واژه های زیر را به ترتیب حروف الفبا مرتب کنید سپس با استفاده از آنها یک بند درباره ی یکی از نام آورانی که می شناسید بنویسید صفحه 60 نگارش فارسی ششم

ن

ممنون واقعا بی نظیر بود thank you

نویسنده

عالی بود

نویسنده

خیلی خوب است که من از اینترنت استفاده میکنم

آتنا جون 😊

بزرگ بنویس جا میشه

عسل

شهید قاسم سلیمانی شخص بزرگی بود که نگذاشتایران وآثار بسیار زیبای آن از بین بروند اوشخص بودکه در برابر دشمنان پایداری کرد و باعث شد که به ایرانی ها آسیب نرسد قطعا اگر روزی درباره ی زندگیاو تحقیق کنید در زندگی شما تأثیر گذار است او باجاودانگی از وطن خود محافظت کرد او یادگار دفاعمقدس است به نظر من روزی درباره ی این بزرگوار اطلاعات جمع آوری کنید

جواب صفحه ۶۰ نگارش فارسی پایداری جمع آوری تحقیق اندیشمندان یادگار آثار تاثیرگذار جاودانگی واژه های زیر را به ترتیب حروف الفبا مرتب کنید سپس با استفاده از آنها یک بند درباره یکی از نام آورانی که می شناسید بنویسید پایه و کلاس ششم ابتدایی از سایت نکس لود دریافت کنید.

جواب فعالیت نگارش ششم دبستان

یک بند درباره یکی از نام آورانی که میشناسید

با سلام خدمت شما دوستان عزیز امیدوارم که حال و احوال شما خوب باشد و روز خوبی را سپری کرده باشید در این مطلب می‌خواهیم جواب بخش دوم صفحه 60 کتاب نگارش فارسی پایه و کلاس ششم ابتدایی و دبستان را برای شما عزیزان قرار بدهیم کلمات را اینگونه می توانیم با حروف الفبا مرتب کنیم ترتیب این گونه خواهد بود آثار اندیشمندان پایداری تاثیرگذار تحقیق جاودانگی جمع آوری یادگار یک بند درباره نام آورانی که میشناسید این گونه است که به خدا آثاری که داشت تاثیرگذار در مردم و جاودانگی و یادگاری در دست مردم بود نام او پایداری و نامی بلند در برابر اندیشمندان داشت شما نیز اگر متنی دارید نظرات پایین زرد برای ما بفرستید تا با اسم شما در همین مطلب منتشر شود.

ترتیب حروف الفبا کلمات

آثار، اندیشمندان، پایداری، تاثیرگذار، تحقیق، جاودانگی، جمع آوری، یادگار

یک بند درباره یکی از نام آوران

دهخدا برای آثاری که داشت بسیار تحقیق کرده بود بخاطر همین این آثار تاثیرگذار در بین مردم جاودانگی پیدا کرد و بسیار تاثیرگذار شد و تبدیل به یک یادگاری در دست مردم شد لغت نامه او یادگار زحمات دهخدا بود و اندیشمندان نیز اعتراف میکنند که نام او پایداری محکمی در تاریخ خواهد داشت.

بندی دیگر ارسال شده توسط کاربران سایت در نظرات

دهخدا با این همه تلاش و جمع اوری و تحقیق خود توانست اثار باشکوه و جاو دانگی داشته باشد و این اثار خود باعث شد بر مردم تاثیر گذارد و یادگار و همیشکی باشد اندیشمندان امروز در تلاشند تا این نام بزرگوار را پایدار نگه دارند

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

نویسنده : دهخدا بیشتر عمر خود را جمع آوری پرداخت و تحقیق های زیادی انجام می داد و آثار او جاودانگی دارد و تمام اندیشمندان او را تحسین می کنند و یادگار او همیشه در ذهن ما است و خواهد بود.‌‌..‌‌‌.‌

نفیسه : شهید مانند گل های پرپر شده است وصداقت وسرنوش ما را .معلوم میکند وبر روی سنگر به شهادت میرسند حماسه ی زندگی ما معلوم خواهد شد.

نویسنده : دهخدا برای اثاری که داشت بسیار زحمت کشیده بود او طی این۴۸ سال بسیار تحقیق کرده بود و اطلاعات زیادی جمع اوری کرده بود این اثار او یک یادگاری از او است و اندیشمندان معتقدند اثار او یک اثار جاودان وتاثیرگزار است.

فاطمه : اریو برزن با جاودانگی و پایداری توانست دشمنان خود را شکست دهد و در مردم تاثیر گذار بود و یادگار ،اثار مهمی از نظر اندیشمندان بود و ما ایرانی ها تحقیق و جمع اوری کردیم، که اریو برزن یکی از قوی ترین وعاقل ترین بوده .

نویسنده : دهخدا با لغت نامه اش آثار و یادگاری ارزش مندی در تاریخ به وجود آورد او شب و روز به تحقیق و جمع آوری اطلاعات برای لغت نامه اش بود اندیشمندان معتقدند که این اثر تاثیر گذار است و پایداری محکمی در تاریخ خواهد داشت.

نویسنده : دهخدا در شب و روز تحقیق می کرد که لغت نامه اش را تکمیل کند.

نویسنده : شهید قاسم سلیمانی شخص بزرگی بود که نگذاشت
ایران وآثار بسیار زیبای آن از بین بروند اوشخص بود
که در برابر دشمنان پایداری کرد و باعث شد که به ایرانی ها آسیب نرسد قطعا اگر روزی درباره ی زندگی
او تحقیق کنید در زندگی شما تأثیر گذار است او با
جاودانگی از وطن خود محافظت کرد او یادگار دفاع
مقدس است به نظر من روزی درباره ی این بزرگوار اطلاعات جمع آوری کنید.

نویسنده : دهخدا در شب روز تحقیق میکرد او آثار زیادی از خود را بر جای گذاشت.

نویسنده : ما باید به آثار اندیشمندان ایرانی و پایداری آنها در برابر شکست ها بیندیشیم.مانند علی اکبر دهخدا.آثار و اطلاعات دهخدا بر مردم تاثیر گذار بود.او برای لغتنامه تحقیق های فراوانی را انجام داد.آثار های او جاودانه است.او اطلاعات و آگاهی های زیادی را جمع آوری کرده بود.من سعی میکنم از آثاری که از او به یادگار مانده اسا،استفاده کنم.

بهار : دهخدا برای آثاری که داشت بسیار تحقیق کرده و شب و روز به جمع آوری اطلاعات می پرداخت.
دهخدا با لغتنامه اش آثار ارزشمندیدر تاریخ به یاار گذاشته است.
آثار دهخدا بر روی پایداری و جاودانگی میهن تاثیر گذار است.
ما باید در مورد آثار علی اکبر دهخدا و دیگر اندیشمندان ایرانی تفکر کنیم

مارال منیری : سردار حاج قاسم سلیمانی با جمع اوری واطلاعات تاثیرگذار ایران را از عراق گرفت و آنها را شکست داد.

سارا قربانیان : دهخدا با تحقیق کردن و جمع آوری لغت آثاری بنام لغتنامه بر جا گذاشت .او با پایداری در برابر بیماری خود باعث جاودانگی وطنش شد.او واقعا مردی تاثیر گذار روی جامعه ی خود بود….

رزا شریفیان : وطن مانند داستان کوتاه و پر از حادثه وزیبایی است که ما بازیگران آن داستان هستیم.

مهسا : دهخدا برا ى أثار كه داشت بسيار تحقيق وجمع آورى كرد بود بخاطر همين اين آثار تأثير گذار در بين،مردم جاودانگى پيدا كرد،بسيارة تاثيرگذارشد وتبديل به يكي يادگار در دست مردم شد لغت نام او يادگار رحمات دهخدا بود وانديشمندان ني اعتراف مى كند كه نام أو پايدارى محكمى در تاريخ خواهدداشت.

محمد : دهخدا برا ى أثار كه داشت بسيار تحقيق وجمع آورى كرد بود بخاطر همين اين آثار تأثير گذار در بين،مردم جاودانگى پيدا كرد.او يادگاردهخدا بود وانديشمندان ني اعتراف مى كند كه نام أو پايدارى محكمى در تاريخ خواهدداشت..

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
هستی 1 سال قبل
1

واژه‌ی‌ترتیب‌حروف الفبا‌مرتب کنید‌

مهم‌

مهارت

منظور

مجبور

1
ا 1 سال قبل

مجبور

منظور

مهارت

مهم

ایلیا 1 سال قبل
-1

آریو برزن با جاودانگی و پایداری توانست دشمنان خود را شکست دهد و در مردم تاًثیر گذار بود و یادگار و آثار مهمّی از نظر اندیشمندان بود و ما ایرانی ها تحقیق و جمع آوری کردیم که آریو برزن یکی از قوی ترین و عاقل ترین بوده .

ناشناس 1 سال قبل
2

سلام

ناشناس 1 سال قبل
1

مهرگان ،چنار،امپراطور،گلدان،علاقه،انتظار

ناشناس 2 سال قبل
-2

ممد

-1
ناشناس 2 سال قبل

⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

۰۹ 2 سال قبل
1

در ضمن یادم رفت اینو بگم اونایی که از متن میویس استفاده کردن اشتباه نوشتن باید بگم که متنش بد ترین متنی بود که تا حالا دیدم😤😬

AVA 2 سال قبل
2

لطفا از متن منم استفاده کنید👇💖💖❤❤

ناشناس 2 سال قبل
1

ارامللنژللضسغه

مریم 2 سال قبل
-1

من فقط جواب سوال دو باجواب میخوام

1
AVA 2 سال قبل

سلام من برای سوال دو نوشتم علی اکبر دهخدا در سال ۱۳۵۷ هجری شمسی به دنیا آمد معلمان علی اکبر دهخدا شیخ غلام حسین و بروجردی و شیخ هادی نجم آبادی بودند علی اکبر دهخدا نزدیک ۴۸ سال روز و شب فقط در حال تحقیق و جمع آوری اطلاعات واژه ها بودند اندیشمندان حدود ۱۰۰ نفر با وی همکاری کردند و او یادگار و آثار زیادی بر حا گذاشت و یاد و خاطره ی او در ما تاثیر گذار و جاودانی و همیشگی است وفات او روز دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۳۴۴ شمسی بود آرامگاه او در شهر ری (ابن بابویه قرار دارد و نام کتاب او لغتنامه دهخدا نام دارد.این متنو از ذهن خودم نوشتم خوشحال میشم که ازمتن من بنویسید راستی اسمی که من بالا نوشتم این نیست این اسم خواهرمه خودمم این متنی که فرستادم تو کتاب خودمم نوشتم

رها 2 سال قبل
1

خوب بود⁦💜

Àmir 2 سال قبل
0

جووون دختر این جاها نیست یه لاپایی بده شماره بدین

میویس 2 سال قبل
0

😊

0
میویس 🥰😘 2 سال قبل

‌ ‌‌‌‌

میویس 2 سال قبل
-2

یکی از اندیشمندان تأٹیر گذار ایرانی ، دکتر حسابی است که از ، وی آثار و خدمات علمی و فرهنگ معتدد دکتر محمود حسابی می توان به پایداری و جاودانگی نام او در تاریخ ایران پی برد.لازم به ذکر است که در کتاب استاد عشق ، زندگینامه ی دکتر حسابی جمع آوری شده است.

-1
😈😏 2 سال قبل

متن آشغالی نوشتی

1
AVA 2 سال قبل

متن خوبی نبود

0
میویس 2 سال قبل

😊🙏🏻

2
دختر خوشگل 2 سال قبل

خوب بود ممنون میویس 🌈🌈⭐⭐🙏🏻🙏🏻🙏🏻

0
☃️☃️ 2 سال قبل

ممنون من اینو نوشتم برای انشایم 😊😊😊😊

خیلی ممنون که اینو نوشتی 👏🏻👏🏻👏🏻

2
☃️☃️ 2 سال قبل

عالیه خیلی خوب نوشتی 🤩♥️👌🏻👌🏻♥️♥️🤩🤩😛😛🦄🦄🦄

میویس 2 سال قبل
3

ممنون خوب بود 👌🏻🌸

4
آلیا 2 سال قبل

بله عالی عالی 👏🏻👏🏻

4
مرینت 2 سال قبل

بله خیلی خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
1

❌❌❌

یمنافاتحی🌈 2 سال قبل
3

من در مورد کسی که تحقیق کرده‌ام، که نام کتاب او دیوان اشعار است؛ او تمام اشعار و آثار خود را جمع‌آوری، و در این کتاب به یادگار گذاشته است. او یکی از بزرگترین نام آوران زن در ایران است؛ پایداری نام او جاودانگی است؛ شعرهای او بر من نیز خیلی تاثیر گذاشته است. او درمورد شعر ها، طوری اندیشه می‌کرد که انگار او یکی از اندیشمندان بزرگ است. نام او « پروین اعتصامی» است.

ناشناس 2 سال قبل
3

منون عالی 🌹🌹

ببب 2 سال قبل
-1

برا من که چیزی نیومد 😫😫

😍😘 2 سال قبل
4

سلام

ممنون

0 2 سال قبل
10

عالی بهترین

دختر عاشق ماشین 😍آنلاین 2 سال قبل
2

واقعا بد بود و آفرین به سایت های همگام درس و همیار خواص عالی هستن با تشکر از این سایت ها البته سایت شما خیلی بده⛤😶😶😶😶😶😶

2
AVA 2 سال قبل

چی میگی این سایت بهترین سایته سایت همگام درس و ماگرتا و ساینس هاب بد ترین سایت هایی هستن که تاحالا دیدم بعدشم اول یه نگاه به غلط املایی ات بنداز بعد اینو بگو😂😂😂😂😂

7
سهیل کریمی 2 سال قبل

چی میگی تو

حسین 2 سال قبل
1

من برای انشا می خواستم

خیلی ممنون

نویسنده 2 سال قبل
8

ادامه مطلب لطفا خواهش

2
AVA 2 سال قبل

نوشتم من

نرگس 2 سال قبل
7

پایداری ،جمع اوری ، تحقیق، اندیشمندان ، یادگار، اثار، تاثیرگذار ، جاودانگی

3
حنانه 2 سال قبل

آثار- اندیشمندان-پایداری-تحقیق-تأثیرگذار-جمع آوری-جاودانگی-یادگار

1
حنانه 2 سال قبل

آثار- اندیشمندان-پایداری-تحقیق-تأثیرگذار-جمع آوری-جاودانگی-یادگار

نویسنده 2 سال قبل
6

نمی دونم لطفا بگویید

5
حنانه 2 سال قبل

اگر به جای دوستان دهخدا بودم، سعی میکردم از علم او بیاموزم تا جایی که از دستم بر می آید به او در نگارش لغتنامه ی دهخدا کمک میکردم از ارزش کار بزرگ او در نزد دیگران گفته و در همه جا به نیکی دوباره ی او صحبت می کردم

نویسنده 2 سال قبل
4

دهخدا با این همه تلاش و جمع اوری و تحقیق خود توانست اثار باشکوه و جاو دانگی داشته باشد و این اثار خود باعث شد بر مردم تاثیر گذارد و یادگار و همیشکی باشد اندیشمندان امروز در تلاشند تا این نام بزرگوار را پایدار نگه دارند

نویسنده 2 سال قبل
0

دهخدا بیشتر عمر خود را جمع آوری پرداخت و تحقیق های زیادی انجام می داد و آثار او جاودانگی دارد و تمام اندیشمندان او را تحسین می کنند و یادگار او همیشه در ذهن ما است و خواهد بود. .. .

آتنا جون 😊 2 سال قبل
12

بزرگ بنویس جا میشه

آتنا جون 😊 2 سال قبل
11

بزرگ بنویس جا میشه

نویسنده 2 سال قبل
-1

دهخدا با تلاش خود توانست تلاش کند و آثار خوبی از خودش بر جای گذشت.فقط تونستم انقدر بنویسمممم😈😈😈😈😡😡

نویسنده 2 سال قبل
6

علی اکبر دهخدا لغت شناس بود

ناشناس 2 سال قبل
7

خواهش به جز علی اکبر دهخدا بگین

من 2 سال قبل
3

لطفا متن های بلند تری را وارد کنیم البته متن های زیبایی را بنویسید باتشکر

1
AVA 2 سال قبل

متن من خیلی بلنده

معصومهک 2 سال قبل
9

سلام متن شما عالی است

1
ناشناس 2 سال قبل

ن

علی با

ن 2 سال قبل
20

ممنون واقعا بی نظیر بود thank you

0
راحله 2 سال قبل

عااااااااااااااااللللللللییییییییی خیلی خوبه 👌👌

حنانه 2 سال قبل
9

چرا در متن خود جنع اوری را فرار نداده اید

5
آنا هيتا 2 سال قبل

بسيار عالي وخيلى خوب بود ولي كم بود

ناشناس 2 سال قبل
9

اندازه ی یه بند میشه

علی سلاجقه 2 سال قبل
3

باادب باش.

🌹🌹🌹 2 سال قبل
7

واقعا خیلی ممنون از سایتتون من گام به گام دارم 🤭اما نه ص ۶۰ و نه ۶۲ رو نوشته اصلا خوب نیست ،، اما سایت شما کمک کرد تا بنوسمش 🎀🎀🎀

ㅗ욮ㄹ 2 سال قبل
2

خیلی عالیه ممنون گام به گام اصلا هیچی نداره من همه چیزو از این سایت میبینم

مبینا طالع وند 2 سال قبل
3

دستتون دردنکنه خیلی خوب است اصلا گام به گام جواب ندارد🌼🌼🌼🌹وند

نویسنده 2 سال قبل
1

تصویر زیر را مقیسه کنید حسین

نویسنده 2 سال قبل
12

خیلی خوب است که من از اینترنت استفاده میکنم

4
ناشناس 2 سال قبل

عالی

sadaf 2 سال قبل
6

واقعا خوب و فهمیده بود

عارفه 2 سال قبل
5

خیلی عالی بود ازشما ممنونم😘😘

شایسته 2 سال قبل
-1

خیلی خوب است این کانال

نویسنده 2 سال قبل
5

دهخدا برای اثاری که داشت بسیار زحمت کشیده بود او طی این۴۸ سال بسیار تحقیق کرده بود و اطلاعات زیادی جمع اوری کرده بود این اثار او یک یادگاری از او است و اندیشمندان معتقدند اثار او یک اثار جاودان وتاثیرگزار است

7
معصومه 2 سال قبل

عالیییییییسسسست🤩😍

3
منا 2 سال قبل

خیلی خوب است🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😃😃😃😃😃😃😃

آروین 2 سال قبل
4

عالی بود از نظر من.

آرزو بهرامی 2 سال قبل
10

سلام این برنامه خیلیییییی خوبه به درسای ما کمک میکنه

4
ناشناس 2 سال قبل

معلومه عالیه

-1
ناشناس 2 سال قبل

بد

نویسنده 2 سال قبل
4

عالی

عسل 2 سال قبل
11

شهید قاسم سلیمانی شخص بزرگی بود که نگذاشتایران وآثار بسیار زیبای آن از بین بروند اوشخص بودکه در برابر دشمنان پایداری کرد و باعث شد که به ایرانی ها آسیب نرسد قطعا اگر روزی درباره ی زندگیاو تحقیق کنید در زندگی شما تأثیر گذار است او باجاودانگی از وطن خود محافظت کرد او یادگار دفاعمقدس است به نظر من روزی درباره ی این بزرگوار اطلاعات جمع آوری کنید

1
یسنا محمدی 2 سال قبل

سلام میشه عکس بفرستین من منوشتم اسم مومو چی هست تا حالا دیدین

1
میویس 2 سال قبل

خوبه

8
فاطمه عمانی 2 سال قبل

عالی بود

2
آرام 2 سال قبل

تو محشری دختر

3
motahare 2 سال قبل

عالی بودی احسنت به قول آرام تو محشری دختر خانوم عالی بودی از ده ستاره🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟❤❤❤❤❤❤✌✌✌✌✌😍😍😍

2
motahare 2 سال قبل

واقعا احسنت 😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

نویسنده 2 سال قبل
14

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
4

اریو برزن با جاودانگی و پایداری توانست دشمنان خود را شکست دهد و در مردم تاثیر گذار بود و یادگار ،اثار مهمی از نظر اندیشمندان بود و ما ایرانی ها تحقیق و جمع اوری کردیم، که اریو برزن یکی از قوی ترین وعاقل ترین بوده 💪💪💪💪😮من فاطمه

0
محمد امین 2 سال قبل

ص ۶۲

نویسنده 2 سال قبل
3

دهخدا با لغت نامه اش آثار و یادگاری ارزش مندی در تاریخ به وجود آورد او شب و روز به تحقیق و جمع آوری اطلاعات برای لغت نامه اش بود اندیشمندان معتقدند که این اثر تاثیر گذار است و پایداری محکمی در تاریخ خواهد داشت

مهدی 2 سال قبل
4

سلامبه دوستان عزیزبسم الله الرحمن الرحیمبه نام خداوند بخشنده ی مهربانبسمه تعالیباعرض تسلیت.عالی بودممنونمکه این سایت تنها سایتی است که جواب دارد

1
امیر 2 سال قبل

آره راست میگی این بهترین سایت که جواب های خیلی خوب میده

نویسنده 2 سال قبل
3

یکی از راه های تمرین در نوشتن مقایسه است. مقایسه بیان تفاوت ها وشباهت های دو چیز است. فریناز😘اخه چیکار کنم 😂😂نوشیتین هرچی دوس دارین بنویسین.😂😂😂😂😂😂

نویسنده 2 سال قبل
3

دهخدا در شب روز تحقیق میکرد او آثار زیادی از خود را بر جای گذاشت

1
AVA 2 سال قبل

فقط یک خط😐😆😆😆😆

زهرا 2 سال قبل
0

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
4

💓💓

ناشناس 2 سال قبل
3

چرا

0
احسان 2 سال قبل

عالیی بود

ناشناس 2 سال قبل
3

عالی بود دهخدا هم عالی بود

ناشناس 2 سال قبل
2

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

من 2 سال قبل
-1

عالی بود من که خوشم اومد شو مارو نمی دونم👌👌

جیسو 2 سال قبل
-1

خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
1

ما باید به آثار اندیشمندان ایرانی و پایداری آنها در برابر شکست ها بیندیشیم.مانند علی اکبر دهخدا.آثار و اطلاعات دهخدا بر مردم تاثیر گذار بود.او برای لغتنامه تحقیق های فراوانی را انجام داد.آثار های او جاودانه است.او اطلاعات و آگاهی های زیادی را جمع آوری کرده بود.من سعی میکنم از آثاری که از او به یادگار مانده اسا،استفاده کنم.

مریم 2 سال قبل
3

عاااااالیییییی

نویسنده 2 سال قبل
7

ادامه

ناشناس 2 سال قبل
9

خوب بود عاشقتون هستم مرسی از برنامه های شما

ساحل 2 سال قبل
8

خیلی اطلاعات به دست اوردم خیلی خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
8

آثار،اندیشمندان،پایداری،أثیرگذار،تحقیق،جاودانگی،جمع آوری،یادگار سعدی برای آثاری که داشت زحمت های بسیاری کشیده بوداوطی این۳۰ سال تحقیق کرده بود این آثار به یاد ماندنی او یادگاری از او است و اندیشمندان معتقدند آثار او یک آثار جاودان تأثیر گذار است. وجاودانگی او در همه جا آشکار است. مهدیه حسینی هستم

سارا قربانیان 2 سال قبل
6

دهخدا با تحقیق کردن و جمع آوری لغت آثاری بنام لغتنامه بر جا گذاشت .او با پایداری در برابر بیماری خود باعث جاودانگی وطنش شد.او واقعا مردی تاثیر گذار روی جامعه ی خود بود…

2
صدرا 2 سال قبل

بسیار عالی 💋💋💋💋💋

انی 2 سال قبل
5

عالی بود مرسی

علی قریب 2 سال قبل
6

خیلی خوب بود و بسیار عالی بود

1
علی قریب 2 سال قبل

عاااااااااااااالی🙃🙃🙃🙃🙃🙂🙂🙂🙂🙂

غزل 2 سال قبل
0

مرسی بچه ها واقعا عالیه

محمد ایمان 2 سال قبل
0

عالیییییییییی بود

Nilofar 2 سال قبل
0

خوب بود

0
motahare 2 سال قبل

آره خوب بود ولی عالی نبود😲

اصلا بدردنخوردصفحه60رواثلا ننوشته بود😔😟 2 سال قبل
-1

لطفاکمی بادقت باشیدلطفااثلا خوب نبود

-1
مطهره 2 سال قبل

نوشته چطو ننوشته فقط اول که خودش نوشته(نویسنده)خیلی بده خیلی چون که اصلا حواسش جمع نیست جمع آوری داخلش نداشت من نوشتم نوشتم بعدش وقتی که خوندم میخواستم ببینم داره یا نه کلمات دیدم نیست واقعا …..😠😠😠😠😠😠

الهه 2 سال قبل
0

خیلی عالی بود 😃😊😋😋😄😁😜😍😘

مطهره 2 سال قبل
3

بله خُب معلومه منم خیلی دوست دارم 😍😍😍

ناشناس motahare مطهره 2 سال قبل
2

سلام من از این سایت خوشم اومد ولی متن اول فقط درستش کنید جمع آوری نداره ممنون از پنج ستاره به خاطر این که خرابش کردید و من مجبور شدم برم از ادمه نظرها بردارم جمع آوری رو 🌟⭐⭐سه تا ستاره میدم

1
Maedeh 2 سال قبل

راست میگی ولی جوابش کمه😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😠😠😠

-1
نخیر 2 سال قبل

عالی

مهلا 2 سال قبل
6

تو خوب

زهرا 2 سال قبل
0

اره باهات کاملا موافقم.

امیررضا 2 سال قبل
0

خوب بود ولی متن اول خیلی بد بود

فاطمه بیانی 2 سال قبل
1

ای کاش یکم بیشتر بود

اتنا 2 سال قبل
3

به دنبال دوست پسر وبکن بکن باهاش سریع بیاید خصوصیات خوبی دارم زود باشید میرما

0
ناشناس 2 سال قبل

عالی بود حرف نداره ممنون از سایت خوبتون👏👏👏🙃🙃🙏🙏

انشتین 2 سال قبل
1

اسم واقعیت چیه؟؟؟؟؟؟؟

1
یسنا محمدی 2 سال قبل

منرا مسگا من یسنا محمدی هستم

مهدیه 2 سال قبل
1

امان از کرونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نویسنده 2 سال قبل
-1

سوال 2 نگارش ششمبه ترتیب حروف الفبا👇آٹار ــ اندیشمندان ــ پایداری ــ تاٹیر گذار ــ تحقیق ــ جاودانگی ــ جمع آوری ــ یادگار .متن 👇یکی از اندیشمندان تأٹیر گذار ایرانی ، دکتر حسابی است که از ، وی آثار و خدمات علمی و فرهنگ معتدد دکتر محمود حسابی می توان به پایداری و جاودانگی نام او در تاریخ ایران پی برد.لازم به ذکر است که در کتاب استاد عشق ، زندگینامه ی دکتر حسابه جمع آوری شده است.💜💛💚💙❤️

0
ت 2 سال قبل

توم

النا 2 سال قبل
0

میتونید جواب صفحه ی ۶۲ سوال ۲ هم بفرستید ممنون 🙏🏻.متناتون هم عالی بود 👌🏻

محمدمهدی 2 سال قبل
0

خوب است

نویسنده 2 سال قبل
1

حاج قاسم سلیمانی با جمع آوری وتحقیق ایران را دست عراق در آورد

1
ناشناس 2 سال قبل

عالی بود

0
ناشناس 2 سال قبل

من همین نظرو داشتم

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
-2

حاج قاسم سلیمانی با جمع آوری وتحقیق ایران را دست عراق درآورد

ناشناس 2 سال قبل
1

خیلی خیلی خوب بود

الکسا محمدی 2 سال قبل
-1

دهخدا برای بدست آوردن آثار زحمت کشید تا یاد گار اوتاثیر بگذارند

محمد.قط 2 سال قبل
3

عالیییییییه.خیلی خوب هست.👌👌👌👌👌👌👌

نرگس 2 سال قبل
2

آثار، اندیشمندان ، پایداری، تاثیر گذار، تحقیق ، جاودانگی ،جمع آوری،یادگار

بهاره 2 سال قبل
7

ما میتونیم اثار همچو اندیشمندان بزرگی را که این روزه درمورد جادانگی انها تحقیق میکنیم را پایداری بدانیم.مثل دهخداکه برای ما تاثیر گذار بود.یادگار همچین بزرگی را نمی توان از یاد برد .من می خواهم جمع اوری کنم از علم و کوشش دهخد.!

0
عشق 2 سال قبل

عشق منی تو دوست دارم

ستاره 2 سال قبل
7

عالی بود خیلی ممنون از لطف شما 😘😍😍💬💞💖💕💓💗

نویسنده 2 سال قبل
1

سلام

ناشناس 2 سال قبل
0

عالی

سلاممممم 2 سال قبل
-1

دمت گرم😘

فاطمه علیپور 2 سال قبل
0

من از این کار خیلی خوشم امد واقعا در درس هایم به من کمک می کند و از شما تشکر فراوانی دارم 🙏

نویسنده 2 سال قبل
-1

سحرموسوی: به خدا آثاری که داشت تاثیرگذار در مردم و جاودانگی و یادگاری در دست مردم بود نام او پایداری ونامی بلند در برابر اندیشمندان داشت

شما 2 سال قبل
6

واقعا عالیییی خیلی خوب است

علی 2 سال قبل
5

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

ممنون بابت جواب این سوال

نویسنده 2 سال قبل
-2

دهخدا که یکی از اندیشمندان ایرانی بود آثار زیادی داشت و وی تحقیق زیادی میکرد. او پایداری زیادی داشت و بخاطر تکمیل لغتنامه سختی های زیادی را تحمل کرد . او با تلاش و جمع آوری تحقیق توانست آثار با شکوه و جاودانگی را ارائه دهد . این تلاش و آثار خود باعث شد بر مردم تاثیر زیادی بگذارد و نام او همیشه جاودانگی و کتاب لغتنامه یادگار اوست

2
Niloofar 2 سال قبل

👌

واااااااا 2 سال قبل
-1

بسیار عالییی

محمد عیدی 2 سال قبل
-2

خیلی کوتاه و خوب است

نویسنده 2 سال قبل
-2

پرستو:اندیشیدن آثار با ارزش وتحقیق و جمع آوری یادگار نام آوران نشان دهنده جاودانگی وپایداری نام نام آوران است.

طلا 2 سال قبل
2

فردوسی یکی از اندیشمندانی است که بیشتر عمر خود را برای نوشتن شاهنامه ، جمع اوری اطلاعات و تحقیق گذراند و کارهای زیادی را در ۳۰ سال انجام داد و اثار او برای زبان فارسی پایداری و جاودانگی آورد و بسیار تاثیرگذار بود و از رنج های خود شعری سرودبسی رنج بردم در این سی. عجم زنده کردم بدین پارسی

نویسنده 2 سال قبل
-1

عالی ولی کامل نیست

مینا ♡♡♡♡ 2 سال قبل
2

لیتتایی

نویسنده 2 سال قبل
2

دهخدا برای آثاری که داشت بسیار تحقیق کرده بود بخاطر همین این آثار تاثیرگذار در بین مردم جاودانگی پیدا کرد و بسیار تاثیرگذار شد و تبدیل به یک یادگاری در دست مردم شد لغت نامه او یادگار زحمات دهخدا بود و اندیشمندان نیز اعتراف میکنند که نام او پایداری محکمی در تاریخ خواهد داشت.

0
ناشناس 2 سال قبل

دنشمندان

برای پاسخ کلیک کنید