ماجرای استوری اینستاگرام محسن افشانی دختر کنار دوست دختر دوبی

در اینستاگرام کلیپ منتشر شد که به کلیپ محسن افشانی و لنی برلین معروف شده است که این بازیگر خارجی این کلیپ را در اینستاگرام خود به انتشار گذاشته است. پس از رسوایی های زیادی که برای محسن افشانی ایجاد شد این جدید ترین بخشی از زندگی محسن افشانی می باشد.

استوری جدید محسن افشانی

ماجرای استوری جدید محسن افشانی و همسرش چیست

در اینستاگرام کلیپ منتشر شد مبنی بر اینکه محسن افشانی بازیگر و مجری ایرانی در اینستاگرام با دختری که آرایش کرده است و بی حجاب کنار تو بغل هم نشسته‌اند و به او می‌گویند این همسر دوستم میباشد و اسم آن برلین بود که پس از انتشار این کلیپ توسط آن دختر در اینستاگرام خود و استوری گذاشته شود واکنش های بسیار زیادی علیه محسن افشانی در فضای مجازی پیچید.

جزئیات کلیپ استوری جدید محسن افشانی و لنی برلین

محسن افشانی پس از گذاشتن این کلیپ در اینستاگرام با فحش های بسیار زیادی از سمت مردان در اینستاگرام روبه‌رو شد که بسیار متحیر کننده است و اکنون محسن افشانی خبر یک فضای مجازی میباشد و پر جستجوترین مطلب در این روزهای آخر این مهر می باشد ولی واقعا چرا محسن افشانی باید این کار را انجام دهد در حالی که در گذشته به کربلا رفته است.

سال قبل همین موقع ها بود که محسن افشانی در اربعین حسینی حضور پیدا کرده بود و به سمت امام حسین پیاده روی می کرد عکس های و ارسلان قاسمی در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش مثبت از سمت مردم روبه رو شد ولی پس از گذشت دقیقاً یک سال از آن ماجرا عکس های سوتین و زیر لباس زنانه در استوری اینستاگرام محسن افشانی پخش شد که محسن افشانی با عصبانیت این خبر را تکذیب کرد و گفت شما خبر دروغ منتشر کرده اید و من این عکس را منتشر نکردم احتمال می‌رود دست محسن افشانی اتفاقی به ارسال این طوری خورده باشند و پس از مدت کوتاهی این را پاک کرد و این مطلب را تکذیب کرد.

صفر تا صد محسن افشانی

محسن افشانی در گذشته مجری برنامه کودک و نوجوان آن بود که با یک نفر دیگر با هم این برنامه را اجرا می کردند ولی پس از گذشت حدود ۵۷ سال از آن ماجرا کاملا محسن افشانی یک فرد دیگری شده است. ریش بلند محسن افشانی حکایت از تغییر ظاهر می دهد که با عینک دایره شکل خود را به شاهین نجفی شبیه کرده است. ولی نباید قضاوت کرد که محسن افشانی چه کار کرده است وقتی بیوگرافی زندگینامه و عکس محسن افشانی را در اینترنت جستجو می کنیم بازی در سریال و تلویزیون را میتوانید مشاهده کنید و آدرس اینستاگرام محسن افشانی یا آدرس تلگرام محسن افشانی را با جستجو کردن نام محسن افشانی به صورت انگلیسی می توانید در گوگل پیدا کنید.

صفر تا صد محسن افشانی

وقتی مشاهده می کنیم که بازیگر پاک و سالمی مثل محسن افشانی پس از گذشت چندین سال عکس ها و رسوایی های جدید به بار می‌آورد و در دبی و شهرهای خارجی استار اینستاگرام و عکس و فیلم اینستاگرامی میگذارد که اصلا در شهر یک مسلمان و ایرانی نیست که اعتقاداتش را زیر پا می گذارد و با افراد بی حجاب بی دین عکس و استوری میگذارند. احتمالا آن فردی که کنار محسن افشانی بود که در اینستاگرام استوری آنها منتشر شد یک مدل آمریکایی و استرالیایی است ولی در فضای مجازی اذان به همسر و دوست دختر محسن افشانی نام برده اند که یک خبر کذب و دروغ است.

محسن افشانی در استوری اینستاگرام دختر به انگلیسی چه می گویند

ن افشانی در استوری خود می‌گوید که این دختر را ببینید این همسر دوست من می باشد و معلوم نیست دقیقاً دوست می باشد که با هم سر می‌گذارد به راحتی عکس و فیلم بگیرد و این اتفاق بسیار ناراحت کننده است ملت غیور ایران پس از دیدن این اتفاقات متعدد راهت نمی نشینند و با حمله به پیج های اینستاگرام و تلگرام محسن افشانی و آن کسی که با او عکس و فیلم گرفته است که میگویند لنی برلین می باشد آنها را با فحش و ناسزا همراهی می کنند تا اینکه آن فرد بیاید و کانال که چرا این کلیپ را منتشر کرده است.

پس از تکذیب خبر قبلی توسط محسن افشانی که گفت من آن استوری را  نگذاشته بودم با انتشار این استوری جدید همه مردم می‌گویند این دیگر فتوشاپ نمی باشد و کسی این را فتوشاپ کرده است و محسن افشانی باید پاسخگوی جواب ملت غیور ایران باشد و نسبت به کارهایی که انجام داده است مسئول است در ادامه در بخش نظرات میتوانید نظر خودتان را راجع به این موضوع و ماجرا برای ما بفرستید.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
برای پاسخ کلیک کنید