تولید کنندگان چطور مشتری هایشان را شناسایی میکنند
ملیکا
عرضه نمونه محصول در بازار مخصوص به رایانه و برگزاری نمایشگاه های تخصصی وسالانه ومعرفی محصو
نویسنده
تولید کنندگان مشتری های خود را به صورت همه جانبه شناسایی میکنند یعنی از روی همه چیز آنها و اولین مورد پول آنها است دومین مورد بصورت واسطه است یعنی کسی مشتری را معرفی کند مثلا بروید از فلان مغازه خرید کنید مورد سوم تولید کنندگان بصورت تبلیغات مشتری های خود را پیدا و شناسایی میکنند و…
نویسنده
راه دیگری که تولیدکننده میتواندمشتری خودرابشناسداخلاق وشخصیت اوست.اخلاق وشخصیت مناسب یک فردباعث میشوددرطول این ارتباط هم تولیدکننده وهم مشتری نتیجه خوبی رادریافت کنند.فاطمه رضایی
نویسنده
این سوال در ص 122 کارگاه نواوری است
ساسان
درکتاب کارگاه نواوری سوال شده است
تولیدکنندگان چطور مشتری های شان را شناسایی میکنند تحقیق مقاله جواب پاسخ به صورت کامل رایگان می توانید از سایت نکس لود دریافت کنید.
شناسایی مشتری ها توسط تولیدکنندگان چگونه صورت می گیرد
پس از اینکه در اینترنت جستجو می کردیم مشاهده کردیم که یک شادی بسیار جستجو می شود ولی ما نتوانستیم بفهمیم که این سوال در کدام درس و در کدام کتاب پرسیده شده است عنوان این سوال این است که تولیدکنندگان چطور مشتری های شان را شناسایی میکنند و احتمالاً در یکی از کتابهای درسی است که ما صفحه آن را نمی دانیم اگر شما عزیزان در نظرات پایین ساعت درباره این موضوع برای ما اطلاعات کافی را ارسال کنید و بگویید کرد سوال تولیدکنندگان چطور مشتری های شان را شناسایی می کنند در کدام کتاب آورده شده است ما میتوانیم سریعتر این مطلب را تکمیل کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
شناسایی مشتری تولید کننده
جواب بچه ها در نظرات پایین سایت
نویسنده : کتاب نوآوری و کارآفرینی
پایه یازدهم کلیه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش
صفحه 122.
نویسنده : تولید کنندگان مشتری های خود را به صورت همه جانبه شناسایی میکنند یعنی از روی همه چیز آنها و اولین مورد پول آنها است دومین مورد بصورت واسطه است یعنی کسی مشتری را معرفی کند مثلا بروید از فلان مغازه خرید کنید مورد سوم تولید کنندگان بصورت تبلیغات مشتری های خود را پیدا و شناسایی میکنند و….
نمیدانم
کتاب مدیریت تولید .پودمان ۴ فعالیت عملی ۲ کلاس ۱۱دهم
سلام من سید هاشم هوشیار افتخاری هستم من این سوال ها را بلد نیستم لطفاً کمک کنید 🌹😘
سلام
سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایتاین سوال در کتاب کارگاه نوآوری و کار افرینی پودمان چهار ، جلسه ی اول صفحه ی۱۴۴ اومده
درکتاب کارگاه نوآوری و کارآفرینی این سؤال آمده است
درکتاب کارگاه نواوری سوال شده است
سلام این سوال درکتاب کارگاه نوآوری کارآفرینی پودمان چهارم صفحه ۱۴۴ آمده است
سلام بچه ها از این مطلب چطور استفاده کنم کسی تونست از این مطلب استفاده کنه ؟ لطفا راهنماییم کنید
در درس کارگاه نو آوری و کار آفرینیپودمان ۴ فعالیت عملی ۳
ص ۱۴۴ پودمان ۴ پایه یازدهم کتاب کارگاه نواوری و کارافرینی
پودمان ۴ جلسه ۱ کتاب کارگاه نو اوری و کار افرینی
سلاماین سوال در کتاب کار آفرینی پودمان 4 آمده است
تولید کنندگان مشتری های خود را به صورت همه جانبه شناسایی میکنند یعنی از روی همه چیز آنها و اولین مورد پول آنها است دومین مورد بصورت واسطه است یعنی کسی مشتری را معرفی کند مثلا بروید از فلان مغازه خرید کنید مورد سوم تولید کنندگان بصورت تبلیغات مشتری های خود را پیدا و شناسایی میکنند و…
تولید کنندگان چطورمستریخودراشناسایی میکنند
نمی دانم
عرضه نمونه محصول در بازار مخصوص به رایانه و برگزاری نمایشگاه های تخصصی وسالانه ومعرفی محصو
راه دیگری که تولیدکننده میتواندمشتری خودرابشناسداخلاق وشخصیت اوست.اخلاق وشخصیت مناسب یک فردباعث میشوددرطول این ارتباط هم تولیدکننده وهم مشتری نتیجه خوبی رادریافت کنند.فاطمه رضایی
نمیدانم
چیزی نمیدانم. راحله بهروزی
در کتاب نوآفرینی رشته کشاورزی
این سوال در ص 122 کارگاه نواوری است
فعالیت عملی صفحه ۱۲۲
مممم
سینا عینی
.
خی
دوکدرت
…
محمد
نمیدونم موردی به ذهنم نمیرسدمحمد
تولید کنندگان از طریق انواع تبلیغات و یا از طریق ویزیتور نسبت به فروش و یا جمع آوری مشتری اقدام میکنند.