نیشابور‌ صیغه ‌یاب

نیشابور‌ صیغه ‌یاب

را از سایت نکس لود دریافت کنید و نزدیک ترین اطلاعات شهری خود را که جستجو میکنید را دنبال کنید . صیغه به ازدواج گفته میشود که معمولا منظور از ضیغه ، ازدواج موقت است . صیغه در موارد بسیار زیادی کاربرد دارد برای مثال اگر یک زن و مرد بازیگر در فیلمی مجبور باشند که دست یکدیگر را بگیرند برای اینکه گناه نکرده باشند میتوان از صیغه استفاده کرد !

نیشابور‌ صیغه ‌یاب

صیغه انوع مختلفی دارد و زمان های آن نیز فرق میکند ، از یک ساعته تا صیغه دائم… . صیغه قانونا باید در محضر خوانده شود و برای آن سند و مدرک موجود باشد اما در شرایطی نیز میتوان صیغه توسط خود افراد خوانده شود .

زنان صیغه ای در نیشابور :

از استفاده های دیگر صیغه میتوان به درمان شهوت و نزدیکی حلال دو نفر اشاره کرد! البته به این نکته توجه کنید که دختری که ازدواج نکرده باشد را نمیتوان صیغه کرد . برای اینکار نیز باید به دفاتر مخصوص مراجعه کنید . در صیغه برای زن مهریه نیز تعیین میشود که مرد موظف به پرداخت آن است .

صیغه برای زنانی که شوهرشان را از دست داده اند نیز مفید است ، آنها که نمیتوانند نیازهای جنسی خود را بر طرف کنند میتوانند با صیغه شدن ، این نیاز ها را برطرف کنند و به گناه نیز آلوده نشوند .

صیغه نیشابور

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
2

حال

هه

خاله

امیر 2 سال قبل
2

صیغه میخوام

برای پاسخ کلیک کنید