به عنوان یک ایرانی برای حفظ و پاسداری از زبان ملی چه باید کرد در یک بند بنویسید صفحه 30 نگارش فارسی ششم

مهدی

خیلی عالی بود

نویسنده

ما برای حفظ کشورمان باید از زبان فارسی حمایت کنیم نگذاریم زبان فارسی کشور ایران را بازی چه دستشان کنند با درست استفاده نکردن از زبان فارسیما هیچ وقت کشورمان را فراموش نمی کنیم.🇮🇷

مهسا

۱_به زبان مادری خودمان صحبت کنیم.۲_همه ی کلمات فارسی را صحیح بیان و تلفظ کنیم.۳_از زبان فارسی حمایت کنیم و شاعرانمان را بزرگداشت بگیریم .۴_تاجایی که میتوانیم شعر های زیبا بسراییم تا بیشتر در همه جا به کار برود .۵_در میان صحبت کردن از کلمات خارجی یا بیگانه استفاده نکنیم.

نویسنده

ما برای حمایت از زبان ملی کشورمان باید این زبان را پاسبداریم واز او بسیار حمایت کنیم

نویسنده

بعضی از انسان ها بجای کلمات فارسی از کلمات انگلیسی استفاده میکنند مثلاً به جای باشه میگوید اکی یا بجای بله میگویند یس وفکر میکنند اینطوری صحبت کردن باعث میشود بالا بردن کلاس آن ها میرود و من از آنها میخواهم به زبان مادی خود صحبت کنند

جواب صفحه ۳۰ نگارش فارسی ششم به عنوان یک ایرانی برای حفظ و پاسداری از زبان ملی چه باید کرد در یک بند بنویسید از سایت نکس لود دریافت کنید.

به عنوان یک ایرانی برای حفظ و پاسداری از زبان ملی چه باید کرد در یک بند بنویسید صفحه 30 نگارش فارسی ششم

انشا برای حفظ و پاسداری از زبان ملی چه باید بکنیم

با سلام خدمت همه دوستان ششم دبستان امروز میخواهیم جواب سوال صفحه 30 کتاب نگارش فارسی ششم را در یک متن کوتاه و در یک بند برای شما عزیزان بنویسیم جواب این گونه است که در سوال پرسیده شده است به عنوان یک ایرانی به نظرتان برای حفظ و پاسداری از زبان ملی چه باید کرد در یک بند بنویسید جواب ما اینگونه است که از زبان فارسی حمایت کنیم زیرا زبان فارسی زبان ملی ماست ما باید فارسی را پاس بداریم زیرا گفته اند قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری را از غلام علی حداد عادل فارسی را با زن زیبا بخوانیم و زبان فارسی حمایت کنیم اگر شما متن دیگری نوشتید در نظارت پایین تر بفرستید تا با اسم شما در این مطلب قرار بگیرد.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : به کار نبردن واژه های معادل زبان فارسی از سایر زبان ها. کاربرد صحیح واژه ها و عبارات و خارج نکردن واژه ها از شکل صحیح و ادبی آن ها عبارات را عامیانه به کار نبریم.

مطهره : دانستن تلفظ و معنای دقیق واژگان و نحوه ی کاربرد آنها، استفاده نکردن از واژگان و عبارات بیگانه و غیر فارسی، تشویق دوستان و افراد دیگر به استفاده ی درست از زبان فارسی.

امیر حسین فتحی : ما نباید در شهر و دیار خود به زبان انگلیسی یا فرانسوی یا صدها زبان دیگر صحبت کنیم. ما باید نگهبان زبان مادری خود باشیم و در کشور خود به زبان خارجی سخن نگوییم. تا همه جهان بدانند که مردم ایران محافظ زبان خود هستند ودهان یاوه گویان را ببندند تا کسی به زبان ما توهین نکند.

سحر : ما نباید وقتی با دوستانمان صحبت میکنیم اینگلیسی سخن‌ بگیم و شاید بعضی ها که چشمشان به دوستان و رفقا شون میافتد اینگلیسی صحبت میکنند فکر میکنند ادم بزرگی هستند ولی این جوری نیستد.

نیکا : در گفتار و نوشتار خود تا حد امکان از واژه های فارسی استفاده کنیم. از به کار بردن لغات بیگانه پرهیز کنیم. زبان فارسی را خوب بشناسیم.

نویسنده : زبان فارسی ایینه ی هویت ما ایرانیان در ایران و جهان است و باید همه ما در حفظ و مراقبت و سالم نگه داشتن ان به هیچ وجه کوتاهی نکنیم.

ستایش گودرزی : من می گم که ماباید از زبانه فارسی حمایت کنیم زیرا زبانه فارسی زبانه ماست اصلا تو گروهی که نشون می ده که ما ایرانی هستیم 1- زبان 2- پرچم 3- سرود ملی. است ما نیز در ایران به دنیا آمده ایم و اینک در ایران زندگی می کنیم و در بعد یکی یکی در ایران از دنیا خواهیم رفت.

نویسنده : ما نباید انگلیسی صحبت کنیم چون زبان اصلی و حقیقی ما فارسی است گاهی پیش می‌آید که دیگران انگلیسی صحبت میکنند اما ما نباید مانند آنان باشیم بلکه باید آنها را آگاه کنیم از زبان فارسی.

بیتا : برای پاس داشت زبان پارسی بهتره که واژه های مترادف و هم مفهوم هر کلمه را بشناسیم و از این کلمات هنگام صحبت کردن یا نوشتن استفاده کنیم و به این ترتیب گسترده ی واژگان مورد استفاده مان را بیشتر کنیم.

آتنا : باید به زبان مادری با یکدیگر صحبت کنیم و در جملات از کلمات فارسی استفاده کنیم.

ناشناس : ما باید به ایران و ایرانی بودنمان افتخار کنیم و افتخار کنیم از این که ایراین هستیم و ایرانی صحبت میکنیم زیرا از زمانهای قدیم زبان پارسی برسر زبان ها بوده است.

نویسنده : ما برای حفظ کشورمان باید از زبان فارسی حمایت کنیم نگذاریم زبان فارسی کشور ایران را بازی چه دستشان کنند با درست استفاده نکردن از زبان فارسی ما هیچ وقت کشورمان را فراموش نمی کنیم.🇮🇷

فروه کاظمی : به نظر من طوری از کشورش ایران حمایت کند که همه مارا ببیند و از ما یاد بگیرد اگر ما از کشور خودمان طرفداری کنیم ولی کسی نبیند طرف دار ما ایرانی ها کمتر خواهد بود.

نویسنده : ما باید برای اینکه از کشورمان محافظت کنیم باید از زبان مادریمان محافظت کنیم.

سارا : من دوست دارم به زبان انگلیسی صحبت کنم ولی دوست دارم به زبان فارسی هم صحبت کنم ولی زبان انگلیسی برای اینده بیشتر به کار رفته است.

نیلوفر : به نظر من ماباید زبان فارسی و مادری خود را همچون گنجینه حفظ و از آن محافظت کنیم.

آریانا : از زبان باید حمایت کنیم و زبان های کشور های مختلف را کنار بگذاریم و به زبان فارسی صحبت کنیم و باید به زبان فارسی صحبت کنیم.

زهرا وکیلی : به عنوان یک ایرانی ما باید زبان خود را حفظ بداریم و وقتی که با دوستانمان صحبت می کنیم با زبان های دیگری صحبت نکنیم تا زبان خود حفظ شود.

فردوس : ما نباید در شهر خود به زبان انگلیسی بایکدیگر صحبت کنیم، مابایدمحافظ زبان خود باشیم. در گفتار و نوشتار خود تا حد امکان از واژه های فارسی استفاده کنیم همه دست به دست هم دهیم واز زبانمان محافظت کنیم..

رها : ما نباید از زبان بیگانگان استفاده کنیم. در انشا های خو از شعر استفاده کنیم و برای شاعرانمان بزرگداشت بگیریم. در تغییر زبان فارسی مقاومت کنیم و به صورت شکسته بیان نکنیم ما بهترین زبان را داریم و باید قدر آن را بدانیم.

هستی رسا : ما برای پاسداری و حفظ زبان فارسی باید همیشه فارسی صحبت کنیم و نباید بگوییم که زبان فارسی سخت است و زبان انگلیسی آسان است چون هر زبان مادری طرز نوشتن دارد وسختی های خودش را هم دارد مثل horse و خواهر ما از کجا بفهمیم که آخر horse بایدeگذاشت یا در خواهر باید خاهر ننوشت پس هر زبان سختی خود را دارد.

دیانا : باید از زبان ایرانی مراقبت کنیم کار کلمه های خارجی استفاده نکنیم باید از کتاب ها اصیل ایرانی استفاده کنیم و از کلمات بیگانه مانند کلمات خارجی پرهیز کنید.

ناشناس : ما باید از زبان فارسی حمایت کنیم زیرا زبان فارسی یک تکه ای از قلب هر ایرانی است و اگر بازبان های دیگر سخن بگوییم ان تکه از قلب ما نابود می شود پس مراقب سخن گفتن خود باشیم.

نویسنده : سعی می‌کنم کمتر از زبان های بیگانه استفاده کنم و زبان ملی را دوست داشته و در محافظت از آن کوشا باشم.

علی : ما باید آن را گسترش بدهی واز کلمات اصیل فارسی استفاده کنیم مانند. سلام یک کلمه ی عربی است باید به جای آن از کلمه ی درود استفاده کنیم.

نویسنده : ما ایرانی هستیم باید برای حفظ زبان فارسی در موقع حرف زدن باید قوانین و مقررات زبان کشورمان ایران یعنی زبان فارسی را رعایت کنیم.

روِیژنا : من زبان فارسی را دوست دارم ولی زبان اینگیسی را همان اندازه دوست دارم و به کلاس زبان اینگلیسی هم می روم ما همه باید زبان خودرا دوست داشته باشیم واز ان محافظت کنیم هیچ وقت زبان خود را فراموش نکنیم.

نویسنده : ما باید از زبان ملی یا مادری خود مواظبت کنیم همیشه زبان فارسی را به یاد داشته باشیم وهیچ وقت از آن نگذریم.

اسما : می توانیم ان راحفظ کنیم و او را در می یان دیگران جاری کنیم زبان فارسی را باید این جوری حفظ کرد.

نویسنده : عفت بهتر از حجاب است دختر چادری بی حیا هیچ وقت مانند دختر مسیحی با عفت و انسانیت نیست.

ناشناس : به جای اینکه در گفتارمون از کلمات های بیگانه مانند مرسی ، اوکی …. استفاده کنیم از کلمات سپاس ، چشم‌استفاده کنیم.

نویسنده : از واژه های بیگانه که در بین ما روایج است استفاده نکنیم و به زبان مادری خود اهمیت بدهیم..

ناشناس : بعضی جاهاشورشودراوردن درصورتی که بهترین کلمخه وجودداردمزخرفترین کلمه روبایدپیداکرد.

نویسنده :‌
ما نباید در کشور خود با دوستان یا اطرافیان خود به زبان کشور های خارجی صحبت کنیم زیرا در صورت ما به کشور خود بی احترامی کردیم.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
ناشناس 1 سال قبل
-1

میزبان خودمان را هیچ وقت فراموش نمی کنیم

ایران 1 سال قبل
1

میزبان خودمان را هیچ وقت فراموش نمی کنیم

ریحانه 1 سال قبل
2

همچنان زبان فارسی کشور عزیزمان را ادامه دهیم.

ناشناس 1 سال قبل
1

نگارش فارسی صفحسی

رایکا 1 سال قبل
1

ایران کلیدی محکم دارد مکلیدش زبان فارسی

ناشناس 2 سال قبل
0

به عنوان یک ایرانی باید

زبان فارسی را حمایت کنیم ، باید زبان فارسی را پاس داریم ، باید از آن به درستی استفاده کنیم و در صحبت هایمان از زبان های بیگانه استفاده نکنیم

هدیه 2 سال قبل
4

کلمات فارسی را صحیح و کامل ادا کنیم و آنها را مخفف نکنیم!.

مثلاً دیده می‌شود که بعضی ها بجای بیخیال می‌گویند بیخی یا به جای سلام می نویسند صلام و ...

نفس 2 سال قبل
2

به نظرمن به عنوان یک ایرانی برای حفظ پاسداری بایداول تولیدملی راافزایش بدیم تابعدبتونیم زبان ملی روحفظ کنیم

نویسنده 2 سال قبل
4

باید قدر زبان ملی و مادری خود را بدانیم چون در تمام جهان همگان ما را به این زبان می شناسند و نباید از زبان پارسی(فارسی) بد بگوییم چون این زبان است که ما را موفق و سربلند میکند.مهسا

4
ناشناس 2 سال قبل

خیلی ممنون

4
👍👍👍👍 2 سال قبل

ما ایرانی هستیم و باید از زبان فارسی و یا مادری خود استفاده کنیم. البته زبان انگلیسی هم در آینده لازم است. زبان فارسی نشانه ی ایرانی بودن است🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

نویسنده 2 سال قبل
1

من حفظ پاسداري وزيان ملي مان محافظا ت مي كنممهديس كريمي

نویسنده 2 سال قبل
-1

خوب بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

خیلی عالیه

نفس 2 سال قبل
1

عالی بود ممنونم 😍

نویسنده 2 سال قبل
0

عالی بود

ابوالفضل ادیبی 2 سال قبل
5

خیلی ممنون از سایت خوبتون👍👍👌👌👍👍

سحر 2 سال قبل
-1

ما باید از زبان فارسی حمایت کنیم یعنی زبان و کلمات خارجه را از بیانمان حذف و زبان و کلمات فارسی را رواج دهیم.کتاب های بیشتری بنویسیم تا مردم بیشتر کتاب بخوانند.

فاطمه زهرا 2 سال قبل
0

عالی هست اما خیلی زیاد است اگر می خواهم بنویسم3,4 صحفه می شود

نویسنده 2 سال قبل
1

بیتا: برای پاس داشت زبان پارسی بهتره که واژه های مترادف و هم مفهوم هر کلمه را بشناسیم و از این کلمات هنگام صحبت کردن یا نوشتن استفاده کنیم و به این ترتیب گسترده ی واژگان مورد استفاده مان را بیشتر کنیم.

1
پسرک بد دل 1 سال قبل

خیلی عالی بود😘😘

1
مبینا 2 سال قبل

ممنون بابت این متن فوق الههدالعاده تون 😘😘😘

مارال 2 سال قبل
0

خيلی خوب بود متنتون ممنونم

0
مارال 2 سال قبل

من يک ايراني هستم واز ملي زبان خود محافظت ميکنم

نویسنده 2 سال قبل
0

مابایدفارسی

نویسنده 2 سال قبل
-2

از زبان فارسی درست و به جا استفاده میکنم

-2
هانیه اصلانپور 2 سال قبل

عالی بود😄😅😂

پری سیما💖 2 سال قبل
0

من نمی دونم ولی ما چرا باید فقط زبانه فارسی بلد باشیم می توانیم زبانه انگلیسی هم بلد باشیم تا در آینده دانشمند شویم . اصل تمام دانشمندان بیش از 3یا 4زبانه زنده باد بودند خوب ماهم دوست داریم بلد باشیم چه اشکالی دارد

-1
ستایش گودر زی 2 سال قبل

خوب ما نمی گیم که تو بلد نباش ما میگیم زبانه پارسی را پاور جا نگاه داشته باشیم👎

نویسنده 2 سال قبل
0

زبان فارسی ایینه ی هویت ما ایرانیان در ایران و جهان است و باید همه ما در حفظ و مراقبت و سالم نگه داشتن ان به هیچ وجه کوتاهی نکنیم.

اشکان 2 سال قبل
-2

عالیی

نویسنده 2 سال قبل
-1

در گفتار و نوشتار خود تا حد امکان از واژه های فارسی استفاده کنیم.از به کار بردن لغات بیگانه پرهیز کنیم.زبان فارسی را خوب بشناسیم و… نیکا

نویسنده 2 سال قبل
-1

ما ایرانی هستیم و کار ما این است از ایران حمایت کنیم نشان دهنده اینکه ما ایرانی هستیم عبارتند از پرچم زیبای ایران زبان و سرود ملی کشور عزیزمان ایران

آتنا 2 سال قبل
0

باید به زبان مادری با یکدیگر صحبت کنیم و در جملات از کلمات فارسی استفاده کنیم

amir 2 سال قبل
0

خوبه بدک نیست

آراز گودرزی 2 سال قبل
0

فوق الاده بود

-2
امیرعلی 2 سال قبل

بسیار خوب بود

نویسنده 2 سال قبل
0

برای حفظ وامنیت زبان ملی باید از آن همیشه استفاده کنیم

نویسنده 2 سال قبل
-2

ما باید به ایران و ایرانی بودنمان افتخار کنیم وافتخار کنیم از این که ایراین هستیم و ایرانی صحبت میکنیم زیرا از زمانهای قدیم زبان پارسیبرسر زبان ها بوده استناشناس

نویسنده 2 سال قبل
2

من چه بدونم برو از خودش بپرس😂😅 چون ایرانی هستیم و اگر بخواهیم که زبان های دیگر یاد بگیریم باید زبان خودمان را بلد باشیم😊☺

ناشناس 2 سال قبل
1

ممنون خیلی کمکم کرد🙏😊😉

-2
ناشناس 2 سال قبل

ممنون ولی معلمم فهمید😶😶😶😶😶😘😘😄😄

ناشناس 2 سال قبل
8

منم رسیدم به هفت خان رستم✌✌✌

1
مژگان 2 سال قبل

خوبه هفت خان رستم خوب بود😂😂😂😂

نویسنده 2 سال قبل
14

ما برای حفظ کشورمان باید از زبان فارسی حمایت کنیم نگذاریم زبان فارسی کشور ایران را بازی چه دستشان کنند با درست استفاده نکردن از زبان فارسیما هیچ وقت کشورمان را فراموش نمی کنیم.🇮🇷

1
واقعا درسته منم همین نظر رو دارم 2 سال قبل

زبان فارسی جون و عشق و … . …..مایت

نویسنده 2 سال قبل
-1

ما باید برای اینکه از کشورمان محافظت کنیم باید از زبان مادریمان محافظت کنیم

امیر محمد 2 سال قبل
0

طولانی بود

فروه کاظمی 2 سال قبل
0

به نظر من طوری ازکشورش ایران حمایت کند که همه مارا ببیند واز مایاد بگیرد اگر ما از کشور خودمان طرفداری کنیم ولی کسی نبیند طرف دار ما ایرانی ها کمتر خواهد بود

ناشناس 2 سال قبل
0

چی رو

ناشناس 2 سال قبل
1

عالییییییییییییی

نويسنده 2 سال قبل
0

خیلی عالی

نویسنده 2 سال قبل
0

به نظر من ماباید زبان فارسی و مادری خود را همچون گنجینه حفظ و از آن محافظت کنیم

نیلوفر 2 سال قبل
0

به نظرمن مابه عنوان یک کلاس ششمی باید نظر های خوبی را ارائه دهیم تاهمه به ما افتخارکنند

0
eda eghدمت گرم 2 سال قبل

به جای اینکه در گفتارمون از کلمات های بیگانه مانند مرسی ، اوکی …. استفاده کنیم از کلمات سپاس ، چشم استفاده کنیم

سارا 2 سال قبل
3

من دوست دارم به زبان انگلیسی صحبت کنم ولی دوست دارم به زبان فارسی هم صحبت کنم ولی زبان انگلیسی برای اینده بیشتر به کار رفته است ❤❤❤❤❤

-1
ارتمیز 2 سال قبل

لایک

رویا 2 سال قبل
0

دست اقا مهدی درد نکنه من که حرف اونو نوشتم به هر حال اون هم زحمت کشیده است 👌👌👌👌

آلمیرا‌آدمی 2 سال قبل
-1

من نظری ندارم عالی بود

الهام مجیدی نیا 2 سال قبل
8

سلام به بچه هاما باید برای ایرانارزش قاعل باشیم❄💍👑💐🌸💙

Motahareh 2 سال قبل
1

دانستن تلفظ ومعنای دقیق واژگان ونحوه ی کاربردآنها، استفاده نکردن از واژگان و عبارات بیگانه و غیر فارسی، تشویق دوستان و افراد دیگر به استفاده ی درست از زبان فارسی

Motahareh 2 سال قبل
0

یعنی چی که حفظ کنیم کلمات انگلیسی در درس هایمان خیلی به ما کمک میکنند همچین عربی

.... 2 سال قبل
1

اشتباهه زبان انگلیسی درس های هفتم به بالا است

Motahareh 2 سال قبل
0

خیلی ممنون از سایت خوبتون😃😃😃😃😃😃

0
آرش 2 سال قبل

سلام

0
مژگان 2 سال قبل

علیک

رها 2 سال قبل
1

ما نباید از زبان بیگانگان استفاده کنیم . در انشا های خو از شعر استفاده کنیم و برای شاعرانمان بزرگداشت بگیریم . در تغییر زبان فارسی مقاومت کنیم و به صورت شکسته بیان نکنیم ما بهترین زبان را داریم و باید قدر آن را بدانیم

نویسنده 2 سال قبل
1

از میهن عزیزمان ایران دفاع کنیم و برای سربلندی میهن ما ایران تلاش کنیم.

ساناز 2 سال قبل
-2

از میهن عزیزمان ایران دفاع کنیم و برای سر بلندی میهن ایران تلاش کنیم

نویسنده 2 سال قبل
4

ما باید به زبان مادری صحبت کنیم نه به زبان انگلیسی

0
مژگان 2 سال قبل

من به زبان پدرم حرف میزنم تازه کردم

هستی رسا 2 سال قبل
8

ما برای پاسداری و حفظ زبان فارسی باید همیشه فارسی صحبت کنیم و نباید بگوییم که زبان فارسی سخت است و زبان انگلیسی آسان است چون هر زبان مادری طرز نوشتن دارد وسختی های خودش را هم دارد مثل horseو خواهر ما از کجا بفهمیم که آخر horse بایدeگذاشت یا در خواهر باید خاهر ننوشت پس هر زبان سختی خود را دارد

نویسنده 2 سال قبل
-2

ماباید از زبان مادری حمایت کنیمت

دیانا 2 سال قبل
-2

باید از زبان ایرانی مراقبت کنیم کار کلمه های خارجی استفاده نکنیم باید از کتاب ها اصیل ایرانی استفاده کنیم و از کلمات بیگانه مانند کلمات خارجی پرهیز کنید

نویسنده 2 سال قبل
2

ما باید از زبان فارسی حمایت کنیم زیرا زبان فارسی یک تکه ای از قلب هر ایرانی است و اگر بازبان های دیگر سخن بگوییم ان تکه از قلب ما نابود می شود پس مراقب سخن گفتن خود باشیم😊

-2
حنا 2 سال قبل

هرکی هستی هرفت دسته

-1
نرگس 2 سال قبل

عالی گفتی عزیزم 😘😘

وحیده 2 سال قبل
2

عالی بود

آینور 2 سال قبل
1

مسولیت من در مقابل زبان فارسی این است که ای زبان را به خوبی بشناسیم

هستی 2 سال قبل
6

عالی بود 👌👌👌

مهدی 2 سال قبل
20

خیلی عالی بود

3
ناشناس 2 سال قبل

میدونم

1
عرفان 2 سال قبل

ما باید در مورد این بحث کوتاه بیاییم چونردمی هستند که دنبال زبان ما هستند پس من به عنوان یک ایرانی نمی گزارم زبان مادریم را از ما بدزدند

نویسنده 2 سال قبل
3

در سایت های ایرانی فیلم با زبان لاتین و … نباشد

علی 2 سال قبل
1

مابایدآن را گسترش بدهی واز کلمات اصیل فارسی استفاده کنیم مانند.سلام یک کلمه ی عربی است باید به جای آن از کلمه ی درود استفاده کنیم . از اصفهون نصف جهون

ستایش 2 سال قبل
1

من زبان فارسی را دوست دارم

صبا خوش منظر 2 سال قبل
-2

از کلمات جز فارسی استفاده نکنیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

میتوانیم از کلمات خارجی استفاده نکنیم

سریناز محمدی 2 سال قبل
0

عاااااااالیییییی بود مممممنوووووون😘😚💋❤

0
عباس رضایی 2 سال قبل

ما باید از زبان فارسی حمایت کنیم زیرا زبان فارسی زبان ملی ما

عباس رضایی 2 سال قبل
1

من از این متن بسیار راضی بودم

نویسنده 2 سال قبل
-1

لطفالطفا

اسامه 2 سال قبل
0

خوب است

نویسنده 2 سال قبل
-2

به نظر من خیلی این انشا کم است

-1
علی اصغر 2 سال قبل

اینهمه بود کم نیست که

2
بیان 2 سال قبل

اره كم نبود😕😕

نویسنده 2 سال قبل
1

با سلام من لمیس هستم من خیلی از مطالب شما خوشم آمد ونوشتم

لمیس 2 سال قبل
-2

باسلام من از مطالب های شما خیلی خوشم آمد ونوشتم

NAZILLA 2 سال قبل
4

درست گفتی☺

0
ث۲۴۴۴۴۴۴۴ 2 سال قبل

ودلبقتهللواخن

اسما 2 سال قبل
3

می توانیم ان راحفظ کنیم و او را در می یان دیگران جاری کنیم زبان فارسی را باید این جوری حفظ کرد

نویسنده 2 سال قبل
5

ما باید از زبان ملی یا مادری خود مواظبت کنیم همیشه زبان فارسی را به یاد داشته باشیم وهیچ وقت از آن نگذریم

-2
سهیل 2 سال قبل

بله ما نباید از زبان دیگری در ایران استفاده کنیم ما باید از میهن خود حمایت کنیم و از زبان خود استفاده کنیم

0
عالی 2 سال قبل

سوال ۷ خیلی خلی عالی بود

نویسنده 2 سال قبل
0

از واژه های بیگانه که در بین ما روایج است استفاده نکنیم و به زبان مادری خود اهمیت بدهیم.

نویسنده 2 سال قبل
5

ایران ایران است ماباید به ایرانی خودمان افتخارکنیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

ایران کشور ماستبخاطر زبان فارسی نام کشور ما ایران است

اسما 2 سال قبل
-2

تا حد امکان که میتوانیم از واژه های فارسی استفاده کنیم از زبان عربی خیلی استفاده نکنیم چون که زبان عربی در بعضی از جمله ها می آید و زبان عربی در قرآن بیشتر به کار می رود وبیشتر از زبان فارسی استفاده کنیم تا با زبان فارسی آشنایی بیشتر داشته باشیم😊

نویسنده 2 سال قبل
0

من می گم انسان ها باید از زبان خودش استفاده کنه نه زبان دیگران

2
راحیل حمایلی 2 سال قبل

به نظر من پاسخ بچه ها خیلی بهتر از پاسخ مدیریت این سایت بود

نویسنده 2 سال قبل
6

زبان فارسی زبان ماست وما باید از زبان خود محافظت کنیم چون زبان فارسی زبان ملی ماست و ما باید قوی و مهکم باشیم…… دلسا

نویسنده 2 سال قبل
2

به جای لغات انگلیسی از لغات فارسی استفاده کنیم 😌

ییلدیز آچاکدل 2 سال قبل
1

ما نباید وقتی دوستان صحبت می کنیم امگیلیسی صحبت کنیم و شاید بعضی ها که چشمان به دوستان و رفتارشون میوفتد امگیلیسی صحبت میکنند فکر میکنند ادم بزرگی هستند ولی این جوری نیستن

ناشناس 2 سال قبل
1

اسن توزی خوبی داده خیلی بد بود بدرد نخر بود

سارا بیگدلو 2 سال قبل
2

خیلی عالی بود من که خیلی راضی بودم

فاطمه 2 سال قبل
2

به نظر من که باید از زبان فارسی به شدت حمایت کنیم

2
ناشناس 2 سال قبل

اره جون خودتون ایران چه گوهی به سرمون زدهبا این گرونی مرغ شده ۱۰۰ تومان بعد انتظار چی دارید انتظار دارین حالا از ایران هم دفاع کنیم

ثنا بیرامی 2 سال قبل
3

در زبان فارسی حتما هنگام خواندن به علامت های آن دقت کنیم . زبان فارسی نشانه ی سربلندی کشور ما است و هر کشور یا شهر را با زبان خود میشناسند

ستایش اقایی 2 سال قبل
-2

خیلی کم و حتی یک خط هم نمیشه ؛ اخه ما خودمونو به شما میسپاریم مثل اینکه الان توی دنیای مجازی هستیم بعد باید شما اینجوری کنید 😲😲

فاطمه زهرا محمدی 2 سال قبل
-2

از نظر من نباید کلمات بزرگانه استفاده کنید چون معلم ها متوجه میشوند که از اینترنت در آوردی

نویسنده 2 سال قبل
0

ما باید به عنوان یک ایرانی از کلمات فارسی استفاده کنیمنه از کلمات غیر فارسی چون این کار باعث میشود که کم کم وحتی با گذشت چند سال بعد دیگر از کلمات فارسی استفاده نمیشودهلنا

هلنا 2 سال قبل
1

ما ایرانی هستیم پس باید در رفتارمان از کلمه های فارسی استفاده کنیم زیرا اگر این کار را بکنیم زبان ایرانی تا چند سال بعد دیگر رواج ندارد 🗨💬

مهدی حسنی 2 سال قبل
-1

بدبوداصلاننویسید بابا

نویسنده 2 سال قبل
1

از زبان فارسی صحبت کنیم و در در هر کشوری هستیم فارسی سخن بگوییم

آیلین 2 سال قبل
0

انشا خیلی خوب و کلمات بجا داشت

صدف محمدی 2 سال قبل
2

عالی

نویسنده ی گمنام 2 سال قبل
2

باید بازبان مادری با یکدیگر صحبا بکنیم.تاکشور آبادی داشته باشیم.

نویسنده 2 سال قبل
0

دنوونتتابیناا

نویسنده 2 سال قبل
-1

ما باید همانطور که به خودمان اهمیت میدهیم به زبان فارسی که زبان مادری ما هست نیز اهمیت بدهیم. این بهترین بهترین راه برای حفاظت از زبان فارسی است.

جهان 2 سال قبل
0

نوشته ها عالی بودند.

نویسنده 2 سال قبل
0

زبان فارسی را دوست دارم چون آیینه ی ما ایرانی هاست و باید ازش دفاع کرد. نویسنده

نویسنده 2 سال قبل
0

یک ایرانی باید برای میهن خود تا می تواند از جان خود مایه بگذارد تا میهنش همیشه پاینده و جاودان باشد.🌺

0
🌹🎊 2 سال قبل

سلام باید از زبان فارسی حمایت کرده واز لغت های خارجی استفاده نکنیم🚫شعر هایی راجع به این موضوع گفته شده:ای زبان فارسی ای دردریای دری ای تو میراث نیاکان ای زبان مادری:زبان فارسی یکی از باارزش ترین ایین مااست.

ارمبت 2 سال قبل
1

عالی ولی کم به هر حال ممنون

0
کاترین 2 سال قبل

مفید بود علی بود اصلاً دست این نویسنده درد نکنه

نرگس 2 سال قبل
1

خیلی خوب بود ما ایرانی هستیم وباید به زبا ن خودمون صحبت کنیم 😊🌹🌹🌹😊

نویسنده 2 سال قبل
-2

باید از زبان فارسی حمایت کنیم

ایدا 2 سال قبل
-1

ما باید برای حفط پاسداری زبان ملی باید زبان خود را خوب یاد بگیریم وبا دوستان و اطرافیان خوب صحبت کنیم

نویسنده 2 سال قبل
1

از زبان فارسی حمایت کنیم زیرا زبان فارسی زبان ملی ماستکارهایی که نشان میدهد مایک ایرانی هستیم پرچم ایران سرود ملی ایران و زبانمان

نویسنده 2 سال قبل
2

ما باید

نویسنده 2 سال قبل
1

من میگویم که زبان فارسی برای ملت ایران ما است.مرینت و آدرین.

نویسنده 2 سال قبل
3

ما باید زبان پارسی را گنجینه ی خود بدانیم آن را گسترش بدهیم و نگاهیان زبان پارسی باشیم.!!!زبان پارسی هویت ما است و در حفظ آن باید کوشا باشیم از کلمات بیگانه استفاده نکنیم

نویسنده 2 سال قبل
-2

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

ناشناس 2 سال قبل
-1

کانال خوبیه

مهیار 2 سال قبل
-1

کانال خوبیه😍

نویسنده 2 سال قبل
4

از زبان فارسی حمایت کنیم و صحبت کنیم وبا زبان مادری صحبت کنیم ما نباید در شهرمان با زبان دیگری صحبت کنیمتا کشورمان پر شکوه باشدطاهره

نویسنده 2 سال قبل
4

اگر به هر زبانی که صحبت می کنیم به جای آن همه باید به زبان فارسی صحبت کنیم وزن آن احترام به گذاریم

7
زبان فارسی 2 سال قبل

ای زبان مادریای زبان فارسیمن تو را دوست دارمو از تو دفاع می کنمدوستان بهترین زبانزبان فارسی است

زیبا 2 سال قبل
3

باید از کلمات مختلف در زبان فارسی استفاده نکنیم تا که زبان فارسی باقی بماند

سارینا 2 سال قبل
2

ما نباید در کشو خود با دوستان یا اطرافیان خود زبان کشور های خرجی صحبت کنیم

نویسنده 2 سال قبل
9

بعضی از انسان ها بجای کلمات فارسی از کلمات انگلیسی استفاده میکنند مثلاً به جای باشه میگوید اکی یا بجای بله میگویند یس وفکر میکنند اینطوری صحبت کردن باعث میشود بالا بردن کلاس آن ها میرود و من از آنها میخواهم به زبان مادی خود صحبت کنند

نویسنده 2 سال قبل
5

فارسی زبان ملی ما ایرانیان است و ما نباید با زبان فارسی با دیگران صحبت کنیم و میگویند زرزرگر شناسد قدر گوهر گوهری را از غلام علی حداد عادل

روژان 2 سال قبل
2

باید از زبان خودمان دفاع کنیم تا همه بدانند ما ایرانی ها هم بغیر از اینکه از کشورمان محافظت کنیم از زبانمان هم دفاع می کنیم

سمیرا 2 سال قبل
5

آفرین به اقا مهدی اول صفحه واقعا عالی گفتی خیلی خوشم اومد دقیقا متن شمارو وارد کتابم کردم و مطهره خانوم اول صفحه واقعا عالی گفتی من متن شما رو هم وارد کردمواقعا عالی و دقیق و حساب شده بود

عمادرضا 2 سال قبل
5

به عنوان یک ایرانی به نظر تان برای حفظ و پاسداری از زبان ملی چه باید کرد

مهسا 2 سال قبل
13

۱_به زبان مادری خودمان صحبت کنیم.۲_همه ی کلمات فارسی را صحیح بیان و تلفظ کنیم.۳_از زبان فارسی حمایت کنیم و شاعرانمان را بزرگداشت بگیریم .۴_تاجایی که میتوانیم شعر های زیبا بسراییم تا بیشتر در همه جا به کار برود .۵_در میان صحبت کردن از کلمات خارجی یا بیگانه استفاده نکنیم.

نویسنده 2 سال قبل
10

ما برای حمایت از زبان ملی کشورمان باید این زبان را پاسبداریم واز او بسیار حمایت کنیم

نویسنده 2 سال قبل
4

ما ید در کشور خود با دوستان یا اطرافیان خود به زبان های کشور های دیگر صحبت کنیم ما باید با زبان ملی و زبان مادر زاد خودمان باهم دیگر صحبت کنیم.اگر چه که کشور و وتن خودمان چند نو زبان مختلف دارد مانند : آذربایجان ، عربی ،لری ، ترکی ،لکی،کردی ، زنجانی و ……. داریممن از این که در این کشور به این خوبی متولد شده ام بسیار بسیار خوشحالم

زبان فارسی 2 سال قبل
7

ممنون از همه

آرتینا 2 سال قبل
3

ما باید بجای کلمات اینگلیسی در گفتارمان از کلمات فارسی استفاده کنیم.

4
مصعبی 2 سال قبل

ما باید زبان فارسی زبان مادری را کنار نگذاریمو از زبان فارسی دفاع کنیم من برای ایرانزبان فارسی احترام می گذارمو با زبان خارجی یا زبان های دیگری صحبت نمی کنم

نویسنده 2 سال قبل
7

نباید زمان ملی خودمان را کنار بگزاریم

حسن 2 سال قبل
2

ما باید از زبان وتاریخه خود بیشتر بدانیم تا بتوانیم از زبان خود همایت بیشتری بکنیم

نویسنده 2 سال قبل
5

به کار نبردن واژه های معادل زبان فارسی سایر زبانها کاربرد صحیح واژه ها و عبارات و خارج نکردن واژه از شکل صحیح و ادبی آن تا عبارت را عامیانه به کار نبریم.مطالعه ی بیشتر آشغار و متون فارسی و معرفی این متون به دوستان و آشنایان و ایجاد توجه و رغبت بیشتریه وفرهنگ وفزبان ملی.. حسین غبیشاوی

نویسنده 2 سال قبل
3

از کلمات زبان های دیگر مانند عربی و انگلیسی در مکالمات روزانه ی خود استفاده نکنیم

نویسنده 2 سال قبل
0

ما باید در هر کشوری که هستیم باید به زبان آن صحبت کنیم در ایران هم باید به زبان فارسی حرف بزنیم و از کلمات غیر فارسی استفاده نکنیم

آوا 2 سال قبل
2

خیلی عالی و مفید بود

حسام 2 سال قبل
3

زبان فارسی زبان ملی ما هست و باید از زبات خودمان استفاده کنیم

نویسنده 2 سال قبل
5

از ان حمایت کنیم

نویسنده 2 سال قبل
6

ما نباید زبان فارسی را دور بریزیم

نویسنده 2 سال قبل
-1

ما باید همیشه زبان فارسی را از همه چیز جدی بگیریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-1
ناشناس 2 سال قبل

👍

نویسنده 2 سال قبل
5

ما باید همیشه زبان فارسی را از همه چیز جدی بگیریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همینه

-2
ناشناس 2 سال قبل

همینه

نویسنده 2 سال قبل
-1

من ایرا نی هستم و فارسی حرف میزنم من زبان انگلیسی حرف نمی زنم

نویسنده 2 سال قبل
-1

برای پاس داشت زبان پارسی بهتره که واژه های مترادف و هم مفهوم هر کلمه را بشناسیم و از این کلمات هنگام صحبت کردن یا نوشتن استفاده کنیم و به این ترتیب گسترده ی واژگان مورد استفاده مان را بیشتر کنیم.

بد 2 سال قبل
-2

عالییییییییی❤️🤪

ماهان 2 سال قبل
-1

باید زبان فارسی را درست تلفظ کنیم . کلمات را کامل بگوییم.ازکلمات انگلیسی استفاده نکنیم

نویسنده 2 سال قبل
-2

ههههههه

نویسنده 2 سال قبل
-1

ساناز:ممنون از مطلب شما عالی بود

حسین 2 سال قبل
-1

ما باید به ایران اعتماد کنیم و به خارجه اعتماد نکینم مرگ بر امریکا🇱🇷🇱🇷

ناشناس 2 سال قبل
-1

باید قدر زبان ملی و مادری خود را بدانیمچون همه در جهان ما را به این زبان می شناسند 🇮🇷و اینکه ما باید خودمان را اصلاح کنیم یعنی به زبان اینگیلیسی صحبت نکنیم به زبان فارسی صحبت کنیم و به به زبان پارسی افتخار کنیم 🇮🇷 و همگی باهم اتحاد باشیم به زبان پارسی ✊🏻

نویسنده 2 سال قبل
-1

هیچی نمیدونم بای

نویسنده 2 سال قبل
-1

میشه یک بند کوتاه برام بگید ممنون

ستایش 2 سال قبل
-1

برای پاسداشت زبان فارسی بهتر است که واژه های هم مفهوم هر کلمه را بشناسیم و در هر جا و هر مکان با زبان خود صحبت کنیم و از صحبت کردن به زبان های خارجی خودداری کنید و در صحبت های خود از کلمات محترمانه فارسی استفاده کنیم تا کسانی که برای بالا گرفتن خود به زبان های دیگر سخن می گویند آگاه شود.

نویسنده 2 سال قبل
-1

زبان فارسی خیلی زبان مهمی است و اگر میخوام از آن حمایت کنیم باید کلمات را نصفه نگوییم مثلا بعضی ها بخیال را می گویند بیخی و این کار اشتباهی است

نویسنده 2 سال قبل
-2

گن

محمدمهدی فریدونی 2 سال قبل
-1

با تشکر از خانم نیکا واقعا جمله ی زیبای بود

ناشناس 2 سال قبل
-1

خروخببننییخب

نویسنده 2 سال قبل
0

ماباید به فرزندان زبان فارسی را یاد بدیم

ممممممممم 2 سال قبل
0

ااااااااا

نویسنده 2 سال قبل
-1

من دوست دارم که زبان خودم را داشته باشم مثال ۱حرف زدن زبان فارسی ۲خوب حرف بزنیم ۳تامردم بدانند که چی می گوید من زبان خودم را دوست دارم آن هم زبان فارسی ..

ناشناس 2 سال قبل
-2

حرکی سوال داره بپرس

نویسنده 2 سال قبل
0

علی حمیدی نسب

نویسنده 2 سال قبل
-2

که از زبان فارسی حما یت کنیم زیرا زبان فارسی زبان ملی ماست

محمد یوسف زاده 2 سال قبل
1

به کار نبردن واژه های معادل زبان فارسی از سایر زبان ها.

زضا 2 سال قبل
-1

چون باید از آن حمایت کرد،⁦乁( •_• )ㄏ⁩

نویسنده 2 سال قبل
0

نویسندگان و شاعران کشور خود را بشناسیمدرباره زبان فارسی تحقیق بسیار کنیم و اطلاعاتی جمع اوری کنیم درباره کشور عزیزمان

آشا تیمن 2 سال قبل
0

ما باید از زبان فارسی درست استفاده کنیم و کلماتش را صحیح ادا کنیم و نذاریم تغییرش بدهند و باید به اینکه ایرانی هستیم افتخار کنیم و زبان و فرهنگ ایران را به کشور های دیگر انتقال دهیم 🖤

نویسنده 2 سال قبل
-1

ما باید از زبان فارسی درست استفاده کرده و کلمات را صحیح ادا کنیم و فرهنگ و زبان ایران را به کشور های دیگر انتقال دهیم و به اینکه ایرانی هستیم افتخار کنیم . آشا

رضا 2 سال قبل
1

بله

برای پاسخ کلیک کنید