواهم وطنم را برای شما توصیف کنم وطن من ایران است ایران شهر ها و استان های زیادی دارد مانند تهران،مازندران ،دلیجان ،گیلان اصفهان و ….. که من در شهر دلیجان زندگی می کنم غذا های این شهر آش اسفندی ،آش رشته و …. کشور ایران ۳۱ شهر دارد ایران جاهی دیدنی زیادی دارد مانند کاخ گلستان،سی و سه پل

ام البنین کرد از استان خوزستان 2 سال قبل
3

من عاشق وطنم هستم ولی باید مسئولان ما سعی و تلاش بسیاری بکنند تا کشورمان را آباد کنند

نویسنده 2 سال قبل
1

همه ی ما عاشق هستی عاشق کشورمان هستیم . نه تنها من بلکه تمام مردمان ایران که در هر جا وجود دارند

نویسنده 2 سال قبل
3

وطن هر انسان بهشت اوست،😍🥰👼

نویسنده 2 سال قبل
0

وطنم دوستت دارم😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜

نویسنده 2 سال قبل
9

وطن من مانند کوه استوار است وهیچ وقت شکست نمیخورد وهمیشه برای من وطنی سرشار از شگفتی بوده است وطن من اسام است وطن یعنی هشت سال دفاع مقدس وطن یعنی زندگی وطن مانند مادر و چون شقایقی سرخ است وطن مانند چراغ روشنی است که برای همه مردم می درخشد فاطمه

رقیه سوفی از گمیشان 2 سال قبل
3

وطن ما مثل مدادی است که هر چقدر نوک ان را تیز کنیم پایدارتر و مقاوم تر می باشد وطن مثل مدادی که در داخل چیزی فرو رفته هیچ وقت شکست نمی خورد و همیشه پابرجاست

عباس رضایی 2 سال قبل
-1

علی بود

سجاد حسین رضایی 2 سال قبل
3

از شما خیلی خیلی ممنونم که جواب این سوال را بمن دادید متشکرم

نویسنده 2 سال قبل
7

میهن من مای آزادی من است

سهیل 2 سال قبل
3

عالی

ن 2 سال قبل
5

خوب

♡آ وا♡ 2 سال قبل
3

من به وطن خود افتخار میکنم.😍

-2
محمد بنیامین 2 سال قبل

عالی بود

دارسی 2 سال قبل
5

وطنتو دست داری:/ن تروخدا پا داشته باش

ناشناس 2 سال قبل
4

وطن مانند سربازان عاشقی است که برای وطن خود از جان خود گذشتند وطن مانند راز فال های شعر حافظ است

3
ناشناس 2 سال قبل

وطن همانند مادر برای ما عزیز است

0
بیگی جون 2 سال قبل

واقعا

سمانه 2 سال قبل
4

وطن مانند سربازان عاشقی است که برای وطن خود از جان خود گذشتند وطن مانند راز فال های شعر حافظ است

ملیکا 2 سال قبل
6

خیلی قشنگ و زیبا نوشتی ممنون از نوشته ات

اکبری 2 سال قبل
5

سلام به نظر من ایران بهترین کشور است با شهید ها و استان های متنوع مثل شهیدان دریا قلی سورانی و….استان مانند سی و سه پل اصفهان و……من به کشورم ایران افتخار میکنم من کاشانی ام

نویسنده 2 سال قبل
3

وطن همچو چراغی است که در خانه ی ما می سوزد

NAZILLA 2 سال قبل
2

وطن یعنی جایی که به دنیا آمدی با مردمانش بزرگ شدی درآنجا درس خواندی وکاره ای شوی

هلن فاروقی 2 سال قبل
-2

خوب بود

وطن من یک کشوری کهن است 2 سال قبل
7

🥰🥰🥰🥰

نجمه 2 سال قبل
-2

وطن مانندچراغ روشن است ازوطنم دفاع میکنم

نویسنده 2 سال قبل
2

مهسا میلاسی من وطن خود را دوست دارم وطن من با اینکه بعضی موقع ها غرورم را شکستی دوستت دارم

2
کارزان 2 سال قبل

وطن خود را در دوبند تو صیف کنید

یلدا 2 سال قبل
1

وطن عزیز من ایران کشور پهناور و زیبایی است که کوه و جنگل و در یاد کویر دارد

نویسنده 2 سال قبل
2

ایران وطن من است .کشوری پهناور و وسیع است یکی از قدیمی ترین خاستگاه های تمدن بشری ور جاهان به حساب می آید دارای مردمانی خونـگرم و دلیر میباشد

sarin 13 2 سال قبل
2

عالی بود واقعن ممنون هستم

-1
امیرعلی اقبالیان 2 سال قبل

آره

نویسنده 2 سال قبل
3

من وطن خود را دوست دارم چون شهیدان جنگیدند وشهید شدند وایران را پیروز کردند این شهیدانی که جنگیدن برای پیروزشدن ایران بود

مهلا 2 سال قبل
3

it is very good and cool

نویسنده 2 سال قبل
-2

وطن من زیبا است

نویسنده 2 سال قبل
4

کشور من ایران بسیار پهناور و زیبا است و شهدای زیادی دارد ❤ندا

5
Neda 2 سال قبل

عالی

4
پیمان 2 سال قبل

خیلی عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
3

وطن یعنی عمق اصالت یعنی ریشه و شناسنامه یک ملت به گستردگی یک کشور

شاهدخت 2 سال قبل
5

وطن من جایی است که اقوام مختلفی در آن زندگی می کنند مانند لرها و بختیاری ها .. کردها و ……وطن من جایی است که نژاد بیشتر کسانی که در آن زندگی می کنند آریایی است.کشور من جایی است که شاهانی مانند هخامنش و دیگر شاهان آن را انتخاب کرده اند . کشور من جایی است که قدیمی ترین کشور جهان است و افتخاراتی مانند فردوسی و سعدی و حافظ در آن افتخار آفرینی کرده اند . کشور من جایی است که کسانی مانند میرزا کوچک خان و سردار اسد بختیاری ….. و سردار قاسم سلیمانی را داشته . با این همه افتخار من می توانم سربلند بگویم که آری من ( ایرانی ) و از نژاد( آریایی ) هستم . 👏👏👏👏

نویسنده 2 سال قبل
5

ایران پر افتخارترین کشور استآتریسا

عروس هلندی 2 سال قبل
6

متن بسیار خوبی دارد 👌👌👌👌تسلیت میگویم برای شهید دل ها حاج قاسم سلیمانی🖤🖤🖤🖤🖤😔😔😔😔😔😔😔

باران 2 سال قبل
5

همهی بچه ها هنر مندن:-)

5
مهرسا 2 سال قبل

کاملا

7
فاطمه 2 سال قبل

درسته مهسا

آذر بانو 2 سال قبل
6

سرزمین من ایران بسیار باشکوه است. کوه های برافراشته آن نشان از عظمت و بزرگی این کشور عزیز را دارند و دشت های سبز و وسیع آن نشانه ی نعمت های بیکران خداوند براین سرزمین است

3
ریحانه خانوم 2 سال قبل

عالییییی👌👌👌

3
پ 2 سال قبل

عالی

دکتر بهار امیری 2 سال قبل
6

واقعا خیلی زیبا نوشتند تحت تاثیر قرارگرفتم

ناشناس 2 سال قبل
6

عالی

دلسا 2 سال قبل
7

آخریش خیییییییلی زیباست.آفرین بچه ها👏👏👏👏

سالار 2 سال قبل
4

وطن خود را دوست دارم چون من درآن با امنیت زندگی میکنم .وطن من شهید ان والامقام بسیاری دارد مانند سردار سلیمانیهمرزمانش. واز ته دل وطنم ایران را دوست دارم.

-1
ولورلوللور ی 2 سال قبل

خیلی خوب بود

علی 2 سال قبل
2

نه خیلی دوست دارم

نویسنده 2 سال قبل
4

ووطن خود رادوست دارم چون ازما در مقابل دشمن دفاع کرده است وحالا ما باید از او دفاع کنیم

بنده ی خدا 2 سال قبل
5

ممنون برای جواب این سوال عالی♥♥♥💎

محمد علی محمدی 2 سال قبل
3

خیلی عالی بود ؛من هم برای دفاع تز میهن خود راه شهیدان راادامه میدهیم

ثمین 2 سال قبل
3

خیلی خوب نوشتی ممنون از نوشتت متوجه شدم که….

ناشناس 2 سال قبل
-2

این متن ها خیلی خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
-2

خیلی به وطن اشاره شده است تشکر می کنم

فاطمه زهرا 2 سال قبل
-2

متن پیام یا نظر خودتان را در این بخش تایپ کنیدوطن خود را دوست دارم چون من در آن با امنیت زندگی میکنم وطن من شهیدان بسیار زیادی دارد مانند احمدمکیان سردار سلیمانی و همزمانش. واز ته دل وطنم ایران را دوست دارم

مریم حبیبی 2 سال قبل
1

وطن من مایه آزادی من است وممنون وخیلی جالب ودوست داشتنی بود باسپاس 😚😚😚😚😚😚😚😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😀😀😁😁😁😁😁 و طن خودم رابسیار دوست دارو😻😻😻

مریم حبیبی 2 سال قبل
-1

عالی بود😉😉😉

مریم حبیبی 2 سال قبل
-1

وطن ما مانند یک کوه استوار✊✊✊✊✊✊

2
نویسنده 2 سال قبل

خیلی خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
3

خیلیییییییییییی عاللللییییییی بودجانم وطن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘

بیگی جون 2 سال قبل
3

خیلی ممنون از لطف شما بازم مثل همیشه عالی بود. واقعا به کارم اومد

نویسنده 2 سال قبل
4

وطن همانند دشت سر سبز وزیبا است

رها 2 سال قبل
1

عالی بود 😍😍😍😘😘😘😘

دوست 2 سال قبل
1

عالی بود ممنون

0
شکیلا 2 سال قبل

خیلی خوب بود

ثنا 2 سال قبل
1

عالی بود متشکرم

رونیکا 2 سال قبل
-1

من ازهمه نظر های خوب شما متشکرم

تارا 2 سال قبل
0

من فرزند خاک ایرانم، سرزمینم را دوست دارم و حتی هنگامی که کلمه ایران را به زبان می آورم غرور فراوانی در وجودم احساس می کنم زیرا در جای جای این مرز و بوم آثار تلاش و غیرت و مردانگی های بسیاری نقش بسته و مردمان بزرگی از همین خاک، سربلند و با افتخار به آسمان ها پرواز کرده اند.

0
آیسا 2 سال قبل

عالی

مریم 2 سال قبل
-2

باهات موافقم

یلداجووووون 2 سال قبل
1

عااااااالی خیلی بدردم خورد مممنونم فقط ادم بعضی موقع ها معنی ها سو نمیفهمه❤😜😋😍

نویسنده 2 سال قبل
0

وطن من ایران سرزمینی پهناور است که زرخیز و باشکوه است کشوری که از نظر طبیعی تنوع بسیار دارد کوه های سر به فلک کشیده ودشت های پر از گل وگیاه کویر های جذاب دره های عمیق و ناشناخته رود های خروشان ،دریاچه ودریاهای وسیع و… کشور مرا به یکی از دیدنی ترین کشور های دنیا تبدیل کرده است🇮🇷🇮🇷

بدون نام 2 سال قبل
0

خب نوشتم دیگ تا تو نستم

نویسنده 2 سال قبل
1

من چیزی نمیدونم ببخشید ❤❤🤩🤩

2
محمد 2 سال قبل

وطن من وطن شهیدان است ؛ وطن من وطنی آباد و خرم است .من به این وطن افتخار می کنم و وجود وطن من باعث سربلندی من می شود

ناشناس 2 سال قبل
-1

خیلی ممنون

ناشناس 2 سال قبل
-2

ایران کشوری بزرگ و پهناور است و بسیار زیبامن وطن خود را دوست دارم

نیما 2 سال قبل
1

خوب بود

نیما 2 سال قبل
2

وطن دوستی ز ایمان است

نیما 2 سال قبل
3

کشور ما از قبل از اسلام وجود داشته

آنتن دهی به همه کسانی 2 سال قبل
0

۷۷۷

کیارا عالیان 2 سال قبل
-2

خیلی خوب

نویسنده 2 سال قبل
-1

من وطنم خیلی دوست دارم وطن ما زبان مادری ماست و نباد ان را فراموش کنیم

-1
تنها 2 سال قبل

عالی عالیه

0
مانلی 2 سال قبل

عالی بود.❤️😍

نویسنده 2 سال قبل
2

وطن من عالی است

نویسنده 2 سال قبل
8

واقعا عالی بود 😍👌👍👍❤❤

0
یاسمین 2 سال قبل

عالیههههه😘

2
یاسمین 2 سال قبل

والاچیزی به ذهن خودم نرسید😁احسنت برشما😂👍👍👍❤❤❤

-2
نویسنده 2 سال قبل

وطن

نویسنده 2 سال قبل
-2

وطن عزیز من ایران کشور پهناور و زیبایی است که کوه هاسر به فلک کشیده جنگل های پهناور دریاهای خروشان و کویر دارد

نویسنده 2 سال قبل
0

وطن ما ایران است خوبید تلاش کنیم تا از دست دشمنان آن را رهایی بخشیم

ناشناس 2 سال قبل
-1

وطن ما ایران است خوبید تلاش کنیم تا از دست دشمنان آن را رهایی بخشیم

زهرا 2 سال قبل
-2

عالی بود

فاطیما 2 سال قبل
2

من وطن دوستم جون مایه ی افتخار من استچون وقتی فکر میکنم میبینم انقدر شهید جان خود را به خاطره به سرزمین،به وطن،به خانوادهایشان آسیب نبینند میروند ،،تا سرزمین خود را نجات دهند

2
ناشناخته 2 سال قبل

سلام 💖عالی بود 💝دست همه ی عزیزان درد نکنه ♥️❤️😍😌

ناشناس 2 سال قبل
2

عالی*ست*آری*وطن*همین*طور*است*😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

رها کریمی 2 سال قبل
4

عا شق وطن هستم.😍😍🌹🌹💝💝💝

نویسنده 2 سال قبل
1

وطن من از هر كوهى محكم تر و استوارتر است

نویسنده 2 سال قبل
0

وطن من در مقابل دشمنان و مشكلات از هر كوهى محكم تر و استوارتر است

نویسنده 2 سال قبل
0

وطن من در مقابل دشمنان و سختى ها أز هر كوهي محكم تر است

نویسنده 2 سال قبل
1

وطن یعنی جان ادمی زاد وتن یعنی اواز قنارد وتن یعنی عشق

ناشناس 2 سال قبل
0

وطن یعنی جان ادمی زاد وتن یعنی اواز قنارد وتن یعنی عشق

نویسنده 2 سال قبل
0

به نظر من وطن همان عشقی است ک ب خانواده داریم ما همان طور ک از خانواده خودمان حفاظت میکنیم باید از وطن خو نیز مراقبت کنیم این درسی ک ما خوانده ایم درواقع میخواهد در مورد وطن دوستی صحبت کند و بگویید ما همیشه باید از وطنمان محافظت کنیم…..🌸

حسنا رحمتی 2 سال قبل
1

وطن مثل گل سرخ است که شهیدان زیادی در آن وجود دارد کشور من شهیدان با ارزشی خون دادند و من برای سربلندی کشورم درس میخوانم تا در آینده برای کشورم فرد مفیدی باشم

0
تارا 2 سال قبل

احسنت برشما

2
امیرمحمد 2 سال قبل

آفرین به تو

من افغانی هستم ۲ بند هم درباره افغانستان بنویسید 2 سال قبل
0

همش ایرانی همش ایرانی تو رو خدا یک بند بندم افغانی

0
محمد طاها 2 سال قبل

سلام دوست عزیز این گام به گام کتاب است کتاب هم برای دبستانی های جمهوری اسلامی هست دلیلی نداره اسمی برده بشه ولی مطمعنم که درایت و ایستادگی شما جلوی ستم های طالبان امریکا حرف ندارد

ناشناس 2 سال قبل
0

درسته.فوق العادس

غزل 2 سال قبل
-2

عالی

ناشناس 2 سال قبل
-1

عالییییییــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بوددددخیلییییی خوبه دمتون گرم 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍

-1
نویسنده 2 سال قبل

من در ایران زندگی می کنم ایران کشوری بزرگ و زیباست و وقتی به پرچم سه رنگ زیبای ان نگاه می کنم احساس غرور و افتخار می کنم وطن من برای حفاظت از مردم این سرزمین شهیدان بسیاری داده و مانند کوهی استوار است در این دیار دانشمندان،هنرمندان ونخبگان بی شماری وجود داردکه برای سرافرازی میهنتلاش می کنند ایران زمین بناهای دیدنی و آثار تاریخی بی شماری مانند:سی سه پل اصفهان ،تخت جمشید،برج میلادو نظایر آن را در خود جای داده است که گردشگران و جهانگردان را به طرف خود می کشد من از اینکه در ایران زندگی می کنم خوشحال هستم.

محمد 2 سال قبل
-1

اشا الله هر کی این رانوشته بره مکه

نویسنده 2 سال قبل
-2

وطن مانند چراغ روشنی است وطن مانند مادر است وطن شقایقی سرخی است که مردم و زنان ایرانی پر تلاش و با ایمان هستند ایران قدیمی ترین کشور ها است و ما ایران را خیلی دوست داریم

نویسنده 2 سال قبل
-2

گلبرگ وطن وقتی میترسد به ترس خود غلبه می کند ترس برای میهن معنی ندارد وطن دشمن را به زمین میزند و تمام تلاشش را می کند تا دشمن را شکست بدهد😍😍

زهرا روحاني فرهمند 2 سال قبل
-1

وطن اگر احساس ترس کند تمام تلاشش را می کند که ترس خود بریزد و دشمن را شکست دهد تا جایی که من می دانم وطن من بهترین وطن است وطن به خاطر راحتی ما کلی شهید داده است که ما راحت زندگی کنیم من از وطنم دفاع می کنم تا مثل شهیدان کاری کنم که مردم راحت باشند

یه ناشناس 2 سال قبل
5

هزار میلیارد پول میزنن به جیب

Parand 2 سال قبل
0

وطن عزیزمن ایران کشورپهناور و زیبایی است که کوه های سربه فلک کشیده،جنگل های پهناور،دریای خروشان و کویر دارد.

محمد رضا 2 سال قبل
-1

خیلی بد هستید

-1
سارا 2 سال قبل

چرا؟؟؟

-1
یه ارمی خوشبخت 2 سال قبل

واقعا چرا؟ نه واقعا چرا خب؟

مریم دویستی 2 سال قبل
-2

عالی بود👌🏻👌🏻👌🏻💙💚💛💜❤💟

نویسنده 2 سال قبل
-2

وطن یعنی جایی که در آن آرامش و امنیت داشته باشی …

سارینا 2 سال قبل
-2

عالی

رقیه حیدری 2 سال قبل
-2

♡☆خیلی عالی بود ممنونم ولی خب بندش زیاد بود ومن نمیتونستم کل اون هارو بنویسم توی دفتدم.شما باید هد اقل ۵را۴خط میزاشتین.ولی خیلی عالی بود ممنونم.من وطنم را دوست دارم.وطن جایی که ما توی قلب اون زندگی میکنیم.خیلی از ادم ها بخواتر وطنشون که باقی بمونه جونشونو فداکردند وما از اون ها خیلی خیلی متشکریم.ممنونم امید وارم از این توصیف من خوشتون اومده باشع♡☆

❤️❤️❤️ 2 سال قبل
-2

سلام دوستان میشه جواب سوال 1 صفحه ی 53 نگارش رو بدید.1_به نظر شما کدام بند درس از توصیف زيبا تری برخوردار است؟ممنون میشم 🌹🌹🌹

ناشناس 2 سال قبل
1

واقعا سایتتون عالیه💜❤️🌹و همین طور انشای بچه ها👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻❤️💜💜💜💜❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹من خودم بک بار براتون چیزی گذاشتم همین امروز هم با سایتتون آشنا شدم واقعا عالیه🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️💜💜💜💜💜👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Maral toghiany 2 سال قبل
-1

ایران،وطن من ؛کشوری است با تاریخ کهن و پربار که مردم آن در طول تاریخ همواره همچون کوهی استوار بوده اند ودر برابردشمنان این آب و خاک، تسلیم نشده اند.وطن من کشوری چهار فصل است و از شمال تا جنوب واز شرق تا غرب آن سرشار از مناظر طبیعی و منحصر به فرد است ومن به وطنم عشق می ورزم.

هلیا 2 سال قبل
1

واقعا عالی بود😍👏👏👏

سلام دوستان من آوازم 2 سال قبل
5

نظری ندارم ولی قشنگ بود

نرجس 2 سال قبل
1

💋♥♥♥

نویسنده 2 سال قبل
0

نام وطن من افغانستان است و نام پایتختش کابل است و زبانمان با زبان ایرانیان تفاوتی ندارد ما هم فارسی زبان هستیم با اینکه وطنم در جنگ است اما دوستش دارم و آرزو میکنم که از دست دشمنان ظالم در بیاید

نویسنده 2 سال قبل
-1

وطن دوست و مادر وطن همیار و هوشیار وطن ما افتخار ماست و ما باید به وطن خون شهید هامون پایدار باشیم 🌹🌹🌹

ناشناس 2 سال قبل
4

عالیه

نویسنده 2 سال قبل
-1

همه جای ایران سرای من است

ستاره 2 سال قبل
5

به نام خدا سلاممن فرزند خاک ایرانم سرزمینم رادوست دارم حتی هنگامی که کلمه ایران را بر زبان می آورم احساس غرور تمام وجودم را فرا می گیرد وطنم را دوست دارم چون وطنم در برابر دشمن از ما دفاع کرده است و حالا ما باید از آن دفاع کنیم.شهیدان زیادی دارد مانند آرش،دریاقلی،سردار سلیمانی شهیدان جنگیدن و شهید شدندوایران را پیروز کرده اند.ای وطن تو تمام جان منی تکه ای از خاک تو را به دشمن نمی دهم.وطن مانند دریا بزرگ و آرامش بخش است.(جمع بندی)

ساینا صالحی 2 سال قبل
4

خیلی عالی بود ممنون از لطفتون 🙏🙏♥️💕

نویسنده 2 سال قبل
2

چون قشنگ است

نویسنده 2 سال قبل
0

ایران وطنم همه ی جان و تنم 😍💗❤

نویسنده 2 سال قبل
1

من وطنم رادوست دارم و ما باید برای حفظ پیشرفت آن تلاش کنیم

برای پاسخ کلیک کنید