انشا کتاب از نگاه تصویر گر صفحه 92 کتاب نگارش هشتم درس هشتم

ناشناس

خیلی بد

یکم کوتاه کنین انشاهارا

انشا صفحه ۹۲ کتاب نگارش هشتم پایه هشتم درس هشتم کتاب از نگاه تصویر گر یکی از خوشه های نمودار زیر را انتخاب کنید و از نگاه او متنی درباره کتاب بنویسید دگرگونه ببینیم گونه گون بنویسیم از سایت نکس لود دریافت کنید.

انشا کتاب از نگاه تصویر گر صفحه 92 هشتم

انشا صفحه 92 کتاب دیدگاه تصویر گر نگارش هشتم

با سلام خدمت شما دوستان عزیز در این مطلب قرار است که انشا درباره کتاب از نگاه یکی از خوشه های جدول برای شما بنویسم و در این انشا می خواهیم از نگاه تصویر گر این کتاب را بنویسیم ما در ادامه مطلب های مختلفی راجع به انشا از نگاه تصویر گر در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد و شما می توانید به راحتی یکی را انتخاب کنید و در کلاس ۲۰ بگیرید.

انشا کتاب از نگاه یک تصویر گر نگارش هشتم

مقدمه

بنام یگانه خالق هستی . من یک تصویر گر هستم . کتابی که به دست من میرسد انواع واقسامی دارد ممکن است یک کتاب رمان باشد یا یک کتاب علمی ، یا یک کتا ب تاریخی باشد یا کتاب ادبی باشد و یا شاید یک کتاب قصه برای کودکان باشد . به هر حال وقتی تصویر گری کتابی را به عهده من می گذارند باید ابتدا کتاب را بخوانم و بعد فکر کنم که تصویری مناسب برای آن بکشم تصویری که باعث جذابیت کتاب شود و هم با آمدن نام کتاب مفهوم و موضوع کتاب در ذهن خواننده تداعی شود .

بدنه

در گذشته درس فارسی بیشتر با تصویر آ موخته می شد درسی مانند روباه و زاغ که بعد از گذشتن سالها هنوز تصویر روباه و زاغ در ذهن همه ما مانده است یا درس تصمیم کبری که کبری کتابش زیر درخت مانده بود و شب باران آمده و کتاب او خیس و خراب شده بود و تصویر کبری و کتابش باعث ماندگاری تصمیم کبری در ذهن بچه ها می شد یا در کتاب علوم که وقتی تصویر دو نفر را می دیدیم که دارند جسم سنگینی را هول می دهند براحتی مفهوم کار و انرژی و توانی را باید صرف می شد را می فهمیدیم .
من به عنوان تصویر گر کتاب دلم میخواهد از تصاویر بیشتری در کتاب استفاده کنم زیرا هم به یادگیری بهتر کمک میکند و هم دانش آموزان خوش حالتر میشوند که تصاویر بیشتری داشته باشد چون تصاویر را نمی خوانند .
گاهی اوقات تصویر به یادگیری مطالب کمک میکند مثلا عکس اسکلت آدم در کتاب زبیت شناسی یا تصویر قلب یا چشم وغیره که باعث میشوند هم درس را بهتر بفهمیم و با تداعی تصویر در ذهن به پیچیدگی دستگاههای بدن بیشتر پی می بریم و به قدرت آفریننده ای که بدن ما را طوری آفریدهاست که بی هیچ عیب ونقص و کاستی است و همه چیز به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته است .
من تصویر گر دوست دارم از رنگهای شاد و تصاویر زیبا برای تزیین کتابها استفاده کنم زیرا رنگ شاد باعث شادی روحیه و یاد گیری بهتر می شود.
من میدانم که هر کس که کتابی را به دست میگیرد ابتدا به تصویر روی جلد آن نگاه می کند و بعد کتاب را ورق میزند گاهی اوقات بدون آنکه کتاب را بخواند و فقط با دیدن تصاویر پی به موضوع کتاب می برد .

نتیجه گیری

پس من به عنوان تصویر گر کتاب وظیفه سنگینی را به عهده دارم چون اولا کسانی که کتاب را می خرند ابتدا به تصویر روی جلد آن نگاه می کنند و بعد یک بار کتاب راکامل ورق می زنند و آن را انتخاب می کنند پس من باید نهایت تلاش خود را به کار ببرم تا اولا نظر نویسنده کتاب را جلب کنم واز او بخواهم که یک کم به من آ زادی عمل بدهد و ثانیا از تصاویری استفاده کنم که نظر خواننده را بیشتر جلب کند و همینطور با موضوع کتاب هماهنگی داشته باشد و هر کسی که کتاب را می خرد فقط برای دکور و تزیینی نباشد و با علاقه به خواندن کتاب بپردازد وتصاویر آن را هم با دقت نگاه کند.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
2

یکم کوتاه باشه

ناشناس 2 سال قبل
5

خیلی بد

یکم کوتاه کنین انشاهارا

رضا 2 سال قبل
2

ببینید من فکر کردم خیلی جالبه ولی نبود ن زیاد جالب بود ن زیاد بدرد نخور

.. 2 سال قبل
2

یکم خوبع

نویسنده 2 سال قبل
0

من نگارش درس ۳

برای پاسخ کلیک کنید