جانوران شکارچی ویژگی های متفاوتی دارند که به آنها در صفحه 160 علوم نهم

ناشناس

درمورداطلاعات جمع اوری کنید۱۶۰ پایه ۹هیچ اطلاعاتی نمیدید

جواب تحقیق جمع آوری اطلاعات صفحه ۱۶۰ کتاب علوم تجربی پایه نهم جانوران شکارچی ویژگی های متفاوتی دارند که به آنها در از سایت نکس لود دریافت کنید.

جانوران شکارچی ویژگی های متفاوتی دارند که به آنها در شکارکردن طعمه کمک می کند. هر گروه، یک جانور شکارچی را انتخاب و درباره ویژگی هایی که به آن در شکار کردن کمک می کند، اطلاعاتی جمع آوری کند و گزارش را به صورت تصویری و جمله های کوتاه اراه دهد.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

مهدی : این فعالیت بر عهده دانش آموز می باشد، مثلا شیر: سرعت زیاد و ماهیچه های قوی – عقاب) چشمان تیز و سرعت زیاد و جثه مناسب – مار کبری: نیش زهری و ارواره های فک بدون اتصال در بالا و پایین.

هدیه رفعت :
پلنگ برفی : این پلنگ با بدنی به رنگ سفید و خاکستری و بر روی آن ها لکه های سیاهی دیده می شود که این رنگ آمیزی باعث می شود تا آن ها به راحتی در محیط اطراف خود برای شکار پنهان شوند. این پلنگ بسیار جهش پذیر است و به طوری که این موجود می تواند به راحتی تا شش برابر طول بدن خود جهش پیدا کند و به راحتی در مناطق سنگی و دامنه های پرشیب حرکت کند.

میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
کوثر 2 سال قبل
0

سلام

رحیمی 2 سال قبل
2

میشه به ما هم کمک کنین

ناشناس 2 سال قبل
5

درمورداطلاعات جمع اوری کنید۱۶۰ پایه ۹هیچ اطلاعاتی نمیدید

نویسنده 2 سال قبل
1

سلام

نویسنده 2 سال قبل
1

پلنگ برفی : این پلنگ با بدنی به رنگ سفید و خاکستری و بر روی آن ها لکه های سیاهی دیده می شود که این رنگ آمیزی باعث می شود تا آن ها به راحتی در محیط اطراف خود برای شکار پنهان شوند. این پلنگ بسیار جهش پذیر است و به طوری که این موجود می تواند به راحتی تا شش برابر طول بدن خود جهش پیدا کند و به راحتی در مناطق سنگی و دامنه های پرشیب حرکت کند

یاسمن :) 2 سال قبل
0

سلام

نویسنده 2 سال قبل
-1

ببر طلایی ک ب شدت در معرض انقراض قرار دارد این ببر خزه هایی ب رنگ طلایی روشن پاهایی رنگ و رو رفته سفید داری دو خط نارنجی کم رنگ روی بدنش دیده میشودمحدثه رجبی

#عرفانه 2 سال قبل
1

خیلی خب بود

برای پاسخ کلیک کنید